Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130515/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130515/77617-N-2013.html |
<p class="kh_header"><b>Warszawa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń w ramach realizacji projektu Mieszkam na terenie chronionym - prawa i obowiązki</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 77617 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP , ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5931390, faks 022 5931391.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sggw.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń w ramach realizacji projektu Mieszkam na terenie chronionym - prawa i obowiązki.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń w ramach realizacji projektu (Mieszkam na terenie chronionym - prawa i obowiązki), finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do niniejszego SIWZ i obejmuje specyfikacje, opisy przedmiotu nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6. Specyfikacja, opis przedmiotu nr 1 - Usługa cateringowa dla uczestników 19 szkoleń/warsztatów w wymiarze 7h zajęć, dla uczniów ostatnich klas wybranych szkół podstawowych i gimnazjalnych. Opis tej części specyfikacji zamieszczony jest w załączniku nr 7 do SIWZ; CPV 55520000-1, Specyfikacja, opis przedmiotu nr 2 - Usługa cateringowa dla uczestników 10 szkoleń/warsztatów w wymiarze 12h zajęć, dla pracowników jednostek samorządowych. Opis tej części specyfikacji zamieszczony jest w załączniku nr 7 do SIWZ; CPV 55520000-1, Specyfikacja, opis przedmiotu nr 3 - Usługa cateringowa dla uczestników 6 szkoleń_warsztatów w wymiarze 12h zajęć, dla pracowników nadleśnictw. Opis tej części specyfikacji zamieszczony jest w załączniku nr 7 do SIWZ; CPV 55520000-1, Specyfikacja, opis przedmiotu nr 4 - Usługa cateringowa dla uczestników 19 szkoleń/warsztatów w wymiarze 5h zajęć w terenie. Opis tej części specyfikacji zamieszczony jest w załączniku nr 7 do SIWZ; CPV 55520000-1, Specyfikacja, opis przedmiotu nr 5 - Usługa cateringowa dla uczestników 10 szkoleń/warsztatów w wymiarze 5h zajęć w terenie. Opis tej części specyfikacji zamieszczony jest w załączniku nr 7 do SIWZ; CPV 55520000-1, Specyfikacja, opis przedmiotu nr 6 - Usługa cateringowa dla uczestników 6 szkoleń/warsztatów w wymiarze 5h zajęć w terenie. Opis tej części specyfikacji zamieszczony jest w załączniku nr 7 do SIWZ; CPV 55520000-1, W zakresie wszystkich sześciu części usługi cateringowej Wykonawca zobowiązany jest do: a) realizacji usługi zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego dostosowanym do programu i zakresu godzinowego szkoleń/warsztatów. b) przygotowania i dostarczenia w wyznaczonym przez Zamawiającego czasie i w wyznaczonym miejscu cateringu, na który składa się gorący posiłek jednodaniowy (spośród trzech dań do wyboru) o charakterze drugiego dania oraz przerwy kawowe, których liczba będzie określana przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Za transport przedmiotu zamówienia odpowiada Wykonawca. c) Szczegółowe menu będzie każdorazowo uzgadniane przed wykonaniem usługi w oparciu o dostępne menu Wykonawcy (Załącznik nr 9 do SIWZ). OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK Zadanie I. Obejmuje realizację 11 usług kateringowych na terenie Powiatu Braniewskiego w tym: 6 usług dla grupy 56 osobowej (Braniewo - 3 usługi, Lelkowo - 1 usługa, Pieniężno - 2 usługi), 3 usługi dla grupy 18 osobowej (Braniewo - 1 usługa, Lelkowo - 1 usługa, Pieniężno - 1 usługa) i 2 usługi dla grupy 25 osobowej (Orneta - 1 usługa, Zaporowo - 1 usługa). Zadanie II Obejmuje realizację 15 usług kateringowych na terenie Powiatu Bartoszyckiego w tym: 8 usług dla grupy 56 osobowej (Bartoszyce Gmina miejska - 2 usługi, Bartoszyce Gmina wiejska - 2 usługi, Górowo Iławieckie - 3 usługi, Sępopol - 1 usługa), 4 usługi dla grupy 18 osobowej (Bartoszyce Gmina miejska - 1 usługa, Bartoszyce Gmina wiejska - 1 usługa, Górowo Iławieckie - 1 usługa, Sępopol - 1 usługa) i 3 usługi dla grupy 25 osobowej (Bartoszyce - 1 usługa, Górowo Iławeckie - 1 usługa, Wichrowo - 1 usługa). Zadanie III Obejmuje realizację 9 usług kateringowej na terenie Powiatu Kętrzyńskiego w tym: 5 usług dla grupy 56 osobowej (Barciany - 2 usługi, Korsze - 2 usługi, Srokowo - 1 usługa), 3 usługi dla grupy 18 osobowej (Barciany - 1 usługa, Korsze - 1 usługa, Srokowo - 1 usługa) i 1 usługa dla grupy 25 osobowej (Srokowo - 1 usługa) Każde z zadań obejmuje usługi kateringowe opisane w specyfikacji przedmiotu zamówienia nr: 1, 2, 3, 4, 5 i 6..</p> <p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p> <p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.10.2013.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p> <p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul><p class="bold">III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li> </ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty: wymienione w rozdziale X pkt. 2 tiret 1 i 2 oraz oświadczenie zgodne z wzorem załącznika nr 2 do SIWZ, każdy z Wykonawców składa oddzielnie, Jeżeli oferta wykonawców, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 11 do SIWZ).</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności zgodnych z §12 ust. 5 wzoru umowy.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://szp.sggw.pl/show.php?id=2509<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Rolnictwa i Biologii ul. Nowoursynowska 159 bud.37, piętro II, pok. 12, 02-776 Warszawa,.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Rolnictwa i Biologii ul. Nowoursynowska 159 budynek 37, piętro II, pok. 12, 02-776 Warszawa.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> POIS.05.04.00-00-249/09 Mieszkam w terenie chronionym(...).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p> <p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń w ramach realizacji projektu Mieszkam na terenie chronionym - prawa i obowiązki.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie I. Obejmuje realizację 11 usług kateringowych na terenie Powiatu Braniewskiego w tym: 6 usług dla grupy 56 osobowej (Braniewo - 3 usługi, Lelkowo - 1 usługa, Pieniężno - 2 usługi), 3 usługi dla grupy 18 osobowej (Braniewo - 1 usługa, Lelkowo - 1 usługa, Pieniężno - 1 usługa) i 2 usługi dla grupy 25 osobowej (Orneta - 1 usługa, Zaporowo - 1 usługa)..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń w ramach realizacji projektu Mieszkam na terenie chronionym - prawa i obowiązki.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie II Obejmuje realizację 15 usług kateringowych na terenie Powiatu Bartoszyckiego w tym: 8 usług dla grupy 56 osobowej (Bartoszyce Gmina miejska - 2 usługi, Bartoszyce Gmina wiejska - 2 usługi, Górowo Iławieckie - 3 usługi, Sępopol - 1 usługa), 4 usługi dla grupy 18 osobowej (Bartoszyce Gmina miejska - 1 usługa, Bartoszyce Gmina wiejska - 1 usługa, Górowo Iławieckie - 1 usługa, Sępopol - 1 usługa) i 3 usługi dla grupy 25 osobowej (Bartoszyce - 1 usługa, Górowo Iławeckie - 1 usługa, Wichrowo - 1 usługa)..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń w ramach realizacji projektu Mieszkam na terenie chronionym - prawa i obowiązki.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie III Obejmuje realizację 9 usług kateringowej na terenie Powiatu Kętrzyńskiego w tym: 5 usług dla grupy 56 osobowej (Barciany - 2 usługi, Korsze - 2 usługi, Srokowo - 1 usługa), 3 usługi dla grupy 18 osobowej (Barciany - 1 usługa, Korsze - 1 usługa, Srokowo - 1 usługa) i 1 usługa dla grupy 25 osobowej (Srokowo - 1 usługa).</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>