Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130516/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130516/78589-N-2013.html |
<p class="kh_header"><b>Szczecin: Usługi druku dokumentów obowiązujących w szkolnictwie wyższym dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 78589 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zut.edu.pl/Przetargi/Zamówienia publiczne/Usługi</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi druku dokumentów obowiązujących w szkolnictwie wyższym dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług druku dokumentów obowiązujących w szkolnictwie wyższym dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie takich jak: dyplomy ukończenia studiów wyższych w języku polskim, odpisy dyplomów ukończenia studiów wyższych w języku polskim, odpisy dyplomów ukończenia studiów wyższych w języku angielskim, papier z giloszem (do suplementu), teczki (okładki) do suplementu, indeksy, teczki do akt studenta. Szczegółowy opis i rodzaj usług druku, określa Załącznik nr 1 specyfikacji. Rodzaje druku w poz. 1 - 5 załącznika nr 1 specyfikacji muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Wykaz tych przepisów w odniesieniu do danego rodzaju usługi druku określa Załącznik nr 1 specyfikacji. Szczegóły w SIWZ.</p> <p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający zastrzega sobie prawo (nie obowiązek) udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, oraz jeżeli spełnione zostaną pozostałe warunki wskazane w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP.</li></ul> <p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 40.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> W postępowaniu niniejszym wniesienie wadium nie jest wymagane.</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca przedkłada łącznie: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu (rodzaju druku), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane. Wykaz powinien zawierać trzy usługi spełniające następujące warunki (w przypadku oferty wspólnej warunek musi spełnić przynajmniej jeden wykonawca): a) Każda z trzech usług stanowiła przedmiot odrębnie zawartej umowy i polegała na wykonaniu usług druku dokumentów, których wzory (wymagania, standardy jakościowe) określają przepisy prawa; b) Każda z trzech usług została wykonana (zakończona), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie); c) Każda z trzech usług została wykonana należycie i prawidłowo ukończona; d) Jedna z trzech usług, o których mowa w niniejszym punkcie lit. a) - c) była o wartości nie mniejszej niż równowartość 30.000 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Wykaz zaleca się złożyć na druku stanowiącym Załącznik nr 6 specyfikacji. 2) Dowody potwierdzające, iż usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 1) niniejszego ustępu zostały wykonane należycie, dowodami takimi są: a. poświadczenia (np. referencje, protokoły odbioru) oraz każde inne poświadczenie wystawione przez odbiorcę wykonanej usługi, z którego będzie wynikać, że usługa została zrealizowana należycie; w odniesieniu do usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. b. oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a. niniejszego ustępu. W przypadku gdy wykonawca wskaże w wykazie, o którym mowa w pkt 1) usługę druku wykonaną wcześniej na rzecz zamawiającego (ZUT), wówczas wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 2) lit. a. i lit. b. Ocena spełniania tego warunku w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie ustalenia istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia/nie spełnia warunek. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli zostaną łącznie spełnione następujące przesłanki, tj.: a) wykaz, o którym mowa w dziale V ust. 5 pkt 1) specyfikacji będzie wyszczególniał usługi w zakresie wymaganym dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu opisanego w dziale V ust. 5 pkt 1) specyfikacji, b) dowody, o których mowa w dziale V ust. 5 pkt 2) specyfikacji potwierdzać będą należyte wykonanie, ujętych w wykazie, o którym mowa w pkt a) niniejszego ustępu, usług koniecznych dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu opisanego w dziale V ust. 5 pkt 2) specyfikacji, c) wykonawca, który zgodnie z art. 26 ust.1 pkt. 2b PZP polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów wskazuje podmiot trzeci jako podwykonawcę zgodnie z treścią działu IX ust. 4 specyfikacji, przywołując jaką część zamówienia powierzy podwykonawcy oraz dodatkowo w celu wykazania spełniania warunku o którym mowa w dziale V ust. 5 pkt 1) i 2) specyfikacji, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokumentem potwierdzającym dysponowanie wiedzą i doświadczeniem podmiotu trzeciego będzie każdy dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie takiego podmiotu do udziału w wykonaniu zamówienia (np. pisemne oświadczenie podmiotu trzeciego, umowa przedwstępna, umowa generalna o współpracy itd.). W sytuacji, w której wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie podmiotu trzeciego oraz gdy z okoliczności wynika, iż dla wykazania warunku dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia jest konieczny udział podmiotu trzeciego, zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dokumentów wymienionych w dziale V specyfikacji ust. 2, 3 i 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. a), b), c) zostaną złożone wraz z ofertą, w terminie wyznaczonym na złożenie oferty w niniejszym postępowaniu, a w przypadkach wskazanych w art. 26 ust. 3 PZP, dokumenty te zostaną złożone w dodatkowym terminie wyznaczonym przez zamawiającego, w formie oraz w sposób określony w Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013 poz.231)., a także postanowieniami działu V oraz działu IX specyfikacji.</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li> </ul> <p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li> </ul> <p class="bold">III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li> </ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Dopuszczalne przypadki zmiany postanowień umowy określa dział XV specyfikacji</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zut.edu.pl/PrzetargiZamówienia publiczne/Usługi<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych ZUT, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48, IV piętro, pok. 406..</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych ZUT, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48, IV piętro, pok. 404 lub 406..</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>