Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130523/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130523/87341-N-2013.html |
<p class="kh_header"><b>Szczecin: dostawa noży, manipulatorów, kaniul, retraktorów oraz innego sprzętu jednokrotnego użytku do specjalistycznych zabiegów okulistycznych</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 87341 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie , Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, faks 091 4661113.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spsk2.pum.edu.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa noży, manipulatorów, kaniul, retraktorów oraz innego sprzętu jednokrotnego użytku do specjalistycznych zabiegów okulistycznych.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p> <p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa noży, manipulatorów, kaniul, retraktorów oraz innego sprzętu jednokrotnego użytku do specjalistycznych zabiegów okulistycznych, zwanych dalej wyrobami. 2. Opis wyrobów stanowiących przedmiot zamówienia oraz wymagane parametry i ilości wyrobów zawiera załącznik nr 4 do formularza oferty (formularz cen jednostkowych). 3. Zamawiający wymaga, aby oferowane wyroby stanowiły wyrób medyczny w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679) oraz były wprowadzone do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Ilości wyrobów podane w załączniku nr 4 mają charakter orientacyjny i Zamawiający ma prawo zamówić mniejsze ilości wyrobów, z tym, że nie mniej niż 60 % szacowanej ilości. 5. Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego.</p> <p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.10-7.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p> <p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał wykonanie/wykonywanie co najmniej jednej głównej dostawy. Za dostawę główną Zamawiający uzna dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w danym zadaniu z zastrzeżeniem ppkt 1.2.2 i 1.2.3, o wartości brutto nie mniejszej niż: zad.1: 1.000 zł; zad.2: 6.000 zł; zad.3: 800 zł; zad.4: 8.000 zł; zad.5: 1.500 zł; zad.6: 3.500 zł; zad.7: 4.000 zł; zad.8: 4.000 zł; zad.9: 2.500 zł; zad.10: 51.500 zł. 1.2.2. UWAGA: Jeśli Wykonawca składa ofertę: - na zadania nr 1-5 - może wykazać wykonanie zamówienia na dostawę noży okulistycznych innego rodzaju/ rozmiaru niż noże stanowiące przedmiot zamówienia, - na zadania nr 6-10 - może wykazać wykonanie zamówienia na dostawy wyrobów stanowiących sprzęt jednokrotnego użytku do specjalistycznych zabiegów okulistycznych i/lub na dostawy noży okulistycznych WAŻNE: 1.2.3. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania tylko jednej dostawy głównej, której wartość jest nie mniejsza niż suma wartości określonych przez Zamawiającego dla zadań, po warunkiem zachowania zasady określonej w ppkt 1.2.2 np: - Wykonawca składając ofertę na zadania nr 1 i 8, może wykazać się tylko jedną dostawą główną w wysokości 5 000 zł brutto , pod warunkiem , że dostawa główna będzie obejmowała noże okulistyczne - Wykonawca składając ofertę na zadania nr 7 i 9 może wykazać się tylko jedną dostawą główną w wysokości 6.500 zł brutto , pod warunkiem , że przedmiotem dostawy będą wyroby stanowiące stanowiące sprzęt jednokrotnego użytku do specjalistycznych zabiegów okulistycznych inny niż noże okulistyczne bądź noże okulistyczne</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li> </ul> <p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul><p class="bold">III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li> </ul><br><p class="bold"> III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p> <p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"> <li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li> </ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>Oświadczenie o dopuszczeniu oferowanych wyrobów do obrotu i używania na terytorium RP - zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) - zgodnie z załącznikiem nr 3 do formularza oferty;</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1"> <li>1 - Cena - 75</li> <li>2 - parametry techniczne - jakość - 25</li> </ul> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spsk2.pum.edu.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.06.2013 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 13 (Sekretariat), budynek C.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p> <p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> nóż okulistyczny.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> nóż okulistyczny trapezoidalny typu SLIT.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.10-7.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 75</li> <li>2. parametry techniczne - jakość - 25</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> nóż okulistyczny.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> nóż okulistyczny zakrzywiony typu SLIT.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.10-7.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 75</li> <li>2. parametry techniczne - jakość - 25</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> nóż okulistyczny.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> nóż okulistyczny zakrzywiony Typu SLIT trapezoidalny.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.10-7.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 75</li> <li>2. parametry techniczne - jakość - 25</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> nóż okulistyczny.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> nóż okulistyczny skośny.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.10-7.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 75</li> <li>2. parametry techniczne - jakość - 25</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> nóż okulistyczny.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> nóż okulistyczny zakrzywiony typu CRESCENT.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.10-7.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 75</li> <li>2. parametry techniczne - jakość - 25</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> manipulator wewnątrzgałkowy.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> manipulator wewnątrzgałkowy.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.10-7.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> kaniula z końcówką silikonową.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> kaniula z końcówką silikonową.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.10-7.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> retraktor tęczówkowy.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> retraktor tęczówkowy.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.10-7.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> kaniula okulistyczna.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> kaniula okulistyczna.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.10-7.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> sprzęt medyczny do zabiegów okulistycznych.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sprzęt medyczny do zabiegów okulistycznych.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.10-7.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>